Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Anykščiai, birželio pradžia, mokslo metų pabaiga jau arti. Dienos, skirtos ekskursijoms. Moksleiviams užsakytas specialus siauruko reisas. Iki kur - neaišku.





    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar kartą skelbiamas konkursas į ASG direktoriaus vietą

    http://portalas.vtd.lt/lt/vsi-auksta...22;529560.html

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    visas eismas nutrauktas. Tipo a lia geologinių tyrimų reikia ir pan, kad sužinoti dėl ko slenka. O labiau panašu, kad tai ambicijų kova vardan direktoriaus posto...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Per TV paskelbė, kad nutraukiami reguliarūs reisai Anykščiai - Rubikiai dėl susiformavusių pylimo nuošliaužų. O pinigų sutvarkyti pylimui nėra...
    reguliarūs nutraukiami, o kaip dėl užsakomųjų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per TV paskelbė, kad nutraukiami reguliarūs reisai Anykščiai - Rubikiai dėl susiformavusių pylimo nuošliaužų. O pinigų sutvarkyti pylimui nėra...

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Troškūnai narrow-gauge railway station locomotive nr 213 Bahnhof ca 1910



    Čia tikrai ne Troškūnai, ar gali būtį šiame ruože? https://www.delcampe.net/en_GB/colle...568137150.html

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar kartą skelbiamas ASG direktoriaus konkursas, dokumentus reikia priduoti iki gegužės 10 d .

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš knygos "Siaurukas senose fotografijose 1899-1940". Parengė Raimondas Guobis, 2016 m.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Rubikių stotelėje, 1940 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Peripetijos su siauruko dalininkais - nori išeiti iš dalininkų Susiekimo ministerija, kas bus toliau neaišku. Realiai siaurukas laikosi vien iš subsidijų (berods bendros pajamos 450 tūkst., iš jų subsidijos 300 tūks., išlaidos vien darbo užmokesčiui 300 tūkst.)

    Pranešimas kitą ketvirtadienį

    INFORMACIJA APIE VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ,,AUKŠTAITIJOS SIAURASIS GELEŽINKELIS“ DALININKO TEISIŲ PERĖMIMĄ

    Viešosios įstaigos ,,Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkai yra Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija (dalininko įnašas 303 459,22 Eur) ir Anykščių rajono savivaldybė (dalininko įnašas – 81 962,46 Eur). Vadovaudamiesi viešosios įstaigos ,,Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ (toliau – Įstaiga) įstatų, patvirtintų 2016 m. kovo 4 d. vykusiame dalininkų susirinkime, 33 punktu, dalininkai visuotiniame dalininkų susirinkime balsuoja turėdami po vieną balsą.
    Gautas dalininko Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2017 m. spalio 6 d. raštas Nr. 2-3379 ,,Dėl VŠĮ ,,Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininko teisių perėmimo“, kuriame nurodoma, kad pagrindinės Įstaigos funkcijos yra ne krovinių ir keleivių vežimas teikiant susisiekimo paslaugas, o turizmo paslaugų teikimas, edukacinių ir pažintinių programų rengimas, siekianti išsaugoti kultūrinio paveldo objektą. Šios veiklos neatitinka Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos vykdomų funkcijų.
    Dėl šių aplinkybių Susisiekimo ministerija nusprendė trauktis iš Įstaigos dalininkų ir pasiūlė Panevėžio miesto savivaldybei ir Panevėžio rajono savivaldybei tapti įstaigos dalininkėmis. Susiekimo ministerija dalį savo dalininko įnašo perduotų ir Anykščių rajono savivaldybei.
    Savivaldybėms sutikus perimti Įstaigos dalininko teises, Susiekimo ministerija lygiomis dalimis perduotų ir Įstaigai 2018 m. numatytas valstybės biudžeto lėšas – 200 000 eurų.
    Dėl vėlesniais laikotarpiais Įstaigos veiklai užtikrinti numatomų skirti valstybės biudžeto lėšų būtų sprendžiama kiekvienų metų viduryje formuojant valstybės biudžetą sekantiems metams, dalyvaujant Įstaigos dalininkams ir valstybės institucijoms (Susisiekimo ministerijai, Finansų ministerijai ar kt.).
    Panevėžio rajono savivaldybė 2017 m. spalio 12 d. posėdyje svarstė klausimą dėl dalies dalininko teisų ir pareigų perėmimo. Sprendimui nepritarta, motyvas – neužtikrintas finansavimas iš valstybės biudžeto, Įstaiga gali tapti per didele finansine našta Panevėžio rajono savivaldybei.
    Siūlome priimti protokolinį sprendimą dėl dalininko teisų ir pareigų perėmimo jei iš valstybės biudžeto kasmet bus skiriama ne mažesnė nei 200 000 eurų suma.


    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vagonas šiaip priklauso Siaurojo geležinkelio klubui. Sako , kad teismo sprendimas dėl ASG direktoriaus rinkimo bus paskelbtas ketvirtadienį.

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Savaitgalį Aukštaitijos Siauruko bėgiais riedėjo vagonas-valgykla

    Aina.lt

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    "Lietuvos ryto" laikraštyje rašoma, jog "ruošiamasi remontuoti siaurojo geležinkelio trasą ir į geležinkelio stoties rajoną (Anykščių) vežami nauji pabėgiai"

    Komentuoti:


  • medukas
    replied
    Pabaltijys

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Įdomiau kaip bus su vadovo likimu... Teismai kaip ir baigiasi...

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Aukštaitijos Siaurukas lankytojams rengia naujas pramogas (video)
    AINA NAUJIENOS - Vas 11, 2017

    Atsinaujina didžiausias Europoje – Aukštaitijos Siaurasis geležinkelis! Dar šiemet lankytojams bus pristatyta restauruota senovinė technika bei naujos, analogų Pabaltijyje neturinčios, pramogos.

    Pasak Aukštaitijos Siaurojo geležinkelio vadovų, Panevėžyje yra vienas didžiausių pasaulyje tokio tipo geležinkelio depų, tačiau šio objekto potencialas kol kas išnaudojamas nepakankamai. Laikinasis „Siauruko“ vadovas Vismantas Užalinskas teigia, jog tam, kad unikalus turistinis objektas taptų dar populiaresniu, neužtenka vien edukacinių programų atnaujinimo. Įstaiga šiuo metu įgyvendina net kelias idėjas, kurias jau spėjo pastebėti ir įvertinti užsienio partneriai.

    Šiuo metu Aukštaitijos Siauruko dirbtuvėse atnaujinamas dar vienas unikalus objektas: ilgai traukinių stotį reprezentavęs garvežys. Tokių Lietuvoje – vos trys, tačiau planuojama, jog bėgiais vėl riedės – tik Panevėžyje esantis.

    Siauruko kelionių organizatorius Gintaras Šileikis teigia, jog lankytojai sulauks naujovių ne tik siaurojo geležinkelio infrastruktūroje, bet ir įstaigos organizuojamose programose. Be to, Siaurojo geležinkelio svečiams bus suteikta galimybė pasivažinėti drezinomis.

    Siauruko vadovų teigimu, ateityje planuojama ir dar viena „gyva“ idėja, kuri siauruko vėžiomis sujungtų Biržų ir Anykščių miestus.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Anglai svarsto galimybes investuoti į siauruką
    2017.01.31
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    Komunikacijos skyrius


    Šiandien Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas priėmė Didžiosios Britanijos verslo, inveticijų konsultacijų kompanijos „Equity&Grant“ generalinį direktorių Marką Gaskellą ir geležinkelių kompanijos „Vintage trains“ pirmininką Michaelą Whitehouse‘ą, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ laikinąjį direktorių Vismantą Užalinską. Britai svarsto ir aiškinasi galimybes, perspektyvas investuoti į siauruką.

    Pasak V. Užalinsko, Panevėžys turi nemažą infrastruktūrą, vieną didžiausių pasaulyje siaurojo geležinkelio depą. Kol kas Panevėžio miesto savivaldybė nėra VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkė, tačiau artimiausiu metu tikisi ja tapti.

    Siauruko plėtra būtų naudinga ne tik visai apskričiai, bet ir pačiai Lietuvai. Šiuo metu jo potencialas nėra visiškai išnaudojamas. Pavyzdžiui, šiaurinė atšaka – Joniškėlis, Linkuva, Biržai, kur yra senųjų dvarų, driekiasi vadinamasis alaus kelias.

    Užsieniečių vizitas – prieš 2 metus Ventspilyje (Latvija) „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ atstovų surengto siauruko pristatymo rezultatas. „Equity&Grant“ bendrovė padeda verslo kompanijoms dirbti ir investuoti Centrinės, Šiaurės ir Rytų Europos šalyse. Lietuvoje dirba apie 10 metų. „Vintage trains“ siekia populiarinti senųjų geležinkelių teikiamas turizmo paslaugas.
    Po vizito Savivaldybėje anglai apsilankė pačiame siauruke, apžiūrėjo jo infrastruktūrą. Vėliau išvyko į Anykščių rajono savivaldybę susitikti su meru Kęstučiu Tubiu.

    Įvertinę siaurojo geležinkelio potencialą, plėtros siekius svečiai pažadėjo pateikti savo išvadas ir pasiūlymus.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Įkeliu keletą nuotraukų iš Traukinio užpuolimo kurį Surdegio geležinkelio stotyje vykdė Grenadierių klubas.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Įtarimų sukėlė dar vieno socialdemokrato karjeros istorija
    Rugsėjo 5 d. Susisiekimo ministerijoje vykusiame konkurse į viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigas dalyvavo keturi kandidatai. Nugalėtoju paskelbtas socialdemokratų partijos narys, praeityje siaurukui vadovavęs, buvęs Panevėžio savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Ž. Kvedaras.
    Antras konkurse likęs dabartinis laikinas siauruko direktorius, anksčiau direktoriaus pavaduotoju technikai dirbęs V. Užalinskas įsitikinęs, kad konkursas nebuvo skaidrus ir dėl to praėjusią savaitę kreipėsi į teismą. Vilniaus miesto apylinkės teismas sustabdė konkursą ir uždraudė pasirašyti darbo sutartį su Ž. Kvedaru.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Garvezys Gr-319 su keleiviniu traukiniu, Panevezys - Anyksciai.

    Komentuoti:

Working...
X