Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Dar paėjus pirmyn. Stotyje darbavosi moteris - ruošė aplinką vasaros sezonui. Pernai jis prasidėjo vėliau.



    Vandens kolonėlė.



    Pastatyta 1948 m. Pati kolonėlė gal dar prieškarinė ar dar senesnė.



    Pakhauzas ir rampa.



    Stoties pastatas.



    Sandėlis



    Rūsiai.



    Stoties pastatas, peronas ir pakhauzas.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pakhauzo konstrukcijoje panaudoti bėgiai.



    Nuvalytas grindinys link pakhauzo.



    Kelias (privažiavimo) nuo stoties iki vietinio kelio.



    Stoties pastatas iš kitos pusės.



    Nuo Surdegio geležinkelis eina tiesia linija iki Raguvėlės. Ties Raguvėlės pervaža.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Einu į stotį



    Vaizdas atgal.



    Bendras Raguvėlės stoties vaizdas.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdas atgal, pervažos link.



    Rūsys.



    Tualetas tipo sortyras.



    Stoties pastatas.



    Šulinys ir ūkiniai pastatai.



    Pakhauzas, rampa ir Panevėžio pusės kelyno galas.



    Stoties pastatas.



    Pakhauzas ir rampa.



    Panevėžio link.



    Stoties vaizdas nuo Panevėžio pusės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už 800 metrų nuo aukščiau esančios pralaidos yra Surdegio pervaža. Surdegio stoties vaizdas kiek paėjus nuo pervažos šonan.



    Vaizdas nuo pervažos.



    Prie pervažos yra geležinkelininkų gyvenamasis namas.



    Einu į stotį.



    Senas iešmo perjungimo mechanizmas.



    Arba vokiečių įrengtas Pirmojo pasaulinio metais, arba trofėjinis (po Antrojo pasaulinio karo atvežtas iš kokios R. Prūsijos), arba caro laikais buvo perkami importiniai perjungimo mechanizmai.



    Bėgių krūvelė. Vienas iš jų 1896 metų spalio mėn.



    Dabar Surdegyje du keliai. Naujasis įrengtas prieš kelis metus. Jam įrengti buvo skelbtas konkursas (jei neklystu). Bėgių susukimui tarpusavyje panaudoti paprasti (gal tik didesnio tvirtumo klasės) varžtai ir veržlės.



    Bendras stoties vaizdas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Ties Dubriškio pervaža. Panevėžio link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Vašuokėnų buvusi stotelė. Likęs tik ženklas ir lokomotyvo ar pirmojo vagono sustojimo vietos ženklo stulpas.



    Paėjus kiek toliau nuo pervažos, stotelės vietos vaizdas į priešingą pusę.



    Kiek kitu rakursu. Vaizdas Anykščių link.



    Ties Vašuokėnų pervaža, Panevėžio link. Einu pirmyn iki tilto per Vašuoką.



    Tiltas per Vašuoką.



    Vaizdas iš šono.



    Tai tiltas ir kartu pralaida. Upelis teka pralaida po tiltu, o po tiltu galima pravažiuoti. Tik neaišku, kam tai padaryta, nes aukšti nedidelis ir traktorius nepralįs. Tik lengvoji mašina. Bet ten nėra kelio... Nebent kaip pergina karvėms...



    Nuo tilto vaizdas Vašuokėnų stotelės link.



    Už 4,3 km geležinkelis vėl kerta Vašuoką. Čia yra pralaida.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtant nuo Latavos pralaidos. Priekyje Troškūnų stotis.



    Ties pervaža.



    Stoties keliai.



    Vaizdas atgal.



    Sandėlys.



    Bendras Troškūnų stoties vaizdas.



    Tualetas tipo sortyras.



    Gyvenamasis namas.



    Stoties pastatas.



    Kitą dieną.



    Panevėžio link.



    Stoties pastatas, nors atrodo neblogai, bet iš arti matosi, kad yra puvėsis. Ir ne tik Troškūnuose. Reikia kapitalinio remonto.



    Stoties pastato vaizdas iš priešingos pusės.



    Pakhauzas su rampa.



    Stoties vaizdas nuo pakhauzo (ankstesnę dieną).



    Nuo perono Panevėžio link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 18:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltelis per bevardį upelį ties Vagilka.





    46 km. Čia išlikę keli gelžbetoniniai elektros tiekimo linijos, ėjusios palei geležinkelį, stulpai.



    Vaizdas Panevėžio link.



    Ties Smėlynės pervaža. Anksčiau čia būta stotelės. Iš pradžių vadinosi 45 km postu, o jau prie Lietuvos (apie 1992 m.) gavo Smėlynės pavadinimą.



    Ten pat, vaizdas atgal, Anykščių link.



    Už 150 metrų nuo pervažos yra pralaida vietoje buvusio tiltelio per Juostą.



    Iš šono.



    Kita pralaida - Latavos.



    Vaizdas Anykščių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 18:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties "Anykščių kvarcu". Asfaltuotas kelias dešinėje nuo Troškūnų gatvės.



    Kaip ir minėjau, bėgiai nukentėjo valant ir gilinant griovius. Toliau ties "Anykščių kvarco" pastatais ir įvažiavimu bėgiai išardyti.



    Už įvažiavimo į įmonės teritoriją yra išlikęs kelynas su dviem keliais.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Kelynas tolumoje įsiremia į Troškūnų gatvę.



    Toliau judu Panevėžio link. Ties Vikonių pervaža. Panevėžio link.



    Ten pat, Anykščių link.



    Pagojo stotelė. Vaizdas nuo pervažos.



    Pagojo stotelė. Pirmojo pasaulinio karo metais vadinosi Peniankais pagal kaimą šiauriau.



    Naujas ženklas ir kažkodėl tai pakeistas pavadinimas į moteriškos giminės...



    Ties stotelė Anykščių link.



    Pervažos link. Anksčiau pervaža buvo dabartinės stotelės vietoje, nes kelias ties geležinkeliu darė vingį. Dar matosi senas kelio pylimas. Vėliau jį ištiesino.



    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.03, 18:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Toliau einu geležinkeliu nuo Anykščių stoties Panevėžio link. Kairėje kylantis pylimas - atšaka į "Anykščių kvarcą".



    Vaizdas atgal, stoties link.



    Prieinu tiltelį per Valaukį.



    O pylime į "Anykščių kvarcą" jam padaryta pralaida.



    Tiltelis magistralinėje linijoje iš šono.



    Gedimino g. pervaža, atšaka į "Anykščių kvarcą".



    Pervažoje bėgių nesimato, bet jie yra neišardyti.



    Tolumoje matosi "Anykščių kvarco" pastatai. Bėgiai žolėje.



    Ties "Anykščių kvarcu". Pavasarį buvo iškirsti krūmai ir pravalyti grioviai. Deja, bėgiai nukentėjo.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tualetas.



    Stoties keliai pervažos pusėn.



    Atviras keleivinis vagonas.



    Einu pervažos link. Stoties vaizdas.



    Vandentiekio bokštas.



    Manevriniai šviesoforai prie pervažos. Atkreipkite dėmesį - gatvę kerta trys keliai. Kairysis į "Anykščių kvarcą", vidurinis - į Panevėžį, o dešinysis - privažiuojamasis.




    Stoties vaizdas iš kitos pervažos pusės. Bėgiai į Panevėžį. Kairėje žolėje yra privažiuojamasis kelias. Dešiniau taip pat yra bėgiai į "Anykščių kvarcą".



    Einu privažiuojamuoju keliu.



    Jis išsišakoja į du ir veda į sandėlius.



    Tolumoje yra sandėlių teritorija. Iki jos bėgiai nedaeina. Jie baigiasi kažkur tolumoj žolėje.




    Grįžtu atgal. Kairėje kelias į "Anykščių kvarcą", o dešinėje - linija į Panevėžį.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 09:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįsta krovininės stoties dalies aikštė.



    Stoties pastato link.



    1520 mm ir 750 mm kelio pavyzdžiai.



    Rankinė drezina.



    Pervažos link.



    Pakhauzas.





    Nuo sandėlio rampos tilto link.



    Vaizdas pervažos link.



    Perėja.



    Stoties keliai nuo perėjos.



    Stoties pastatas iš kitos pusės.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 09:01.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu atgal ir einu stoties pastatų link.



    Motodrezinos? garažas?



    Gyvenamasis namas ir meistrijos namas (mūrinis)





    Peronai, rampa, hidrokolonėlė.



    Vandens kolonėlė.



    Nuo pakhauzo rampos tilto link.



    Stoties pastatas.





    TU2-139 su vagonais. Tądien jis niekur nevažiavo.


    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 08:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Muziejus. Jame stovi riedmenys.



    Vaizdas tilto link.



    Sandėliai.



    Arčiau esantis buvo rekonstruotas už ES lėšas.



    Ten pat, vaizdas dešiniau.



    Grįžtu prie pagrindinio kelio. Vaizdas tilto pusėn.



    Senas šviestuvas.



    Toliau einu atšaka prie birių krovinių išpylimo aikštelės.





    Bėgiai toliau apaugę pušelėmis ir ten tolumoje jie baigiasi.



    Tačiau anksčiau jie vedė į šį dar tarpukaryje statytą sandėlį.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Nuo J. Biliūno g. pervažos einu prie tilto. Vaizdas atgal, pervažos link.



    Kiek paėjus pirmyn, pasimato tiltas.



    Tiltas per Šventąją.







    Pėstiesiems buvo įrengta atskira tilto dalis. Bet dabar ja niekas nesinaudoja, visi eina viršumi.





    Tiltas iš šono.





    Pirmasis Anykščių stoties iešmas iškart už tilto.



    Vaizdas atgal.



    Šiek tiek dešiniau yra buvusi birių krovinių iškrovimo aikštelė. Pagrinde akmens anglies.



    Bendras stoties vaizdas nuo tilto pusės.



    Sandėliai ir kt.







    Komentuoti:


  • Abrakadabra
    replied
    Susisiekimo ministerijos pranešime yra dar pora įdomesnių detalių:

    "Artimiausiu metu, kai tik leis gamtinės sąlygos, ASG planuoja per 2 mėnesius įvertinti siaurojo geležinkelio būklę ir numatyti reikiamus veiksmus bei preliminarų lėšų poreikį jo būklei ir eksploatavimo sąlygoms pagerinti.

    Geriau įvertinti esamą ASG situaciją ir plėtros potencialą padės galimybių studija. Ji turėtų numatyti, kiek investicijų ilguoju laikotarpiu prireiks stipriai nusidėvėjusiai infrastruktūrai atnaujinti, kaip pagerinti įmonės valdyseną ir sumažinti įmonės priklausomumą nuo subsidijų. Numatoma, kad tokios studijos parengimas gali trukti apie 8 mėnesius"

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Paskutinės naujienos:

    Siauruką žadama išsaugoti: skelbs vadovo konkursą, ieškos finansavimo

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...os-finansavimo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tas trumpas, aišku, kam. O ilgasis kam? Irgi pervažos atidarymui, kad patogiau prieiti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Teko važiuoti, tai atidaro ir uždaro mašinisto padėjėjas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad važiuoja kažkas specialiai uždaryti pervažos, abejoju tuo labiau. Uždaro mašinistas, arba, jei toks būna, mašinisto padėjėjas. Principas toks pats kaip reguliuojamų, tačiau necentralizuotų pervažų, per kurias plačiuoju geležinkeliu važiuoja manevriniai traukiniai: traukinys sustoja, išlipa padėjėjas, įjungia pervažos signalizaciją, traukinys pravažiuoja ir sustoja vėl, padėjėjas išjungia pervažą ir grįžta į lokomotyvą.
    Peronas galėjo būti skirtas patogesniam išlipimui/įlipimui į lokomotyvą, tačiau kaži ar naudojamas pagal ženklo vietą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pervažą atidaro mašinistas? Abejoju. Nes reikia sustoti du kartus, o jei sąstatas ilgas, kartais būna ir po 6-7 vagonus, tai reikia toli vaikščioti. Kam tas peronas prie pervažos?
    Paskutinis taisė Al1; 2021.01.28, 07:42.

    Komentuoti:

Working...
X