Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Reikia žiūrėti konkrečiame ruože, nes pavyzdžiui Vilnius-Radvilliškis toks BCG1 gal ir visus 12000 nesunkiai patemptų.
Komentuoti:
-
Turbūt labiau reiktų žiūrėt į tai, kiek patempia. Dubliuotas Siemens ER20CF - 6000t, dubliuotas Baltarusių BCG1 (jiems skirta HXD2 versija) - 7500t, tad skirtumas nėra toks didelis.Paskutinis taisė [unique]y1k3s; 2012.02.04, 01:33.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąDabar baltarusiai turi 52 vnt. ВЛ80с krovininių elektrovežių. 1982, 1983 ir 1991 metų gamybos. Pagrinde 1982 (38 vnt.).
Jų galingumas - 6520 KW.
http://scado.narod.ru/th/th_e_vl80.htm
Komentuoti:
-
Parašė John
Tik kam baltarusiams reikia tokių galingų lokomotyvų?
Jų galingumas - 6520 KW.
http://scado.narod.ru/th/th_e_vl80.htm
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Evoliucija ne revoliucija. Įdomu kiek vakarietiški būtų brangesni, jei apskritai brangesni...
Komentuoti:
-
"Railway Gazette" praneša
http://www.railwaygazette.com/nc/new...o-belarus.html
Chinese locomotives on their way to Belarus
BELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.
Ordered in October 2010 at a cost of 700m yuan, the 9·6 MW, 25 kV 50 Hz twin-section locos are derived from the HXD2 heavy-haul locomotives being assembled by CNR for the Chinese market.
The February 2012 issue of Railway Gazette International looks at how Chinese manufacturers have entered the international market, with an exclusive guide to locomotive and rolling stock contract wins in Europe, Australasia and selected other markets. Senior Engineer Yang Xiongjing explains how China CNR Corp is targeting export markets, while CSRE Ltd Managing Director David Shipley describes the SDA1 locomotives CSR Ziyang is delivering to Australia.
Komentuoti:
-
Pirkom ne vieną, lenkai tikrai būtų sutikę, jei jų surinkimas būtų vykęs pvz. VLRD. Dalis lėšų būtų likę vietoje, darbo vietos ir t.t.
Komentuoti:
-
http://ont.by/news/our_news/0073390
Baltarusijoje surinkta pirmoji automatrisė (bendradarbiaujant PESA gamyklai).
Atrodo, ne tik dizainas, bet ir sėdynės geresnės nei mūsiškėse 620M.
Komentuoti:
-
Baltarusijos «Белкоммунмаш» pradeda surinkinėti lenkiškas automotrises PESA, kurios ten vadinsis ДП-1.
http://bkm.by/?id_page=7&id_news=127
Komentuoti:
-
Rusijos geležinkeliai užsisakė dar 8 „Sapsan“ traukinius
Gruodžio 19 d. Rusijos geležinkeliai pasirašė pirkimo sutartį dar aštuoniems greitiesiems „Siemens Velaro RUS“ arba kitaip „Sapsan“ traukiniams įsigyti. Kontrakto vertė siekia 600 mln. eurų (įskaitant 30 m. traukinių priežiūros sutartį). Pirmieji traukiniai pasiekti Rusiją turėtų 2014 m. sausį.
10 vagonų sąstatai bus gamini „Siemens“ gamykloje Krėfelde, Vokietijoje. Siekiant padidinti keleivių pervežimo pajėgumus, nauji traukiniai bus naudojami Maskva–Sankt Peterburgas maršrute, kuriuo tokio tipo traukiniai važinėja dar nuo 2009 m. Taip pat šie riedmenys nuo 2010 m. aptarnauja dar vieną – Maskva–Žemasis Naugardas – maršrutą. Traukiniai tarpstočiuose pasiekia iki 250 km/val. greitį.
Pasak kompanijos „Siemens“ atstovų, naujai užsakytuose traukiniuose veiks bevielis ryšys, taip pat bus įrengta itin patogi keliauti VIP zona.
Rusijos geležinkelių prezidentas Vladimiras Jakuninas pasirašęs kontraktą teigė, kad „Sapsan“ traukinių paslaugos tapo nepakeičiama abiejų miestų gyventojų susisiekimo dalimi. Gruodžio 17 d. Rusijos geležinkeliai įteikė sertifikatą penktamilijoniniam „Sapsan“ keleiviui.
Komentuoti:
-
Komentuoti: