Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Vat nesuprantu, kam kopijuoti fotografijas į forumą, tų kurių pats nefotografavai ???

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Rusija 1942-1942m Vokiečių invazija


    Paskutinis taisė Sefas210; 2010.11.21, 11:41.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    DR1A-323


    DR1A-160




    Su-250-43 Žlobino stotyje. Su serijos keleiviniai garvežiai važiuodavo ir per Lietuvą.




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Slovakai nieko nepraranda. Perkrovimo nebus, bet išaugusios tranzito apimtys atpirks perkrovimo praradimus. Jei jau kažkokios sutartys pasirašytos ir įkurta kompanija (keturšalė, dvi šalys ES), tai kažkas vyksta.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
    Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).

    http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html

    http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033
    klysti, apie šią trasą pradėta kalbėti turbūt apie 1996-1997 metus, o gal ir anksčiau (tiesiog aš pirma kartą apie tai išgirdau). pradžioje tuo nelabai suinteresuosi buvo austrai, vėliau, o ir manau dabar pagrindinė kliūtis yra slovakai, kurie praranda pagrindinį biznį - perkrovimą. taip, kad realiai apie šį projektą dar ankstoka šnekėti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
    Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).

    http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html

    http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Šiaip ši svetainė jau buvo pašymėta temoje „Keleivių srautai Lietuvos geležinkeliuose“.

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
    Šitą žinau. Pats kartais palandžioju.
    Gal kas nežino.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Šitą žinau. Pats kartais palandžioju.

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Traukiniai ir lėktuvai žemėlapyje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gaila, bet man valdžia nepalaimintų tokio kelionės būdo į Kiniją kitamet... Dienpinigiai (7 paros vietoj 1 lėktuvu) + Rusijos ir Mongolijos vizos + traukinio bilietas atsieitų daugiau nei lėktuvo bilietas
    Paskutinis taisė Al1; 2010.10.10, 10:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Negi jūs manote, kad ten eiliniai pensininkai važinės? Pavyzdžiui, A. Pugačiova - jau pensijinio amžiaus. Rašė, kad bijo skraidyti ir mieliau važiuoja traukiniu...

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia vidutinė pensija ten?
    180 eurų

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...
    Įdomu, kokia vidutinė pensija ten?

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Naujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica.

    Kainos (Maskva - Nica):
    2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
    Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
    Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.

    Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica. Traukinys važinės vieną kartą per savaitę. Traukinyje bus 3 liukso klasės vagonai, 6 vagonai bus 1 klasės ir vienas 2 klasės vagonas, du restoranai. Pastarieji bus keičiami Breste: Rusijoje ir Baltarusijoje važinės Rusijos restoranai, o toliau į ES - Lenkijos PKP restoranai.
    Maršrutas priklauso dukterinei RŽD įmonei ОАО "Федеральная пассажирская компания".

    Traukinys iš Maskvos Baltarusijos stoties išvyks ir stos 22 tarpinėse stotyse, o Nicą pasieks po maždaug 50 valandų. Ateityje tikimasi sumažinti kelionės trukmę iki pusantros paros.

    Kainos (Maskva - Nica):
    2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
    Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
    Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.

    Daugiau:
    angliškai
    http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng...4530&id=105563
    rusiškai
    http://press.rzd.ru/isvp/public/pres..._end=&id=75545

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    http://www.fishki.net/comment.php?id=74798

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Keletas foto iš Sankt Peterburgo:
    Sapsanas Moskovskij Vokzale


    Įdomi električka DER-002

    Moskovskij Vokzal


    [URL=http://www.radikal.ru][URL]

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Rusai pagamino savos versijos supergreituosius traukinius. Jie pranašesni tuo, kad nereikia ne tik kontaktinio elektros tinklo, bet net ir bėgių! Maža to, pirmųjų užsakymų tikimasi iš Kinijos


    Paimta iš http://cahsr.blogspot.com/2008_11_01_archive.html

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tai ne Indija, tai Maskva

    Youtube video
    Galvojau gal ir šitaip nutiks:

    Komentuoti:

Working...
X