Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Vat nesuprantu, kam kopijuoti fotografijas į forumą, tų kurių pats nefotografavai ???
-
DR1A-323
DR1A-160
Su-250-43 Žlobino stotyje. Su serijos keleiviniai garvežiai važiuodavo ir per Lietuvą.
Komentuoti:
-
Slovakai nieko nepraranda. Perkrovimo nebus, bet išaugusios tranzito apimtys atpirks perkrovimo praradimus. Jei jau kažkokios sutartys pasirašytos ir įkurta kompanija (keturšalė, dvi šalys ES), tai kažkas vyksta.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).
http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html
http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033
Komentuoti:
-
Kol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).
http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html
http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033
Komentuoti:
-
Šiaip ši svetainė jau buvo pašymėta temoje „Keleivių srautai Lietuvos geležinkeliuose“.
Komentuoti:
-
-
Negi jūs manote, kad ten eiliniai pensininkai važinės? Pavyzdžiui, A. Pugačiova - jau pensijinio amžiaus. Rašė, kad bijo skraidyti ir mieliau važiuoja traukiniu...
Komentuoti:
-
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica.
Kainos (Maskva - Nica):
2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.
Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...
Komentuoti:
-
Naujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica. Traukinys važinės vieną kartą per savaitę. Traukinyje bus 3 liukso klasės vagonai, 6 vagonai bus 1 klasės ir vienas 2 klasės vagonas, du restoranai. Pastarieji bus keičiami Breste: Rusijoje ir Baltarusijoje važinės Rusijos restoranai, o toliau į ES - Lenkijos PKP restoranai.
Maršrutas priklauso dukterinei RŽD įmonei ОАО "Федеральная пассажирская компания".
Traukinys iš Maskvos Baltarusijos stoties išvyks ir stos 22 tarpinėse stotyse, o Nicą pasieks po maždaug 50 valandų. Ateityje tikimasi sumažinti kelionės trukmę iki pusantros paros.
Kainos (Maskva - Nica):
2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.
Daugiau:
angliškai
http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng...4530&id=105563
rusiškai
http://press.rzd.ru/isvp/public/pres..._end=&id=75545
Komentuoti:
-
-
Rusai pagamino savos versijos supergreituosius traukinius. Jie pranašesni tuo, kad nereikia ne tik kontaktinio elektros tinklo, bet net ir bėgių! Maža to, pirmųjų užsakymų tikimasi iš Kinijos
Paimta iš http://cahsr.blogspot.com/2008_11_01_archive.html
Komentuoti:
-
Komentuoti: