Parašė Kasnis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Tai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.
Komentuoti:
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąTEP-60 variklis dvitaktis, TEP-70 keturtaktis. Todėl ir skiriasi kuro sąnaudos.
Komentuoti:
-
TEP-60 variklis dvitaktis, TEP-70 keturtaktis. Todėl ir skiriasi kuro sąnaudos.
Komentuoti:
-
Nebūtinai nuo galingumo priklauso apetitas kurui. Su automobiliais taip pat. Skiriasi varikliai. Tep 70 naujesni įdėti. O projektuojant naujus variklius galvojama kaip sutaupyti kuro.
Komentuoti:
-
Sveiki, gal kas nors galite paaiskinti kodel TEP70 sunaudoja maziau degalu negu TEP60? TEP70 yra galingesnis tai turetu daugiau sunaudoti, bet yra kitaip, nesuprantu kodel...
Komentuoti:
-
Na va atsitiko taip kaip sakiau - čia kažkos specialistas gyrėsi kad super duper modernizacija, o dabar nėra su kuo keleivinių traukinių vežti...
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTurbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Žinoma, nekalbu apie atvejį, jei M62 turėtų TEPą pakeisti kelyje. Su "kaliningradiniais" keleiviniais traukiniais dažniau matau M62. Tarp Vilniaus ir Nesterovo jie su grafiku susidoroja, maršrute Vilnius-Klaipėda tikriausiai nesusidorotų.
P.S.: naktį iš kovo 23 į 24 d. keleivinį traukinį Charkovas-Gomelis-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą tempė TEP70. Kaip matyti, TEPų dar ištenkama ne tik Klaipėdos, bet ir Kaliningrado krypčiai.Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.24, 15:31. Priežastis: Papildymas apie pastebėjimą po žinutės parašymo.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTurbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Komentuoti:
-
Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
Komentuoti:
-
Parašė Shakalas Rodyti pranešimąVilniaus lokomotyvu remonto depo vyrai tokie kieti, kad degtinę užsigeria spiritu...
Komentuoti:
-
Parašė Shakalas Rodyti pranešimąVilniaus lokomotyvu remonto depo vyrai tokie kieti, kad degtinę užsigeria spiritu...
Komentuoti:
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąGal žinot kas čia per agregatas?
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.
21.06.2007
Vilnius - Paneriai
http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=498
Komentuoti:
-
Liepos 11 ir aš jį mačiau. O dar įdomesnį dalyką mačiau tą pačią dieną, tai M62K-1482:
Šis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.
Beje, ruožo Šeštokai-Mockava rekonstrukcijos darbai jau buvo įsibėgėję.
Komentuoti:
-
Man atrodo, jog, prasidėjus Mockavos - Šeštokų ruožo rekonstrukcijai, 120-304 prapuolė iš Šeštokų.
Komentuoti:
Komentuoti: