Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai kad islaiko. Ir neretai.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.

    Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Neįprasta keleivinio traukinio sąstato sudėtis: šilumvežis ST44, neveikiantis elektrovežis ir keturi keleiviniai vagonai. Traukinys važiuoja Lenkijoje, neelektrifikuotu geležinkeliu, matyti pakeltas semaforas.

    http://www.youtube.com/watch?v=NvIBO...eature=related

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.
    Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Latviai dabar intensyviai remotorizuoja
    Ką remotorizuoja? Iki šiol teko skaityti ir matyti tik dviejų nuotraukas: 2M62UC, modernizuoto Vilniuje su CAT varikliu (tik 16 cilindrų) ir 2M62UP su D49 šeimos varilkiu, Poltavoje modernizuotu.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    M62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabinti
    Tai kad jie nevisada islaiko ir tranzitiniu traukiniu grafika, nors jis daug maziau itemptas nei Vilnius-Klaipeda. Kazkodel niekad ju neleidzia su Vilnius-Piteris traukiniu, kurio grafikas panasu irgi nelabai itemptas.

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai nachren tu Siemensu reikejo? Vel gera bizniuka prasuko. Gal todel latviai neperka nauju lokomotyvu? Net nemodernizuoja...
    Latviai dabar intensyviai remotorizuoja

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
    M62, net M62K labiausiai bijoma leisti į Vilnius - Klaipėda maršrutą, jie niekada neišlaiko ir neišlaikys traukos tokiam grafikui, nepriklausomai ar vienas ar trys vagonai prikabinti

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    kiek zinau tik vienas 2m62 1093
    Jo vienintelis 2M62-1093 sekmingai važinėja Latvijoj

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kiek 2M62 (ir kokie numeriai) šiuo metu yra latviams išnuomoti?
    kiek zinau tik vienas 2m62 1093

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    ER20 mažiausios kuro sąnaudos, kaip ir.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai nachren tu Siemensu reikejo? Vel gera bizniuka prasuko. Gal todel latviai neperka nauju lokomotyvu? Net nemodernizuoja...
    Paskutinis taisė Al1; 2010.02.18, 23:19.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Tai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis. O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.
    Ir pamatysim, kad pigiausia keleivinius tampyti su 2M62UM.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu.
    Tai gal su ČME3 tampyti? Išvis pigiai gausis. O jei rimtai tai mes nežinom lok. brigados kainos, nes ten prekinių kainos be brigadų, o keleivinių su brigadom.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Lėčiau negalima, reikia dar greičiau, dabar dalis renkasi būtent autobusus (visų pirma tarp Vilniaus ir Klaipėdos), dėl valanda ilgesnės kelionės.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kiek 2M62 (ir kokie numeriai) šiuo metu yra latviams išnuomoti?

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Aš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt. O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.
    O kadangi turtas valstybinis, tai tuos TEPus, kurie tikrai netampo krovininių sąstatų, galima užuot plovus pinigus per dvigubą trigubą keturgubą buhalteriją elementariausiai perduoti keleiviniams pervežimams

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Kai reorganizuosite LG į kelias įmones, kaip kadaise Lietuvos Energija buvo reorganizuota, tada tokius pavyzdžius rodykite.
    Aš tai tikrai nieko nereorganizuosiu, gali į mane nesikreipt. O tai kad vienokia ar kitokia struktūra didelio skirtumo nesudaro dėl nuomos. Gali ir padalinys, skyrius ar direkcija nuomotis.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Nuoma pateisinama ir netgi daug kur reikalinga, bet keista kai daug kas paveldeta is sovietiniu laiku, o dabar kazkaip idomiai padalinta.

    Komentuoti:

Working...
X