Komentaruose parašyta:
Порезан в июле 1997г.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture
Stai ka radau paravoze, kam idomu sitie lokomtyvai buvo naudojami ir idomu ar jie dar like
Komentuoti:
-
Nieko naujo. Dar XX a. pradzioje buvo bandomi ir eksploatuojami keleiviniai elektriniai traukiniai (ar automotrises), varomi is akumuliatoriu. Matyt nelabai sekmingai...
Komentuoti:
-
Ir sprendžiant apie labai greitą pakrovimą, galima spėti jog tie akumuliatoriai laikys tikrai neilgai. Vat ir įprastinės kainos elektrovežis.
Komentuoti:
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąLaikas keisti archajiškus vidaus degimo variklius kažkuo modernesniu.
http://www.technologijos.lt/n/techno...s-9396&l=2&p=1
Šaltinis: www.technologijos.lt
Komentuoti:
-
Laikas keisti archajiškus vidaus degimo variklius kažkuo modernesniu.
Štai kad ir traukinių lokomotyvai - nors elektriniai traukiniai jau nieko nestebina, tačiau visiems jiems reikia tiesioginio elektros padavimo iš jėgainių. Bet tai stabdo geležinkelio linijų elektrifikaciją - ne visada ekonomiškai apsimoka tiesti atskirą maitinimo liniją. Pasirodo, problemos sprendimo būdų yra ir juos jau pasiūlė JAV geležinkelių kompanija “Norfolk Southern”.
Šaltinis: www.technologijos.lt
Komentuoti:
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąJeigu ne Specialisto komentarai, forumo dalyviai nebūtų sužinoję nei VLRD darbo specifikos, nei daugybės įdomių techninių detalių geležinkelio transporto prasme. O pastaruoju metu užsimezgęs Specialisto ir VLRD-1 dialogas turi didelę vertę tiems, kas domisi šilumvežių eksploatavimo specifika.
Nesinori būti nešališku, bet specialistas nepatingėdavo pakomentuoti kažkokių forumiečiams iškilusių neaiškumų, o štai VLRD-1 į forumą įsijungė tik po akmenų antskrydžio į VLRD daržą. Bet tai nereiškia, kad kolega VLRD-1 mums ateityje nepateiks įdomios informacijos ir faktų
O šie pokalbiai yra tikras perliukas diskusijų gijai.
jau truputi anksciau parasiau, kad su mielu noru viesai pakomentuosiu arba paaiskinsiu komptencijos ribose
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąEsmė tame, kad visi mes klystame, tačiau labai gerai, jeigu stengėmės nors šiek tiek pasimokyti iš savo klaidų, ieškoti būdų, kaip išvengti jų.
Šiuo atžvilgiu VLRD-1 mato tik savo pozityvią pusę, ir nenori visiškai pripažinti, kad ir pas juos nėra jau taip viskas gerai.
LG užsako lokomotyvų remonto paslaugas UAB "VLRD" ne vien dėl to, kad neturi kitos išeities, o todėl, kad vis dėl to ji taip pat yra dalis tos pačios LG. Ir jai rūpi, kad ten dirbantys žmonės taip pat gautų atlyginimus ir nebūtų išmesti į gatvę. Iš viso to tikisi, kad ten dirbantys žmonės bent jau šiek tiek pasistenks ir tikrai teiks kokybiškas lokomotyvų remonto paslaugas.
Šilumvežiai yra kompleksas sudėtingų įrenginių, kurie tikrai dirba sudėtingomis sąlygomis ir jų gedimų išvengti tikrai nepavyks, nors ir labai stengtumeisi. Tačiau, jeigu UAB "VLRD" nors šiek tiek nusileitų ant žemės ir vietoje "gynybinės sienos" pradėtų aktyviau bendrauti bei bendrai ieškoti lokomotyvų remonto kokybės gerinimo būdų, siūlytų savo technologinius sprendimus, tikrai manau, kad lokomotyvų gedimų skaičius sumažėtų iki minimumo.
del TEP'o sprendimas priimtas, ka cia gincytis, o del kokybes gerinimo budu galiu pasakyti taip - mes uz, taciau bet kokia smulkmena skesta del begaliniu derinimu ir suderinimu, pinigu ieskojimo ir kitu aplinkybiu, juk LG nori kad kokybe geretu, o pinigeliu tai nekainuotu...ir visi puikiai zinome kad pirmoj eilej kaina o po to visa kita...
siulau baigti sia diskusija nes nei as jums nieko neirodysiu nei jus man. aciu
Komentuoti:
-
Jeigu ne Specialisto komentarai, forumo dalyviai nebūtų sužinoję nei VLRD darbo specifikos, nei daugybės įdomių techninių detalių geležinkelio transporto prasme. O pastaruoju metu užsimezgęs Specialisto ir VLRD-1 dialogas turi didelę vertę tiems, kas domisi šilumvežių eksploatavimo specifika.
Nesinori būti nešališku, bet specialistas nepatingėdavo pakomentuoti kažkokių forumiečiams iškilusių neaiškumų, o štai VLRD-1 į forumą įsijungė tik po akmenų antskrydžio į VLRD daržą. Bet tai nereiškia, kad kolega VLRD-1 mums ateityje nepateiks įdomios informacijos ir faktų
O šie pokalbiai yra tikras perliukas diskusijų gijai.
Komentuoti:
-
Esmė tame, kad visi mes klystame, tačiau labai gerai, jeigu stengėmės nors šiek tiek pasimokyti iš savo klaidų, ieškoti būdų, kaip išvengti jų.
Šiuo atžvilgiu VLRD-1 mato tik savo pozityvią pusę, ir nenori visiškai pripažinti, kad ir pas juos nėra jau taip viskas gerai.
LG užsako lokomotyvų remonto paslaugas UAB "VLRD" ne vien dėl to, kad neturi kitos išeities, o todėl, kad vis dėl to ji taip pat yra dalis tos pačios LG. Ir jai rūpi, kad ten dirbantys žmonės taip pat gautų atlyginimus ir nebūtų išmesti į gatvę. Iš viso to tikisi, kad ten dirbantys žmonės bent jau šiek tiek pasistenks ir tikrai teiks kokybiškas lokomotyvų remonto paslaugas.
Šilumvežiai yra kompleksas sudėtingų įrenginių, kurie tikrai dirba sudėtingomis sąlygomis ir jų gedimų išvengti tikrai nepavyks, nors ir labai stengtumeisi. Tačiau, jeigu UAB "VLRD" nors šiek tiek nusileitų ant žemės ir vietoje "gynybinės sienos" pradėtų aktyviau bendrauti bei bendrai ieškoti lokomotyvų remonto kokybės gerinimo būdų, siūlytų savo technologinius sprendimus, tikrai manau, kad lokomotyvų gedimų skaičius sumažėtų iki minimumo.
Komentuoti:
-
Man,pašaliniam žmogui,skaitančiam šitą diskusiją susidaro vaizdas,kad specialistas reiškia savo kažkokius nepagrystus teiginius,neigiamas emocijas ant forumiečio VLRD-1 norėdamas įrodyti,kaip VLRD pagal jį ''atgrubnagiškai" dirba.Manau,teisybės ieškoti yra ir kitokių būdų,tuo labiau ne forume.Kaltus išaiškins tie,kam to reikės.Tarsi forumietis VLRD-1 turėtu atsakyti už visą VLRD padarytą darbą.Absurdiška....
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLG milijonus investavo į traukos riedmenų parką ne tam, kad juo grožėtųsi, o tam kad jį našiai išnaudotų.
Tamstos žiniai dabar pusė eksplotuojamo prekinių lokomotyvų parko sudaro ER20CF lokomotyvai, prie kurių Jūs tikrai nei pirštelio nepridėjote, tad eilinį kartą siūlyčiau sau "laurų" nekabinti. Tarp kitko iš juos prižiūrinčių specialistų Jums būtų daug ko pasimokyti.
Remiantis šiandien sklandančiomis kalbomis, ne visada UAB "VLRD" rankomis suremontuoti lokomotyvai važinėja,- kartais jie turi tendencija taip supleškėti, kad tampa neberemontuotini. Ar čia tai pat netiesa? Gal žinote geriau kas kaltas dėl TEP60-0993 šilumvežyje kilusio gaisro? Gal čia kalta "aplinka" ar dar kažkas, tik ne UAB "VLRD"?
dbr is eiles- nurodykit bent viena pavyzdi, kad lokomotyvas taptu neberemontuotinas? pasakykit garsiai ir viesai koks lokomotyvas per VLRD gyvavimo istorija pakliuvo i nurasyma? del parko - Jus gerbiamas skaiciuojate 34 vnt. ER20CF bet realiai ju yra tik 17, kadangi vieno lokomotyvo galia neuztikrina norimu sastatu pervezima ir tik 15-20% savo ridos jie privazineja vaziuojant po viena (nekalbu apie ta kuri neseniai perdave i keleivini eisma), o 2M62M Lietuvoje yra 28 vnt, 2M62K - 25 vnt. nekalbant apie M62K-kuriu 16 vnt. tai sumoje tik dvigubu virs 53 vnt. tai 17 vnt suporintu ER20CF, tiek to 34 vnt. tikrai dar ne puse.. nu kam jus klaidinat visus? as asmeniskai laukiu kol pasibaigs Siemens garantija ir laukiu kai viena diena paaiskes, kad vokieciai LG pasiunte kuo toliau.. nes visi kas dirba su LG svajoja apie tokia laiminga pabaiga.
o del TEP60-0993 - del ko uzsiliepsnojo tai JUs puikiai zinote VLRD versija. jeigu Jusu funkcija siame forume tik sarkastiskai viska kritikuot tai prasom reiksti konkrecius argumentus... o kokia idomu Jusu versija? ar jus galite ja pagristi techniskai, nenaudojant zodziu neplaninis remontas ir garantija?
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnereikia buti super specialistu kad suprasti kur yra tikros problemos... ir verta kalbeti ne apie kazkokius bendrus faktus (nuluzo tas, sugedo dar kazkas) o prisipazinti kad mes prievartaujam technika, o is savo puses galiu tik psakyti, jog VLRD darbtuotoju rankomis iki siol vazineja visas eksploatuojamas parkas, nes be ju LG liktu tik su Vaidotu ir Radviliskio (apie juos galiu maziau blogu dalykus pasakyti) specais..
visada su mielu noru viesai atrasysiu visiems norintiems suzinoti truputi tiesos apie gelezinkelius
Tamstos žiniai dabar pusė eksplotuojamo prekinių lokomotyvų parko sudaro ER20CF lokomotyvai, prie kurių Jūs tikrai nei pirštelio nepridėjote, tad eilinį kartą siūlyčiau sau "laurų" nekabinti. Tarp kitko iš juos prižiūrinčių specialistų Jums būtų daug ko pasimokyti.
Remiantis šiandien sklandančiomis kalbomis, ne visada UAB "VLRD" rankomis suremontuoti lokomotyvai važinėja,- kartais jie turi tendencija taip supleškėti, kad tampa neberemontuotini. Ar čia tai pat netiesa? Gal žinote geriau kas kaltas dėl TEP60-0993 šilumvežyje kilusio gaisro? Gal čia kalta "aplinka" ar dar kažkas, tik ne UAB "VLRD"?
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSu 2M62(U,K,M) teoriškai turėtų būti TP, ER derinami pagal skirtingus kriterijus, atsižvelgiant į mazgus, kurie yra vienodi, taip pat į tuos, kurie skirtingi. Vežimėliams TP periodas neturėtų skirtis, tačiau kitiems agregatams, kurie tarp 2M62(K) ir 2M62M yra visiškai kitokie, turėtų būti taikomi kiti periodai ir skirtingi TP ir ER darbai. Tarp 2M62 ir 2M62K bent Kolomnos varikliui ridą galbūt galima būtų padidinti, o iš esmės juk ten beveik viskas tas pats. Dėl šių periodų skirstymo specifiniams mazgams yra būtina atkreipti dėmesį ir planuoti darbų atlikimą kitaip. Tačiau dėl kažkokių priežasčių yra elgiamasi priešingai.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąJuokingiausia kad silumveziai 2M62, 2M62K, 2M62M turi visiskai identiska vaziuokle, t.y. traukos varikliai, asiraciai ir t.t., taciau ju tarpremonties ridos pvz. tarp gretimu TP-3 yra 12000, 15000 ir 17500 km, kalbant apie ER-1 atlikima ridos skiriasi nuo 60000 km iki beveik 90000 km
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.
visada su mielu noru viesai atrasysiu visiems norintiems suzinoti truputi tiesos apie gelezinkelius
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai gal mašinistai ir jų padejėjai galėtų patys konkrečiau atsakyt, kodėl jie taip bijo to šilumvežio ? Gal bijo visai be pagrindo, jei negali įvardinti ko bijo.
Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.
sutinku, pasitaiko rimtu gedimu ir iskarto po remonto, bet VLRD nepriekaistingai vykdo visus isipareigojimus ir tuos gedimus salina pakankamai operatyviai.. juk siame skyriuje kalbame apie atsakomybes paskirstima (griztant prie 0993 gaisra), tai siuo atveju ivyko paprastas dalykas - kaltas del to kad nesinori niekam normaliai isigylinti i problema, o jei isgylinsi tai paaiskes kad VLRD juk nekalta... o kadangi nera kitos imones ant kurios pakabinti kalte galima taip ir daroma. Sorry, vel grizau prie senos temos...
tai va griztant prie gedimu ir ju atsiradimo priezastis - pvz. musu kaimynai baltarusai savo TEP60 i TP-3 atvaro kas 8000 km, pas mus kas 12000 km, 2M62K kas 10000 km, pas mus kas 15000 km, analogiskai su visais kitais lokomotyvais. juokingiausia kad silumveziai 2M62, 2M62K, 2M62M turi visiskai identiska vaziuokle, t.y. traukos varikliai, asiraciai ir t.t., taciau ju tarpremonties ridos pvz. tarp gretimu TP-3 yra 12000, 15000 ir 17500 km, kalbant apie ER-1 atlikima ridos skiriasi nuo 60000 km iki beveik 90000 km
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąbutu galima visu TEP60 pvz. atsisakyti dar
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kaip su stabdžių trinkelių keitimu tada būtų?
Ir kokių dar atgyvenų sovietinių galima atsikratyti?
Komentuoti:
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąVLRD. Pats paprasciausias klausimas....... Kodel kai paima silumvezi is VLRD masinistai jo bijo? o is TP-2 nebijo? Ir kai paima is jusu tai silumveziui duoda lengviausia kelione....... (kad jei kas atsitiks nebutu tiek "vajaus") Ir apie padejejus..... Po jusu s........ darbo butent jie ir "laiko" silumvezi iki atvykimo stoties..... Nes kaip zinome masinistas negali nueit nuo pulto...... Yra nlb kurie gaudosi,bet laikui begant ismoks. Pats tamsta atejot viska mokedamas?
Komentuoti:
Komentuoti: