Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Combat
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    kas galetumet realias vartojimo normas tonokilometrasms pateikt ir valandines normas manevriniams?
    Normuojant kuro normas traukiniame darbe, turi būti vadovaujamasi „Pravila tiagovyh rasčetov dlja poezdnoj raboty“. Apie manevrinių lokomotyvų kuro normas rašoma punkte 3.4.3. Prisegiau paveikslėlius.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Combat; 2009.08.24, 11:09.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Grafikų sudarymo inžinieriams kuro normos tikrai visiškai nerūpi. Jų rūpestis sudaryti traukinių eismo grafikus, laikantis tam tikrų sąlygų. Tame tarpe, apskaičiuoti kiekvienoje geležinkelio linijoje galimus maksimalius traukinių svorius, kad nebūtų pažeistos lokomotyvų traukos charakteristikos, apskaičiuoti traukinių važiavimo trukmę ir kt.
    Aišku, kad nerūpi, bet traukos skaičiavimo programa turėtų išmesti tokius duomenis. Kitaip iš kur tėtukui „LT–1“ žinoti, kiek saliaros reikės traukai aprūpinti? Kiek noriu tiek pilu, kiek noriu, tiek taupau, noriu, traukiu su viena sekcija, o kai sunkiau – abiem? Atlikus traukos skaičiavimus, turi būti aiškiai pasakyta, kokia kuro norma konkrečiame geležinkelio ruože konkrečiam traukiniui užduota. Nebet tokia funkcija programoje nenumatyta visiškai. Kad taip gali atsitikti, neatmetu tokios galimybės, nes Lietuvoje viskas imama „iš lubų“. Net geros būklės geležinkelio kelių „remontai“ su visišku jų demontavimu.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Tai nėra taip paprasta. Apskaičiuoti degalų suvartojimo normą konkrečiame geležinkelio ruože naudojami traukos skaičiavimai, o manevriniams lokomotyvams – paros darbo „planas – grafikas“ (neabejoju, kad Lietuvoje nėra nei vieno sukurto esamoms darbo apimtims nuo pat 1990 metų), todėl degalų suvartojimo normos imamos „iš lubų“ – pagal faktą, ir dar mažiau.

    Šiais laikais traukos skaičiavimams naudojama kompiuterinė programa. Degalų suvartojimo normos turėtų būti žinomos LG inžinieriams – grafistams, sudarinėjantiems traukinių eismo grafiką.
    Grafikų sudarymo inžinieriams kuro normos tikrai visiškai nerūpi. Jų rūpestis sudaryti traukinių eismo grafikus, laikantis tam tikrų sąlygų. Tame tarpe, apskaičiuoti kiekvienoje geležinkelio linijoje galimus maksimalius traukinių svorius, kad nebūtų pažeistos lokomotyvų traukos charakteristikos, apskaičiuoti traukinių važiavimo trukmę ir kt.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Vienai manevravimo valandai, priklausomai nuo lokomotyvo serijos ir darbo rūšies, dyzelino norma svyruoja nuo 18 iki 30 litrų/valandai.

    Sunormuoti dyzelino sąnaudas labai sudėtinga, kadangi jas įtakoja begalė įvairių veiksnių. Dažniausiai tai atliekama stebėsenos ir analizės metodais, išvedant tam tikrą vidurkį.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    kas galetumet realias vartojimo normas tonokilometrasms pateikt ir valandines normas manevriniams?
    Tai nėra taip paprasta. Apskaičiuoti degalų suvartojimo normą konkrečiame geležinkelio ruože naudojami traukos skaičiavimai, o manevriniams lokomotyvams – paros darbo „planas – grafikas“ (neabejoju, kad Lietuvoje nėra nei vieno sukurto esamoms darbo apimtims nuo pat 1990 metų), todėl degalų suvartojimo normos imamos „iš lubų“ – pagal faktą, ir dar mažiau.

    Šiais laikais traukos skaičiavimams naudojama kompiuterinė programa. Degalų suvartojimo normos turėtų būti žinomos LG inžinieriams – grafistams, sudarinėjantiems traukinių eismo grafiką.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    internete radau tik tiek:
    Silumvezis . . . . . . . . . . . . . . . . . ЧМЭЗ . . . . 2ТЭ10М
    degalu eikvojimas tuscia eiga, l/h . . . 8,00 . . . . . 21,50
    yra dyzeliu duomenys, juose raso bandymuose ant stendo (ne silumvezyje) patikrinta degalu sunaudojima g/AGxh
    pagal juos tegalima apskaiciuoti, kiek degalu per valanda suvartoja dirbdami visa galia:
    D1 . . . . .122,6l
    DR1 . . . . 165-170l (duomenys skiriasi)
    M62 . . . . 320-330l
    TEP60 . . .510l
    TEP70 . . .612-640l
    TEM2 . . . 214,8l
    CME3 . . . 218,7l
    nemaisykit - cia maksimalus valandinis suvartojimas. realiai jis buna mazesnis. (gal didesnis, jei variklis "damustas").
    kas galetumet realias vartojimo normas tonokilometrasms pateikt ir valandines normas manevriniams?
    mainais pateiksiu savo mazdos duomenis.
    P.S. aciu specialistui. pasirodo, ta reali situacija nera tokia baisi, kaip skaiciuojant pagal maksimuma
    P.P.S. knisdamas interneta radau informacijos,kad ne tik baltarusisku 2ТЭ10М, bet ir musiskiu TEM2 proteviai - amerikonai... ir autosankabos... ir stabdziu oro paskirstutuvas nr. 275 (berods, senokai bemaciau...) ir daug dalyku TSRS kopijavo is uzsienio,kaip dabar Kinija....
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.23, 10:47.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Būtų gerai, kad senų lentelių nenuplėštų...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Turbūt tokių pastebėjimų forume dar nebuvo:



    Šilumvežių numeracija pagal UIC.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Analaloginiu radijo ryšiu LG naudojasi jau turbūt 30-40 metų. Visa radijo ryšio sistema buvo paveldėta iš Sovietų Sąjungos laikų. Lietuvoje šios radijo ryšio sistemos testavimo ar bandymų nebuvo, kadangi tai buvo jau atlikta Sovietų Sąjungos laikais Maskvos VNIIAS institute.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tai vienas iš daugelio šios problemos sprendimo varijantų.
    man gan idomiai nuskambejo LG pranesimas ,
    kad dabar naudojamas radio risys yra nesertifikuotas.
    Sioje situacijoje LG gali sau gan rimtu bedu prisidaryti .
    Nes radijo pranesimais kaip ir neprivaloma tiketi ar jais vadovautis???

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uz LG pinigus pripirkti telefonu ir duoti juos kaimynams, kad sie tuos telefonus duotu masinistams, vaziuojantiems i Lietuva?
    Tai vienas iš daugelio šios problemos sprendimo varijantų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Ko gero taip. Tačiau, galvojama ir apie kaimynų lokomotyvų aprūpinimą GSM-R ryšio telefonais.
    Uz LG pinigus pripirkti telefonu ir duoti juos kaimynams, kad sie tuos telefonus duotu masinistams, vaziuojantiems i Lietuva?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O tai kaip kaimynu lokomotyvai komunikuos ivaziave i Lietuva iki, pavyzdziui, Vaidotu? Ar pasienio ruozuose veiks ir senasis rysys?
    Ko gero taip. Tačiau, galvojama ir apie kaimynų lokomotyvų aprūpinimą GSM-R ryšio telefonais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Teoriškai jų neturėtų likti, tačiau jeigu mūsų lokomotyvai vež traukinius į kaimynines valstybes, dar ilgai jos kabės.
    Kaimynai labai atsilieka su naujovių diegimu infrastruktūroje.
    O tai kaip kaimynu lokomotyvai komunikuos ivaziave i Lietuva iki, pavyzdziui, Vaidotu? Ar pasienio ruozuose veiks ir senasis rysys?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Savaitgalį Kauno apylinkėse. Lokomotryvų junginiai.

    Rugpjūčio 8 d. (šeštadienį) ~13:50 h. (~6 min po D1 išvykimo į Marijampolę) iš Kauno geležinkelio stoties išvažiavo du sukabinti šilumvežiai 2M62. Keturių sekcijų ilgis atrodė ne trumpesnis negu trivagonio D1.

    Pamasčiau, kad „emkių“ junginys važiuos per Jiesią į Palemoną... Vadovaudamasis keleivinių traukinių tvarkaraščiu, dar pagalvojau, kur tas šilimvežių junginys prasilenks su keleiviniu traukiniu Vilnius-Šeštokai (palauks Jiesioje, prasilenks Rokuose, o iki Palemono kelyno jau nespės...). Bemastydamas padariau išvadą kitą dieną į traukinius paspoksoti prie Kauno marių.
    Eidamas Trunelio gatve pamačiau, kad į tunelį jau nutiesti bėgiai. Vienoje atkarpėlėje nelikę nė Tunelio gatvę nuo geležinkelio skiriančios tvoros, tai porą žingsnių žengtelėjau. Joks apsauginis neprisitatė...
    Kai priėjau Tito Masiulio gatve priėjau geležinkelio viaduką, per HES-ą nuo Jiesios link Palemono važiavo du sukabinti mėlonos spalvos TEM2.
    Nuo 13 iki 17 h. prasėdėjus prie marių, pravažiavę keleiviniai Vilnius-Šeštokai (DR1A), Kaliningradas-Sankt.Peterburgas (TEP60), Sankt.Peterburgas-Kaliningradas (TEP60) emocijų nesukėlė (gal kažkiek 14 vagonų kiekis ir kintančios vagonų spalvos „karališkuosiuose“ Rusijos). Užtai mini-siurprizą padarė „Gintaro“ dvitrauka. Taip kad nuo Nesterovo iki Vilniaus „Gintarą“ priekyje traukė M62, po jo - TEP60. Labai nustebau, kad priekyje (vedantysis) buvo ne TEP60.
    Po DR1A grįžimo iš Šeštokų į Vilnių praėjus gal 10 minučių, Jiesios link per HES-ą nuvažiavo sąstatas su automobiliams vežti skirtais vagonais. Tokiais prigrūstass geležinkelio atšakas vis pamatau Marijampolėje ir Taikos prospekto priegose Kaune. O Vidurinės Azijos „babajai“ automobilius perka silpnai ...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Nuojauta teisingai pakuždėjo, kad tai susiję su GSM-R. Dėkui už atsakymą

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O "skalbinių virvutes" paliks ant šilumvežių stogų?
    Teoriškai jų neturėtų likti, tačiau jeigu mūsų lokomotyvai vež traukinius į kaimynines valstybes, dar ilgai jos kabės.
    Kaimynai labai atsilieka su naujovių diegimu infrastruktūroje.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    O "skalbinių virvutes" paliks ant šilumvežių stogų?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Nuo 2011 m. visas Lietuvos geležinkelių tinklas pereis prie GSMR ryšio sistemos. Šiuo metu jau įpusėjo radijostočių montavimas traukos riedmenyse. Tie neišvaizdūs skardigaliai ant stogo yra būtent naujų radijo stočių antenos.
    Turbūt pastebėjote, kad daugelyje geležinkelio stočių jau pastatyti GSMR radijo ryšio bokštai (antenos).

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Pastebėjau, kad tiek ant dyzelinių traukinių, tiek ant šilumvežių stogų pradėjo kažkokius biesus montuoti. Gal žinantys galėtų atsakyti?

    Komentuoti:

Working...
X