Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vakaruvejas
    replied
    Rusija

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Filmo apie St Peterburgą ir Kareliją 45 min versija - daug daug garo ir dūmų, geležinkelio muziejus, vaikų geležinkelis ir ... garvežys reguliariame susisiekime.

    https://www.3sat.de/dokumentation/re...GoAL5a9obhyVNQ

    Gero žiūrėjimo t sakant.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Sachalinas - vienintelis japoniškos vėžės tinklas, jo paskutinės gyvenimo minutės (užtaikėme ant perklojimo) ir Vanino geležinkelio keltas. Dvi serijos




    Antros dalies Youtubėje neradau, įdedu linką į laidą



    https://www.swrfernsehen.de/eisenbah...94786-100.html

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pasirodo buvau užmetęs šią temą. Tad sudedu visus filmus, kurie rodyti per Vokietijos TV ir prie jo sukūrimo prisidėjau asmeniškai.

    Ekaterinburgas, vaikų geležinkelis, Sinatra (kur gaminamos Lastočkos ir kiti lokomotyvai) ir Alapajevsko siaurukas. Yra ir 45 min šio filmo versija, bet nededu



    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal ir galėjo, bet ten ir 2TE116 perteklius susidarė, o ir jie po vieną sekciją naudojami. O susidarė turbūt ne tik dėl vežimų apimčių mažėjimo, bet ir dėl elektrifikacijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ukrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.
    Galėjo po 1 sekciją naudoti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    https://trainpix.org/list.php?mid=54
    Ukrainoje buvo 51 vnt. Paskutiniai pagaminti 1992 sausio m.
    Visi Ukrainoje nurašyti iki 1994 metų. Išskyrus du, kurie atsidūrė Rusijoje.

    https://trainpix.org/list.php?t=0&cid=22&mid=54
    Rusijoje beveik visi (22 vnt.) buvo Severnaja geležinkelyje. Kai kurie buvo perduoti Oktiabrskaja geležinkeliui. Daugumos jų nurašymo data nėra žinoma.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Ukrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Konkrečiai 2TE121 Ukraina užvertė, Rusijoje jie pratarnavo 10-20 metų. Rusijoje jie buvo senesni 198x metų, Ukrainoje naujesni, kai kurie jau po 1991 m. pagaminti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Užvertė ir Rusijoje anksčiau laiko, nes dar dabar važinėja 2TE10 kibirai senesni už juos, o jau kiek laiko praėjo nuo užvertimo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet Rusijoje kažkodėl tai neužvertė jų per 3-5 metus, o Ukrainoje užvertė. Nors joje jie buvo ir gaminami. Taigi, jokių problemų su detalėmis ir gamintojo remontu (nors tuo paprastai gamintojai neužsiima, yra specializuotos įmonės, bet gamyba tada stovėjo, taigi, gamintojas galėjo griebtis ir remonto).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pridėk ir Ukrainą, lyg ten skyrėsi tuo laiku kažkas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O prie ko čia Rusija? Rusijoje jie pakankamai atitarnavo. Tuo tarpu Ukraina juos užmušė per 3-5 metus. Nors Luganske gaminti ir problemų su remontu bei detalėmis neturėjo būti, išskyrus finansines.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai iš komentarų aišku, kad buvo techninių problemų susijusių su pramonės galimybėmis. Kiek darbo ir pastangų, kad tai įveikti. O kam reikia? Analogiškai kaip ir SSRS/Rusijos aukštųjų karininkų galvose.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Traukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.
    Butent. Kur nors prie Baikalo galejo permest kur tempia is abieju galu sastata 3TE10 arba VL85 tikrai ten butu buvusi is ju nauda. Mano nuomone jis buvo ganetinai sudetingas arba nedadarytas - ko pasekoje vezimo savikaina labai isaugdavo

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Traukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

    Kad sumažėjo apimtys, tai nereiškia kad traukinių svoriai sumažėjo ar negalėjo būti didinami. Čia greičiau bendras nuosmukis administraciniame techniniame lygmenyje. Kam knistis su sudėtingo "dovodkėm" ir remontais, jei greta yra krūvos važiuojančių, kuriuos jau 20-30 metų žinom kaip nuluptus. Su detalėm analogiškai.
    Būtent, kas sumažėjo srautai, todėl pakako senesnių ir mažesnės galios šilumvežių. Aišku, ir remonto problemos, ir sudėtingesnis aptarnavimas pridėjo savo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    https://trainpix.org/photo/80222/
    Komentaruose prie šio šilumvežio aprašomos problemos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Nu bet ar esantis galios rezervas lokomotyve kam nors maiso? Klausima noreciau uzduot : kabinam vienoda sastata prie 2M62U ir prie 2TE121 - ar jie vienodai sudegins kuro?O gal aplamai prieziura to 2TE121 buvo specifine ir brangi, kaip pavyzdys gal ir netikes cia sioje temoje, bet pvz tankas T-80 ugnies galia yra tolygus T-72, o jo islaikymo savikaina zymiai didesne del ydingo duju turbininio variklio, del to ju ateitis aiski - metalo lauze greitu laiku.
    Persigalvojo jau dėl T-80. Pasirašyti modernizacijos kontraktai ir dalis jau modernizuoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ukrainoje iki pirmo rimto. Rusijoje, jei kai kurie ištarnavo 20 metų, tai visgi buvo remontuojami normaliai. Bet dauguma tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje buvo nurašyti 199x, kai buvo ekonomikos žlugimas ir tokių galingų šilumvežių nereikėjo, nes vežti nebuvo ką.
    Gyvi gal ir likę, bet neeksploatuojami, o rūdyja kur nors atsargos bazėse. Bet net jei tokių ir liko, tai tik keletas vienetų.
    Kad sumažėjo apimtys, tai nereiškia kad traukinių svoriai sumažėjo ar negalėjo būti didinami. Čia greičiau bendras nuosmukis administraciniame techniniame lygmenyje. Kam knistis su sudėtingo "dovodkėm" ir remontais, jei greta yra krūvos važiuojančių, kuriuos jau 20-30 metų žinom kaip nuluptus. Su detalėm analogiškai.

    Komentuoti:

Working...
X