Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.
Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
Komentuoti:
-
Neįprasta keleivinio traukinio sąstato sudėtis: šilumvežis ST44, neveikiantis elektrovežis ir keturi keleiviniai vagonai. Traukinys važiuoja Lenkijoje, neelektrifikuotu geležinkeliu, matyti pakeltas semaforas.
http://www.youtube.com/watch?v=NvIBO...eature=related
Komentuoti:
-
Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.Parašė AB13 Rodyti pranešimąKazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.
Komentuoti:
-
Ką remotorizuoja? Iki šiol teko skaityti ir matyti tik dviejų nuotraukas: 2M62UC, modernizuoto Vilniuje su CAT varikliu (tik 16 cilindrų) ir 2M62UP su D49 šeimos varilkiu, Poltavoje modernizuotu.Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąLatviai dabar intensyviai remotorizuoja
Komentuoti:
-
Tai kad jie nevisada islaiko ir tranzitiniu traukiniu grafika, nors jis daug maziau itemptas nei Vilnius-Klaipeda. Kazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąM62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabinti
Komentuoti:
-
Latviai dabar intensyviai remotorizuojaParašė Al1 Rodyti pranešimąTai nachren tu Siemensu reikejo? Vel gera bizniuka prasuko. Gal todel latviai neperka nauju lokomotyvu? Net nemodernizuoja...
Komentuoti:
-
M62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabintiParašė Combat Rodyti pranešimąNa štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
Komentuoti:
-
Jo vienintelis 2M62-1093 sekmingai važinėja LatvijojParašė rakolioux Rodyti pranešimąkiek zinau tik vienas 2m62 1093
Komentuoti:
-
kiek zinau tik vienas 2m62 1093Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek 2M62 (ir kokie numeriai) šiuo metu yra latviams išnuomoti?
Komentuoti:
-
Ir pamatysim, kad pigiausia keleivinius tampyti su 2M62UM.Parašė artexs Rodyti pranešimąTai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis.
O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.
Komentuoti:
-
Tai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis.Parašė Combat Rodyti pranešimąNa štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu.
O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.
Komentuoti:
-
Lėčiau negalima, reikia dar greičiau, dabar dalis renkasi būtent autobusus (visų pirma tarp Vilniaus ir Klaipėdos), dėl valanda ilgesnės kelionės.
Komentuoti:
-
Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
Komentuoti:
-
O kadangi turtas valstybinis, tai tuos TEPus, kurie tikrai netampo krovininių sąstatų, galima užuot plovus pinigus per dvigubą trigubą keturgubą buhalteriją elementariausiai perduoti keleiviniams pervežimamsParašė artexs Rodyti pranešimąAš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt.
O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.
Komentuoti:
-
Aš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.
O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.
Komentuoti:
-
Nuoma pateisinama ir netgi daug kur reikalinga, bet keista kai daug kas paveldeta is sovietiniu laiku, o dabar kazkaip idomiai padalinta.
Komentuoti:
Komentuoti: