Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Kasnis
    Su M62 nevykdys grafiku tarptautiniams, o uz tai gresia didziules baudos. Kiek girdejau, grafiku vykdymas labai sugrieztintas berods nuo naujo tvarkarascio.
    Nuo Vilniaus iki Nesterovo vidutinis greitis apie 75-80 km/h. M62 laisvai temps.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė dr. Rodyti pranešimą
    TEP-60 variklis dvitaktis, TEP-70 keturtaktis. Todėl ir skiriasi kuro sąnaudos.
    Jau nesnekant apie variklines alyvos sanaudas

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    TEP-60 variklis dvitaktis, TEP-70 keturtaktis. Todėl ir skiriasi kuro sąnaudos.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Nebūtinai nuo galingumo priklauso apetitas kurui. Su automobiliais taip pat. Skiriasi varikliai. Tep 70 naujesni įdėti. O projektuojant naujus variklius galvojama kaip sutaupyti kuro.

    Komentuoti:


  • traukiniai
    replied
    Sveiki, gal kas nors galite paaiskinti kodel TEP70 sunaudoja maziau degalu negu TEP60? TEP70 yra galingesnis tai turetu daugiau sunaudoti, bet yra kitaip, nesuprantu kodel...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na va atsitiko taip kaip sakiau - čia kažkos specialistas gyrėsi kad super duper modernizacija, o dabar nėra su kuo keleivinių traukinių vežti...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
    Manau, prasta bus galima vadint situaciją, kai kažkas Vilniuje pamatys išvykstantį keleivinį traukinį Vilnius-Klaipėda su šilumvežiu M62 priekyje. Tad stebėkime...
    Žinoma, nekalbu apie atvejį, jei M62 turėtų TEPą pakeisti kelyje. Su "kaliningradiniais" keleiviniais traukiniais dažniau matau M62. Tarp Vilniaus ir Nesterovo jie su grafiku susidoroja, maršrute Vilnius-Klaipėda tikriausiai nesusidorotų.
    P.S.: naktį iš kovo 23 į 24 d. keleivinį traukinį Charkovas-Gomelis-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą tempė TEP70. Kaip matyti, TEPų dar ištenkama ne tik Klaipėdos, bet ir Kaliningrado krypčiai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2011.03.24, 15:31. Priežastis: Papildymas apie pastebėjimą po žinutės parašymo.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?
    TEP60 paskutines dienas skaiciuoja.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Turbūt, kad su keleiviniais šilumvežiais LG situacija visai prasta. www.litrail.lt radau info, kad LG sklelbia konkursą 6 mėn. nuomotis 4 TEP70 šilumvežius, su galimybe sutartį pratęsti dar 6 mėn. Negi artimiausiu metu neketiname įsigyti jokių keleivinių šilumvežių, kokia situacija su ER?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Shakalas Rodyti pranešimą
    Vilniaus Vagonų Remonto Depas
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas
    Šiaip tai yra Vilniaus lokomotyvų remonto depo cechas Nr.1.

    Komentuoti:


  • Shakalas
    replied
    Vilniaus Vagonų Remonto Depas




    Techninio bloko perkelimas, palikes studentams yspūdį... ))





    Paskutinis taisė Shakalas; 2011.03.10, 18:22.

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Shakalas Rodyti pranešimą
    Vilniaus lokomotyvu remonto depo vyrai tokie kieti, kad degtinę užsigeria spiritu...
    Kas per nesąmonė?

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Shakalas Rodyti pranešimą
    Vilniaus lokomotyvu remonto depo vyrai tokie kieti, kad degtinę užsigeria spiritu...
    Kas per nesąmonė?

    Komentuoti:


  • Shakalas
    replied
    Vilniaus Lokomotyvu Remonto Depas









    Variklių džiovinimo kamera. varikliai džiovinami vakuume.









    Paskutinis taisė Shakalas; 2011.03.10, 18:18.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Gal žinot kas čia per agregatas?
    Atvaizdas
    dyzelinio traukinio D1 vidaus degimo variklis, is kitos puses jungiasi su pavaru deze, montuojami sie mazgai ant vezimelio. is riedmens demontuojama pakelus visa vagona dviem kranais.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Gal žinot kas čia per agregatas?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.
    M62-1482
    21.06.2007
    Vilnius - Paneriai
    http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=498

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Liepos 11 ir aš jį mačiau. O dar įdomesnį dalyką mačiau tą pačią dieną, tai M62K-1482:


    Šis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.

    Beje, ruožo Šeštokai-Mockava rekonstrukcijos darbai jau buvo įsibėgėję.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man atrodo, jog, prasidėjus Mockavos - Šeštokų ruožo rekonstrukcijai, 120-304 prapuolė iš Šeštokų.

    Komentuoti:

Working...
X