Parašė rakolioux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
-
Bandymų metu ER20 sėkmingai užpildo oru, bei išlaiko reikiamą sandarumą ir traukiniui turinčiam 400 ašių, šiuo atvėju buvo pakabinta 100 pusvagonių (vienas pusvagonis lygus ~14m, tai traukinio ilgis 1400m.)
Bėje, vilniečiai sugebėjo nuvežti traukinį su 560 ašių, nors lietuvoje galima iki 520, klius mašinistui
Komentuoti:
-
Kaip suprantu 19 vagonų TEP70, turėtų be didelio vargo važiuoti. O 850m ilgio sąstatui tenka Siemensas ar du Siemensai? Noriu traukos skaičiavimo grafiką pasidaryti. Lokomotyvų duomenis žinau, o bendras rezultatas priklausys nuo to ką kabinsiu. Dėl to bent apytiksliai noriu išsirinkt sąstatų mases.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek žinau, šiais laikais keleivinio traukinio ilgis pirmiausia priklauso nuo peronų ilgių to traukinio maršruto stotyse (ir stotelėse). RŽD Kaliningradiniuose traukiniuose vasarą kartais suskaičiuoju 16 vagonų. Forume apie peronų ilgius ir aukščius diskusijų netrūksta, o ką reiškia iš keleivinio vagono išlipti ne perone, iš praeities prisimenu... Krovininio sąstato ilgį riboja stočių kelyno ilgis. Per Kazlų Rūdą važiuojančiuose sąstatuose kartais suskaičiuoju ~60 vagonų.
Komentuoti:
-
Parašė Apeivis Rodyti pranešimąGal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?
Komentuoti:
-
Gal žinote, kokio dydžio keleivinį sąstatą įprastomis sąlygomis tempia TEP70 Lietuvoje? Ne konkrečiai klausiu, todėl tikslaus atsakymo nesitikiu gauti. Taip pat, kokio dydžio krovininį sastatą įprastai traukia M62, 2M62, Siemens ER20 CF?
Komentuoti:
-
Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава.
Автор: Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И.
Издательство: «ТРАНСПОРТ»
Год: 1991
http://kachegaroff-line.ru/books/cat-3.html
Puslapyje bus nuoroda į djvu failą.
Komentuoti:
-
Sveiki, rašau darbą apie autosankabas, galbūt kas nors turit kokios nors informacijos apie tai , kad ir apie pas mus naudojamas SA-3 ? , jų trūkumus,privalumus, apkrovas ...žodžiu praverstu betkas,ypač brėžiniai. Ačiū
Komentuoti:
-
Parašė micass Rodyti pranešimąSveiki,
Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.
dEKUI.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątačiau jeigu jus būtumet pvz. mokesčių inspektoriumi tai jums kiltų daug klausimų, kodėl pvz. vienodo tipo lokomotyvai eikvoja skirtingai kurą, kodėl jiems nustatyti skirtingi normatyvai remontams, amortizacinis periodas ir t.t. ir tam ponui jus sunkiai galėtumet įrodyti savo teisybę.
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąyra daugiau argumentų, kodėl mano manymu esate neteisus šiuo klausimu.Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.23, 07:28.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.
dEKUI.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLokomotyvo serija IR variklio markė. 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek.
Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNeužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
Beja, kokios serijos tada yra tie M62, kurių šonuose užtepliota "KELEIVINIS"? M62KK?
Ir pabaigai - tokio šilumvežio ER2CF LG neturi, o turi tik ER20CF.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNeužpyk, tačiau tamstos požiūris į lokomotyvus apsiriboja tik depo tvoros ribose. MTU variklis sumontuotas ER2CF lokomotyvuose yra rik 2000 kW, o 2M62M - CAT 3512, vienoje sekcijoje 1400 kW. Lokomotyvų galimybės traukti traukinius visiškai skirtingos. Kiek, kuria kryptimi ir kokio svorio traukinius traukti apsprendžia ne variklio markė, o lokomotyvo serija ir jo traukos charakteristikos.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMTU sumontuoti tik Simensuose, kurie į užsienį reguliariais reisais nevažinėja.
O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.
Ant tvoros taip pat rašo žodį "visi žino kokį", bet ten yra malkos.
Taip kad jokių K/G/E/M.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti.
O kas dėl svorio, tai kai užsakomi lokomotyvai 5 sunkiems ir 8 lengviems - visi žino, kad reikalingi 5 katerpileriai ir 8 kolomnos.
Parašė specialistas Rodyti pranešimąManyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.
Taip kad jokių K/G/E/M.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO šitiems darbuotojams (kurie dirba Mindaugo gatvėje) ir nereikia numerių žinoti. Jiems užtenka tokios statistikos: dirbančių 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek, remonte - tiek ir tiek. Viskas. Tas pats, kas šiandien, tik be K/M/G/E.Šie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti. Variklio rūšis yra svarbi tik techninę priežiūrą ir remontą atliekančiam personalui ir ne daugiau. Vadovaujantis tokiu požiūriu galima skirstyti ne tik pagal vidaus degimo variklio rūšį, o ir pagal pavaros rūšį, saugos sistemų rūšį, ir t.t.
Manyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDepo budėtojas yra tik vietinės reikšmės lokomotyvų depo pamaininis ūkvedys ir manau, kad kiekvienas tikrai skiria lokomotyvus pagal jų serijos numerius. Lokomotyvų serijos reikalingos kitiems traukinių eismą organizuojantiems ir traukinius formuojantiems darbuotojams, kadangi nuo lokomotyvo serijos (traukos charakteristikų) priklauso kokio maksimalaus svorio prekinį traukinį galės vežti. Tarkim iš Vaidotų į Kybartus 2M62K gali vežti tik 5000 t., o 2M62M - 6000 t.
Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.
Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.
Komentuoti:
Komentuoti: