Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Jeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.
-
su sertifikavimu truputi kitaip. Latviai deja irgi yra ES nariai, o tai reiškia, kad pagal ES direktyvas jie negali reikalauti papildomo sertifikato, jei jam tokį yra išdavusi mūsų inspekcija. na bet čia yra keletą niuansų, keleta tarptautinių taisyklių, kurie leidžia kažkiek žaisti su leidimaisParašė udrius Rodyti pranešimąNa taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka
Komentuoti:
-
Na taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka
Komentuoti:
-
Taisykles ne dievas rašo, o biurokrataiParašė udrius Rodyti pranešimąTai va kad negali
Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles
Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas 
Atsirastų poreikis vežti traukinius su M62K pasikeistų ir taisyklės. Kol kas nei vienas LDZ registruotas vežėjas neturi remotorizuotų M62K, todėl nėra poreikio jį ir registruoti ruože Ryga - Jelgava. Techniniu požiūriu ar suderinamumu su infrastruktūra, M62K nuo M62 niekuo nesiskiria.
Komentuoti:
-
Taip gali. Atsiradus poreikiui gali traukti prekinius traukinius iki Molodečno ar Lydos.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąER20 į Baltarusiją gali važiuoti?
Komentuoti:
-
ER20 į Baltarusiją gali važiuoti?Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.
Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.
O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius
Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.
Komentuoti:
-
Tai va kad negali
Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles
Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas
Komentuoti:
-
Visų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.
Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.
O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius
Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.
Komentuoti:
-
O kur jiems važiuoti? su keleiviniais?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?
Komentuoti:
-
Todėl aš juos originaliais pavadinimais ir vadinu.Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti.
Jokios klaidos čia nėra - tik visiška teisybė.Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga.
Kas "temoje", tas pagal mašinos numerį žino, kur koks variklis sumontuotas, kokį svorį prikabinti, kokios apimties remontą daryti.Parašė specialistas Rodyti pranešimąČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius.
O kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.
Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.04, 00:47.
Komentuoti:
-
Jo jo, žinom kaip įteisinta - M62K gali važiuoti tik iki Jelgavos, iki Rygos negali
Komentuoti:
-
Tai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti. Iš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga. ČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius. Gal tik panašus į 2M62 išliko tik 2M62K.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
Visos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.
Komentuoti:
-
yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu.... Gal jau tada tik ČME3ME su ČME3 rėmu ir vežimėliais.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
Komentuoti:
-
Po modernizacijos yra įprasta dėti indeksus. Taip buvo visoje "plačiojoje Tėvynėje" nuo garvežių laikų. Žinoma, dabar LG tvarkosi savarankiškai ir gali dėlti indeksus savo nuožiūra.
Estai iš viso visus tarybinius traukos riedmenis pernumeravo.
Komentuoti:
-
Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.Parašė specialistas Rodyti pranešimąVilniaus geležinkelio stotyje galėjo dirbti tik ČME3ME.
Komentuoti:
-
Seip su ER20CF galima butu tampyti, jie specialiai tam buvo pritaikyti, bet siuo metu optimaliau juos naudoti kroviniams.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.
Del parko atnaujinimo, tai sitas reikalas reikalauja labai labai daug pinigo. Investuoti i naujus keleivinius silumvezius ir su jais tampyti senus, malkomis kurenamus vagonus, kurie visiskai neisnaudos nauju lokomotyvu galimybiu, nera prasmes. Nusideves sedimieji vagonai ir tuomet, jei tures pinigu, pirks naujus savaeigius traukinius ar bent keleivinius vagonus, kurie isnaudotu visas siuolaikiniu lokomotyvu galimybes. Juk reik nepamirst, kad visas LG parkas apgailetinos bukles, todel visko vienu ypu neatnaujinsi. Dabar elektrinuku ir dyzeliu eile, ateis ir Vilnius-Klaipeda traukiniu eile.
Komentuoti:
-
planuoja: rinktiniams, isveziojamiesiems, ukio darbamsParašė Eimantas Rodyti pranešimąO TEM TMH neplanuojama vietoj M62?
Komentuoti:
Komentuoti: