Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Vo vo, aš norėčiau TEp60 ir Siemens išsinuomuoti , garantuotai neduotų

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
    M62-59,35 Lt/val
    M62K-51,05 Lt/val
    2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
    2M62K-113,36 Lt/val
    2M62M-198,30 Lt/val
    TEM2-39,63 Lt/val
    ČME3-36,42 Lt/val
    ČME3M-73,42 Lt/val

    Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
    TEP60-380,98 Lt/val
    TEP70-357,90 Lt/val
    TEP70BS-380,93 Lt/val
    ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

    Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
    Gal ir neblogai būtų prasilėkt...

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Maža smulkmena, kad Keleivių vežimo direkcija nėra „dukterinė įmonė“ Lietuvos Geležinkeliams ir neturi atskiro juridinio asmens statuso, o UAB „Maxima LT“ ir UAB „Ermitažas“ yra atskiros bendrovės su 100% akcijų paketu VP Market rankose. Kai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.

    O reorganizacijai pats laikas. Kai keleivių pervežimu rūpinsis dedikuota įmonė, galbūt nebebus tokių žavingų pavyzdžių, kaip stočių peronų remontai Tauragėje, Joniškyje, Dotnuvoje ir kitose keleivinių traukinių nelankomose vietose ir kitoks neefektyvus pinigų taškymas per „vidinius atsiskaitymus“, ženkliai prisidedantis prie tų deklaruojamų šimtų milijonų litų nuostolių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
    M62-59,35 Lt/val
    M62K-51,05 Lt/val
    2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
    2M62K-113,36 Lt/val
    2M62M-198,30 Lt/val
    TEM2-39,63 Lt/val
    ČME3-36,42 Lt/val
    ČME3M-73,42 Lt/val

    Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
    TEP60-380,98 Lt/val
    TEP70-357,90 Lt/val
    TEP70BS-380,93 Lt/val
    ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

    Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
    Kodėl taip skiriasi prekinių ir keleivinių kainos? Čia prekinių kainos be sąstato ir kaip supratau be brigados?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 16:13.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
    Žinoma, kad normalus dalykas. Pavyzdys galėtų būti Maxima ar Ermitažas parduotuvių ploto nuoma iš Akropolio bendrovės. Nors savininkas tai tas pats, bet tai nereiškia kad dukterinės įmonės gauna paslaugas už dyką.

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    apie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.
    Traukos riedmenų nuomos kainos (be lok. brigados):
    M62-59,35 Lt/val
    M62K-51,05 Lt/val
    2M62-100 Lt/val (nuomos kaina Latviams)
    2M62K-113,36 Lt/val
    2M62M-198,30 Lt/val
    TEM2-39,63 Lt/val
    ČME3-36,42 Lt/val
    ČME3M-73,42 Lt/val

    Keleivinių šilumvežių nuomos kainos (su lok. brigada):
    TEP60-380,98 Lt/val
    TEP70-357,90 Lt/val
    TEP70BS-380,93 Lt/val
    ER20CF-450 Lt/val (kai buvo keleiviniame eisme)

    Šiaip tokia nuoma didelėse įmonėse (ne tik geležinkelio) egzistuoja visame pasaulyje ir gan seniai, normalus dalykas, kaip ir vidiniai atsiskaitymai įmonės viduje.
    Paskutinis taisė Technarius LT-1; 2010.02.18, 14:51.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
    apie tai sneku jau eile menesiu tik kazkaip nieks demesio neatkreipia, o kad tokia nuoma egzistuoja kazkada dar LT-1 prasitare.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Virtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...
    na cia kas kito negu pasauliniai bankai, bet dalis tiesos yra

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
    Et, gal baikim... ER20CF nėra labai nusisekęs pirkinys, net ir krovininiam eisme negalima efektyviai panaudoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Virtualus finansai privede prie realios pasaulines krizes. Virtualus finansai LG irgi prie gero neprives...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...
    tai kad vienas is sutuoktiniu nenori tureti savo lokomotyvu turbut jus busite nustebinti jeigu suzinosite, kad pavyzdziui kroviniu vezimo direkcijai priklausancius manverinius lokomotyvus nuomoja stotys (kurios beje irgi priklauso tai paciai direkcijai), skaciuojamos kainos ir pateikiamos saskaitos. aisku tie atsiskaitymai yra virtualus, taciau nuomos savoka egzistuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Be to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
    Vat is kur ir nuostolingas keleiviu vezimas. Kai vyras is zmonos ar zmona is vyro pradeda nuomotis...

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti
    Nepyk, bet man juokingi tokie pasisakymai... Tai žinoma, savaime aišku, kad įdomu visiems kurie skaito šitą forumą, o kam neįdomu tas neskaito Kuo detaliau ir smulkiau tuo įdomiau, rašykit viską ką žinot

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    esme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.
    Be to yra dar toks dalykas kaip nuoma: keleiviniai šilumvežiai priklauso Krovinių vežimo direkcijai ir jie yra nuomojami Keleivių vežimo direkcijai, šiuo atžvilgiu Siemensai irgi patys brangiausi. Jei kam įdomu tikslias kainas galima bus įvardinti

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kuo juos brangiau eksploatuot?
    BS'as manau ryja daug daugiau
    esme ne kas daugiau "ryja", nes kuras siuo atveju turi maziausia itaka kainodarai. amortizacija, aptarnavimas ir t.t. BS'us ir TEP70 zymiai pigiau eksploatauoti siuo atzvilgiu.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Keleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eisme
    O kuo juos brangiau eksploatuot?
    BS'as manau ryja daug daugiau

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?
    Keleiviu vezimo direkcijai juos per brangu naudoti keleiviniam eisme

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Beje kaip su silumveziais keleiviniais. Buvo snekama jog pirks siemensus keleiviniu lokomotyvu depui. Poto pradejo sneket kad nepatiko per bandymus.... Ir galiausiai pradedama kalbeti apie Tep70Bs. Tik idomu kaip pirks.... Juk priklausom ES. Bs db tai jau visai nieko atrodo ir is vidaus ir is isores. Maziau gedimu ir panasiai. Teko pabuvot 86nr ir 107nr. Visai patiko, nera ka lyginti su 2,3,4,5.
    O kuo SIEMENS'ai kuo nepatiko?

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Beje kaip su silumveziais keleiviniais. Buvo snekama jog pirks siemensus keleiviniu lokomotyvu depui. Poto pradejo sneket kad nepatiko per bandymus.... Ir galiausiai pradedama kalbeti apie Tep70Bs. Tik idomu kaip pirks.... Juk priklausom ES. Bs db tai jau visai nieko atrodo ir is vidaus ir is isores. Maziau gedimu ir panasiai. Teko pabuvot 86nr ir 107nr. Visai patiko, nera ka lyginti su 2,3,4,5.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Na kitaip nesugalvojo lenkai

    Komentuoti:

Working...
X