Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Buvęs LG manevrinis šilumvežis TEM2-1032 Jakutijoje:

    http://train-photo.ru/details.php?image_id=107581

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kiek girdėjau, tai jie iš gerokai kietesnio metalo, ir esant normaliam keliui dėvisi daug lėčiau, bet dėl kietumo nelabai draugauja su sandūrom apleistuose ruožuose. Bet tokių vietų vis mažėja.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Bet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.
    Mašinistai turi problemų – rašo pasiaiškinimus dėl kiekvieno stipresnio trinktelėjimo važiuojant per bėgių sandūras (ir vietą reikia įsiminti), nes tų lokomotyvų ratlankiai, kiek supratau iš pokalbių su mašinistais, yra iš minkštesnio metalo, nei rusiškų lokomotyvų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokybė pasiekiama ne iš karto. Nereikia manyti, kad vakariečiai iš karto pradėjo gaminti labai kokybišką techniką. Taip kad rusai turi pasirinkimą- gaminti patys ir tobulinti, kaupti patirtį, gerinti kokybę, arba pirkti iš užsienio ir būti priklausomiems vartotojams, nieko savo nesukurti, verkti dėl prasto gyvenimo... Nes antrąjį scenarijų renkantis, Rusija ir toliau liktų žaliaviniu priedėliu.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Aš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.
    Bet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Neatsikando jie dar rusiško š...
    Aš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.

    Komentuoti:


  • osnas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.
    veikiau dabartineje baltarusijos situacijoje - uzsienio valiutos nera

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Neatsikando jie dar rusiško š...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    "Baltarusijos geležinkeliai" (BČ) išbando keleivinius elektrovežius EP1M:

    http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=106966

    http://train-photo.ru/details.php?image_id=107220

    Tikėtina, kad šis elektrovežis gali būti naujas BČ pirkinys greitu metu.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    ... bet tik tų, kurie yra lygesni už lygius

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.
    Ne visai taip Vakaruose. Rinkėjai renka Seimą, o jis priima atitinkamus įstatymus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl kad privati nuosavybė Lietuvoje šventa karvė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.
    kodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Galėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.
    Jeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė osnas Rodyti pranešimą
    parovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h
    Galėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • osnas
    replied
    parovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir uzbekai mus lenks keleivių pervežimo greityje:
    Talgo
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Čia 2010 metų kainos. Gal nepasikeitė.
    http://www.tutu.ru/cost.php
    Ačiū labai !

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Gal kas turit nuorodų, kur būtų galima rasti Maskvos ir Sankt Peterburgo erlektričkų kainas ? Grafikus daugmaž randu, bet kainų priemiestinių - niekaip... tik tolimųjų
    Čia 2010 metų kainos. Gal nepasikeitė.
    http://www.tutu.ru/cost.php

    Komentuoti:

Working...
X