Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kad į Kybartus ir Marijampolę važiuoti reikėtų krovimo taškų galutinėse stotelėse, ir nors pirkimo dokumentuose užsiminama apie tokių maršrutų planus, dabar apie krovimo taškus pastaruoju metu kalbama tik Varėnoje, Panevėžyje ir Mažeikiuose.
Spėčiau jog vienas traukinys būtų laikomas Klaipėdoje maršrutui į Šilutę (pakankamai trumpas atstumas kad nereikėtų krovimo stotelių), pora važinėtų Mažeikiai-Panevėžys, ir likę būtų Vilniuje.Paskutinis taisė Al1; 2024.07.23, 06:18.
Komentuoti:
-
„Lietuvos geležinkeliai“ praneša, kad pradėtos diegti saugios lokomotyvų valdymo sistemos, keičiančios iki šiol naudotas rusiškas KLUB-U sistemas. Pastarosios dar 2018-aisiais Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto buvo įvardytos kaip keliančios grėsmę saugumui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lietuva detales traukiniams tebeperka iš Rusijos: pokyčių tikimasi po trejų metų
„Lietuvos geležinkeliai“ praneša, kad pradėtos diegti saugios lokomotyvų valdymo sistemos, keičiančios iki šiol naudotas rusiškas KLUB-U sistemas. Pastarosios dar 2018-aisiais Seimo nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto buvo įvardytos kaip keliančios grėsmę saugumui. Tačiau nors saugumo sistemos ir keičiamos, problema lieka vagonuose, kuriems iki šiol naudojamos sertifikuotos rusiškos detalės – jų Lietuva, nors ir ne daug, bet priversta pirkti iš Rusijos net ir dabar.
„Lietuvos geležinkeliai“ praneša tik dabar pradėję keisti iki šiol naudotas rusiškas lokomotyvų saugumo sistemas KLUB-U. Jas keičia europinius saugumo standartus atitinkančios estiškos ir ukrainietiškos sistemos. Pasak „Lietuvos geležinkelių“, naujoji sistema pradėta diegti 4-iuose skirtingo tipo riedmenyse.
„Visas projektas truks iki 2027-ųjų pabaigos. Planuojama pakeisti per 160 riedmenų – tiek krovininiuose traukiniuose, tiek keleiviniuose, specializuotoje technikoje. KLUB-U neliks apskritai mūsų 5 dukterinių bendrovių technikoje“, – LRT TELEVIZIJAI sako LTG korporatyvinių reikalų direktorius Aleksandras Zubriakovas.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮtariu paskaičiavo, kad iki Marcinkonių ir atgal užteks, o Varėnoje krausis naktį nakvojantys. Arba važiuos iki Marcinkonių, o grįždami Varėnoje pasikraus. Dar teoriškai kontaktinį tinklą iki Miškinių galima pratęsti nuo Senųjų Trakų, ten viso labo 3 km.
Komentuoti:
-
Įtariu paskaičiavo, kad iki Marcinkonių ir atgal užteks, o Varėnoje krausis naktį nakvojantys. Arba važiuos iki Marcinkonių, o grįždami Varėnoje pasikraus. Dar teoriškai kontaktinį tinklą iki Miškinių galima pratęsti nuo Senųjų Trakų, ten viso labo 3 km.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš viso perkama 15 traukinių (su opcija ateityje įsigyti be konkurso dar). 9 iš jų bus skirti Vilniaus - Klaipėdos ruožui ir bus elektriniai IC tipo. Kiti 6 vnt. - akumuliatoriniai. Tai su 6 akumuliatoriniais nelabai kur prasisuksi. Įtariu, kad kokius 2 ar 3 skirs Kaunui ir važinės jie į Kybartus ar Marijampolė kartu su dyzelinėmis Pesomis, o likę 3 ar 4 bus Vilniuje ir Važinės į Varėną, Jašiūnus. Nes daugiau nėra kur. Į Marcinkonis važiuos dyzeliniai. Į Jašiūnus net nereikės jokios papildomos infrastruktūros pakrovimui.
Spėčiau jog vienas traukinys būtų laikomas Klaipėdoje maršrutui į Šilutę (pakankamai trumpas atstumas kad nereikėtų krovimo stotelių), pora važinėtų Mažeikiai-Panevėžys, ir likę būtų Vilniuje.
Komentuoti:
-
Iš viso perkama 15 traukinių (su opcija ateityje įsigyti be konkurso dar). 9 iš jų bus skirti Vilniaus - Klaipėdos ruožui ir bus elektriniai IC tipo. Kiti 6 vnt. - akumuliatoriniai. Tai su 6 akumuliatoriniais nelabai kur prasisuksi. Įtariu, kad kokius 2 ar 3 skirs Kaunui ir važinės jie į Kybartus ar Marijampolė kartu su dyzelinėmis Pesomis, o likę 3 ar 4 bus Vilniuje ir Važinės į Varėną, Jašiūnus. Nes daugiau nėra kur. Į Marcinkonis važiuos dyzeliniai. Į Jašiūnus net nereikės jokios papildomos infrastruktūros pakrovimui.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan visgi sunku suprasti Varėnos pakrovimo stotelės logiką. Kokiu būdu traukiniai važiuos į Marcinkonis? Ar čia tiesiog bukas LTG Link planas tiesiog naikinti Varėna-Marcinkonys atkarpą?
Šiaip tai spėčiau kad Marcinkonyse nebuvo galimybių krovimo stotelei dėl elektros tinklų, iki Varėnos ateina 110kV linija, į Marcinkonis tik nuo Varėnos 35kV atšaka.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.06.19, 23:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man visgi sunku suprasti Varėnos pakrovimo stotelės logiką. Kokiu būdu traukiniai važiuos į Marcinkonis? Ar čia tiesiog bukas LTG Link planas tiesiog naikinti Varėna-Marcinkonys atkarpą?
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNebus tie bateriniai traukiniai pakišti po kokiu ES projektu, netaršių TP finansavimas, kaip miestų autobusų parkuose?
Komentuoti:
-
Nebus tie bateriniai traukiniai pakišti po kokiu ES projektu, netaršių TP finansavimas, kaip miestų autobusų parkuose?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O yra paskelbti kažkokie planai, kur jie bus naudojami? Galvojant logiškai, galėtų kursuoti maršrutais, panašiais į Kaunas-Šiauliai, kur neelektrifikuota greitai bus tik atkarpa nuo Palemono iki Jonavos. Tampyti akumuliatorinį traukinį į turmantus ir marcinkonis ir dar laukti kol jis pasikraus - nežinau... Juk keli traukiniai per dieną ten ir tekursuoja, tad taršos argumentas iš esmės atkrenta.
Šiaip tai nuo temos nukrypom, gal reikėtų naują temą apie baterinius traukinius Lietuvoje sukurti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Teoriškai daug kas galėtų būti, bet nėra. Papildomi kaštai, laikas ir t.t. Na bet labai noriu klysti ir tikėti, kad viskas ok bus su tais akumuliatoriniais traukiniais. Tik bijau, kad visgi nebus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Teoriškai daug kas galėtų būti, bet nėra. Papildomi kaštai, laikas ir t.t. Na bet labai noriu klysti ir tikėti, kad viskas ok bus su tais akumuliatoriniais traukiniais. Tik bijau, kad visgi nebus.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNežinau kaip tie akumuliatoriai atrodo, bet teoriškai galėtų būti vagonas-akumuliatorius. Atvažiavai į galinę stotelę pastatei krautis, kitą pakrautą prikabinai ir važiuoji atgal.
Komentuoti:
-
Nežinau kaip tie akumuliatoriai atrodo, bet teoriškai galėtų būti vagonas-akumuliatorius. Atvažiavai į galinę stotelę pastatei krautis, kitą pakrautą prikabinai ir važiuoji atgal.
Komentuoti:
-
Tas baterinių traukinių "naujovės" vaikymasis man irgi labai keistai atrodo. Juo labiau, kad jis, kaip suprantu, netiks nei Vilnius-Turmantas (su tikimybe tęsti iki Daugpilio), nei Vilnius-Marcinkonys, kur turės stovėti ir krautis Varėnoje kurį laiką, taip ilginant bendrą kelionės trukmę. Nebent visgi bus daugiau tų pakrovimo punktų, apie kuriuos iki šiol neskelbė?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estijoje dabar visi Stadleriai. Čia tie nauji tik Škoda. Lietuvoje situacija kita. Čia perkami traukiniai Vilnius - Klaipėda maršrutui, tai IC klasės traukiniai. Kita grupė - akumuliatoriniai (dirbantys ir nuo KT ten, kur elektrifikuota) traukiniai trumpiems vietiniams/priemiestiniams maršrutams neelektrifikuotuose ruožuose. Latviai ir estai kol kas su akumuliatoriais nežaidžia, nes neaišku, kaip ten su jų eksploatacija. Lietuva gi drąsi šalis, jei ką negaila bus išmesti keliasdešimt milijonų.
Latvijoje su Škodomis daug problemų. Daug vaikiškų ligų. Ir jų turi visi traukiniai. Lietuvoje su dviaukštėmis Škodomis tiek daug problemų nebuvo, nes modelis jau buvo išdirbtas Čekijos geležinkeliams, tik modifikacija mums buvo 1520 mm. O latviai nupirko visiškai naują modelį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLatviai tai pirko Regional traukinius, estiškoji komplektacija turbūt irgi tokia pati. EE jau turi daugybę Stadler'ių. Matomai kadangi LV darė užsakymą, estams gavosi už gerą kainą pagriebti.
Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
Komentuoti:
Komentuoti: