Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Pervažos vaizdas Rubikių link. Dėl ko įrengtas ženklas "Lokomotyvo sustojimo vieta" ir tas medinis peronėlis?


    [/URL]

    Tęsinys bus.
    Ženklas nurodo kurioje vietoje sustoti prieš užsidarant pervažą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Anykščiai, Bičionių g. viadukas. Ties viaduku Anykščių link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Viadukas. Klausimas kyla dėl jo įrengimo tikslingumo. Buvęs kelias? Nelabai atrodo. Išdžiūvęs upelis? Mažai tikėtina. Kaip eilinė pralaida vandens nutekėjimui per didelis statinys...



    Prieš J. Biliūno g. yra peronas. Klausimas - kas čia buvo? Pagal įrengimo laiką atrodo, kad kokie 90-ieji. Čia būta stotelės? Bet tvarkaraščiuose nėra, be to ir eismas tuo metu vyko tik tarp Anykščių ir Panevėžio. Ar tai jau ASG įrengtas peronas? Kokiam tikslui?



    Perono vaizdas nuo pervažos.



    J. Biliūno g. pervaža.



    Pervažos vaizdas Rubikių link. Dėl ko įrengtas ženklas "Lokomotyvo sustojimo vieta" ir tas medinis peronėlis?



    Ten pat, vaizdas Anykščių stoties link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.27, 17:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo pervažos einu iki Žažumbrio stotelės. Ji randasi miške ir normalaus privažiavimo automobiliu prie jos nėra.



    Jau tolumoje matosi stotelė.



    Žažumbris.



    Nuo perono galo Anykščių link. Dar viename sename tvarkaraštyje esu aptikęs 62 km stotelę. Nors Žažumbris randais ties 62 km, visgi stotelė, jei ji buvo, tikriausiai buvo prie tos pervažos, nuo kurios atėjau. Nes niekam nereikalinga stotelė tokioje glūdumoje. Nors visko galėjo būti...



    Vaizdas kairiau. Čia įrengta aikštelė ASG rengiamoms išvykoms.



    Paeinu nuo Žažumbrio nedaug Anykščių link.



    Vaizdas atgal.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bičionių stoties pastatas. Dabar gyvenamas namas, bet matyti, kad jau kelis metus niekas negyvena. Pati stotis yra atokiau nuo Bičionių, iki artimiausių namų 350 m. Normalaus kelio iki stoties nėra, jis užaugo, jei buvo. Pievoje yra išvažinėtos provėžos, bet sunkiai pravažiuojamos ne su visureigiu.

    Prie Bičionių dar caro laikais buvo karjeras į kurį vedė geležinkelio atšaka iš stoties.





    Bičionys, vaizdas Anykščių link.



    Artimiausia pervaža už Bičionių stoties. Anykščių link.



    Toliau yra vaizdingi vingiai. Vaizdas Rubikių pusėn.



    Pralaida.



    Galima sakyti, Žažumbrio pervaža. Kelias ir pervaža naudojami tik žemės ūkio technikos privažiavimui prie laukų.



    Ten pat, vaizdas atgal.





    Už pervažos, Bičionių link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Rubikiai - Anykščiai - Panevėžys.

    Prieš kelis metus apvažiavau išardytą linijos dalį nuo Utenos iki Rubikių. Fotoreportažas yra temoje Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis.
    Tada baigiau Rubikiuose ir buvo ne daug nuotraukų iš Rubikių. Todėl šį kartą Rubikiuose ilgai neužsibuvau.




    Anykščių link.



    Utenos link.



    Rubikių pakraštyje, ties pervaža. Anykščių link.



    Rubikių link.



    Ties sekančia pervaž, Rubikių link.



    Bičionių buvusi stotis. Anykščių link.



    Ten pat, vaizdas Rubikių link.




    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dvejus metus „Aukštaitijos siaurąjį geležinkelį“ vairavęs jo direktorius Mindaugas Jucevičius šias pareigas eina jau paskutines dienas. Nors po vienkartinės Vyriausybės paramos įstaiga metus palydi be skolų, išeinantis vadovas neslepia perspektyvų vis tiek nematantis. Gruodžio 31-oji – paskutinė ne tik metų, bet ir įmonės direktoriaus M. Jucevičiaus darbo diena. „Prašymas atleisti paduotas dar lapkričio pabaigoje. Gruodžio 30-ąją į susirinkimą rinksis įstaigos dalininkai ir, manau, bus priimtas galutinis sprendimas nutraukti su manimi darbo sutartį. Tuo viskas man čia ir baigsis“, – „Sekundei“ kalbėjo darbų perdavimu kolegoms užsiimantis direktorius.

    Istorinio siauruko ateitis – miglota: neaišku, ar pavyks išsilaikyti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=86100483

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Istorinio „Siauruko“ ateitis miglota – 2021 metų finansavimas neaiškus

    Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Mindaugas Jucevičius pareigų nepalieka, tačiau neatmeta galimybės įteikti prašymą palikti darbą, kuriam atidavė daugiau kaip dvejus metus.

    Click image for larger version

Name:	12695077_907288072719252_4146851790773452721_o-960x640.jpg
Views:	972
Size:	232,9 kB
ID:	1850201

    Pareiškimo įteikęs nebuvo

    Pasak „Siauruko“ vadovo, apie išėjimą iš darbo jis yra kalbėjęs, bet pareiškimo trauktis iš pareigų parašęs nebuvo.

    „Pareiškimo nebuvau įteikęs ir dar iš darbo nesitraukiu. Tačiau pasilieku teisę bet kada parašyti prašymą išeiti iš darbo. Situacija „siauruke“ nėra gera, o ir finansavimas – problematiškas. Praėjusią savaitę įvyko nuotolinis pasitarimas su „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ dalininkais, bet jis problemos neišsprendė. Strateginis planas nebuvo patvirtintas, o apie darbo užmokesčio padidinimą nesutarta. 2021 metų planą teks tobulinti ir jį vėl pateikti dalininkams“, – aiškino M. Jucevičius.

    Ministerija pinigų davė

    VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius sakė, kad Susisiekimo ministerija skyrė „siaurukui“ 112 tūkst. eurų.

    „Dar šios lėšos įmonės sąskaitos nepasiekė. Yra sudaryta sutartis su ministerija – laukiam pinigų. Iki metų pabaigos juos gausime. Skolas padengsime, bet, supraskite, kad kiekvieną kartą vis prašyti finansavimo nėra jau labai patogu. „Siauruko“ ateitis – miglota, nes dar nepatvirtintas 2021 metų biudžetas ir nėra aišku, kokį finansavimą gaus istorinę ir kultūrinę vertę turintis vienintelis Lietuvoje išlikęs siaurasis geležinkelis“, – svarstė M. Jucevičius.

    Click image for larger version

Name:	7812-1024x683.jpg
Views:	954
Size:	238,4 kB
ID:	1850202

    Darbuotojai prastovose

    Kultūros ir turizmo įstaigos vadovas naujienų portalui JP sakė, kad prasidėjus antrajai pandemijos bangai dalis „siauruko“ darbuotojų buvo prastovose.

    „Dabar jie jau grįžo į darbą. Visų į prastovas išleisti negalėjome, juk reikia geležinkelio bėgius remontuoti ir depe daug darbų. Metų pabaiga ir reikia suvesti rezultatus bei galvoti apie kitus metus. Nesvarbu, kad pandemija koreguoja visus planus, apie juos reikia galvoti, reikia planuoti. Dar iki metų pabaigos esame suplanavę Kalėdines išvykas. Galbūt pavyks tas keliones surengti ir pakviesti panevėžiečius saugioms keliones. Kol kas minėtų kelionių neatšaukėme“, – teigė M. Jucevičius.

    Pažaduku būti nenori

    Pasiteiravus, kaip bandys išsilaikyti kitais metais ir, ar nesiruošia trauktis iš darbo iki 2020 metų pabaigos, M. Jucevičius paaiškino:

    „Pažaduku nenoriu būti. Reikia sutvarkyti ir papildyti strateginį planą bei jį atiduoti. Jeigu gausime kitąmet finansavimą, planai bus kitokie, bet reikia palaukti ateinančių metų, o tada žiūrėsime, kaip bus.“

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/istorinio-siauruko-ate...imas-neaiskus/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžio miesto savivaldybė tapo siauruko dalininke

    Click image for larger version

Name:	thumbnail.jpg
Views:	1123
Size:	113,8 kB
ID:	1809689

    VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ visuotiniame dalininkų susirinkime buvo pritarta, kad Panevėžio miesto savivaldybė taptų jos dalininke.

    „Siaurukas yra vienas unikaliausių inžinerinio paveldo paminklų Lietuvoje. Nemaža siauruko infrastruktūros dalis yra mieste, todėl jaučiamės atsakingi už jo išsaugojimą. Smagu, kad su Panevėžio rajono savivaldybe tapome dalininkais ir tikimės, kad bendradarbiaudami su Susisiekimo ministerija, Anykščių rajono savivaldybe intensyvinsime kultūrinį turizmą, didinsime miesto patrauklumą mūsų šalies ir užsienio turistams“, - sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

    „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ veiklos tikslas – išsaugoti ruože Panevėžys – Rubikiai veikiantį siauruką, užtikrinti saugų keleivinių traukinių eismą, kokybišką infrastruktūros renovaciją ir plėtrą, integruoti siaurąjį geležinkelį į visuomenės gyvenimą.

    https://panevezys.lt/lt/naujienos/sa...dalininke.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nors ir pavėluotai, bet naujas sezonas bus!
    Keleivinių vagonų pervarymas iš Panevėžio į Anykščius. Ties buvusia Smėlynės stotele.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Taip, nelabai gerai čia gaunas rašyti, bet dar kelios nuotraukos iš Anykščių manau kam nors pravers.

    Click image for larger version  Name:	 Views:	6 Size:	364,9 kB ID:	1805453
    Anykščių stotis, link Panevėžio. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	6 Size:	135,0 kB ID:	1805454
    Anykščių stotis, link Rubikių. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	7 Size:	382,6 kB ID:	1805455
    Anykščių stotis. Iškrovimo kelias sukasi į šoną. 2020-05-23


    Click image for larger versionName:	Views:	6Size:	451,2 kBID:	1805456
    Anykščių stotis. Iškrovimo kelias ties kuro aikštele (?). 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	5 Size:	354,1 kB ID:	1805457
    Anykščių stotis. Iškrovimo kelio pabaiga. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	8 Size:	388,0 kB ID:	1805458
    Anykščių stotis. Tiltas per Šventąją. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	394,0 kB ID:	1805459
    Anykščių stotis. Garvežio atsigėrimo vieta. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	372,3 kB ID:	1805460
    Anykščių stotis. Paskutiniai iešmai link Rubikių. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	391,6 kB ID:	1805461
    Anykščių stotis. Iš Rubikių. 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	141,5 kB ID:	1805462
    Anykščių stotis. Bėgiai, "С.В.У.Ж.Д. 1914 IV Н.А(?). ЕЖД ЗАВ. Б.Г.О". 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	125,6 kB ID:	1805463
    Anykščių stotis. Bėgiai, "{29} Ю.Р.Д.М.О.II. 4900". 2020-05-23


    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	460,9 kB ID:	1805464
    Anykščių stotis. Kur norėsite nuvažiuoti vakar? 2020-05-23

    Click image for larger version  Name:	 Views:	3 Size:	172,6 kB ID:	1805465
    Anykščių stotis. Siauruko muziejus. Šilumvežio ТУ6А 1460 variklis. 2020-05-23
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.06.01, 13:49.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Anykščiai 2020-05-07
    Anykščių ASG keliai 2020-05-07
    Gegužės g., link stoties
    Valaukio g., lin k Troškūnų / Panevėžio. Linija link „Anykščių kvarco“ nuardyta.
    Pamiršti privažiavimo keliai Valaukio g.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.05.07, 20:03.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžio miestas ir rajonas prisijungė prie siaurojo geležinkelio valdymo

    Click image for larger version

Name:	siauruko_vagonai.jpg
Views:	259
Size:	431,9 kB
ID:	1799880

    Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės prisijungė prie Aukštaitijos siaurojo geležinkelio valdymo.

    Panevėžio miesto savivaldybės taryba sprendimą priėmė penktadienį, rajono politikai – praėjusį mėnesį. Abi savivaldybės skyrė po 5 tūkst. dalininkių įnašus ir turėtų valdyti šį turistinį objektą kartu su dabartinėmis dalininkėmis – Susisiekimo ministerija ir Anykščių rajono savivaldybe.

    Panevėžio meras Rytis Račkauskas sako, kad sieks „siauruką“ išnaudoti turizmo skatinimui.

    „Susisiekimo ministerija norėjo pradžioje visiškai išeiti iš dalininkų ir palikti „siauruką“ savivaldybėms, dalininke būtų likusi viena Anykščių savivaldybė. Bet kadangi infrastruktūra yra Panevėžyje ir Panevėžio rajone, mums siūlė prisijungti, kad mes jį išlaikytumėme. Bet mes siūlėme valstybei nenusiplauti rankų, nes tai yra valstybinės reikšmės objektas. Dabar ministerija lieka, kaip dalininkė, tai situacija yra geresnė“, – BNS sakė meras.

    „Tai yra turistinis objektas, realiai nelabai tinkamas kroviniams ar susisiekimui, jis yra turistinis objektas ir jis bus vystomas ta linkme. Nes Panevėžyje turime daug infrastruktūros: ir patį didžiausią Europoje išlikusį depą, yra ir senos technikos, t.y. patrauklių dalykų, kuriuos reikia pateikti visuomenei ir, manau, kad tai sukels susidomėjimą ir padės skatinti turizmą“ – tvirtino R. Račkauskas.

    Sunkumus pastaraisiais metais dėl skolų ir sumažėjusių valstybės dotacijų išgyvenančiam „siaurukui“ 2019-ųjų pabaigoje Susisiekimo ministerija skyrė vienkartinę 41 tūkst. injekciją, taip pat paragino prie dalininkų prisijungti „Lietuvos geležinkelius“.

    Šios valstybės įmonės atstovas spaudai Mantas Dubauskas BNS sakė, kad pasiūlymas svarstytas ir Seimo Ekonomikos komitete, bet „nuo jo atsitraukta“. Anot jo, šiuo metu svarstomos galimybės padėti viešajai įstaigai su informacine sklaida ar pasirašyti bendradarbiavimo susitarimą, „bet apie tapimą dalininke kalbos nėra“.

    Aukštaitijos siaurasis geležinkelis įrengtas prieš 125-erius metus, pirmieji kroviniai ir keleiviniai traukiniai pradėjo kursuoti 1899-aisiais.

    2001 metais „siaurukas“ nustojo veikti kaip susisiekimo priemonė ir tapo turizmo objektu. 2003 metais dalis šio komplekso objektų paskelbta kultūros paminklais. Dabar siaurojo geležinkelio ruožas yra beveik 70 kilometrų ilgio. „Siauruku“ reguliariais ir užsakomaisiais turistiniais reisais galima nuvykti nuo Panevėžio iki Rubikių Anykščių rajone.

    https://jp.lt/panevezio-miestas-ir-r...kelio-valdymo/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžys siekia išsaugoti siauruką

    Click image for larger version

Name:	dfghjkl.jpg
Views:	216
Size:	207,9 kB
ID:	1799865

    Gavusi Susisiekimo ministerijos pasiūlymą, Panevėžio miesto savivaldybės taryba trečiąkart oficialiai pareiškė ketinimus tapti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininke. Įstaigai iš miesto biudžeto bus skirtas 5000 Eur įnašas, įgyjant dalininko teises ir pareigas. Tikimasi, kad tai leis miestui dalyvauti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ veikloje, intensyvinti kultūrinį turizmą, didinti miesto patrauklumą šalies ir užsienio turistams.

    „Siaurukas yra vienas unikaliausių inžinerinio paveldo paminklų Lietuvoje, todėl svarbus ne tik regiono, bet ir nacionaliniu mastu. Bendradarbiaudami su ministerija, Panevėžio ir Anykščių rajonų savivaldybėmis prisiimame atsakomybę išsaugoti šį objektą, atnaujinti jį ir paversti įdomiu traukos centru“, – sako meras Rytis Račkauskas.

    Sprendimą dėl Savivaldybės, kaip naujos dalininkės, priims dabartinės dalininkės – Susisiekimo ministerija ir Anykščių rajono savivaldybė. Sprendimas turi būti priimtas per 30 dienų, kai gaus prašymą.

    „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ veiklos tikslas – išsaugoti ruože Panevėžys – Rubikiai veikiantį siauruką, užtikrinti saugų keleivinių traukinių eismą, kokybišką infrastruktūros renovaciją ir plėtrą, integruoti siaurąjį geležinkelį į visuomenės gyvenimą.

    Savivaldybė planus aktyviai dalyvauti siauruko veikloje jau yra pateikusi 2016 ir 2017 m.

    https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...-siauruka.html

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taip, mane stebina šitas :
    Būtina pagalvoti atsisakyti veiklų tiek Panevėžyje, tiek Anykščiuose, kurios yra nuostolingos arba neneša pelno. Tokių planų yra, bet juos reikia suderinti su dalininkais“, – kalbėjo „Siauruko“ vadovas.
    Na , bet šiuo metu tiek Anykščiuose tiek Panevėžy nėra su kuo šnekėti siauruko klausimais. Vienoje vietoje STT krato vėl, kitoje tokia beidėjinė pelkė , kad net baisu...

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Įžiebta viltis: „Siaurukas“ metus pradėjo sumažėjusiomis skolomis

    Aukštaitijos siaurasis geležinkelis 2020 metus pradėjo su sumažėjusiomis skolomis, bet dar pagrindinės dotacijos – 200 tūkst. eurų – negavo. Susisiekimo ministerija šią dotaciją perves vasario mėnesį.

    Click image for larger version

Name:	siauruko_vagonai.jpg
Views:	255
Size:	431,9 kB
ID:	1777096

    Skyrė papildomai lėšų

    Kad „Siaurukas“ sėkmingai pabaigtų 2019 metus, o įstaigos darbuotojai gautų darbo užmokestį, Susisiekimo ministerija, siekdama užtikrinti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ veiklos tęstinumą, skyrė įstaigai papildomą 41 tūkst. eurų finansavimą.

    Pinigai pervesti pernai, prieš Kalėdas, „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkei Anykščių rajono savivaldybei.

    Laukia dotacijos

    VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Mindaugas Jucevičius naujienų portalui JP aiškino, kad Susiekimo ministerijos papildomas finansavimas pagelbėjo.

    „Galėjome sumokėti „Siauruko“ darbuotojams algas ir sumažinti skolas. Šiais metais dirbame toliau ir laukiame skirtos dotacijos. Žiemos metu užsakymų – mažiau, bet jų yra. „Siauruke“ darbai nesustoja, kai užsakymų mažiau, galime remontuoti geležinkelio ruožą ir tvarkyti techniką“, – pasakojo M. Jucevičius.

    Click image for larger version

Name:	DSC_6673.jpg
Views:	269
Size:	165,1 kB
ID:	1777097

    Įstaiga dirba

    Pasak jo, Susiekimo ministerijos dotacija išliko ta pati – 200 tūkst. eurų.

    „Siauruko“ dalininkai liko tie patys – Susiekimo ministerija ir Anykščių rajono savivaldybė. Ministerija siūlo ateityje prie įstaigos dalininkų prisijungti bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“. Tačiau neteko girdėti, kad būtų daromi kokie nors veiksmai. Be to, anksčiau norą tapti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkėmis buvo išreiškusios Panevėžio miesto ir Panevėžio rajono savivaldybės. Bet irgi negirdėjau, ar jie tebenori. Juolab kad jau kitą mėnesį savivaldybės tvirtins šiųmečius biudžetus ir turėtų numatyti lėšas „Siaurukui“, – kalbėjo „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovas M. Jucevičius ir teigė, kad, belaukdami geresnių žinių apie finansavimą, įstaiga dirba ir nori gauti didesnes pajamas.

    Click image for larger version

Name:	DSC_6694.jpg
Views:	264
Size:	172,4 kB
ID:	1777098
    M. Jucevičius.

    Skolos neišnyko

    Pasiteiravus, kiek reikia uždirbti „Siaurukui“ be dotacijos, kad galėtų gyvuoti, M. Jucevičius suskaičiavo:

    „Kad įstaiga gyvuotų, vien atlyginimams reikia 260 tūkst., gal net 300 tūkst. eurų. Tiek turime užsidirbti. Kitais metais, nes „Siaurukas“ vis tiek važiuos nežiūrint visų skolų, planuojame apyvartą iki 140 tūkst. eurų. Tačiau skaičiai nedžiugina, nes skolų šleifas niekur nedingo.“

    Click image for larger version

Name:	DSC_6702.jpg
Views:	272
Size:	187,9 kB
ID:	1777099 ​​​​​​​

    Kuria optimizavimo planus

    Anot M. Jucevičiaus, belaukdami dotacijos iš ministerijos galvoja, kaip būtų galima optimizuoti „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ veiklą.

    „Reikia įstaigos veiklą sustyguoti taip, kad būtų galima uždirbti ir išgyventi. Todėl optimizavimas būtinas. Būtina pagalvoti atsisakyti veiklų tiek Panevėžyje, tiek Anykščiuose, kurios yra nuostolingos arba neneša pelno. Tokių planų yra, bet juos reikia suderinti su dalininkais“, – kalbėjo „Siauruko“ vadovas.

    https://jp.lt/iziebta-viltis-siauruk...omis-skolomis/

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Oho, kiek čia visko lenda buvusio vadovo... Ar ir vėl kalta aplinka, bet ne aš..?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na gaila vis tik ...

    Panevėžio apygardos prokuratūroje baigtas ikiteisminis tyrimas, kuriame kaltinimai dėl finansinių pažeidimų pareikšti buvusiam VšĮ „Siaurojo geležinkelio klubas“ vadovui V.U. Įtariama, kad kaltinamasis pasisavino įstaigai priklausantį turtą – daugiau nei 200 tūkst. eurų, o valstybei nebuvo sumokėta beveik 13 tūkst. eurų mokesčių, pranešė prokuratūra.
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...uola-13078253/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na gaila siauruko... Ir spėju, kad čia dar ne paskutinė byla buvusiam ex vadovui.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Susisiekimo ministerija skyrė papildomus 41 tūkst. eurų „Siauruko“ veiklai užtikrinti

    Susisiekimo ministerija, siekdama užtikrinti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ veiklos tęstinumą, skyrė įstaigai papildomą 41 tūkst. eurų finansavimą.

    Click image for larger version  Name:	12695077_907288072719252_4146851790773452721_o.jpg Views:	2 Size:	170,1 kB ID:	1771550

    „Siekiame, kad „Siaurukas“ toliau tęstų savo misiją bei būtų užtikrinta stabili šios įstaigos veikla. Finansinių sunkumų turinčiai organizacijai paskyrėme papildomą finansavimą. Tikimės, kad darbo užmokestis įstaigos darbuotojus pasieks dar iki švenčių“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

    Perskirsčius lėšas papildomas finansavimas skirtas VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkei Anykščių rajono savivaldybei. Taip bus apmokėtos įstaigos patirtos išlaidos bei padengtos susikaupusios skolos.

    Siekdama užtikrinti sėkmingą VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ veiklą, Susisiekimo ministerija siūlo ateityje prie įstaigos dalininkų prisijungti AB „Lietuvos geležinkeliai“. Anksčiau norą tapti VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkėmis buvo išreiškusios Panevėžio miesto ir Panevėžio rajono savivaldybės.

    https://jp.lt/susisiekimo-ministerij...ai-uztikrinti/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia čia lyginti Airijos ar Anglijos galimybių ir Lietuvos. Pirma, tai nereikia sudievinti verslo. Ne viską tas verslas gali ir daug ką užlenkia lengviau nei valstybė. Jei jau verslas toks visagalis, tai gal viską jam atiduoti? Įskaitant policiją, teismus ir seimą? Antra, kokia tikslinė auditorija Lietuvoje ir kokioje nors Anglijoje ar Airijoje? Kas čia į Lietuvą važiuos dėl kažkokio tai siauruko? Lietuva per daug toli yra, kad į ją trenktis dėl to. Lenkijoje kiek jų yra? N+1. Ir jokių aukso kalnų ten nėra, nors turistų iš užsienio daug daugiau. Dargi dalis turistinių siaurukų užsilenkė ir Lenkijoje. Priešingai nei Lietuvoje, jie visi buvo privatūs, gal ir gaudavo kokias ribotas subsidijas iš valstybės ar vietinės valdžios, bet ne daugiau. Pačioje V. Europoje yra pakankamai pilnai veikiančių siaurųjų geležinkelių su garvežiais ir archaiškais vagonais ir jokių ten iš anksto užsakymų nereikia. Atvažiuoji ir važiuoji. Trečia. Taigi nupirko entuziastai likusią siauruko sistemos dalį. Kaip ir privati ji dabar. Jau kelio metai praėjo ir kur tas siaurukas? Dešimčių milijonų reikia ir kas investuos į tai? Vienintelis šansas - kaulyti iš ES.
    Žodžiu, nereikia čia daryti tragedijos.
    Kas dėl muziejų. Tai yra kaip yra. Valstybė kaip finansuoja, tą ir turime. Ir tik vėl nereikia apie verslą. Privačių muziejų pas mus beveik nėra, o ir tie, kurie yra, irgi skurdūs. O jei jau muziejus kažką tai parduoda ir iš to uždirba daugiau nei iš muziejaus, tai toks ten ir muziejus - eilinė Pilies gatvės baracholkė, kičo ir kinietiškų paddielkių turgelis.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.13, 20:13.

    Komentuoti:

Working...
X