Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.
    Jeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka
    su sertifikavimu truputi kitaip. Latviai deja irgi yra ES nariai, o tai reiškia, kad pagal ES direktyvas jie negali reikalauti papildomo sertifikato, jei jam tokį yra išdavusi mūsų inspekcija. na bet čia yra keletą niuansų, keleta tarptautinių taisyklių, kurie leidžia kažkiek žaisti su leidimais

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai va kad negali Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas
    Taisykles ne dievas rašo, o biurokratai Atsirastų poreikis vežti traukinius su M62K pasikeistų ir taisyklės. Kol kas nei vienas LDZ registruotas vežėjas neturi remotorizuotų M62K, todėl nėra poreikio jį ir registruoti ruože Ryga - Jelgava. Techniniu požiūriu ar suderinamumu su infrastruktūra, M62K nuo M62 niekuo nesiskiria.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    ER20 į Baltarusiją gali važiuoti?
    Taip gali. Atsiradus poreikiui gali traukti prekinius traukinius iki Molodečno ar Lydos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Visų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.

    Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.

    O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.
    ER20 į Baltarusiją gali važiuoti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai va kad negali Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Visų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.

    Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.

    O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?
    O kur jiems važiuoti? su keleiviniais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl kad Rusijoje neįteisinta. Kaip ir ER20CF.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti.
    Todėl aš juos originaliais pavadinimais ir vadinu.
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga.
    Jokios klaidos čia nėra - tik visiška teisybė.
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    ČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius.
    Kas "temoje", tas pagal mašinos numerį žino, kur koks variklis sumontuotas, kokį svorį prikabinti, kokios apimties remontą daryti.
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Visos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.
    O kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?
    Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.03, 23:47.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Jo jo, žinom kaip įteisinta - M62K gali važiuoti tik iki Jelgavos, iki Rygos negali

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
    Tai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti. Iš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga. ČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius. Gal tik panašus į 2M62 išliko tik 2M62K.
    Visos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
    yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu.... Gal jau tada tik ČME3ME su ČME3 rėmu ir vežimėliais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Po modernizacijos yra įprasta dėti indeksus. Taip buvo visoje "plačiojoje Tėvynėje" nuo garvežių laikų. Žinoma, dabar LG tvarkosi savarankiškai ir gali dėlti indeksus savo nuožiūra.
    Estai iš viso visus tarybinius traukos riedmenis pernumeravo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotyje galėjo dirbti tik ČME3ME.
    Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.
    Seip su ER20CF galima butu tampyti, jie specialiai tam buvo pritaikyti, bet siuo metu optimaliau juos naudoti kroviniams.
    Del parko atnaujinimo, tai sitas reikalas reikalauja labai labai daug pinigo. Investuoti i naujus keleivinius silumvezius ir su jais tampyti senus, malkomis kurenamus vagonus, kurie visiskai neisnaudos nauju lokomotyvu galimybiu, nera prasmes. Nusideves sedimieji vagonai ir tuomet, jei tures pinigu, pirks naujus savaeigius traukinius ar bent keleivinius vagonus, kurie isnaudotu visas siuolaikiniu lokomotyvu galimybes. Juk reik nepamirst, kad visas LG parkas apgailetinos bukles, todel visko vienu ypu neatnaujinsi. Dabar elektrinuku ir dyzeliu eile, ateis ir Vilnius-Klaipeda traukiniu eile.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turėjau galvoje su tranzitiniais keleiviniais.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O TEM TMH neplanuojama vietoj M62?
    planuoja: rinktiniams, isveziojamiesiems, ukio darbams

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O TEM TMH neplanuojama vietoj M62?

    Komentuoti:

Working...
X