Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Tokie traukiniai vis tiek nevažinės dar 30 metų. Galėjo tik remotorizuoti ir patvarkyti kieki saloną. Be to rašo, kad hidromechaninė pavara liko sena.
-
16 traukinių planuoja taip perdaryti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
Komentuoti:
-
O kodėl reikia keiktis? O kad naujas kainuoja daugiau negu modernizuotas, apie tai nepagalvojote? Suprantama, kad D1 jau laikas nurašyti, bet moldavai neturi pinigų, bet turi nemažai "honoro".Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
Tarp kitko - iš senosios D1 liko važiuoklė, o D1 važiuoklė, galima sakyti, neužmušama.
Komentuoti:
-
Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
Komentuoti:
-
net neatpazinsi...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŠtai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Štai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Salonas
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Daugiau nuotraukų:
http://oldchisinau.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=3039Paskutinis taisė Eimantas; 2012.06.06, 03:43.
Komentuoti:
-
komentarai rusiski tai geri masinistu =]]Parašė robertas Rodyti pranešimąTrumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.
Youtube video
Komentuoti:
-
Praktiškai šiam naujam elektrovežiui padėtas kryžius. O juk šį elektrovežį kūrė kartu su Alstom'u. Įtariu, kad tai gali būti diversija - jei RŽD staiga greitu laiku imtų pirkti vakarietiškus keleivinius elektrovežius.
Komentuoti:
-
Tikrino elektrovežio darbą. Dėl kol kas viešai neįvardinamų priežasčių elektriniai stabdžiai nesuveikiė nei pas vieną, nei pas kitą - teko naudoti pneumatinius, spėjo sumažinti greitį nuo 150 iki 43 km/h, bet toliau jau buvo aklakelis - bum!!!Parašė disident Rodyti pranešimąBet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?Paskutinis taisė Aleksio; 2012.06.04, 20:07.
Komentuoti:
-
Bet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?Parašė robertas Rodyti pranešimąTrumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.
Youtube video
Komentuoti:
-
Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.Скоростной испытательный полигон Белореченская – Майкоп (СКЖД), 27 мая 2012.
Сертификационные испытания. Сплотка: ЭП10-008, вагон-лаборатория, ЭП20-001. Скорость 151 км/ч, тяга "с хвоста". Отказ электр.тормозов.
ПТ применено поздно, вся сплотка принята в улавливающий тупик, допущен сход всей сплотки на скорости 45 км/ч.
Komentuoti:
-
Tai gal pirkimą finansuoja pati Kinija?Parašė JohnĮdomiausia, kad abiem atvejais pasirinkta ne rusiška produkcija. Įdomu, ar čia kokie nors politiniai motyvai ar tiesiog racionalumas?
BY propaganda ne taip seniai krykštavo apie milijardines Kinijos investicijas Baltarusijoje. O tos investicijas faktiškai pasireikš Kinijos kreditais kiniškoms prekėms pirkti. Gal čia viena iš tokių investicijų?
Komentuoti:
-
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Kiniški elektrovežiai jau Baltarusijoje.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau su Stadleriu iš Oršos į Minską, kelionė visai patiko, traukinys greitas (iki 140 įsibegedavo) ir kainuoja tik vieną eurą už 210 km! Vienas minusas - pirmam vagone labai gerai girdisi jo signalas, o jis jungiamas labai dažnai. O prie Minsko sustojom, laukėm kol pritvirtins CA-3 adapterį ir paskutinius kilometrus įveikėm su TEPo pagalba, nes remontavo kontaktinį tinklą. Aplink Minską tinklas pakeistas į naują, taip pat naujus stulpus pastebėjau ir Molodečno.
Komentuoti:
-
Maskva, Rygos stotis.
ЭС1Л-001 "Ласточка" Desiro RUS.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
http://trainpix.org/photo/29943/
Komentuoti:
-
Galioja. ER20 atveju galingas lokomotyvas gavosi sunkus ir jam reikėjo triašių vežimėlių. Nors jei būtų buvęs pagal masę kaip M62, bet pagal galią koks yra dabar, tai su šiuolaikiniu varikliu ir generatoriumi bei kita įranga tikriausiai būtų pakakę 4 ašių. ČME yra manevrinis, o jiems reikia didesnės sukibimo jėgos nei magistraliniams.
Komentuoti:
Komentuoti: