Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Bandymų metu ER20 sėkmingai užpildo oru, bei išlaiko reikiamą sandarumą ir traukiniui turinčiam 400 ašių, šiuo atvėju buvo pakabinta 100 pusvagonių (vienas pusvagonis lygus ~14m, tai traukinio ilgis 1400m.)
    Bėje, vilniečiai sugebėjo nuvežti traukinį su 560 ašių, nors lietuvoje galima iki 520, klius mašinistui
    Bet tuo atveju, kiek žinau, buvo 2xER20. Ir mašinistui tikrai neturėtų kliūti, nes toks sąstatas buvo suplanuotas. Ilgesnį baltarusai atsisakė priimt...

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Bandymų metu ER20 sėkmingai užpildo oru, bei išlaiko reikiamą sandarumą ir traukiniui turinčiam 400 ašių, šiuo atvėju buvo pakabinta 100 pusvagonių (vienas pusvagonis lygus ~14m, tai traukinio ilgis 1400m.)
    Bėje, vilniečiai sugebėjo nuvežti traukinį su 560 ašių, nors lietuvoje galima iki 520, klius mašinistui

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Gali ir vienas... Jai tusti vagonai ir nekalnuota vietove

    Komentuoti:


  • Apeivis
    replied
    Kaip suprantu 19 vagonų TEP70, turėtų be didelio vargo važiuoti. O 850m ilgio sąstatui tenka Siemensas ar du Siemensai? Noriu traukos skaičiavimo grafiką pasidaryti. Lokomotyvų duomenis žinau, o bendras rezultatas priklausys nuo to ką kabinsiu. Dėl to bent apytiksliai noriu išsirinkt sąstatų mases.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, šiais laikais keleivinio traukinio ilgis pirmiausia priklauso nuo peronų ilgių to traukinio maršruto stotyse (ir stotelėse). RŽD Kaliningradiniuose traukiniuose vasarą kartais suskaičiuoju 16 vagonų. Forume apie peronų ilgius ir aukščius diskusijų netrūksta, o ką reiškia iš keleivinio vagono išlipti ne perone, iš praeities prisimenu... Krovininio sąstato ilgį riboja stočių kelyno ilgis. Per Kazlų Rūdą važiuojančiuose sąstatuose kartais suskaičiuoju ~60 vagonų.
    Maks keleivinio sąstato ilgis Lietuvoje - 19 vagonų, prekinio - dauguma stočių pritaikytos 850 ir 1050 m ilgio sąstatams. Kierk žinau, ilgiausias sąstatas iš Kenos į Baltarusiją buvo virš 1,5 km.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
    Gal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?
    Kiek žinau, šiais laikais keleivinio traukinio ilgis pirmiausia priklauso nuo peronų ilgių to traukinio maršruto stotyse (ir stotelėse). RŽD Kaliningradiniuose traukiniuose vasarą kartais suskaičiuoju 16 vagonų. Forume apie peronų ilgius ir aukščius diskusijų netrūksta, o ką reiškia iš keleivinio vagono išlipti ne perone, iš praeities prisimenu... Krovininio sąstato ilgį riboja stočių kelyno ilgis. Per Kazlų Rūdą važiuojančiuose sąstatuose kartais suskaičiuoju ~60 vagonų.

    Komentuoti:


  • Apeivis
    replied
    Gal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава.

    Автор: Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И.

    Издательство: «ТРАНСПОРТ»

    Год: 1991

    http://kachegaroff-line.ru/books/cat-3.html

    Puslapyje bus nuoroda į djvu failą.

    Komentuoti:


  • darius33
    replied
    Sveiki, rašau darbą apie autosankabas, galbūt kas nors turit kokios nors informacijos apie tai , kad ir apie pas mus naudojamas SA-3 ? , jų trūkumus,privalumus, apkrovas ...žodžiu praverstu betkas,ypač brėžiniai. Ačiū

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė micass Rodyti pranešimą
    Sveiki,

    Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

    dEKUI.
    Jei rusiškai skaitai, bandyk čia: http://www.viptrans.info/tlib/winterperiod.html

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    tačiau jeigu jus būtumet pvz. mokesčių inspektoriumi tai jums kiltų daug klausimų, kodėl pvz. vienodo tipo lokomotyvai eikvoja skirtingai kurą, kodėl jiems nustatyti skirtingi normatyvai remontams, amortizacinis periodas ir t.t. ir tam ponui jus sunkiai galėtumet įrodyti savo teisybę.
    Šeštokuose dirba M62, kurių ekipažinė dalis skiriasi nuo kitų ne tik mažesniu atstumu tarp ratų, bet ir stabdžiu sistema: dvigubai daugiau stabdžių cilindrų bei kaladelių. Ar į aptarnavimo/remonto normatyvus įtraukta daugiau pinigų šitiems lokomotyvams? Jeigu taip, tai kodėl jų šonuose neužrašyta M62-...Š (Šeštokai)/S (Stefensonas)? Juk auditorius nesupras... O jeigu ne, tai kas yra apgautas? Šaltkalvis, kuriam nesumokėjo priklausančių pinigų, ar depas, kuris turėjo nenumatytų išlaidų? Nekalbant apie smūgio-traukos įtaisus.
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    yra daugiau argumentų, kodėl mano manymu esate neteisus šiuo klausimu.
    Ir aš galiu pateikti argumentų: stoviu prie mašinos ir matau, kad joje užrašyta VW GOLF (be jokių 2, 3, ...) Šalia stovi visiškai kitaip atrodanti mašina, ant kurios taip pat užrašyta VW GOLF (be jokių 3, 4...), tas pats ir techpasuose. O juk tai eismo dalyviai, registruoti duomenų bazėje, važinėja po užsienius...
    Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.23, 07:28.

    Komentuoti:


  • micass
    replied
    Sveiki,

    Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

    dEKUI.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Lokomotyvo serija IR variklio markė. 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek.
    Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
    Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.
    kažkokia išgalvota problema pas Jus, gerb.Aleksio... visu pirma teisiniu atžvilgiu skirtingi lokomotyvai negali būti vadinami vienodai..tikiu, kad jus esate technikas ir iš esmės juos būtų galima vadinti visus vienodai, pvz LGL-001,002 ir t.t - Lietuvos geležinkelių lokomotyvas. tačiau jeigu jus būtumet pvz. mokesčių inspektoriumi tai jums kiltų daug klausimų, kodėl pvz. vienodo tipo lokomotyvai eikvoja skirtingai kurą, kodėl jiems nustatyti skirtingi normatyvai remontams, amortizacinis periodas ir t.t. ir tam ponui jus sunkiai galėtumet įrodyti savo teisybę. yra daugiau argumentų, kodėl mano manymu esate neteisus šiuo klausimu. teko darbe susidurti, kai aiškinau jog elektros traukos variklis ED-118A tai traukos variklis, o ED-118AU1 jau ne kosminė raketa..

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
    Lokomotyvo serija IR variklio markė. 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek.
    Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
    Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
    2M62M vienos sekcijos galia 1700 kW.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    MTU sumontuoti tik Simensuose, kurie į užsienį reguliariais reisais nevažinėja.
    O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.

    Ant tvoros taip pat rašo žodį "visi žino kokį", bet ten yra malkos.
    Taip kad jokių K/G/E/M.
    Neužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti.
    MTU sumontuoti tik Simensuose, kurie į užsienį reguliariais reisais nevažinėja.
    O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Manyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.
    Ant tvoros taip pat rašo žodį "visi žino kokį", bet ten yra malkos.
    Taip kad jokių K/G/E/M.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O šitiems darbuotojams (kurie dirba Mindaugo gatvėje) ir nereikia numerių žinoti. Jiems užtenka tokios statistikos: dirbančių 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek, remonte - tiek ir tiek. Viskas. Tas pats, kas šiandien, tik be K/M/G/E.
    Tai ne vien tik Mindaugo gatvės reikalas. Šie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti. Variklio rūšis yra svarbi tik techninę priežiūrą ir remontą atliekančiam personalui ir ne daugiau. Vadovaujantis tokiu požiūriu galima skirstyti ne tik pagal vidaus degimo variklio rūšį, o ir pagal pavaros rūšį, saugos sistemų rūšį, ir t.t.
    Manyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Depo budėtojas yra tik vietinės reikšmės lokomotyvų depo pamaininis ūkvedys ir manau, kad kiekvienas tikrai skiria lokomotyvus pagal jų serijos numerius. Lokomotyvų serijos reikalingos kitiems traukinių eismą organizuojantiems ir traukinius formuojantiems darbuotojams, kadangi nuo lokomotyvo serijos (traukos charakteristikų) priklauso kokio maksimalaus svorio prekinį traukinį galės vežti. Tarkim iš Vaidotų į Kybartus 2M62K gali vežti tik 5000 t., o 2M62M - 6000 t.
    Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.
    O šitiems darbuotojams (kurie dirba Mindaugo gatvėje) ir nereikia numerių žinoti. Jiems užtenka tokios statistikos: dirbančių 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek, remonte - tiek ir tiek. Viskas. Tas pats, kas šiandien, tik be K/M/G/E.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.
    Depo budėtojas yra tik vietinės reikšmės lokomotyvų depo pamaininis ūkvedys ir manau, kad kiekvienas tikrai skiria lokomotyvus pagal jų serijos numerius. Lokomotyvų serijos reikalingos kitiems traukinių eismą organizuojantiems ir traukinius formuojantiems darbuotojams, kadangi nuo lokomotyvo serijos (traukos charakteristikų) priklauso kokio maksimalaus svorio prekinį traukinį galės vežti. Tarkim iš Vaidotų į Kybartus 2M62K gali vežti tik 5000 t., o 2M62M - 6000 t.
    Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.

    Komentuoti:

Working...
X