Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Sovietmečiu technika buvo perkama ne iš kapitalistinių šalių, išskyrus laikotarpį po revoliucijos ir Antrojo pasaulinio karo pabaigos + keli metai reparacijų.
Komentuoti:
-
Pirmasis Desiro RUS jau Rusijoje.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
http://про-электропоезда.рф/trains-es1.htm
Video
Kitais metais bus pradėtas jų surinkimas Urale. Visgi pažanga palyginti su cariniais metais ir sovietmečiu, kai tūkstančiai lokomotyvų ir vagonų buvo perkami užsienyje.Paskutinis taisė Eimantas; 2012.03.11, 22:04.
Komentuoti:
-
-
Iš Minsko į Simferopolį per Kijevą nevažioja.
http://www.tutu.ru/poezda/rasp_d.php...&nnst2=2210001
O į Odesą jau per Kijevą.
http://www.tutu.ru/poezda/view_d.php?np=7bc08964Paskutinis taisė Zorro; 2012.02.18, 12:07.
Komentuoti:
-
Traukinys vis tiek per Kijevą važiuoja, jei į Krymą. O jei į Odesą, tuomet galima būtų ir ne per Kijevą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...
Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).
Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).
Kas dėl Kijevo, tai ten nevietiniam autobusu važiuoti net patogiau nei lėktuvu, nes autobusų stotis beveik pačiame miesto centre, o nuo Borispolio oro uosto iki miesto dar valanda.
Komentuoti:
-
Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...
Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).
Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).
Komentuoti:
-
Parašė Marux Rodyti pranešimągal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.
Prie Juodosios jūros esantį kurortą Sočį (jau ne Ukrainoje) pasiekti galima per Vilnių važiuojančiu RŽD traukiniu Kaliningradas-Adleris. Ukrainą jis aplenkia, bet Baltarusijos neišvengiama. Vagonai į Krymą dar gali būti prie kaliningradinių RŽD traukinių.
Komentuoti:
-
gal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.
Komentuoti:
-
Vis tiek dabar mažiau perkama iš užsienio. Tik pastaruoju metu net RŽD pradėjo daugiau pirkti iš užsienio.
Beje, RŽD perka 7 Talgo traukinius, kurie kursuos į Kijevą ir į Berlyną.
http://www.interfax.by/article/87799
Komentuoti:
-
Žodžiu Rusijos pramonė niekaip iš uodegos neišsivelka, tada už sienos būdavo perkama didelė dalis technikos, ir dabar situacija nesikeičia, tik rinka dar labiau traukiasi.
Komentuoti:
-
Ukrainos geležinkeliai gavo antrąjį 630M.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
O Tadžikistano geležinkeliai taip pat užsimanė GE Evolution TE33A. Kazachstane bus pagaminti 6 šilumvežiai tadžikams.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picturePaskutinis taisė Al1; 2012.02.15, 07:30.
Komentuoti:
-
Parašė JohnJei transportuos jūra, tai pro Klaipėdą?
Bet ne visada tiesiai greičiau.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKokia dalis tenka vietiniams pervežimams?
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąkaip iš kur? Iš rytų į vakarus ir atgal.
2011 metais 152,8 mln.t.
Komentuoti:
-
Taigi viena pagrindinių krypčių iš Rusijos į Europą.
Maskva - Minskas - Brestas - Varšuva - ir toliau.
Komentuoti:
-
“Lietuvos geležinkeliai” sausį-lapkritį (2011) vežė 48,219 mln. tonų krovinių
Komentuoti:
Komentuoti: