Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Na jūs kaip traukinių entuziastas turėtumėte suvokti, kad taip, tokie objektai yra niša, bet turinti labai atsidavusių mėgėjų.
    Faktas, kad reikia ties tuos dirbti. Jei rimtai dirbs - pilnai tikiu.
    Beje, populiari-kultinė FR traukinių laida "Des trains pas comme les autres" Lietuvoje šiemet filmavo, turėtų rugpjūtį-rugsėjį paleisti LT seriją, manau ten bus ir siaurukas, tai per tokius dalykus dirbant rezultatas pilnai įmanomas.
    Neįsižeiskite, bet siaurukas seniai žinomas užsienyje. Aš pats dar 2008 metais padėjau sukurti filmą apie siauruką kultinei Vokietijos laidai Eisenbahn romantik. TIk bėda tame, kad fanams jis neturi ką pasiūlyti. Ir nemanau kad su tokiu požiūriu turės. Kaip manote, kur aš vešiu turistus - į Latviją kur yra du veikiantys garvežiai ar į Lietuvą? Į Rusiją, kur yra siauruko muziejus su 120 (!) vienetų riedmenų kolekcija ar į Panevėžį? Taip kad ramiai ramiai pagalvokite, tik spėju kai kas nelabai sugeba galvoti... Nes kai pagalvoji, kad Panevėžys ištratino 48 000 eur projektui apie industrinį turizmą, kurio reali vertė 5000 eur....
    Paskutinis taisė udrius; 2021.07.29, 20:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad Lietuva kur kas prasčiau pasiekiama nei kokia Lenkija. Aš jau nekalbu apie Anykščius, į kuriuos iš Vilniaus praktiškai vien tik supezusiu mikrobu nuvažiuoti galima... Vien iš entuziastų neišgyvensi. Reikia normaliai išnaudoti ruožą Panevėžys - Anykščiai iš abiejų miestų. O tai jau visą eilę metų iš Panevėžio praktiškai tik atskiri reisai kelis kartus per metus. Viskas tik Anykščiuose...
    Paskutinis taisė Al1; 2021.07.28, 12:44.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vien Lenkijoje kiek tokių geležinkelių. Kai kurie veikia kaip viešasis transportas jei ne pilnus metus, tai vasaros sezono metu. Važiuoja kelis ar apie 10 kartų per dieną kasdien ir nereikia taikytis. Latvija turi savo. Veikia kasdien. Todėl daugiau regioninio lygio siauruko nieko iš ASG neišeis. Bet dabar madinga skambius šūkius svaidyti... Tačiau, kaip matyti daugelyje kitų sričių, tai ir tėra tik šūkiai... Na, jei tai bent padės gauti lėšų geležinkelio sutvarkymui, tai nors tiek gerai. Bet kažko daugiau tikėtis neverta.
    Na jūs kaip traukinių entuziastas turėtumėte suvokti, kad taip, tokie objektai yra niša, bet turinti labai atsidavusių mėgėjų.
    Faktas, kad reikia ties tuos dirbti. Jei rimtai dirbs - pilnai tikiu.
    Beje, populiari-kultinė FR traukinių laida "Des trains pas comme les autres" Lietuvoje šiemet filmavo, turėtų rugpjūtį-rugsėjį paleisti LT seriją, manau ten bus ir siaurukas, tai per tokius dalykus dirbant rezultatas pilnai įmanomas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vien Lenkijoje kiek tokių geležinkelių. Kai kurie veikia kaip viešasis transportas jei ne pilnus metus, tai vasaros sezono metu. Važiuoja kelis ar apie 10 kartų per dieną kasdien ir nereikia taikytis. Latvija turi savo. Veikia kasdien. Todėl daugiau regioninio lygio siauruko nieko iš ASG neišeis. Bet dabar madinga skambius šūkius svaidyti... Tačiau, kaip matyti daugelyje kitų sričių, tai ir tėra tik šūkiai... Na, jei tai bent padės gauti lėšų geležinkelio sutvarkymui, tai nors tiek gerai. Bet kažko daugiau tikėtis neverta.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Europoje tokių siaurukų ir ne tik yra N+1 ir nėra reikalo trenktis kažkur tai toli. Kai kurie yra pastoviai veikinatys ir netgi užsiima reguliariu keleivių pervežimu. Bilietų nereikia pirkti konkrečiai kelionei ir taikytis prie dienų, kada traukinys važiuos...
    Skambūs šūkiai ir nieko daugiau.
    Taip, vien Anglijoj kiek tokių. Bet gerai, kad vadovas sau užsikėlė reikalavimus, prisižadėjo, paskui šie jo pažadai bus priminti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Europoje tokių siaurukų ir ne tik yra N+1 ir nėra reikalo trenktis kažkur tai toli. Kai kurie yra pastoviai veikinatys ir netgi užsiima reguliariu keleivių pervežimu. Bilietų nereikia pirkti konkrečiai kelionei ir taikytis prie dienų, kada traukinys važiuos...
    Skambūs šūkiai ir nieko daugiau.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Naujasis Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovas: siaurukas gali tapti žinomas visoje Europoje

    Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovu paskirtas Darius Liutikas teigia sieksiantis, kad šis istorinis geležinkelis taptų žinomas ne vien Lietuvos, bet ir kitų Europos šalių turistams.

    „Siaurukas jau nuo 2001 metų yra paskelbtas kaip turistinis ir saugomas valstybės objektas, tačiau tikrai dar yra daug galimybių vystyti turizmą ir pritraukti keliautojus, užsienio turistus“, – BNS sakė nuo pirmadienio įmonei vadovaujantis D. Liutikas.

    „Tai mano vienas iš tų tikslų ir būtų, kad siaurukas taptų europinio lygmens pripažinta geležinkelio turizmo trasa“, – pridūrė jis.

    Pasak D. Liutiko, jis norėtų, kad užsienio turistai būtinai aplankytų geležinkelį, tačiau tam reikėtų plėsti turistinių paslaugų paketą.

    Naujojo vadovo teigimu, gerųjų praktikų bus žvalgomasi ir užsienio šalyse, vis dėlto nepamirštant išsaugoti ir Lietuvos išskirtinumo.

    „Vienas iš tokių elementų, ką galiu atskleisti, tai padaryti įvairius projektus su kelione, kartu pritaikant virtualią papildytą realybę, taip pat pritaikant galbūt tam tikroms nišinėms įvairioms grupėms siauruką. Iš tikrųjų, tų galimybių yra nemažai, tik reikia to įdirbio“, – sakė D. Liutikas.

    Be to, vienas tikslų yra mažinti valstybės dotacijų dalį, kad „pats siaurukas galėtų save išlaikyti ir kad būtų mažesnis krūvis valstybės biudžetui“.

    D. Liutiko teigimu, nors turizmui pandemija sudavė labai rimtą smūgį, reikia tikėtis, jog sektoriui atsigaunant, kitais metais į Lietuvą atvyks naujų turistų, o siaurasis geležinkelis taps nauja traukos vieta.

    Sociologijos mokslų daktaras D. Liutikas mano, kad jo išsilavinimas ir patirtis bus naudingi naujose pareigose.

    „Realiai kaip sociologas, kaip turizmo srities žinovas, manau, man bus lengviau suprasti tuos turistų poreikius, norus, nes moksliniai tyrimai buvo būtent toje srityje – iš turizmo sociologijos“, – komentavo jis.

    Atranką į vadovus laimėjęs 43-ejų D. Liutikas teigė, kad jo kandidatūra patvirtinta praėjusį penktadienį.

    „Darbą pradėjau nuo vakar, praeitą savaitę, penktadienį buvo dalininkų susirinkimas ir yra tas patvirtinimas“, – sakė jis.

    Antradienį D. Liutikas susitiko su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, su kuriuo aptarė darbo perspektyvas.

    D. Liutikas yra dirbęs žemės ūkio viceministru, ministerijai vadovaujant Giedriui Surpliui, ir tuometinio ekonomikos ir inovacijų ministro Rimanto Sinkevičiaus patarėju.

    Siaurasis geležinkelis Aukštaitijoje nutiestas 19-ojo amžiaus pabaigoje. 2001 metais jis nustojo veikti kaip susisiekimo priemonė ir tapo turizmo objektu, o 2003 metais dalis jo objektų paskelbta kultūros paminklais.

    Dabar siaurukas yra beveik 70 km ilgio. Juo galima nuvykti nuo Panevėžio iki Rubikių Anykščių rajone.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/naujasis-aukstaitijos-...soje-europoje/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar šiemet siaurukas dirba? Nors interneto puslapyje yra tvarkaraštis, bet jis sukurtas metų pradžioje, kai buvo karantinas ir t.t. O kaip yra iš tikrųjų?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    „Siaurukas“ turi vadovą – konkursą laimėjo buvęs žemės ūkio viceministras


    https://jp.lt/siaurukas-turi-vadova-...iceministras1/

    Viešoji įstaiga „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ jau turės vadovą. Penktadienį, liepos 23 dieną, visuotiniame dalininkų susirinkime „Siauruko“ vadovu greičiausiai bus paskirtas Darius Liutikas.

    Jis laimėjo birželio 15 dieną Susiekimo ministerijos skelbtą konkursą, kuriame dalyvavo penki dalyviai.

    Konkurso laimėtojas D. Liutikas, vadovaujant Vyriausybei Sauliui Skverneliui, buvo žemės ūkio viceministru.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    „Siaurukas“ pagaliau turi vadovą: tačiau jo pavardė – kol kas paslaptyje

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    p. Audry, ar ne laikas jums kandidatuoti?
    Ačiū už pasiulymą, turiu draugą kuris ir vairuoja siauruką, tai manau jis galėtu buti realesnis kandidatas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    2021-05-06

    Siaurukui nesurandama vadovo: vėl bus skelbiamas konkursas

    [B] ​

    2021-05-19

    Aukštaitijos siauruko vadovo ieškoma iš naujo


    p. Audry, ar ne laikas jums kandidatuoti?

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    2021-05-06

    Siaurukui nesurandama vadovo: vėl bus skelbiamas konkursas

    Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija atšaukė balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus.
    2021-05-19

    Aukštaitijos siauruko vadovo ieškoma iš naujo

    Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovo ieškoma iš naujo – Susisiekimo ministerija paskelbė naują konkursą. Pirmą kartą balandį ministerija jį atšaukė norint pritraukti daugiau pretendentų.

    Dabar pakoreguoti reikalavimai kandidatams – ieškoma turizmą išmanančių žmonių, gebančių prisidėti prie siauruko išsaugojimo, didinant jo patrauklumą turistams bei mažinant jo finansinę priklausomybę nuo valstybės dotacijų.

    Buvęs vadovas Mindaugas Jucevičius pareigas savo noru paliko šių metų sausį. Šiuo metu įmonei laikinai vadovauja Linas Čerauskas.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/aukstaitijos-siauruko-...a-is-naujo/​

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Elektrinės moto drezinos didžiausias greitis buvo 53 km/h. Galėjo ir greičiau tačiau ratai turi būti subalansuoti. Labai jau purtė.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Mano turimais duomenimis didžiausias greitis buvo pasiektas 32 km/h. Kiek pasakojo jau greičiau nebegalėjo nes labai greitai rankenas judinti reikėjo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Teoriškai gali iki 50 km/h išspausti, bet praktiškai apie 30, gal vietomis iki 40, bet vargu, nes kelio būklė nekokia...

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Siaurukas ten turbūt ne baisiai greičiau važiuoja.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Rekordas pasiektas: rankine drezina 69 kilometrus nuvažiavo per mažiau nei 6 valandas

    5 valandos 52 minutės ir 16 sekundžių – tiek reikėjo laiko, kad panevėžietis Audrius Sutkus ir jo kolega „Auto Bild“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius, su rankine drezina nuvažiuotų 69 kilometrus.

    Click image for larger version

Name:	177972569_923781258462277_2451539985124657255_n-960x686.jpg
Views:	915
Size:	166,3 kB
ID:	1880405

    Tokį atstumą vyrai įveikė šeštadienį ir taip užfiksavo pasaulio rekordą.

    Savaeigiu geležinkelio vežimėliu, skirtu važiuoti bėgiais ir pervežti žmones, A. Sutkus ir V. Milius iš Panevėžio geležinkelio stoties išvažiavo šeštadienį, 10 val., o Rubikių geležinkelio stotį pasiekė prieš 16 val.

    „Rekordo idėja gimė visiškai netikėtai. Pasikalbėjom su rekordus registruojančia organizacija ir jie sakė gerai, darykit. Tokio rekordo registruota dar nėra, todėl kas norės, tas galės gerinti“, – taip prieš pradedant siekti neįprasto rekordo naujienų portalui JP sakė A. Sutkus.

    Drezina gali važiuoti maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu, bet tai priklauso nuo rankų stiprumo. Prieš startą vyrai atstumą planavo įveikti per 4 valandas. Rekordą dar turi užregistruoti specialios institucijos.

    Šių vyrų komanda kartu rekordo siekia jau ne pirmą kartą. Pernai jie į Lietuvos rekordų knygą įsiregistravo kaip greičiausiai vandens dviračiu perplaukę Kuršių marias.

    Tada iš Nidos uosto į Ventės uostą jie nuplaukė per 2 val. 26 min. 53 sek.

    Daugiau nuotrauku spauskite adresa:
    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/rekordas-pasiektas-ran...ei-6-valandas/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžietis rekordo sieks važiuodamas rankine drezina

    Click image for larger version

Name:	DSC_3042-1.jpg
Views:	1078
Size:	157,1 kB
ID:	1879244
    Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

    Aplink pasaulį su namais ant ratų keliavęs, bet dėl karantino nutraukęs šią ekspediciją, panevėžietis Audrius Sutkus ėmėsi naujų idėjų įgyvendinimo – sieks naujo rekordo. 47 metų vyras išbandys geležinkelio technikos entuziastams puikiai pažįstamą pramogą – pasivažinėjimą rankine drezina – savaeigiu geležinkelio vežimėliu, skirtu važiuoti bėgiais ir pervežti žmones. A. Sutkus drezina važiuos 69 kilometrus.

    „Rekordo idėja gimė visiškai netikėtai. Pasikalbėjom su rekordus registruojančia organizacija ir jie sakė gerai, darykit. Tokio rekordo registruota dar nėra, todėl kas norės, tas galės gerinti”, – kalbėjo A. Sutkus.

    Kelionė tokia transporto priemone tęsis nuo Panevėžio geležinkelio iki Rubikių geležinkelio stoties. Drezina gali važiuoti maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu, bet tai priklauso nuo rankų stiprumo. Atstumą planuojama įveikti maždaug per 4 valandas.

    Panevėžietis sako, kad važiuoti drezina bandė lygiai 150 metrų: „Pabandžiau, pažiūrėjau, kad viskas gaunasi, ko daugiau reikia“.

    Į šią kelionę A. Sutkus leisis kartu su kolega, „Auto Bild“ žurnalo redaktoriumi Vitoldu Miliumi. Šių vyrų komanda kartu rekordo siekia jau ne pirmą kartą. Pernai jie į Lietuvos rekordų knygą įsiregistravo kaip greičiausiai vandens dviračiu perplaukę Kuršių marias. Tada iš Nidos uosto į Ventės uostą jie nuplaukė per 2 val. 26 min. 53 sek.

    Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

    Planuojama, kad netradicinė kelionė vyks balandžio 24 dienos rytą.

    Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ laikinai einantis direktoriaus pareigas Linas Čerauskas džiaugiasi, kad mūsų mieste yra tokių iniciatyvių žmonių, o geležinkeliečiai su gera nuotaika ruošia saugią trasą rekordininkams.

    „Dar laukia paskutinis susirinkimas tam, kad įvertinti visus aspektus. Kadangi pas mus yra tik turistinis transportas, traukinių grafiko keisti nereikės, ypatingai šiuo karantino metu, kai nevykdomi jokie keleivių pervežimai. Labiausiai esame suinteresuoti tinkamai paruošti kelią, nes po žiemos dar nė karto nevažiavo traukinys. Patikrinsime ar nėra jokių gedimų, ar bėgiai nuvalyti“, – apie pasiruošimo darbus kalbėjo L. Čerauskas.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/panevezietis-rekordo-s...ne-drezina/​

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atnaujintame siauruko puslapyje paskelbtas šių metų eismo grafikas. Jie ką, ten su realybe nedraugauja, skelbdami tokią info, kai viskas uždaryta, judėjimo ribojimai, karantinas ir t.t.? Na, būtų suprantama, jei skelbtų vasarai (preliminarų), bet grafikas nuo metų pradžios su kelionėmis vasarį, kovą, balandį... Žinoma, kad jų nebuvo, bet kam tokie grafika iskelbiami?

    Komentuoti:

Working...
X