Parašė VLRD-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
geriau modernizuotu kelis lokomotyvus, arba Siemensus kuo greiciau pradetu remontuot, nereiketu tada sita slamsta keltParašė rakolioux Rodyti pranešimą0087,
0208 jau uzkure , dar nevaziavo,
eileje 0166,0086 bus ir dar
Komentuoti:
-
-
0087,Parašė robertas Rodyti pranešimąKas iš žinančių pasakytų, kokius senus 2M62 šiuo metu eksploatuoja Radviliškio depas?
0208 jau uzkure , dar nevaziavo,
eileje 0166,0086 bus ir dar
Komentuoti:
-
Kas iš žinančių pasakytų, kokius senus 2M62 šiuo metu eksploatuoja Radviliškio depas?
Komentuoti:
-
O pas mus baltarusiškas 2TE10UK neužkliuvo, niekas neareštavo.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąČia turbūt ir esmė raidėje. Jos nebūtų, tai greičiausiai nesuostų jokių skirtumų net šalia važiuojančio stovėdami
Komentuoti:
-
Tiek to BS, turi navarotų...Bet dėl M62K tai juokinga, baisiai didelis skirtumas nuo M62 ar TEP70.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.
P.S. kodėl bent viename M62K neįrengiami elektriniai-oriniai stabdžiai?
Yra dar rezervų...man nesuprantama, kokio velnio visokiuose Tarvainiuose ar Dotnuvose keleiviniams padarytas 100km/h greitis. Tarpstotyje tik įsibėgėja iki 120 ir žiūrėk jau lėtinti turi, o važiuoti galėtų ilgas atkarpas po 120, ne taip kai dabar draskyti šilumvežius.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąJoks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.
Čia turbūt ir esmė raidėje. Jos nebūtų, tai greičiausiai nesuostų jokių skirtumų net šalia važiuojančio stovėdamiParašė rakolioux Rodyti pranešimąna dabar 2m62k/m62k is vis i latvija uzdrausta ivaziuoti, mat
latvijos gelezinkeliu inspekcija prisikabino prie raideles K ir reikalauja
sertifikatu. (buvo kazkada tokia beda ir su 2m62m). Beje 2m62k Daugpilyje
inspektoriai buvo linke Radviliskio 2m62k arestuoti

Kelio remonto darbai.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPrisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.
Komentuoti:
-
Buvo. Atsitiko taip, kad reikėjo pakeisti keleivinio traukinio lokomotyvą ir nieko geresnio, nei 2M62 neberado (tik nepamenu, ar tai atsitiko kel. traukinio grąžos stotyje, ar kažkur ruože). Tiesiog talkovas mašinistas pasitaikė – reikėjo, ir vežė; pavijo grafiką, ir nebeskubėjo (1 ar 2 tarpstočius, nebepamenu, kaip ir to, ar buvo „peremyčkę“ įkalę apsaugai apeiti, ar – ne).Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąo del keleivinio eismo tai iskart aisku kad taip negalejo buti, koks masinistas ant saves imtu atsakomybe virsyti greiti vezant keleivius?
Komentuoti:
-
Lokomotyvas lieka Daugpilyje, o brigada ilsisi poilsio namuose. Ryte su tuo pačiu traukiniu grįžta į Vilnių.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tarkim TEP'as Daugpily nutraukes Viln-S.Peterburg gryzta rezervu ar laukia kito traukinio?
Komentuoti:
-
O tarkim TEP'as Daugpily nutraukes Viln-S.Peterburg gryzta rezervu ar laukia kito traukinio?
Komentuoti:
-
TEP60 su nedideliais pavelavimais, TEP70 ir TEP70BS puikiai išlaiko Vilnius-Klaipėda grafiką, jei tik nėra kliūčių kelyje arba spragų eismo valdyme. Patyręs mašinistas dar ir 10-15 min. gali prisivyt grafikąParašė VLRD-1 Rodyti pranešimąNetiesa, islaikyti imanoma ir islaiko, pats asmeniskai vaziavau ir jeigu keliones metu nemiega budetojai, tvarkdariai, nevaziuoja pagal isakyma arba kazkas priekyje vaziuojantis nesugedo, tai grafikas islaikomas ir su 12-13 vagonu. tarpstotyse kartais kur galima vaziuot 120, masinistai vaziuoja 110-115.
Komentuoti:
-
na rezervu tai dar galiu patiket, bet irgi kyla man daug klausimu, kodel nesuveike apsauga pagal traukos varikliu srove, nes tam kad pasiekti toki greiti sroves turi buti nemazos.. beje kokiam tai ruoze buvo?? reiktu greitmacio juostas atknystiParašė rakolioux Rodyti pranešimąna 2m62 tikrai vaziavo, rezervu tiesa, ir nesubyrejo (gyvu liudininku yra
, ) 120km/h , nors konstrukcinis tik 100km/h kazin koks bandymu metu pasiektas buvo?
(dabar aisku is kur tos visos blogybes lenda - asideziu ikaitimai ir t.t.... ) o del keleivinio eismo tai iskart aisku kad taip negalejo buti, koks masinistas ant saves imtu atsakomybe virsyti greiti vezant keleivius?
Komentuoti:
-
na 2m62 tikrai vaziavo, rezervu tiesa, ir nesubyrejo (gyvu liudininku yraParašė VLRD-1 Rodyti pranešimąir tada is karto sita marsruta uzdaryt, kas vaziuos 5,5 val is vilniaus iki klaipedos. o 2M62 tikrai negalejo 120 vaziuot, vezimeliai subyretu keliones metu
, ) 120km/h , nors konstrukcinis tik 100km/h kazin koks bandymu metu pasiektas buvo?
Komentuoti:
-
Netiesa, islaikyti imanoma ir islaiko, pats asmeniskai vaziavau ir jeigu keliones metu nemiega budetojai, tvarkdariai, nevaziuoja pagal isakyma arba kazkas priekyje vaziuojantis nesugedo, tai grafikas islaikomas ir su 12-13 vagonu. tarpstotyse kartais kur galima vaziuot 120, masinistai vaziuoja 110-115.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąJoks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.
Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
Komentuoti:
-
ir tada is karto sita marsruta uzdaryt, kas vaziuos 5,5 val is vilniaus iki klaipedos. o 2M62 tikrai negalejo 120 vaziuot, vezimeliai subyretu keliones metuParašė Combat Rodyti pranešimąNa štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
Komentuoti:
-
Cia jau del dideliu keleiviu srautu vasara. Tiesiog ilaipinimas ir islaipinimas uztrunka gerokai ilgiau nei numatyta. Todel ir kaupiasi minutes. Galiausiai, tenka stabdyti kitus traukinius. Tam, kad tai ivyktu, tenka suletinti ir keleivini traukini.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPrisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.
Komentuoti:
-
Ne lokomotyve esmė, o kelio greičio apribojimuose ir grafikų sudaryme. TEP'ai patemptų ir 20 vagonų, o jų konstrukcinis greitis 160 km/h. O turint omenyje, kad šis traukinys būna ne daugiau 12 vagonų, tai TEP70 turi susidoroti su juo nesunkiai, net jei leidžiamas greitis būtų 160 km/h. Vagonų konstrukcinis greitis yra 140 arba 120 km/h.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąJoks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.
Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
Komentuoti:
-
Prisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad islaiko. Ir neretai.
Komentuoti:
-
na dabar 2m62k/m62k is vis i latvija uzdrausta ivaziuoti, matParašė Aleksio Rodyti pranešimąSu Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.
latvijos gelezinkeliu inspekcija prisikabino prie raideles K ir reikalauja
sertifikatu. (buvo kazkada tokia beda ir su 2m62m). Beje 2m62k Daugpilyje
inspektoriai buvo linke Radviliskio 2m62k arestuoti
Komentuoti:
Komentuoti: