Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    1520 mm vėžės netinka. Nes vėlgi apims visą buvusią TSRS, taip pat ir Lietuvą.
    O taip pat Mongoliją ir (iš dalies) Suomiją.
    Jeigu bus nuspresta dalinti temas, tai gal tada pagal regionus - Užkaukazė ir Vidurio azija. O Moldaviją galima būtų prijungti prie Ukrainos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1520 mm vėžės netinka. Nes vėlgi apims visą buvusią TSRS, taip pat ir Lietuvą.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Ar nereikėtų šią temą pervadinti kaip nors kitaip, pvz. "NVS šalių geležinkeliai"?
    Kažkaip patys nepageidaujame vadintis "buvusi tarybine respublika", o kitus patys vadinam
    As irgi senokai taip galvojau. Siulau neutralu temos pavadinima:

    "1520 mm vezes gelezinkeliai".

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Na, tada tiesiog reikia atskirti Rusiją, Baltarusiją ir Ukrainą į atskiras temas. Tai labai didelės šalys su labai išvystytais geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Latvijos ir Estijos geležinkeliai turi atskiras temas. O be Gruzijos yra dar tokie dariniai kaip Padniestrė, P. Osetija.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne visos buvusios TSRS šalys priklauso NVS.
    Tai dar šimtą metų apie Estijos ir Latvijos reikalus turime kalbėti kaip apie "buvusių TSRS respublikų" reikalus?
    Aš pasiūliau variantą.
    Manau, kad LT, LV ir EE geležinkelius galima aptarinėti "Baltijos šalių geležinkelių" temoje. O visos likusios buvusios respublikos gali būti "NVS šalių geležinkelių" temoje. Dėl Gruzijos galima pagalvoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visos buvusios TSRS šalys priklauso NVS.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Ar nereikėtų šią temą pervadinti kaip nors kitaip, pvz. "NVS šalių geležinkeliai"?
    Kažkaip patys nepageidaujame vadintis "buvusi tarybine respublika", o kitus patys vadinam

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    "SAPSAN" remonto/priežiūros depe.













    Daug daugiau nuotraukų ir su remonto depu susiejusios vaizdinės informacijos šaltinio nuorodoje.

    Šaltinis: http://englishrussia.com/2012/03/28/...-repair-depot/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Turbūt Armėnija, Azerbaidžanas, Kirgizija ir Moldova liko paskutiniosios, kuriose niekas nepasikeitė nuo sovietmečio riedmenų srityje.
    Azerbaidžanas Gruzijoje pirko naujus elektrovežius - viensekcijinius VL'o bazėje, be to - vieną 2M62 perdarė į elektrovežį E2M62 (jų nuotraukos yra parovoze).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Supainiojau su Uzbekistanu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ką perka Azerbaidžanas, nepamenu dabar kažkaip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Azerbaidžane keičiasi. Armėnijos geležinkeliai priklauso RŽD.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turbūt Armėnija, Azerbaidžanas, Kirgizija ir Moldova liko paskutiniosios, kuriose niekas nepasikeitė nuo sovietmečio riedmenų srityje.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu nepasivijo ir nepralenkė, tai faktas. Nors kai kuriose srityse pirmavo.
    Pirmavo tuose, kas buvo susije su karo technika, pvz. БЖРК.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu nepasivijo ir nepralenkė, tai faktas. Nors kai kuriose srityse pirmavo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Esmė tame, kad tap ir vilkosi nuo carinių laikų Vakarų uodegoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prekyba tarp socialistinių šalių vyko. TSRS galėjo pasiūlyti daug ką, o ką galėjo pasiūlyti soc. šalys? Be to darbo kultūra soc. šalyse buvo aukštesnė, todėl gaminių kokybė aukštesnė. Be to viskas buvo lanksčiau nei TSRS - tiek Vakarų patentų ir licencijų įsigijimas, tiek ir vakarietiškų detalių panaudojimas.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.03.12, 20:16.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Koks skirtumas iš kur, dvigubai galėjo išplėsti gamybos pajėgumus pvz. TEM2 gamybai ir ČME3 nebūtų reikėję pirkti. Bet dar lieka keleiviniai elektrovežiai, dyzeliniai traukiniai, keleiviniai vagonai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, bet tai lašas jūroje palyginus su pirkimais iš socialistinių šalių.

    Komentuoti:

Working...
X