Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LC.
    replied
    /\ O Lietuvos?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    kaip iš kur? Iš rytų į vakarus ir atgal.
    2011 metais 152,8 mln.t.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Reikia žiūrėti konkrečiame ruože, nes pavyzdžiui Vilnius-Radvilliškis toks BCG1 gal ir visus 12000 nesunkiai patemptų.

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Turbūt labiau reiktų žiūrėt į tai, kiek patempia. Dubliuotas Siemens ER20CF - 6000t, dubliuotas Baltarusių BCG1 (jiems skirta HXD2 versija) - 7500t, tad skirtumas nėra toks didelis.
    Paskutinis taisė [unique]y1k3s; 2012.02.04, 01:33.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Dabar baltarusiai turi 52 vnt. ВЛ80с krovininių elektrovežių. 1982, 1983 ir 1991 metų gamybos. Pagrinde 1982 (38 vnt.).
    Jų galingumas - 6520 KW.
    http://scado.narod.ru/th/th_e_vl80.htm
    Ir dažnai naudojami trigubi...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John

    Tik kam baltarusiams reikia tokių galingų lokomotyvų?
    Dabar baltarusiai turi 52 vnt. ВЛ80с krovininių elektrovežių. 1982, 1983 ir 1991 metų gamybos. Pagrinde 1982 (38 vnt.).
    Jų galingumas - 6520 KW.
    http://scado.narod.ru/th/th_e_vl80.htm

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kokiais 2015-ais.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turbūt pamatysim Kenoj.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    HXD2- kurios perka БЧ.
    http://en.wikipedia.org/wiki/China_Railways_HXD2

    http://www.youtube.com/watch?v=7_FvB...eature=related

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Evoliucija ne revoliucija. Įdomu kiek vakarietiški būtų brangesni, jei apskritai brangesni...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nežinau. Greičiausiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Ukrainą?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Jūra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kokiu būdu juos iki Baltarusijos transportuos?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    "Railway Gazette" praneša

    http://www.railwaygazette.com/nc/new...o-belarus.html

    Chinese locomotives on their way to Belarus

    BELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.

    Ordered in October 2010 at a cost of 700m yuan, the 9·6 MW, 25 kV 50 Hz twin-section locos are derived from the HXD2 heavy-haul locomotives being assembled by CNR for the Chinese market.

    The February 2012 issue of Railway Gazette International looks at how Chinese manufacturers have entered the international market, with an exclusive guide to locomotive and rolling stock contract wins in Europe, Australasia and selected other markets. Senior Engineer Yang Xiongjing explains how China CNR Corp is targeting export markets, while CSRE Ltd Managing Director David Shipley describes the SDA1 locomotives CSR Ziyang is delivering to Australia.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pirkom ne vieną, lenkai tikrai būtų sutikę, jei jų surinkimas būtų vykęs pvz. VLRD. Dalis lėšų būtų likę vietoje, darbo vietos ir t.t.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    http://ont.by/news/our_news/0073390

    Baltarusijoje surinkta pirmoji automatrisė (bendradarbiaujant PESA gamyklai).

    Atrodo, ne tik dizainas, bet ir sėdynės geresnės nei mūsiškėse 620M.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baltarusijos «Белкоммунмаш» pradeda surinkinėti lenkiškas automotrises PESA, kurios ten vadinsis ДП-1.
    http://bkm.by/?id_page=7&id_news=127

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Rusijos geležinkeliai užsisakė dar 8 „Sapsan“ traukinius

    Gruodžio 19 d. Rusijos geležinkeliai pasirašė pirkimo sutartį dar aštuoniems greitiesiems „Siemens Velaro RUS“ arba kitaip „Sapsan“ traukiniams įsigyti. Kontrakto vertė siekia 600 mln. eurų (įskaitant 30 m. traukinių priežiūros sutartį). Pirmieji traukiniai pasiekti Rusiją turėtų 2014 m. sausį.

    10 vagonų sąstatai bus gamini „Siemens“ gamykloje Krėfelde, Vokietijoje. Siekiant padidinti keleivių pervežimo pajėgumus, nauji traukiniai bus naudojami Maskva–Sankt Peterburgas maršrute, kuriuo tokio tipo traukiniai važinėja dar nuo 2009 m. Taip pat šie riedmenys nuo 2010 m. aptarnauja dar vieną – Maskva–Žemasis Naugardas – maršrutą. Traukiniai tarpstočiuose pasiekia iki 250 km/val. greitį.

    Pasak kompanijos „Siemens“ atstovų, naujai užsakytuose traukiniuose veiks bevielis ryšys, taip pat bus įrengta itin patogi keliauti VIP zona.

    Rusijos geležinkelių prezidentas Vladimiras Jakuninas pasirašęs kontraktą teigė, kad „Sapsan“ traukinių paslaugos tapo nepakeičiama abiejų miestų gyventojų susisiekimo dalimi. Gruodžio 17 d. Rusijos geležinkeliai įteikė sertifikatą penktamilijoniniam „Sapsan“ keleiviui.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    O kaip traukinys Maskva - Vilnius?
    "Lietuviškas"...

    Komentuoti:

Working...
X