Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Sovietmečiu technika buvo perkama ne iš kapitalistinių šalių, išskyrus laikotarpį po revoliucijos ir Antrojo pasaulinio karo pabaigos + keli metai reparacijų.
    1960 Prancūzijoje buvo nupirkta 50, o Vokietijoje 20 kintamos srovės elektrovėžių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sovietmečiu technika buvo perkama ne iš kapitalistinių šalių, išskyrus laikotarpį po revoliucijos ir Antrojo pasaulinio karo pabaigos + keli metai reparacijų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pirmasis Desiro RUS jau Rusijoje.
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
    http://про-электропоезда.рф/trains-es1.htm

    Video


    Kitais metais bus pradėtas jų surinkimas Urale. Visgi pažanga palyginti su cariniais metais ir sovietmečiu, kai tūkstančiai lokomotyvų ir vagonų buvo perkami užsienyje.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.03.11, 22:04.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė al1 Rodyti pranešimą
    rusijoje siautėja satanistai...

    stotelė šaitanka.

    atvaizdas

    www.parovoz.com
    Gal dar yra Аццко-Сатанинск?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tikrai siautėja ...
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Шайтанка

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rusijoje siautėja satanistai...

    Stotelė Šaitanka.


    www.parovoz.com

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iš Minsko į Simferopolį per Kijevą nevažioja.
    http://www.tutu.ru/poezda/rasp_d.php...&nnst2=2210001

    O į Odesą jau per Kijevą.
    http://www.tutu.ru/poezda/view_d.php?np=7bc08964
    Paskutinis taisė Zorro; 2012.02.18, 12:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukinys vis tiek per Kijevą važiuoja, jei į Krymą. O jei į Odesą, tuomet galima būtų ir ne per Kijevą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1
    Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...

    Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).

    Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
    Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).
    Atrodo, žmogus domėjosi susisiekimo su Juodosios jūros pakrante, o ne su Kijevu, galimybe. Nežinau, kaip su susisiekimu šia kryptimi. Berods, Aerosvit skraidins į Odesą.

    Kas dėl Kijevo, tai ten nevietiniam autobusu važiuoti net patogiau nei lėktuvu, nes autobusų stotis beveik pačiame miesto centre, o nuo Borispolio oro uosto iki miesto dar valanda.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...

    Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).

    Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
    Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    gal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.
    Manau, į Ukrainą neprotinga būtų važiuoti per tokią pašalinę ir dar vizų reikalaujančią šalį kaip Baltarusija. Per Lenkiją važiuoti įmanoma, bet su persėdimu.
    Prie Juodosios jūros esantį kurortą Sočį (jau ne Ukrainoje) pasiekti galima per Vilnių važiuojančiu RŽD traukiniu Kaliningradas-Adleris. Ukrainą jis aplenkia, bet Baltarusijos neišvengiama. Vagonai į Krymą dar gali būti prie kaliningradinių RŽD traukinių.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    gal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek dabar mažiau perkama iš užsienio. Tik pastaruoju metu net RŽD pradėjo daugiau pirkti iš užsienio.
    Beje, RŽD perka 7 Talgo traukinius, kurie kursuos į Kijevą ir į Berlyną.

    http://www.interfax.by/article/87799

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Žodžiu Rusijos pramonė niekaip iš uodegos neišsivelka, tada už sienos būdavo perkama didelė dalis technikos, ir dabar situacija nesikeičia, tik rinka dar labiau traukiasi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainos geležinkeliai gavo antrąjį 630M.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    O Tadžikistano geležinkeliai taip pat užsimanė GE Evolution TE33A. Kazachstane bus pagaminti 6 šilumvežiai tadžikams.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
    Paskutinis taisė Al1; 2012.02.15, 07:30.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John
    Jei transportuos jūra, tai pro Klaipėdą?
    Man atrodo, per Ukrainą arčiau.
    Bet ne visada tiesiai greičiau.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kokia dalis tenka vietiniams pervežimams?
    Už 2010 I pusmetį, apie 70% tarptautiniai pervežimai, iš jų apie pusę tranzitas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    kaip iš kur? Iš rytų į vakarus ir atgal.
    2011 metais 152,8 mln.t.
    Kokia dalis tenka vietiniams pervežimams? Manau, kad santykis yra gerokai didesnis nei Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taigi viena pagrindinių krypčių iš Rusijos į Europą.
    Maskva - Minskas - Brestas - Varšuva - ir toliau.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    “Lietuvos geležinkeliai” sausį-lapkritį (2011) vežė 48,219 mln. tonų krovinių

    Komentuoti:

Working...
X