Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Aukštaitijos siaurąjam geležinkeliui bus perduotas senovinis garvežys
    „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ informuoja, kad jo dalininkė, Panevėžio miesto savivaldybė, priėmė sprendimą padidinti viešosios įstaigos dalininkų kapitalą ir kaip įnašą perduoti kilnojamąjį turtą – siaurojo geležinkelio garvežį KP4-708.

    „Džiaugiuosi, kad po metus užtrukusių derinimų ir susirašinėjimų su Panevėžio miesto vadovybe, formaliai miestui priklausiusio garvežio dalys pagaliau buvo perduotos VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“. Tai atveria mums kelius ieškoti rėmėjų ir kuo greičiau atkurti veikiantį garvežį. Tokio veikiančio garvežio atkūrimas yra vienas iš mūsų strateginių projektų, kurį taip pat įvardinau ir ateidamas vadovauti įstaigai. (...) “, – sakė VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Dr. Darius Liutikas.

    Siaurojo geležinkelio garvežys KP4-708 ilgą laiką stovėjo įmonės „Panevėžio cukrus“ teritorijoje. Šis garvežys yra Aukštaitijos istorijos dalis. Tokie garvežiai kursavo Lietuvoje praėjusio šimtmečio pradžioje.

    2022 m. ekspertas iš Estijos Timo Klaus įvertino turimo garvežio techninę būklę, buvo nustatyti garvežio atnaujinimui reikalingi darbai. VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius teigia, kad užsitikrinus finansavimą konkursas garvežio atkūrimo darbams gali būti paskelbtas jau kitais metais.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    rodo tik 1 nuotrauką

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Po pasivažinėjimo Meno Salos geležinkeliais manau, kad Lietuvos siaurukas galėtų imti pavyzdį iš jų ir važinėti kasdien reguliariais reisais tarp Anykščių ir Panevėžio – nes Meno Saloje net ir esant į turizmą orientuotiems garvežių tampomiems senoviniams traukiniams, jais naudojasi ir vietiniai savo kasdienininėms kelionėms.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Lokomotyvas, nukreiptas į Anykščius:


    Anykščiai. Link Siauruko muziejaus nueinantys bėgiai:


    ANYKŠ Č I A I


    Stoties viršininko kabinetas. Galėtų nuimti plafoninę ilgą lempą nuo lubų:


    Grįsta aikštė ir baras (?) stoties teritorijoje:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Sugrįžus į stotelę radau lokomotyvą pervarytą į kitą sąstato galą:


    Vagono vidus:


    Ne toks ir senas, 1988.


    Vagonas iš kitos pusės:


    Vagonų sudūrimas:

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Buvo visai karšta, tai važiavome atviromis vidinėmis durimis į atvirą praėjimą:


    Atvažiavome į Rubikius:


    Rubikiuose apie 50 metų geležinkelis pasibaigia ties 1217 keliu:


    Traukinys stovi Rubikiuose:



    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Anykščių stoties kelynas:


    Vandens vamzdis garvežiams?


    Mašinisto kabina


    Stabdas


    Pervaža su J. Biliūno g. / 120 krašto keliu


    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Prieš kelias savaites išpildžiau gyvenimo svajonę ir pasivažinėjau lietuvišku siauruku! Duosiu šiek tiek vaizdų:

    ANYKŠ Č I Ų geležinkelio stotis:





    Koklinė krosnis stotyje:


    Šveicariškas laikrodis ir tarpukarinis geležinkelių žemėlapis:


    Mano traukinio lokomotyvas TU2-131:
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.08.24, 22:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaip buvo praleista, kiek puikių siauruko ir Anykščių apylinkių nuotraukų padarė fotografas Vaidas Pupelis

    Lrytas.lt 2020.06.07
    Per lemtingus atsitiktinumus anykštėnas tapo siauruko metraštininku
    Anykštėno Vaido Pupelio gyvenime yra mažiausiai du atsitiktinumai, nulėmę jo darbą bei laisvalaikį. Aukštaitijos siaurojo geležinkelio kelio ruožo brigadininku dirbantis vyras ne tik gimtajame krašte pagarbiai vadinamas siauruko metraštininku.
    Prieš 22 metus vienas jo bičiulis ketino įsidarbinti geležinkelyje ir paprašė Vaido, kad šis kartu su juo siauruku važiuotų į Panevėžį. Vaidas sutiko, nes siauruku iki tol nebuvo keliavęs, važiavo tik dėl pramogos. Panevėžyje paaiškėjo, jog siauruko administracija gali įdarbinti ne vieną, o abu jaunuolius, ir Vaidas iš karto sutiko. Vyras nuo 1998 metų iki šiol dirba siaurajame geležinkelyje brigadininku.
    Kitas lemtingas atsitiktinumas įvyko, kai Vaidas su šeima prieš dvylika metų nusipirko televizorių ir pardavėjai prie jo pridėjo dovaną – fotoaparatą „Olympus“, vadinamąją „muilinę“. Vaidas mokykloje nesidomėjo jokiais menais, nelankė fotografų būrelio. „Mūsų giminėje niekas nesidomėjo fotografija“, – sakė anykštėnas. Vaidui rūpėjo išbandyti netikėtai gautą fotoaparatą. Iš pradžių vyras fiksavo šeimos gyvenimą, Anykščių vaizdus, peizažus ir sulaukė pagyrimų.

    Didžiausias pripažinimas atėjo, kai vėliau Vaidas įsigijo rimtesnės technikos ir ėmėsi fotografuoti viską, kas susiję su siauruoju geležinkeliu.


    https://www.lrytas.lt/gyvenimo-budas...ninku-15188430

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžį papuošė išskirtinė skulptūra „Siauruko piemuo“

    519-ojo Panevėžio miesto gimtadienio šventės metu Aukštaitijos siaurojo geležinkelio teritorijoje atidengta nauja išskirtinė skulptūra „Siauruko piemuo“.

    Click image for larger version

Name:	305655937_512102567584912_6116203909223839157_n-960x541.jpg
Views:	405
Size:	111,5 kB
ID:	1996703

    „Norėdami pritraukti dar daugiau lankytojų į mūsų erdves Panevėžyje bei skatindami tvarios aplinkos kūrimą, nusprendėme Siauruko teritorijoje įkurti kinetinių skulptūrų parką „Siauruko istorijos“. Džiaugiamės, kad į pirmąjį mūsų kvietimą atsiliepė nemažai menininkų. Iš visų pasiūlymų išsirinkome Margaritos Ado projektą „Siauruko piemuo”, kurį kartu ir įgyvendinome. Smagu matyti, kaip metalo atliekos ar nereikalingos traukinių detalės talentingos kūrėjos rankose pavirto meno kūriniu. Tikimės, kad šis projektas bus tęstinis ir kasmet mūsų teritorijoje atsiras vis nauja skulptūra ir vis daugiau menininkų galės pristatyti savo kūrybą“, – skulptūros atidarymo metu sakė VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Darius Liutikas.

    Pasak metalo asambliažus kuriančios skulptūros autorės Margaritos Ado, skulptūra „Siauruko piemuo“ – lyg draugas, išlydintis ir pasitinkantis kiekvieną traukinį, kaip kelrodį švyturį iškėlęs savo širdį, kuri niekada nenustoja plakti.
    Skulptūros sukūrimui paramą suteikė Panevėžio miesto savivaldybė.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/panevezi-papuose-isski...auruko-piemuo/


    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžio krašto neįgalieji pasipiktino: pramogauti Siauruke – misija neįmanoma

    Viešoji įstaiga „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ turi labai gerą šūkį „Siaurukas veža!“, tačiau veža ne visus. Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos nariams teko nusivilti: jie, nors ir praėjusį savaitgalį dalyvavo Siauruko vagono su pirtele ir kubilu pristatymo šventėje, tačiau išbandyti maudynių malonumo nepavyko – vagonas su pirtele nepritaikytas turintiems judėjimo negalią.

    Click image for larger version

Name:	296125848_5347842951969861_1009709950402291616_n-960x522.jpg
Views:	412
Size:	128,8 kB
ID:	1996630

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/panevezio-krasto-neiga...ija-neimanoma/



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ASG pradėjo naują sezoną. Pagaliau atsirado reguliarūs reisai Panevėžys - Anykščiai - Panevėžys, kuriuo traukiniai važiuos paskutinį mėnesio šeštadienį. Šiandien buvo pirmas reisas.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.05.29, 06:29.

    Komentuoti:


  • bpu
    replied
    Teminiai renginiai ar šventės gali būti pakankamai sėkminga siauruko sritis, vertėtų dažniau organizuoti. Bendrai priklauso nuo viso regiono turizmo išvystymo. Tarkim gali reklamuoti LG, suderinti maršrutus, kad būtų patogu persėsti ir atvykti iš tolimesnių miestų. Reiktų vietos sutalpinti dviračius ar paspirtukus, ar net atskiro vagono. Bilietai gali būti pardavinėjami internetu ar per dovanų portalus. Jei dar Rail Baltica stabteltų Panevėžyje, būtų super. Atvykus į Anykščius reiktų viešo transporto ar nomuojamo, kad apvažiuoti visas lankytinas vietas. Vasarą su dviračiais, žiemą su slidėmis ar pačiūžomis, jei tik yra kur leisti laiką. Jei būtų pakankamai žmonių, tai kodėl neinvestavus kad ir į modernų elektrinį traukinuką. Svarbu žmonėms sukurti gerą nuotaiką, laisvalaikio praleidimą. Kaip reguliarūs reisai deja neatsipirks, tarpukario gyvenvietės susitraukė apie 5 kartus. Pramogai įmanoma, jei dar kokį ES projektą gavus. Kai pažiūri, kartais pinigai mėtomi nebūtiniems dalykams, svarbu, kad telpa į kokį projektą. O čia unikalus vienetinis transportas.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    ...čia organizuojamas analogų neturintis didžiausias nemokamas elektroninės muzikos Aukštaitijoje renginys „Triukšmas traukinių depe“
    Geležinkelio stotis ir narkomanai. Klasikinis derinys.


    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Panevėžys stebina originaliausiu Aukštaitijoje koncertu: muzika skambės traukinių depe

    Siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvės Panevėžyje atgis – rugpjūčio 28 d. čia organizuojamas analogų neturintis didžiausias nemokamas elektroninės muzikos Aukštaitijoje renginys „Triukšmas traukinių depe“. Tai tarsi elektroninės muzikos gerbėjų meka, kur susipins gera muzika, istorija ir pramonė.

    Click image for larger version

Name:	download (12).jpg
Views:	986
Size:	45,4 kB
ID:	1907900

    Tai, kad šiame renginyje netrūks parako, garantuoja muzikos vakarėlių komanda Panevėžyje „Good story“ ir Panevėžio plėtros agentūra. Vasaros užbaigtuvėmis vadinamame renginyje gros penkių didžėjų komanda, šaudys vėjo patrankos.

    Koncerto metu pasirodys ir Andrej Anskinas, puikiai žinomas pasauliui kaip DJ Anske. Lietuvoje jis didžiausias trance ir progressive muzikos ekspertas. Renginyje taip pat pasirodys ilgametę patirtį sukaupę didžėjai Sun, Grey, Domi Depulse, Grand Canyon.

    Įspūdį sustiprins ir neįprasta traukinių depo erdvė, kuri renginiui pasirinkta neatsitiktinai. Tai vienas iš būdų vystyti pramoninį turizmą Panevėžio mieste.

    „Pramoninio turizmo traukos objektai praturtina tradicinių lankytinų objektų, tokių kaip muziejai, dvarai, bažnyčios, sąrašą ir atkreipia keliautojų, kurie ieško unikalių potyrių, naujų žinių bei domisi renginiais netradicinėse erdvėse, dėmesį. Panevėžio mieste yra nebenaudojamų ar neišnaudotų pramoninių erdvių, kurių įveiklinimas įvairiems kultūros, meno, muzikos renginiams prisidėtų prie miesto turizmo plėtros ir pramoninio turizmo vystymo“, – sako Panevėžio plėtros agentūros turizmo projektų vadovė Vilanda Reikalienė.

    Didelio masto elektroninės muzikos renginį organizuoja jaunų ir aktyvių kūrėjų komanda „Good story“. Komandai svarbu skatinti jaunimą domėtis kultūra, pažinti muziką ir jaunus talentus.

    „Tokiu būdu siekiame prisidėti ne tik prie turizmo plėtros mieste, bet ir atkreipiame dėmesį į jaunimą, jų kūrybą. Panevėžys turi daug slypinčio potencialo, tad norime tai parodyti visuomenei pakviesdami į renginį“, – skelbia „Good story“ komanda.

    Tikimasi, kad renginys „Triukšmas traukinių depe“ taps koncertų industrinėse Panevėžio erdvėse pradininku ir jaunimas daugiau domėsis pramonės istorija, noriai lankys tokius objektus, juose organizuos renginius ir kitokias pramogas.

    „Triukšmas traukinių depe“ elektroninės muzikos gerbėjų lauks Aukštaitijos siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvėse (Geležinkelio g. 25B) rugpjūčio 28 dieną, 22 valandą. Įėjimas nemokamas.

    Renginys organizuojamas įgyvendinant Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamą projektą „Panevėžio pramonės legenda: istorija, tradicijos, žmonės“.

    „Triukšmas traukinių depe“ elektroninės muzikos gerbėjų lauks Aukštaitijos siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvėse (Geležinkelio gatvė 25B, Panevėžys) rugpjūčio 28 dieną, 22 valandą. Įėjimas nemokamas.

    Renginio dalyviams galimybių pasas yra privalomas. Depo prieigose galimybės išsitirti nebus, todėl galimybių pasais pasirūpinkite iš anksto.

    Norintys dalyvauti renginyje privalo užpildyti dalyvių registracijos formą. Tai galima padaryti užpildžius elektroninę formą https://bit.ly/3gw5fp5 arba renginio vietoje, rugpjūčio 28 d., prie įėjimo.

    Panevėžio plėtros agentūros inf.

    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...usiu-ayda.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būna vos 1-3 reisai per metus. Reikia atidžiai sekti ASG interneto puslapio tvarkaraštį. Paprastai jie būna nurodyti visiems einamiems metams, bet nebūtinai važiuoja traukinys iš Panevėžio į Anykščius nurodytą dieną. Artėjant datai, reikia skambinti ir teirautis, bus ar nebus tą dieną reisas iš Panevėžio. Vienas iš siauruko gaivinimo planų turi būti viso ruožo Panevėžys - Anykščiai įsisavinimas, ne tik reguliarūs reisai iš Anykščių, bet ir iš Panevėžio. Panevėžys turi didesnį potencialą nei Anykščiai vien dėl miesto dydžio.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.24, 17:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar yra galimybė siauruku normaliai pravažiuoti visą maršrutą Panevėžys-Anykščiai? Labai norėčiau ir mokėčiau labai daug pinigų už bilietą, bet kažkaip neaišku su informacijos pateikimu ten pas juos.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Siaurukas gaivinamas branginant keliones

    Istorinį, 85 kilometrus vingiuojantį siauruką prižiūrinčios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ vairą vos prieš mėnesį į rankas paėmęs naujasis direktorius Darius Liutikas kaip vieną iš jos gaivinimo būdų pasirinko kelionių branginimą.

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...nant-keliones/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Susisiekimo ministrui pristatytas siauruko gaivinimo planas

    Panevėžyje lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis, viceministras Julius Skačkauskas, viceministrė Loreta Maskaliovienė bei ministerijos komanda. Vizito metu aptarta ne tik „Rail Baltica“ projekto eiga, bet ir susipažinta su VšĮ „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vystymo klausimais.

    Click image for larger version

Name:	DSC_8965-960x640.jpg
Views:	1206
Size:	78,8 kB
ID:	1906733

    „Pristatėme dabartinę ir finansinę situaciją bei artimiausius planuojamus darbus, galimus projektus. Supažindinome ministrą M. Skuodį ir jo komandą su siauruku bei kalbėjomės apie galimas perspektyvas. Be to, ministrui paaiškinome, kad be finansinės paramos, kol kas siaurukas neišgyvens. Todėl reikalinga ir vyriausybės bei trijų savivaldybių – Panevėžio miesto, Panevėžio ir Anykščių rajono – dalininkių parama“, – paaiškino D. Liutikas apie ką buvo kalbėta susitikimo metu su ministerijos atstovais.

    Click image for larger version

Name:	DSC_8934.jpg
Views:	1193
Size:	146,3 kB
ID:	1906734

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/susisiekimo-ministrui-...vinimo-planas/

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    Neįsižeiskite, bet siaurukas seniai žinomas užsienyje. Aš pats dar 2008 metais padėjau sukurti filmą apie siauruką kultinei Vokietijos laidai Eisenbahn romantik. TIk bėda tame, kad fanams jis neturi ką pasiūlyti. Ir nemanau kad su tokiu požiūriu turės. Kaip manote, kur aš vešiu turistus - į Latviją kur yra du veikiantys garvežiai ar į Lietuvą? Į Rusiją, kur yra siauruko muziejus su 120 (!) vienetų riedmenų kolekcija ar į Panevėžį? Taip kad ramiai ramiai pagalvokite, tik spėju kai kas nelabai sugeba galvoti... Nes kai pagalvoji, kad Panevėžys ištratino 48 000 eur projektui apie industrinį turizmą, kurio reali vertė 5000 eur....
    Tai viskas ok, aš ir linkiu, kad turėtų ką pasiūlyti ir kad turėtų teisingą platų požiūrį...

    Komentuoti:

Working...
X