Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
ČME atveju mažesnis lokomotyvo svoris po modernizacijos reikštų mažesnę sukibimo jėgą. Jei ją reikėjo išlaikyti buvusio dydžio, tai reikėjo didinti masę. ER20 atveju irgi reikėjo pakankamai galingo viensekcijinio lokomotyvo, todėl 4-ašis nebūtų išėjęs.
Komentuoti:
-
O kodėl svoriui viskas nurašoma? Juk pvz. modernizavus ČME3 buvo prikrauta svorio, nes senas didelis variklis sukesnis už naują kompaktišką. Ir ER20 ašinė apkrova yra maksimaliai leistina mūsų geležinkeliuose, turbūt ne atsitiktinai.
Komentuoti:
-
Taip, pirmieji buvo triašiai dėl didelio lokomotyvo svorio ir palyginti mažos variklio galios. Bet, pavyzdžiui, PB21 iš viso turėjo tris varančiuosius ratus ir po du palaikančiuosius dviašius vežimėlius galuose.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVL 85, 15, 65 turi tris dviašius vežimėlius.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąЕР'ai jau nebe TSRS laikų.
Dėl vežimėlių taip pat reikia prisiminti VL60 ir visus 1940-50 metų elektrovežius, kurie turėjo po du triašius vežimėlius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad visi elektriniai lokomotyvai buvusioje TSRS 2x2.
Parašė JohnĮdomiausia, kad abiem atvejais pasirinkta ne rusiška produkcija. Įdomu, ar čia kokie nors politiniai motyvai ar tiesiog racionalumas?
Komentuoti:
-
Gal pamažu užraukinės susisiekimą kaip ir pas mus, tada važinės dar daugiau geltonosios pornografijos miestuose ir tarp jų.
Komentuoti:
-
Tai kad ir pati Rusija perka Vakarietišką techniką ar ima surinkinėti bendrai su gamintojais pas save... Ukrainiečiai gi irgi ėmė importuoti bent jau elektrinius traukinius iš Hyundai ir Škodos. Beje, Ukrainos geležinkelių riedmenų nusidėvėjimas siekia 80 proc. Dyzelinių - net 93 proc. Dar daug D1... Tik įdomu, kodėl taip mažai perkama dyzelinių traukinių?
http://www.trans-port.com.ua/index.php?newsid=37696Paskutinis taisė Al1; 2012.04.26, 20:04.
Komentuoti:
-
Bent jau Lietuvoje juos tikriausiai išvysime - juk elektrifikacija jau ant nosies.
Tai kad visi elektriniai lokomotyvai buvusioje TSRS 2x2. Pas šilumvežius 3x3 ašys tik dėl to, kad sunkesni - dyzelinis variklis, generatorius, kuras sveria.
Komentuoti:
-
RŽD ir jos dukterinės įmonės FPK (Federalinė keleivinė kompanija; aptarnauja visus RŽD tolimojo susisiekimo maršrutus) šiemet planuoja įsigyti šių keleivinių riedmenų:
-382 vagonus, jų tarpe mikstus (liuksas ir SV viename vagone); mikstai buvo paplitę caro laikais. Vėliau jų nebegamino.
-30 RIC tipo vagonų iš 200 vnt., planuojamų įsigyti iki 2015 m. Šie vagonai bus gaminami Austrijoje. Apie 35 dalių bus pagaminta Rusijoje. Jų greitis bus 200 km/h ir jie skirti tarptautiniams traukiniams.
-Bus išbandomi nauji dviaukščiai vagonai, pagaminti Tverėje. Kitais metais bus jų perkama 50 vnt.
Toliau bus tęsiamas bendradarbiavimas su Talgo dėl keičiamos vėžės greitųjų traukinių gamybos.
Šią vasarą važiuojantys į Suomiją firminiu traukiniu "Levas Tolstojus" galės pasiimti ir automobilį - pradės kursuoti vagonai automobilių vežimui. FPK turi tris tokius vagonus, kuriuose telpa iki 5 automobilių.
http://press.rzd.ru/news/public/pres...=4065&id=79438
Komentuoti:
-
Baltarusijoje, balandžio mėnesį pradėti montavimo darbai elektrifikojamoje linijoje Osipovičiai - Žlobinas. Tai 107 km. Šiai dienai pastatyta jau 1200 atramų. Viso bus 4300.
Pagal 2011 - 2015 merų valstybinę programą numatytas šių linijų elektrifikavimas: Osipovičiai - Žlobinas - Homelis, Žlobinas - Kalinkovičiai ir Molodečnas- Gudagojis - valst. siena. Viso 387 km.
Pirmąją atkarpą Osipovičiai - Žlobinas numatyta elektrifikuot iki šių metų pabaigos.
http://xpress.by/content/pdf/27-07.04.2012.pdf (3 psl.)
Paskutinis taisė Zorro; 2012.04.09, 15:57.
Komentuoti:
-
Prieš kelias dienas vakare mačiau kaip vienas po kito du sąstatai iš Pagėgių pusės su Baltarusijos naftos produktais pravažiavo, turbūt susiję.
Komentuoti:
-
Baltarusija laikinai perorientuos naftos produktų eksportą per kitas šalis, nes Latvijos uostai nesusitvarko su krovinių srautu.
http://news.tut.by/economics/282454.html
Komentuoti:
-
Šiandien Paneriuose mačiau kelis naujus šešiaašius dumpkarus, skirtus Norilsko geležinkeliui. Dumpkarai pagaminti Kaliningrade ir transportuojami į Norilską. Norilsko geležinkelis yra visiškai uždara sistema, neturinti jungties su likusiais Rusijos geležinkeliais. Dumpkarai bus plukdomi iš Krasnojarsko Jenisėjumi.
Komentuoti:
-
Galima išskirti pvz. Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos temas, šita jau pakankamai didelė.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPritariu John. Nereikia kompleksuoti dėl termino buv. TSRS respublikos. Kas buvo juk nepakeisi.
Tiesiog sunku suprasti, kodėl yra atskiros temos apie geležinkelius Čekijoje, Niederlanduose, Gruzijoje ar Suomijoje, bet nėra apie geležinkelius Rusijoje ar Ukrainoje
Juk ir pats padarei temą Švedijos geležinkeliams, nors buvo Skandinavijos tema.Paskutinis taisė oranger; 2012.04.01, 11:45.
Komentuoti:
-
Pritariu John. Nereikia kompleksuoti dėl termino buv. TSRS respublikos. Kas buvo juk nepakeisi.
Komentuoti:
-
Vėl negerai, nes iš Vidurio Azijos ar Moldavijos pranešimų nebus daug. Galima būtų išskirti Baltarusiją, Rusiją, Ukrainą. Dar iš Gruzijos yra medžiagos. Bet kitos šalys, deja, turėtų būti sutalpintos į vieną temą.
Komentuoti:
Komentuoti: