Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ukrainoje iki pirmo rimto. Rusijoje, jei kai kurie ištarnavo 20 metų, tai visgi buvo remontuojami normaliai. Bet dauguma tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje buvo nurašyti 199x, kai buvo ekonomikos žlugimas ir tokių galingų šilumvežių nereikėjo, nes vežti nebuvo ką.
    Gyvi gal ir likę, bet neeksploatuojami, o rūdyja kur nors atsargos bazėse. Bet net jei tokių ir liko, tai tik keletas vienetų.
    Nu bet ar esantis galios rezervas lokomotyve kam nors maiso? Klausima noreciau uzduot : kabinam vienoda sastata prie 2M62U ir prie 2TE121 - ar jie vienodai sudegins kuro?O gal aplamai prieziura to 2TE121 buvo specifine ir brangi, kaip pavyzdys gal ir netikes cia sioje temoje, bet pvz tankas T-80 ugnies galia yra tolygus T-72, o jo islaikymo savikaina zymiai didesne del ydingo duju turbininio variklio, del to ju ateitis aiski - metalo lauze greitu laiku.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Raudona spalva - nurašytas.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    https://trainpix.org/list.php?mid=54
    Visi nurašyti. Beveik visi labai seniai.
    Bet pagal sarasa matau Pecioroje dar yra gyvu

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    https://trainpix.org/list.php?mid=54
    Visi nurašyti. Beveik visi labai seniai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ukrainoje iki pirmo rimto. Rusijoje, jei kai kurie ištarnavo 20 metų, tai visgi buvo remontuojami normaliai. Bet dauguma tiek Ukrainoje, tiek Rusijoje buvo nurašyti 199x, kai buvo ekonomikos žlugimas ir tokių galingų šilumvežių nereikėjo, nes vežti nebuvo ką.
    Gyvi gal ir likę, bet neeksploatuojami, o rūdyja kur nors atsargos bazėse. Bet net jei tokių ir liko, tai tik keletas vienetų.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne toks ir naujas. Niekur jų jau nebenaudoja, nes serijinė gamyba nespėjo iki TSRS žlugimo įsisukti. O po to kažkaip nelabai jau ėmė reikėti galingų lokomotyvų. Kurį laiką jie dirbo, o galiausiai buvo pastatyti į patvorį. Netgi labai greitai, atidirbę vos 3-5 metus (Ukraina). Rusijoje jiems pasisekė kiek geriau, atidirbo po 10-20 metų.
    Kaip suprantu visi isgyveno iki pirmo rimtesnio remonto?

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė rvr Rodyti pranešimą

    2TE121 buvo konstruojamas, kaip pakaitalas 2TE116 serijai pakeisti, bet labai netinkamu laiku paleistas į seriją.
    Ir kas tada sutrukde jam isgyvent? Aplamai yra dar ju gyvu?

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Ar tokie silumveziai kaip 2TE121 yra dar naudojami? Galite gal kas trumpai apsviest apie juos. Siaip kaip suprantu tai gana naujas silumvezis palyginus su M62
    2TE121 buvo konstruojamas, kaip pakaitalas 2TE116 serijai pakeisti, bet labai netinkamu laiku paleistas į seriją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne toks ir naujas. Niekur jų jau nebenaudoja, nes serijinė gamyba nespėjo iki TSRS žlugimo įsisukti. O po to kažkaip nelabai jau ėmė reikėti galingų lokomotyvų. Kurį laiką jie dirbo, o galiausiai buvo pastatyti į patvorį. Netgi labai greitai, atidirbę vos 3-5 metus (Ukraina). Rusijoje jiems pasisekė kiek geriau, atidirbo po 10-20 metų.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Ar tokie silumveziai kaip 2TE121 yra dar naudojami? Galite gal kas trumpai apsviest apie juos. Siaip kaip suprantu tai gana naujas silumvezis palyginus su M62

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir dar. Jau už dienos kitos bus atidarytas geležinkelis Baku - Tbilisis - Karsas (Turkija). Ir jokios sumautos eurovėžės. Kroviniai bus perkraunami, o keleiviams pervežti užsakyti specialūs vagonai su keičiamo pločio aširačiais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prancūzijos Belfort mieste Altom pristatė Azerbaidžano geležinkeliams (ADY) nauja (pirmą iš dešimties) keleivinį elektrovežį Prima M4 (AZ4A).
    http://www.alstom.com/press-centre/2...or-azerbaijan/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Eksportavo į Suomiją elektrovežius, jie ir dabar dar važinėja. Į Kiniją elektrovežius. Ir į soc. šalis, taip pat į trečio pasaulio šalis šilumvežius. Krovininius elektrovežius dar į Lenkiją, ir dabar jie dar dirba. Vakarai nebūtų pirkę iš principo, net jei būt buvę geresni. Be to sau trūko, o ir charakteristikos buvo visai kitos. Vakarų Europoje nereikėjo tokių galingų elektrovežių, šilumvežių. O specialiai Vakarams gaminti kažką tai tokio, ko negamino sau, nebuvo praktikuojama. Jei tai, ką gamino sau, buvo galima šiek tiek pamodifikavus parduoti, tada parduodavo.
    Kas dėl čekoslovakiškų, tai ir geresni, ir savo nespėjo tiek, kiek reikia. Tiksliau net nebuvo keleivinių elektrovežių savų. Viską gamino Čekoslovakija, o savose gamyklose gamino krovininius, kuriuos naudojo ir kaip keleivinius. Čekoslovakiški gi buvo naudojami greitesniam eismui pagrindinėse linijose, o kitur savi. Be to buvo kooperacija ir specializacija soc. bloke. Tam, kad kažką nupirkti iš TSRS, reikėjo kažką ir parduoti. Vien tik maisto produktais nebūtų prasisukę.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne galingiausi. Be to su kuo lyginti ir kokio laikotarpio lyginti? Dabar yra ir galingesnių.
    Taip, atvaro ant transportinių vežimėlių, pasienio stotyse perstato ant 1520 mm vežimėlių, kurie atvežami ant platformos. Transportinius grąžina atgal kitų lokomotyvų atvarymui.
    Nu dabartiniu nelyginam, nu tarkim septinto,astunto desimtmecio. O aplamai USSR eksportuodavo lokomotyvus i vakaru salis arba kaip sakant uz savitarpio pagalbos organizacijos zonos kad parduot uz vakaru valiuta? Ar 70s 80s desimtmeciais jie buvo konkurencingi su vakaru produkcija?

    Kaip suprantu cekoslovakiski buvo naudojami tik keleiviniams vagonams tampyt? O juos pirko is cekoslovakijos del ko: kad jie geresni buvo ar patys nespejo gaminti tiek kiek reikejo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne galingiausi. Be to su kuo lyginti ir kokio laikotarpio lyginti? Dabar yra ir galingesnių. Ir anksčiau buvo. Lyginant su europiniais, tai galingesni. JAV naudojami elekotrovežiai tik keleiviniai ir tai ten tik vienas elektrifikuotas koridorius Rytinėje pakrantėje ir dar viena linija taip pat Rytinėje pakrantėje, kur jie važinėja. Aišku, amerikiečių šilumvežiai iš esmės yra galingiausi, nes traukiniai ten tikrai ilgi ir sunkūs.
    Taip, atvaro ant transportinių vežimėlių, pasienio stotyse perstato ant 1520 mm vežimėlių, kurie atvežami ant platformos. Transportinius grąžina atgal kitų lokomotyvų atvarymui.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 22:39.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O todėl, kad Prancūzija buvo kintamos srovės panaudojimu elektrifikuojant geležinkelius to meto lyderė, netgi galima sakyti vienintelė šalis rimtai elektrifikuojanti kintama srove, kai kitos šalys dar kapstėsi nuolatinėje arba su kintama pamažinto dažnio srove. Tarybų Sąjunga tuo metu pradėjo elektrifikaciją kintama srove ir tiesiog neturėjo savos technikos. Tiksliau turėjo jau apie 10 elektrovežių, bet jie nebuvo labai gerų charakteristikų. Be to jie buvo skirti 20 kV įtampai. Tuo metu dar standartų nebuvo ir pasaulyje eksperimentavo su įtampomis. Todėl ir nupirko prancūziškus, tačiau tai nereiškia, kad viską nukopijavo, nes tie prancūziški elektrovežiai buvo silpni ir tokių silpnų TSRS negamino, iš karto pradėjo nuo kur kas didesnės galios (5-6 kartus didesnės galios).
    Ar galima teigti kad USSR/Rusijos gaminti elektroveziai ir silumveziai yra galingiausi pasaulyje? Kiek zinau galingesnio uz VL85 nera niekas nepadares. Prie to pacio klausimas gal ne visai i tema : kaip budavo pristatomi cekoslovaku gamybos CS elektroveziai ir vengriski traukiniai vezimelius pakeiciant pasienio perkrovimo stotyse tokiose kaip Cierna nad Tisou?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O todėl, kad Prancūzija buvo kintamos srovės panaudojimu elektrifikuojant geležinkelius to meto lyderė, netgi galima sakyti vienintelė šalis rimtai elektrifikuojanti kintama srove, kai kitos šalys dar kapstėsi nuolatinėje arba su kintama pamažinto dažnio srove. Tarybų Sąjunga tuo metu pradėjo elektrifikaciją kintama srove ir tiesiog neturėjo savos technikos. Tiksliau turėjo jau apie 10 elektrovežių, bet jie nebuvo labai gerų charakteristikų. Be to jie buvo skirti 20 kV įtampai. Tuo metu dar standartų nebuvo ir pasaulyje eksperimentavo su įtampomis. Todėl ir nupirko prancūziškus, tačiau tai nereiškia, kad viską nukopijavo, nes tie prancūziški elektrovežiai buvo silpni ir tokių silpnų TSRS negamino, iš karto pradėjo nuo kur kas didesnės galios (5-6 kartus didesnės galios).
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 19:59.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O kodel butent saltojo karo metais prireike tu prancuzisku elektroveziu? Gamino gi pati USSR ir nemazais kiekiais o cia priedo reikejo ir valiutos rezervus naudot

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, bet jų buvo tik nedidelės partijos, lyginant su tuo, kiek gamino patys. Iš elektrovežių buvo prancūziški kintami F serijos (100 vnt. iš jų dalis keleivinių, likę - krovininiai) ir Vakarų Vokietijos kintami K (20 vnt.), taip pat prieš antrąjį pasaulinį buvo keletas elektrovežių nupirkta iš JAV (8 vnt.). Po Antrojo pasaulinio turėjo būti nuprikti ar tai pagal lendlizą pristatyta ir elektrovežių partija iš JAV, bet po karo pablogėjus santykiams, JAV uždraudė šių elektrovežių pristatymą į TSRS.
    Iš šilumvežių iš viso tik 3 egzemplioriai, vienas britų, kiti du VFR, neskaitant Da (68 vnt.) ir Db (30 vnt.), gautų pagal lendlizą, ir kelių mažos galios trofėjinių. Taip pat pagal tarybinius brėžinius keli pirmieji tarybiniai (ir aplamai pasaulyje vieni iš pirmųjų) šilumvežiai buvo pagaminti Vokietijoje. Čia apie 1924-26 metus.
    Iš mažos galios šilumvežių buvo užpirkta Austrijoje apie 100 vnt. dviejų modelių lokomotyvų, taip pat austriški motorvežiai.
    Dar yra tokia klasė kaip pramoniniai elektrovežiai (kasykloms), tai jų buvo pirkta nemažai, pirmieji Italijoje tarpukaryje, po karo ir vėlesniais laikais buvo perkami VFR.Bendrai paėmus, pramoninių elektrovežių TSRS beveik negamino, buvo perkami iš Vakarų arba Rytų Europos šalių.
    Garvežių daug pirko pasibaigus pirmajam pasauliniam ir kiek stabilizavusis padėčiai šalyje iš Švedijos, Vokietijos, JAV, taip pat pirko ir šiek tiek vėliau. Bet daugiausiai tai pagal lendlizą iš JAV. Aišku, po Antrojo pasaulinio ir prieš pat jį daug trofėjinių pateko ir kartu su prijungtų teritorijų geležinkeliais. Taip pat iš kapitalistinių šalių tik Suomija po karo pagal reparacijas gamino siaurųjų geležinkelių garvežius. Sachalino geležinkeliui Japonijoje buvo nupirkta berods 30 garvežių, bet kai jau pokaryje normalizavosi santykiai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 12:48.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Sveiki

    http://www.trains-worldexpresses.com/500/515.htm

    Radau nuotrauka Vladivostok - Moscow with French-built FR-37

    Ar USSR naudojo vakarietiskus lokomotyvus?

    Komentuoti:

Working...
X