Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Perskaičiau visą temą, tačiau tarp daugumos specialistas ir VLRD atstovo ginčų taip ir neradau kur būtų surašyta, kas yra tiksliai daroma per visus TP-x, ER-x ir KR-x remontus - kokie mazgai perrenkami, keičiami, ar tiesiog patikrinami, bei kas kiek laiko tokie remontai turi būti atliekami?

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Jei rėmas nuvargęs nuo 20-30 metų maksimaliu tonažu tampymu, tai tikrai neverta kapitaliai remontuoti/rekonstruoti, metalo nuovargis pasireiškia, jei ten stovėję daugiau kaip rezerviniai - tai kita kalba.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kas dėl sąstatų tapymo, tai o kas verčia visur tampyti 6000 tonų? Yra darbų, kur ir mažiau būna.
    Taip, kartais pasitaiko autovežiai, refrižeratoriai ir pan., bet pagrindiniai srautai yra su maksimalia mase.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia gerokai didesnes? Šiuolaikinis variklis ir kita įranga sveria mažiau. O kas dėl sąstatų tapymo, tai o kas verčia visur tampyti 6000 tonų? Yra darbų, kur ir mažiau būna. Bet ne, viską supjaustysim į metalo laužą, net nepabandę prakalti modernizacijai tiems patiems lenkams ar kitiems privatininkams iš Rytų Europos (buvusių socialistinių šalių, tokių kaip Bulgarija, Rumunija ir pan.)...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš seno šilumvežio lieka tik rėmas ir vežimėliai.
    Teisingai - jie ir priima visas apkrovas (gerokai didesnes, nei buvo iki modernizacijos).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Modernizacija gili. Iš seno šilumvežio lieka tik rėmas ir vežimėliai. Kartais dar kėbulas, bet jis neneša apkrovų. O dabar klausimas - ant kiek nusidėvi rėmai ir vežimėliai pas mus?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Ar daug Lenkijoje viengubų M62 traukimų traukinių, kurių svoris būtų 3000 tonų?
    Paskutinis taisė Aleksio; 2019.08.19, 11:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ir nelyginu 2M62, kurie yra galingensi, su M62, TEM2 ar TE109... Galiausiai lenkai perka ir visokius M62, 2M62, perdarytus į M62 iš buv. tarybinių respublikų... Lenkai Iš M62 elektrovežį padarė:
    https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...wal-83662.html

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam naujų, jei po 2-3 metų reikės elektrovežių, o šilumvežių reikės vis mažiau. LG ir taip apsiriję. Net DB vis dar eksploatuoja modernizuotus tarybinius šilumvežius visokiose Lenkijose, Rumunijose ir pan., kurie yra senesni nei LG turimi 2M62.
    Tik nepamiršk, kokie traukinių svoriai yra Lietuvoje, ir kokie - Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.
    O kam naujų, jei po 2-3 metų reikės elektrovežių, o šilumvežių reikės vis mažiau. LG ir taip apsiriję. Net DB vis dar eksploatuoja modernizuotus tarybinius šilumvežius visokiose Lenkijose, Rumunijose ir pan., kurie yra senesni nei LG turimi 2M62. Modernizacija nėra blogai, o kodėl tokios sumos gaunasi, tai jau reikia žiūrėti, ar nėra korupcijos. Bet ir perkant naują techniką, korupcijos tikimybės niekas nesumažins.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Čia kažkaip galai nesueina. Tai gal geriau neremontuoti esamų, o pirkti dar naujų.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    "Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ rugsėjį pradės remontuoti 44 „Siemens“ lokomotyvus. Preliminariais skaičiavimais, jų remontui per dvejus metus bus išleista 37,4 mln. eurų, BNS pranešė įmonė."


    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-667-1142708

    Komentuoti:


  • Mantoske
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    išlaidos kaip prieš 10 m. pirktų dešimties ER20CF. gal aš klystu?
    AB „Lietuvos geležinkeliai“, įvertinusi „Siemens“ prekinių lokomotyvų „ER20 CF“ sėkmingą eksploataciją Lietuvoje, užsakė dar dešimt tokių pat lokomotyvų. Užsakymo vertė daugiau nei 35 milijonai eurų. Į šią sumą taip pat įeina bandymai bei garantinė priežiūra.

    Iš viso Lietuvoje bus eksploatuojami 44 tokie „Siemens“ lokomotyvai. 2005 metais „Lietuvos geležinkeliai“ „Siemens“ užsakė trisdešimt keturis šešių ašių dyzelinius-elektrinius lokomotyvus. Šio kontrakto vertė – 123 milijonai eurų.

    http://www.technologijos.lt/n/techno...traipsnis-5337

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    išlaidos kaip prieš 10 m. pirktų dešimties ER20CF. gal aš klystu?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos daugiausiai krovinių pervežančius lokomotyvus

    Geležinkelių įmonių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo bendrovė „LG Cargo“ artimiausiu metu pradės 44 „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programą, kuria tikimasi sutaupyti 11 mln. eurų.

    Kaip pranešė bendrovė, 44 „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programai šią savaitę pritarė „Lietuvos geležinkelių“ valdyba. „Siemens“ lokomotyvai buvo įsigyti prie dešimtmetį, o jų techninė priežiūra ir reikalingi smulkūs remonto darbai buvo atliekami nuolat.

    „Siemens“ lokomotyvai perveža daugiau kaip pusę visų krovinių. Patikėdami kapitalinio remonto darbus inžinerinių kompetencijų partneriui Vilniaus lokomotyvų remonto depui (VLRD) mes sutaupysime apie 11 mln. eurų, palyginti su alternatyvomis rinkoje. Programa bus įgyvendinta etapais, tad klientams ir partneriams toliau užtikrinsime patikimą ir greitą krovinių pervežimą“, - pranešime teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=81140279

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Planuojama paimti vieną iš nemodernizuotų ČME.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikriausiai ims kokį seną M62 ar 2M62 sekciją ir darys dujinį, arba iš ČME3. "Bega" kažin ar savo TGM'ą duos, be to jis per mažas, dujų baliono nebus kur sumontuoti. Manevriniam nereikia didelio baliono, galima pasipildyti dujomis dažnai, bet M62 ar ČME didesni ir yra daugiau vietos, kur galima būtų jį sumontuoti. O dujiniai varikliai jau gaminami, nupirks gatavą ir sumontuos.

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei skaitai rusiškai, tai paieškok knygų apie traukos riedmenų eksploataciją, galbūt netgi peržiūrėk konkrečių šilumvežių aprašymus (kiekvienai serijai yra išleistos knygos).
    Dekui. Bei tai kai sugrybavau. Nepaskaičiau ankstesnių pranešimų. Žmogus to paties klause



    Sveiki,

    Noreciau paklausti gal kas turi kokios informacijos apie lokomotyvo variklio sildyma ziemos metu, rusiskai ar lietuviskai, skirtumo nera.

    dEKUI.
    Jei rusiškai skaitai, bandyk čia: http://www.viptrans.info/tlib/winterperiod.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei skaitai rusiškai, tai paieškok knygų apie traukos riedmenų eksploataciją, galbūt netgi peržiūrėk konkrečių šilumvežių aprašymus (kiekvienai serijai yra išleistos knygos).

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Nėra Gen.direktoriaus įsakymo ilgesniems nei 520 ašių traukiniams, durnas mašinistas pasitaikė , būtų darę bandymus , vžiuotu instruktoriai.

    Komentuoti:

Working...
X