Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)
Collapse
X
-
Ne, čia buvo švenčiamas siauruko 100-metis. Tuo metu reguliarūs reisai vyko tik maršrutu Panevėžys-Anykščiai-Panevėžys.
-
Keletas siauruko viaduko nuotraukų, padarytų 1941 metais:


Rasta čia: http://imf.forum24.ru/?1-9-0-00000040-000-80-0
Komentuoti:
-
Ir edukacinė, nes Troškūnų vienuolyne bus pasakojama apie Prancūzijos Beaujolais regioną, jame gaminamą vyną ir bendrai apie vyndarystę. Taip pat bus pasakojama apie patį vienuolyną ir šalia jo esančią Švč. Trejybės bažnyčią.Parašė udrius Rodyti pranešimąKad edukacinė tai smarkiai abejočiau
Komentuoti:
-
Lapkričio 17 d. 17 val. Božolė reisas iš Panevėžio siaurojo geležinkelio stoties į Troškūnų bernardinų vienuolyną. Siauruko kultūrinių-edukacinių kelionių „vinis“

Komentuoti:
-
čia didesnė nuotrauka :Parašė PukiS Rodyti pranešimąlabai uzkliuvo ka padare su kalitos kalnu, mazu didesniu nuotrauku yra (kur slidinejimo ir roguciu trasos)?
http://foto.delfi.lt/picture-last/2320229/
nors nuo to laiko kai fotografuota manau kad padaryta ir daugiau ... tik nebebuvo progos nufotkyti.
Komentuoti:
-
labai uzkliuvo ka padare su kalitos kalnu, mazu didesniu nuotrauku yra (kur slidinejimo ir roguciu trasos)?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąForume gal nereikėtų rodytis pernelyg pasikėlusiems, nes nuginčyti norėdamas nuginčysi visada.Na, čia didelę dalį 'kaltės' tektų prisiimti man, bei pasiteisinti savo dar neišblėsusiu jaunatvišku entuziazmu, kai norisi kuo greičiau atsakyti, prieš tai ne iki galo įsigilinus į klausimą ir nepersistengus susirinkti visų faktų atsakymuiParašė sinoptik Rodyti pranešimąKeista jog mano trumpas patikslinimas pasirodė kaip pernelyg pasikėlimas ... dovanokit jeigu taip.
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.Kaip ir atsako sinoptik, žvyras vežamas ūkiniais, o ne komerciniais tikslais. Aišku, galima tai vertinti kaip netikėtai ir neplanuotai įvykusią PR, kuria parodoma, kad siaurukas tinkamas ne tik keleiviams / turistams, bet ir kroviniams vežti. Dabar yra tvarkoma siauruko stotis bei administracinio pastato aplinka, ten ir naudojamas tas žvyras.Parašė sinoptik Rodyti pranešimąŽvyras iškraunamas ir naudojamas Panevėžio siaurojo geležinkelio stotyje, tad siaurukas papildomai neužsidirba krovinių vežiojimu.
Komentuoti:
-
Keista jog mano trumpas patikslinimas pasirodė kaip pernelyg pasikėlimas ... dovanokit jeigu taip.Parašė Vitas Rodyti pranešimąForume gal nereikėtų rodytis pernelyg pasikėlusiems, nes nuginčyti norėdamas nuginčysi visada.
Kad siaurukas vagonuose platformose statybines madžiagas veža Anykščių geležinkelio stotyje, matyti...
Bet tas karjeras tikrai yra ne už Anykščių geležinkelio stoties (bent jau ne kitame Šventosios krante nei Anykščių geležinkelio stotis). Pats natųrojęe mačiau ir iš video klipų matyti, kad Anykščių geležinkelio stoties "panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai, kuriuos galima vadinti atšaka ar privažiavimo keliu. Vadinasi, žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas.
Įdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.
Tas karjeras iš kurio vežamas šis žvyras yra už Anykščių geležinkelio stoties ( kitame Šventosios krante ), o tie """panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai"" su šiuo žvyru nieko bendro neturi ( anksčiau jais veždavo smėlį iš kvarco karjero - kuriam '' žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas. '')
Žvyras iškraunamas ir naudojamas Panevėžio siaurojo geležinkelio stotyje, tad siaurukas papildomai neužsidirba krovinių vežiojimu.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąĮvažiavimo bėgiai į stiklo fabriką jau gana seniai užpilti asfaltu. Veža smėlį, bet ne iš Anykščių (šiek tiek arčiau) į Panevėžio siaurojo geležinkelio stotį.Forume gal nereikėtų rodytis pernelyg pasikėlusiems, nes nuginčyti norėdamas nuginčysi visada.Parašė sinoptik Rodyti pranešimąVeža žvyrą iš Anykščių
Kad siaurukas vagonuose platformose statybines madžiagas veža Anykščių geležinkelio stotyje, matyti...
Bet tas karjeras tikrai yra ne už Anykščių geležinkelio stoties (bent jau ne kitame Šventosios krante nei Anykščių geležinkelio stotis). Pats natųrojęe mačiau ir iš video klipų matyti, kad Anykščių geležinkelio stoties "panevėžiniame" gale ašsišakoja bėgiai, kuriuos galima vadinti atšaka ar privažiavimo keliu. Vadinasi, žiūrint nuo Panevėžio terminas "prieš Anykščius" nėra blogas.
Įdomiau, kur Panevėžyje tos statybinės medžiagos iškraunamos, kur gabenamos toliau?
Kaip ten viskas bebūtų, yra gerai, kad siaurukas ("Aukštaitijos siaurasis geležinkelis") papildomai užsidirba krovinių vežiojimu.
Komentuoti:
-
Ten ne visai žvyras. Kaip aiškino Siauruko direktorius Gintaras Kerbedis, ten yra tokia masė, sudaryta iš molio, smėlio ir žvyro. Ilgainiui ji kietėja. Gaunasi labai panašiai kaip ąsla.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDėl paskutinės.
Komentuoti:
-
Apie kokį žvyrą kalbi? Jeigu dėl paskutinės nuotraukos, tai ten ne žvyras.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąŽvyras liks ar dar pabaigs?
Komentuoti:

Komentuoti: