
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Filmo apie St Peterburgą ir Kareliją 45 min versija - daug daug garo ir dūmų, geležinkelio muziejus, vaikų geležinkelis ir ... garvežys reguliariame susisiekime.
https://www.3sat.de/dokumentation/re...GoAL5a9obhyVNQ
Gero žiūrėjimo t sakant.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sachalinas - vienintelis japoniškos vėžės tinklas, jo paskutinės gyvenimo minutės (užtaikėme ant perklojimo) ir Vanino geležinkelio keltas. Dvi serijos
Antros dalies Youtubėje neradau, įdedu linką į laidą
https://www.swrfernsehen.de/eisenbah...94786-100.html
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasirodo buvau užmetęs šią temą. Tad sudedu visus filmus, kurie rodyti per Vokietijos TV ir prie jo sukūrimo prisidėjau asmeniškai.
Ekaterinburgas, vaikų geležinkelis, Sinatra (kur gaminamos Lastočkos ir kiti lokomotyvai) ir Alapajevsko siaurukas. Yra ir 45 min šio filmo versija, bet nededu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir galėjo, bet ten ir 2TE116 perteklius susidarė, o ir jie po vieną sekciją naudojami. O susidarė turbūt ne tik dėl vežimų apimčių mažėjimo, bet ir dėl elektrifikacijos.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąUkrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.
Komentuoti:
-
https://trainpix.org/list.php?mid=54
Ukrainoje buvo 51 vnt. Paskutiniai pagaminti 1992 sausio m.
Visi Ukrainoje nurašyti iki 1994 metų. Išskyrus du, kurie atsidūrė Rusijoje.
https://trainpix.org/list.php?t=0&cid=22&mid=54
Rusijoje beveik visi (22 vnt.) buvo Severnaja geležinkelyje. Kai kurie buvo perduoti Oktiabrskaja geležinkeliui. Daugumos jų nurašymo data nėra žinoma.
Komentuoti:
-
Ukrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.
Komentuoti:
-
Konkrečiai 2TE121 Ukraina užvertė, Rusijoje jie pratarnavo 10-20 metų. Rusijoje jie buvo senesni 198x metų, Ukrainoje naujesni, kai kurie jau po 1991 m. pagaminti.
Komentuoti:
-
Užvertė ir Rusijoje anksčiau laiko, nes dar dabar važinėja 2TE10 kibirai senesni už juos, o jau kiek laiko praėjo nuo užvertimo.
Komentuoti:
-
Bet Rusijoje kažkodėl tai neužvertė jų per 3-5 metus, o Ukrainoje užvertė. Nors joje jie buvo ir gaminami. Taigi, jokių problemų su detalėmis ir gamintojo remontu (nors tuo paprastai gamintojai neužsiima, yra specializuotos įmonės, bet gamyba tada stovėjo, taigi, gamintojas galėjo griebtis ir remonto).
Komentuoti:
-
O prie ko čia Rusija? Rusijoje jie pakankamai atitarnavo. Tuo tarpu Ukraina juos užmušė per 3-5 metus. Nors Luganske gaminti ir problemų su remontu bei detalėmis neturėjo būti, išskyrus finansines.
Komentuoti:
-
Tai iš komentarų aišku, kad buvo techninių problemų susijusių su pramonės galimybėmis. Kiek darbo ir pastangų, kad tai įveikti. O kam reikia? Analogiškai kaip ir SSRS/Rusijos aukštųjų karininkų galvose.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTraukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.
Komentuoti:
-
Traukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Kad sumažėjo apimtys, tai nereiškia kad traukinių svoriai sumažėjo ar negalėjo būti didinami. Čia greičiau bendras nuosmukis administraciniame techniniame lygmenyje. Kam knistis su sudėtingo "dovodkėm" ir remontais, jei greta yra krūvos važiuojančių, kuriuos jau 20-30 metų žinom kaip nuluptus. Su detalėm analogiškai.
Komentuoti:
-
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Nu bet ar esantis galios rezervas lokomotyve kam nors maiso? Klausima noreciau uzduot : kabinam vienoda sastata prie 2M62U ir prie 2TE121 - ar jie vienodai sudegins kuro?O gal aplamai prieziura to 2TE121 buvo specifine ir brangi, kaip pavyzdys gal ir netikes cia sioje temoje, bet pvz tankas T-80 ugnies galia yra tolygus T-72, o jo islaikymo savikaina zymiai didesne del ydingo duju turbininio variklio, del to ju ateitis aiski - metalo lauze greitu laiku.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUkrainoje iki pirmo rimto. Rusijoje, jei kai kurie ištarnavo 20 metų, tai visgi buvo remontuojami normaliai. Bet dauguma tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje buvo nurašyti 199x, kai buvo ekonomikos žlugimas ir tokių galingų šilumvežių nereikėjo, nes vežti nebuvo ką.
Gyvi gal ir likę, bet neeksploatuojami, o rūdyja kur nors atsargos bazėse. Bet net jei tokių ir liko, tai tik keletas vienetų.
Komentuoti:
Komentuoti: