Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pan_zaibas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Įdomus reportažas apie kelionę į Norilsko (Rusija) geležinkelius, į miestą, kuris uždaras visiems užsieniečiams:

    http://n05.narod.ru/poezdka2010njd/poezdka2010njd.html
    Įdomus, ir darbas didžiulis padarytas. Tik labai niūriai žiūrisi.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    /\
    Maršrutas ir kainos

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kiek nagrinėjau tvarkaraštį, yttai šis traukinys niekur nestoja Lenkijoje B)
    Tiksliau išsireiškiant, - sustojimai Lenkijoje yra tik techniniai.
    Dar stebina Breste stovėjimai tik po 1:00-1:15h : palyginti greitai pakeičiami aširačiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Nicą jau pavasarį paleido.
    http://www.poezd-moskva-nicca.ru/

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Va kas daros
    Pirmasis traukinys išvyko iš Maskvos į Paryžių per Berlyną

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Įdomus reportažas apie kelionę į Norilsko (Rusija) geležinkelius, į miestą, kuris uždaras visiems užsieniečiams:

    http://n05.narod.ru/poezdka2010njd/poezdka2010njd.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siemensai kai švarūs ir atitinkamas pašvietimas, taip pat atrodo kreivi.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Cia paskutinei nuotraukoj taip atrodo ar tas metalas istikruju visas kreivas sleivas tiek prieki tiek sonuose?

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    "Kolomna" gamykla ir įvairiouse surinkimo stadijose esantys TEP-70BS

















    Šaltinis: http://englishrussia.com/2011/11/24/...ies-in-russia/

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied




    Traukinys „Vikingas”, prieš 8 metus sujungęs Klaipėdos ir Iljičiovsko (Ukraina) uostus, turėjo pagyvinti krovinių apyvartą, tačiau kol kas jis važinėja pernelyg retai.
    Pernai iš Klaipėdos iki Ukrainos gabenti 1042 konteineriai. Iš Ukrainos į Klaipėdą – nė vieno.
    Šiemet per pirmąjį pusmetį iš Klaipėdos Ukrainą pasiekė 165 konteineriai, iš Ukrainos Klaipėdą – 122.
    Šio traukinio privalumas vežant krovinius – laikas. Nuo Odesos iki Klaipėdos, kurias skiria 1700 kilometrų, traukinys turėtų nuriedėti per dvi paras, tačiau dėl trikdžių muitinėse sugaištama ilgiau.
    Odesos jūrų uosto vadovo pareigas laikinai einantis Jurijus Vaskovas teigia, kad krovinių vežėjus atbaido sudėtingos valstybės sienų kirtimo procedūros, skirtingi Ukrainos ir ES įstatymai.
    Pasak krovinių vežėjų, pasienyje jie užtrunka keturias valandas, uostuose – tiek pat. Iš tikrųjų tos procedūros turėtų būti ne ilgesnės negu pusvalandis.
    Ukrainoje rengiamas įstatymas, kuris turėtų supaprastinti sienos kirtimo procedūras ir sudarytų palankesnes sąlygas vežti konteinerius.
    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktoriaus Artūro Drungilo teigimu, „Vikingo” veikla susijusi su brangių krovinių gabenimu, todėl būtina ne tik gerinti sienų kirtimo procedūras, bet ir didinti šio maršruto patikimumą.
    Jis neabejoja greitojo konteinerinio traukinio ateitimi. Juk jis jungia Ukrainą (46 mln. gyventojų), Baltarusiją (9 mln.), Lietuvą (3 mln.) ir gali geriausiai patenkinti šių šalių importo ir eksporto poreikius.
    Neabejojama, kad pagerėjus ekonominei situacijai daugės ir konteineriais gabenamų prekių.
    „Vikingu” gabenamiems kroviniams taikomi maždaug trečdaliu mažesni tarifai nei vežamiems automobilių transportu.
    Nors kol kas šis ilgai rengtas Lietuvos ir Ukrainos projektas nepateisino lūkesčių, jis nelaikomas neperspektyviu. Iš galinių stotelių išvykęs pustuštis traukinys daugiausia pasipildo pakeliui. Pernai „Vikingu” tarp Baltarusijos ir Ukrainos gabenta 41 800, šiemet per pirmąjį pusmetį – 31 300 konteinerių.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Eilinis valdininkų ir kai kurių viarslinykų bukumas. Muitinės procedūros, matote, užtrunka ilgai. O sunkvežimiais vežant neužtrunka?
    Tos "muitinės procedūros", ko gero, susiveda į popieriukų nešiojimą nuo vieno svarbaus pareigūno iki kito. O rytų šalyse tą visada turi daryti pats interesantas (vietoje "vieno langelio" principo galioja kitas, "netepsi - nevažiuosi"). Traukinio mašinistas to juk nedaro, o fūros vairuotojas gali.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eilinis valdininkų ir kai kurių viarslinykų bukumas. Muitinės procedūros, matote, užtrunka ilgai. O sunkvežimiais vežant neužtrunka?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Prieš 8 metus pradėjus kursuoti šaudykliniam traukiniui „Vikingas“ tikėtasi suaktyvinti krovinių judėjimą tarp Juodosios ir Baltijos jūrų.
    Nors projektas lūkesčių nepateisino, vis dėlto tikima, kad jis – perspektyvus.
    Kelerius metus Ukraina ir Lietuv Reklamaa derėjosi, kol 2003-iųjų vasarį paleistas mišrių krovinių skubusis traukinys.
    Iš šios Iljičiovsko keltų stoties 2003-aisiais išvyko pirmasis „Vikingas“ per Minską į Klaipėdą. Tuomet pajudėjo 30 vagonų.
    Specialistų teigimu, „Vikingu“ kroviniai gabenami greičiau, saugiau, maždaug perpus pigiau, o 1700 kilometrų atstumas įveikiamas per dvi paras, tačiau traukinys į Klaipėdą iš Iljičiovsko pajuda retai.
    „Manau, kad yra didelė konkurencija, nes ir automobilių vežėjai krovinius gabena labai greitai. Antra priežastis – nėra daug krovinio, kad užpildytų traukinį, ir trečia – trūksta informacijos apie traukinio galimybes“, – sako Vasilijus Jakimovas, kompanijos „Iljičovskvneštrans“ valdybos pirmininko pavaduotojas.
    Pernai iš Klaipėdos į Ukrainą gabenta kiek daugiau nei tūkstantis konteinerių, o iš Ukrainos „Vikingu“ Klaipėdos nepasiekė nė vienas.
    Šiemet per pirmąjį pusmetį į Klaipėdą vežta daugiau nei šimtas konteinerių. Odesos uosto vadovai sako, kad pagrindinė problema – ilgai trunkančios muitinės procedūros.
    „Krovinio savininkai skundžiasi, kad pasienyje užtrunka apie 4 valandas. Uoste irgi panašiai tiek. Tai, aišku, labai ilgai. Remiantis Europos patirtimi, muitinės procedūra turėtų trukti ne ilgiau kaip pusvalandį“, – teigia Mihailas Šapošnikovas, Odesos jūrų prekybos uosto atstovas.
    Ukrainoje rengiamas įstatymas, kuris supaprastintų sienos kirtimo procedūras ir sudarytų palankesnes sąlygas vežti konteinerius. Tikimasi, kad dėl to atsiras daugiau krovinių.
    „Labiau matyčiau to traukinio naudą ne tranzitui visame maršrute, o atskirų valstybių importo-eksporto poreikiams tenkinti. Didžiąja dalimi tai būtų prekyba tarp Lietuvos, Ukrainos ir Baltarusijos“, – mano Artūras Drungilas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktorius.
    Konteinerių traukinys jungia tris valstybes, kuriose iš viso gyvena beveik 60 mln. gyventojų. Laukiama, kad kylant ekonomikai prekių vartojimas augs, todėl augs ir jų gabenimas konteineriais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Baranovičius atvežtas "Stadlerio" pirmasis elektrinis traukinys serijos ЭПР-001 (EPR-001). Р(R) - reiškia региональный, regioninis. Šios serijos bus 4 traukiniai.
    Ankstesni buvo su indeksu Г - городской, miesto.
    http://www.intex-press.by/ru/874/news/8129/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Susiję pranešimai iškelti į temą GE. Geležinkeliai Gruzijoje.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Keletas nuotraukų iš Maskvos ir ne tik) Jei yra kokių klausimų - pasistengsiu atsakyti)




    2ТЭ116 (Bologoe)




    ЧС2/Т (Bologoe)




    ЧС7 su Maskva-Ryga (Rygos stotis)




    ЭР2 po modernizacijos (platforma ZIL)




    ЭД4МКМ Аэроэкспресс (Lobnia depas)




    ЭР2Р (Lugovaja)




    3х ЭР2Р (Savelovskij)

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Jo, bet ar bus praktinės naudos iš to ?

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    170 vagonu

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Truputį jau pasenę naujienos. bet vistiek...

    Мировой рекорд по количеству подвижного состава общим весом 16000 тонн.
    Щербинка, 07.09.2011


    Labai triukšmingas atrodo, apie lok.brigados darbo sąlygas turbūt nėra ką ir kalbėt.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Apie traukinio katastrofą Čeliabinsko srityje, Rusijoje:

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...smas-57-165627

    Komentuoti:

Working...
X