Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąhttps://trainpix.org/list.php?mid=54
Visi nurašyti. Beveik visi labai seniai.
Komentuoti:
-
-
Ukrainoje iki pirmo rimto. Rusijoje, jei kai kurie ištarnavo 20 metų, tai visgi buvo remontuojami normaliai. Bet dauguma tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje buvo nurašyti 199x, kai buvo ekonomikos žlugimas ir tokių galingų šilumvežių nereikėjo, nes vežti nebuvo ką.
Gyvi gal ir likę, bet neeksploatuojami, o rūdyja kur nors atsargos bazėse. Bet net jei tokių ir liko, tai tik keletas vienetų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe toks ir naujas. Niekur jų jau nebenaudoja, nes serijinė gamyba nespėjo iki TSRS žlugimo įsisukti. O po to kažkaip nelabai jau ėmė reikėti galingų lokomotyvų. Kurį laiką jie dirbo, o galiausiai buvo pastatyti į patvorį. Netgi labai greitai, atidirbę vos 3-5 metus (Ukraina). Rusijoje jiems pasisekė kiek geriau, atidirbo po 10-20 metų.
Komentuoti:
-
Parašė rvr Rodyti pranešimą
2TE121 buvo konstruojamas, kaip pakaitalas 2TE116 serijai pakeisti, bet labai netinkamu laiku paleistas į seriją.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAr tokie silumveziai kaip 2TE121 yra dar naudojami? Galite gal kas trumpai apsviest apie juos. Siaip kaip suprantu tai gana naujas silumvezis palyginus su M62
Komentuoti:
-
Ne toks ir naujas. Niekur jų jau nebenaudoja, nes serijinė gamyba nespėjo iki TSRS žlugimo įsisukti. O po to kažkaip nelabai jau ėmė reikėti galingų lokomotyvų. Kurį laiką jie dirbo, o galiausiai buvo pastatyti į patvorį. Netgi labai greitai, atidirbę vos 3-5 metus (Ukraina). Rusijoje jiems pasisekė kiek geriau, atidirbo po 10-20 metų.
Komentuoti:
-
Ar tokie silumveziai kaip 2TE121 yra dar naudojami? Galite gal kas trumpai apsviest apie juos. Siaip kaip suprantu tai gana naujas silumvezis palyginus su M62
Komentuoti:
-
Ir dar. Jau už dienos kitos bus atidarytas geležinkelis Baku - Tbilisis - Karsas (Turkija). Ir jokios sumautos eurovėžės. Kroviniai bus perkraunami, o keleiviams pervežti užsakyti specialūs vagonai su keičiamo pločio aširačiais.
Komentuoti:
-
Prancūzijos Belfort mieste Altom pristatė Azerbaidžano geležinkeliams (ADY) nauja (pirmą iš dešimties) keleivinį elektrovežį Prima M4 (AZ4A).
http://www.alstom.com/press-centre/2...or-azerbaijan/
Komentuoti:
-
Eksportavo į Suomiją elektrovežius, jie ir dabar dar važinėja. Į Kiniją elektrovežius. Ir į soc. šalis, taip pat į trečio pasaulio šalis šilumvežius. Krovininius elektrovežius dar į Lenkiją, ir dabar jie dar dirba. Vakarai nebūtų pirkę iš principo, net jei būt buvę geresni. Be to sau trūko, o ir charakteristikos buvo visai kitos. Vakarų Europoje nereikėjo tokių galingų elektrovežių, šilumvežių. O specialiai Vakarams gaminti kažką tai tokio, ko negamino sau, nebuvo praktikuojama. Jei tai, ką gamino sau, buvo galima šiek tiek pamodifikavus parduoti, tada parduodavo.
Kas dėl čekoslovakiškų, tai ir geresni, ir savo nespėjo tiek, kiek reikia. Tiksliau net nebuvo keleivinių elektrovežių savų. Viską gamino Čekoslovakija, o savose gamyklose gamino krovininius, kuriuos naudojo ir kaip keleivinius. Čekoslovakiški gi buvo naudojami greitesniam eismui pagrindinėse linijose, o kitur savi. Be to buvo kooperacija ir specializacija soc. bloke. Tam, kad kažką nupirkti iš TSRS, reikėjo kažką ir parduoti. Vien tik maisto produktais nebūtų prasisukę.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe galingiausi. Be to su kuo lyginti ir kokio laikotarpio lyginti? Dabar yra ir galingesnių.
Taip, atvaro ant transportinių vežimėlių, pasienio stotyse perstato ant 1520 mm vežimėlių, kurie atvežami ant platformos. Transportinius grąžina atgal kitų lokomotyvų atvarymui.
Kaip suprantu cekoslovakiski buvo naudojami tik keleiviniams vagonams tampyt? O juos pirko is cekoslovakijos del ko: kad jie geresni buvo ar patys nespejo gaminti tiek kiek reikejo?
Komentuoti:
-
Ne galingiausi. Be to su kuo lyginti ir kokio laikotarpio lyginti? Dabar yra ir galingesnių. Ir anksčiau buvo. Lyginant su europiniais, tai galingesni. JAV naudojami elekotrovežiai tik keleiviniai ir tai ten tik vienas elektrifikuotas koridorius Rytinėje pakrantėje ir dar viena linija taip pat Rytinėje pakrantėje, kur jie važinėja. Aišku, amerikiečių šilumvežiai iš esmės yra galingiausi, nes traukiniai ten tikrai ilgi ir sunkūs.
Taip, atvaro ant transportinių vežimėlių, pasienio stotyse perstato ant 1520 mm vežimėlių, kurie atvežami ant platformos. Transportinius grąžina atgal kitų lokomotyvų atvarymui.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 22:39.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO todėl, kad Prancūzija buvo kintamos srovės panaudojimu elektrifikuojant geležinkelius to meto lyderė, netgi galima sakyti vienintelė šalis rimtai elektrifikuojanti kintama srove, kai kitos šalys dar kapstėsi nuolatinėje arba su kintama pamažinto dažnio srove. Tarybų Sąjunga tuo metu pradėjo elektrifikaciją kintama srove ir tiesiog neturėjo savos technikos. Tiksliau turėjo jau apie 10 elektrovežių, bet jie nebuvo labai gerų charakteristikų. Be to jie buvo skirti 20 kV įtampai. Tuo metu dar standartų nebuvo ir pasaulyje eksperimentavo su įtampomis. Todėl ir nupirko prancūziškus, tačiau tai nereiškia, kad viską nukopijavo, nes tie prancūziški elektrovežiai buvo silpni ir tokių silpnų TSRS negamino, iš karto pradėjo nuo kur kas didesnės galios (5-6 kartus didesnės galios).
Komentuoti:
-
O todėl, kad Prancūzija buvo kintamos srovės panaudojimu elektrifikuojant geležinkelius to meto lyderė, netgi galima sakyti vienintelė šalis rimtai elektrifikuojanti kintama srove, kai kitos šalys dar kapstėsi nuolatinėje arba su kintama pamažinto dažnio srove. Tarybų Sąjunga tuo metu pradėjo elektrifikaciją kintama srove ir tiesiog neturėjo savos technikos. Tiksliau turėjo jau apie 10 elektrovežių, bet jie nebuvo labai gerų charakteristikų. Be to jie buvo skirti 20 kV įtampai. Tuo metu dar standartų nebuvo ir pasaulyje eksperimentavo su įtampomis. Todėl ir nupirko prancūziškus, tačiau tai nereiškia, kad viską nukopijavo, nes tie prancūziški elektrovežiai buvo silpni ir tokių silpnų TSRS negamino, iš karto pradėjo nuo kur kas didesnės galios (5-6 kartus didesnės galios).Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 19:59.
Komentuoti:
-
O kodel butent saltojo karo metais prireike tu prancuzisku elektroveziu? Gamino gi pati USSR ir nemazais kiekiais o cia priedo reikejo ir valiutos rezervus naudot
Komentuoti:
-
Taip, bet jų buvo tik nedidelės partijos, lyginant su tuo, kiek gamino patys. Iš elektrovežių buvo prancūziški kintami F serijos (100 vnt. iš jų dalis keleivinių, likę - krovininiai) ir Vakarų Vokietijos kintami K (20 vnt.), taip pat prieš antrąjį pasaulinį buvo keletas elektrovežių nupirkta iš JAV (8 vnt.). Po Antrojo pasaulinio turėjo būti nuprikti ar tai pagal lendlizą pristatyta ir elektrovežių partija iš JAV, bet po karo pablogėjus santykiams, JAV uždraudė šių elektrovežių pristatymą į TSRS.
Iš šilumvežių iš viso tik 3 egzemplioriai, vienas britų, kiti du VFR, neskaitant Da (68 vnt.) ir Db (30 vnt.), gautų pagal lendlizą, ir kelių mažos galios trofėjinių. Taip pat pagal tarybinius brėžinius keli pirmieji tarybiniai (ir aplamai pasaulyje vieni iš pirmųjų) šilumvežiai buvo pagaminti Vokietijoje. Čia apie 1924-26 metus.
Iš mažos galios šilumvežių buvo užpirkta Austrijoje apie 100 vnt. dviejų modelių lokomotyvų, taip pat austriški motorvežiai.
Dar yra tokia klasė kaip pramoniniai elektrovežiai (kasykloms), tai jų buvo pirkta nemažai, pirmieji Italijoje tarpukaryje, po karo ir vėlesniais laikais buvo perkami VFR.Bendrai paėmus, pramoninių elektrovežių TSRS beveik negamino, buvo perkami iš Vakarų arba Rytų Europos šalių.
Garvežių daug pirko pasibaigus pirmajam pasauliniam ir kiek stabilizavusis padėčiai šalyje iš Švedijos, Vokietijos, JAV, taip pat pirko ir šiek tiek vėliau. Bet daugiausiai tai pagal lendlizą iš JAV. Aišku, po Antrojo pasaulinio ir prieš pat jį daug trofėjinių pateko ir kartu su prijungtų teritorijų geležinkeliais. Taip pat iš kapitalistinių šalių tik Suomija po karo pagal reparacijas gamino siaurųjų geležinkelių garvežius. Sachalino geležinkeliui Japonijoje buvo nupirkta berods 30 garvežių, bet kai jau pokaryje normalizavosi santykiai.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 12:48.
Komentuoti:
-
Sveiki
http://www.trains-worldexpresses.com/500/515.htm
Radau nuotrauka Vladivostok - Moscow with French-built FR-37
Ar USSR naudojo vakarietiskus lokomotyvus?
Komentuoti:
Komentuoti: