Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied

    Ieškoma naujo Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovo – Susisiekimo ministerija šią savaitę paskelbė šių pareigų konkursą.

    Ministerijos atstovas Dominykas Narbutas BNS informavo, jog buvęs vadovas Mindaugas Jucevičius pareigas savo noru paliko šių metų sausį. Šiuo metu įmonei laikinai vadovauja Linas Čerauskas.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=86914801

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Penktadienį Panevėžio apygardos teismas paskelbė, kad pripažįsta „Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui“ vadovavusį Vismantą Užalinską kaltu dėl didelės vertės svetimo turto pasisavinimo, apgaulingo apskaitos tvarkymo ir dokumentų klastojimo. Už šiuos nusikaltimus V.Užalinskui skirta subendrinta bausmė – 500 MGL dydžio, t.y. 25 tūkst. eurų, bauda.
    Tūkstančius eurų pradanginęs buvęs „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovas kalėjimo išvengė

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...YMs4CmpvNPp4ix yPQHFgpU1fp7HY59WhGMxsb134&copied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lauke laisvas praėjimas, jokių tvorų. Gal jei prie pat pastatų ir bus žmonių, tai gali ir paklausti, kas toks ir ko fotografuoji. Aš nieko neprašiau ir nieko nemačiau lauke. Nors matėsi, kad depe kažkas dirba ir durys buvo praviros.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Norint fotografuoti Panevėžio depe, reikia suderinti su vadovybe ar galima laisvai patekti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už puikų reportažą, kuris turbūt turės ir istorinę vertę.

    Komentuoti:


  • _marius_
    replied
    Super! Respect! Ačiū, Al1, už nuostabų fotoreportažą!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir pabaigai dar pora nuotraukų.
    Kas žino, o kas ir nežino, bet nutiesus siaurąjį geležinkelį, jo kelynas buvo iš pietinės plačiojo geležinkelio stoties pusės. Todėl toje pusėje buvo ir depas. Jo pastatas išlikęs S. Kerbedžio g. Dabartinis depas buvo įrengtas ir stoties kelynas perkeltas į šiaurinę pusę tarpukaryje, kartu pastačius ir viaduką per platųjį geležinkelį. Tačiau siaurojo geležinkelio kelynas pietinėje pusėje liko, buvo naudojamas kaip privažiuojamieji keliai į sandėlius ir įmones ir galutinai išardytas tik po 1970 m. Jo vietoje buvo nutiesta dabartinė S. Kerbedžio gatvė.



    Šiauriau geležinkelio, Geležinkelio gatvėje yra buvęs siaurųjų geležinkelių valdybos pastatas. Dabar jame veikia laidojimo firma. Vaizdas nuo Geležinkelio gatvės.



    Pabaiga.

    Temoje "Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)" bus kelios nuotraukos iš Panevėžio nuo stoties iki 3 km posto netoli stiklo fabriko.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.11, 12:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties pastatas ir keliais nuo pėsčiųjų tilto pusės.



    Einu bėgiais į vakarus. Vaizdas atgal, tilto pusėn.



    Kiek paėjus pirmyn. Aklinas siaurojo ir plačiojo geležinkelių susikirtimas.



    Vaizdas stoties pusėn.



    Einu pirmyn. Čia matosi, kad žolė nupjauta ir bėgiais retkarčiais pravažiuojama.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Ties medžiais ir krūmais naudojama siaurojo geležinkelio dalis baigiasi.



    Vaizdas atgal.



    Tačiau einu toliau pirmyn. Ir tik ties buvusia Žiedo g. pervaža stovi sustojimo ženklas tarp siaurojo geležinkelio bėgių.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrovežis K-14 iš Estijos.



    Bėgiai, iešmų dalys...



    Depo pastatas.



    Aširačiai.



    Vagonai ir lokomotyvai prie depo.



    TU2-089, už jo ESU3A-8.



    Keleivinis vagonas be vežimėlių ir automotrisė AM1-266.



    Dar vagonai ir vienas TU2.



    Grįžtu atgal. Vaizdas tilto link.



    1914 m. bėgis.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nusileidžiu nuo tilto ir einu depo link.



    Vaizdas atgal.



    Kairėje pusėje, jei einame nuo tilto, yra plačiojo geležinkelio teritorija ir pastatas iš silikatinių plytų. Už jo yra apgręžimo rato pamatai. Dalis buvusio rato yra po minėtu silikatinių plytų pastatu. Pats ratas pilnas vandens ir varlių. Gal anksčiau buvo naudojamas kaip priešgaisrinis baseinas? Dabar tai ne.



    Einu toliau depo link. Vagonai.



    Pawafag vagono liekanos.



    Žostkas buvo.



    Už keleivinio vagono stovi prekinis.



    Vaizdas depo link.



    Ten pat, atgal.



    Einu kitais keliais, kairiau (šiauriau).



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siaurojo geležinkelio stoties vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Rytų link.










    Vakarų link.



    Tolumoje matosi siaurojo ir plačiojo geležinkelio kirtimasis maždaug 45 laipsnių kampu.



    Vėl rytų pusė. Nauja stoginė muziejinei technikai.



    Kelias į siaurojo geležinkelio depą.



    Siaurojo geležinkelio depas tolumoje. Priekyje plačiojo geležinkelio infrastruktūrininkų teritorija.



    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.11, 10:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujoji siaurojo geležinkelio stotis.







    Pėsčiųjų tilto link.







    Nuo pėsčiųjų perėjos, vaizdas atgal.



    Šoninis kelias, tilto link.



    Nuo pėsčiųjų perėjos.



    Vaizdas atgal.




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Už Smėlynės g. pervažos.



    Vaizdas atgal.



    Panevėžio stoties kelyno pirmasis iešmas iš rytinės pusės.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Paėjus pirmyn.



    Vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn.



    Už pušų arčiau gatvės yra dar viena kelias.



    Kelyno vaizdas rytų pusėn.



    Peronai ir keliai.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu stoties link.



    Vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn.



    Ir dar paėjus.



    Vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn. Jau matosi šviesoforas.



    Vaizdas atgal.



    Čia siaurasis geležinkelis prisišlieja prie plačiojo.



    Vaizdas atgal.



    Priekyje Smėlynės g. pervaža.





    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Tarybiniais laikais buvo supiltas pylimas nuvažiavimui į pramoninę teritoriją, pervažiavus viaduką iš Panevėžio stoties pusės. Pylimas pažymėtas rodyklėmis.



    Čia ta vieta, kur buvo atšakos pradžia. Matosi platesnis pylimas kairėje.



    Dabar tas pylimas apaugęs. Ortofotonuotrauka sena, ten dar krūmų mažai.



    Viadukas.



    Panevėžio stoties pusėn.



    Panevėžio stoties link.



    Vaizdas atgal, Anykščių link.



    Viadukas iš šono.



    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.10, 07:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tinklų gatvės pervaža. Čia pervaža per platųjį (privažiuojamasis kelias) ir siaurajį geležinkelius.



    Ties pervaža. Panevėžio link.



    Vaizdas Anykščių link.



    Ties Trakiškio g. pervaža. Vaizdas Panevėžio link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Einu geležinkeliu. Čia siaurojo geležinkelio pylimas kyla į viršų - priekyje viadukas.



    Kiek paėjus pirmyn, vaizdas atgal.



    Pylimas toliau kyla ir suka dešinėn.



    Dar kiek paėjus. Jau matosi viaduko turėklai.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Dar paėjus pirmyn.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Sėliupį. Vaizdas Panevėžio link.



    Bėgis netoli tilto. R-43, 1960 metų.



    Ties Karšinauka geležinkelis daro paskutinį didelį posūkį prieš Panevėžį.



    Karšinaukos pervaža.



    Kiek arčiau. Čia irgi būta stotelės.



    Ties pervaža, vaizdas atgal. Gal dar neseniai ir buvo likęs peronas, bet matosi, kad prieš 1 ar 2 metus buvo tiestas ar remontuotas dujotiekis, ir viskas buvo sunaikintam, jei dar buvo išlikę.



    Už pervažos, vaizdas atgal.



    Bėgis 1897 metų.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Kita stotelė - Kulbiai. Ji atsirado jau po 1992 metų. Vaizdas Panevėžio link.



    Paėjus į priekį, Panevėžio link.



    Kita buvusi stotis - Taruškos. Vaizdas nuo pervažos Panevėžio link.



    Kiek paėjus į priekį, vaizdas atgal.



    Stoties pastatas. Dabar gyvenamasis namas. Bet neatrodo, kad jau kelis metus jame kas nors pastoviai gyventų...



    Sandėliukas. Yra bėgiai drezinai.



    Stoties pastatas kitu rakursu.



    Vaizdas Panevėžio link.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stotelės pavadinimas.



    Bajoriškių pervaža.



    Ties pervaža, Panevėžio link.



    Kita stotelė - Rekstino miškas. Tai jau specialiai siauruko renginiams įrengta stotelė. Anksčiau čia jokios stotelės nebuvo. Vieta atoki, miške. Vaizdas Panevėžio link.



    Vaizdas atgal, Anykščių link.



    Yra pervaža.





    Renginių aikštelė.



    Vaizdas Panevėžio link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.08, 18:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelyno galas Panevėžio link.



    Vaizdas atgal.



    Remontuojamas vandentiekio bokštas.





    Tualetas.



    Stoties pastato vaizdas iš aikštės pusės.



    Kita stotelė - Bajoriškiai. Iki berods 1993 ar 94 m. vadinosi 20 km. Vaizdas nuo pervažos.



    Peronas.



    Nuo perono galo Anykščių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2021.02.08, 18:33.

    Komentuoti:

Working...
X