Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąB)
Tiksliau išsireiškiant, - sustojimai Lenkijoje yra tik techniniai.
Dar stebina Breste stovėjimai tik po 1:00-1:15h : palyginti greitai pakeičiami aširačiai.
Komentuoti:
-
Įdomus reportažas apie kelionę į Norilsko (Rusija) geležinkelius, į miestą, kuris uždaras visiems užsieniečiams:
http://n05.narod.ru/poezdka2010njd/poezdka2010njd.html
Komentuoti:
-
Cia paskutinei nuotraukoj taip atrodo ar tas metalas istikruju visas kreivas sleivas tiek prieki tiek sonuose?
Komentuoti:
-
"Kolomna" gamykla ir įvairiouse surinkimo stadijose esantys TEP-70BS
Šaltinis: http://englishrussia.com/2011/11/24/...ies-in-russia/
Komentuoti:
-
Traukinys „Vikingas”, prieš 8 metus sujungęs Klaipėdos ir Iljičiovsko (Ukraina) uostus, turėjo pagyvinti krovinių apyvartą, tačiau kol kas jis važinėja pernelyg retai.
Pernai iš Klaipėdos iki Ukrainos gabenti 1042 konteineriai. Iš Ukrainos į Klaipėdą – nė vieno.
Šiemet per pirmąjį pusmetį iš Klaipėdos Ukrainą pasiekė 165 konteineriai, iš Ukrainos Klaipėdą – 122.
Šio traukinio privalumas vežant krovinius – laikas. Nuo Odesos iki Klaipėdos, kurias skiria 1700 kilometrų, traukinys turėtų nuriedėti per dvi paras, tačiau dėl trikdžių muitinėse sugaištama ilgiau.
Odesos jūrų uosto vadovo pareigas laikinai einantis Jurijus Vaskovas teigia, kad krovinių vežėjus atbaido sudėtingos valstybės sienų kirtimo procedūros, skirtingi Ukrainos ir ES įstatymai.
Pasak krovinių vežėjų, pasienyje jie užtrunka keturias valandas, uostuose – tiek pat. Iš tikrųjų tos procedūros turėtų būti ne ilgesnės negu pusvalandis.
Ukrainoje rengiamas įstatymas, kuris turėtų supaprastinti sienos kirtimo procedūras ir sudarytų palankesnes sąlygas vežti konteinerius.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktoriaus Artūro Drungilo teigimu, „Vikingo” veikla susijusi su brangių krovinių gabenimu, todėl būtina ne tik gerinti sienų kirtimo procedūras, bet ir didinti šio maršruto patikimumą.
Jis neabejoja greitojo konteinerinio traukinio ateitimi. Juk jis jungia Ukrainą (46 mln. gyventojų), Baltarusiją (9 mln.), Lietuvą (3 mln.) ir gali geriausiai patenkinti šių šalių importo ir eksporto poreikius.
Neabejojama, kad pagerėjus ekonominei situacijai daugės ir konteineriais gabenamų prekių.
„Vikingu” gabenamiems kroviniams taikomi maždaug trečdaliu mažesni tarifai nei vežamiems automobilių transportu.
Nors kol kas šis ilgai rengtas Lietuvos ir Ukrainos projektas nepateisino lūkesčių, jis nelaikomas neperspektyviu. Iš galinių stotelių išvykęs pustuštis traukinys daugiausia pasipildo pakeliui. Pernai „Vikingu” tarp Baltarusijos ir Ukrainos gabenta 41 800, šiemet per pirmąjį pusmetį – 31 300 konteinerių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEilinis valdininkų ir kai kurių viarslinykų bukumas. Muitinės procedūros, matote, užtrunka ilgai. O sunkvežimiais vežant neužtrunka?
Komentuoti:
-
Eilinis valdininkų ir kai kurių viarslinykų bukumas. Muitinės procedūros, matote, užtrunka ilgai. O sunkvežimiais vežant neužtrunka?
Komentuoti:
-
Prieš 8 metus pradėjus kursuoti šaudykliniam traukiniui „Vikingas“ tikėtasi suaktyvinti krovinių judėjimą tarp Juodosios ir Baltijos jūrų.
Nors projektas lūkesčių nepateisino, vis dėlto tikima, kad jis – perspektyvus.
Kelerius metus Ukraina ir Lietuv Reklamaa derėjosi, kol 2003-iųjų vasarį paleistas mišrių krovinių skubusis traukinys.
Iš šios Iljičiovsko keltų stoties 2003-aisiais išvyko pirmasis „Vikingas“ per Minską į Klaipėdą. Tuomet pajudėjo 30 vagonų.
Specialistų teigimu, „Vikingu“ kroviniai gabenami greičiau, saugiau, maždaug perpus pigiau, o 1700 kilometrų atstumas įveikiamas per dvi paras, tačiau traukinys į Klaipėdą iš Iljičiovsko pajuda retai.
„Manau, kad yra didelė konkurencija, nes ir automobilių vežėjai krovinius gabena labai greitai. Antra priežastis – nėra daug krovinio, kad užpildytų traukinį, ir trečia – trūksta informacijos apie traukinio galimybes“, – sako Vasilijus Jakimovas, kompanijos „Iljičovskvneštrans“ valdybos pirmininko pavaduotojas.
Pernai iš Klaipėdos į Ukrainą gabenta kiek daugiau nei tūkstantis konteinerių, o iš Ukrainos „Vikingu“ Klaipėdos nepasiekė nė vienas.
Šiemet per pirmąjį pusmetį į Klaipėdą vežta daugiau nei šimtas konteinerių. Odesos uosto vadovai sako, kad pagrindinė problema – ilgai trunkančios muitinės procedūros.
„Krovinio savininkai skundžiasi, kad pasienyje užtrunka apie 4 valandas. Uoste irgi panašiai tiek. Tai, aišku, labai ilgai. Remiantis Europos patirtimi, muitinės procedūra turėtų trukti ne ilgiau kaip pusvalandį“, – teigia Mihailas Šapošnikovas, Odesos jūrų prekybos uosto atstovas.
Ukrainoje rengiamas įstatymas, kuris supaprastintų sienos kirtimo procedūras ir sudarytų palankesnes sąlygas vežti konteinerius. Tikimasi, kad dėl to atsiras daugiau krovinių.
„Labiau matyčiau to traukinio naudą ne tranzitui visame maršrute, o atskirų valstybių importo-eksporto poreikiams tenkinti. Didžiąja dalimi tai būtų prekyba tarp Lietuvos, Ukrainos ir Baltarusijos“, – mano Artūras Drungilas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktorius.
Konteinerių traukinys jungia tris valstybes, kuriose iš viso gyvena beveik 60 mln. gyventojų. Laukiama, kad kylant ekonomikai prekių vartojimas augs, todėl augs ir jų gabenimas konteineriais.
Komentuoti:
-
Į Baranovičius atvežtas "Stadlerio" pirmasis elektrinis traukinys serijos ЭПР-001 (EPR-001). Р(R) - reiškia региональный, regioninis. Šios serijos bus 4 traukiniai.
Ankstesni buvo su indeksu Г - городской, miesto.
http://www.intex-press.by/ru/874/news/8129/
Komentuoti:
-
Keletas nuotraukų iš Maskvos ir ne tik) Jei yra kokių klausimų - pasistengsiu atsakyti)
2ТЭ116 (Bologoe)
ЧС2/Т (Bologoe)
ЧС7 su Maskva-Ryga (Rygos stotis)
ЭР2 po modernizacijos (platforma ZIL)
ЭД4МКМ Аэроэкспресс (Lobnia depas)
ЭР2Р (Lugovaja)
3х ЭР2Р (Savelovskij)
Komentuoti:
-
Truputį jau pasenę naujienos. bet vistiek...
Мировой рекорд по количеству подвижного состава общим весом 16000 тонн.
Щербинка, 07.09.2011
Labai triukšmingas atrodo, apie lok.brigados darbo sąlygas turbūt nėra ką ir kalbėt.
Komentuoti:
-
Apie traukinio katastrofą Čeliabinsko srityje, Rusijoje:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...smas-57-165627
Komentuoti:
Komentuoti: