Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pan_zaibas
    replied
    Sekmadienio rytas. Panevėžio stotis. "Ferdinands" ir "Bucovina" garvežiai. Lietus.



    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Panevėžyje – tarptautinis siaurųjų geležinkelių suvažiavimas
    PANEVĖŽIO MIESTOSAVIVALDYBĖ
    Komunikacijos skyrius
    2016.10.07


    Šią savaitę Panevėžyje surengtas XXVI tarptautinis siaurųjų geležinkelių suvažiavimas. Šiandien Aukštaitijos siaurojo geležinkelio stotyje jo dalyvius sveikino miesto meras Rytis Račkauskas.

    „Šis suvažiavimas – tai puikus net keturių dienų renginys, suteikiantis galimybių pamatyti ne tik mūsų siaurojo geležinkelio objektus, bet ir atrasti bei pažinti mūsų kraštą. Todėl visiems Jums linkiu naujų malonių atradimų ir, žinoma, kuo geriausių įspūdžių“, - sakė R. Račkauskas.

    Į siauruosius geležinkelius turinčių Europos valstybių suvažiavimą atvyko 112 svečių iš Latvijos, Estijos, Rusijos, Lenkijos, Lietuvos, Rumunijos, Anglijos, Prancūzijos, Olandijos, Vokietijos. Iš 10 šalių atvyko muziejininkai, kolekcininkai, įstaigų darbuotojai, entuziastai.

    Festivalis prasidėjo spalio 6 d. Klaipėdoje. Svečiai jau pabuvojo Šilutės durpyne, važiavo siauruku, apsilankė Militarizmo muziejuje, Plokštinės miške (Plungės r.), Šiaulių geležinkelio muziejuje.

    Šiandien lankysis vilnų karšykloje Raubonyse, Daliaus Linkevičiaus technikos muziejuje (Sodeliškių kaimas, Biržų r.), Biržų pilyje ir siauruko stotyje Biržuose. Vakare – iškilmingas suvažiavimo atidarymas Panevėžio siaurojo geležinkelio garvežinėje (Geležinkelio g. 25).

    Šeštadienį numatyta išvyka siauruku su teatralizuota traukinio užpuolimo programa, ekskursija į Anykščių siauruko muziejų, menų inkubatorių, ,,Cosmos“ paukščių taką.

    Sekmadienį numatyta istorinių riedmenų fotosesija Panevėžio siaurojo geležinkelio stotyje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Aš mačiau tą. Bet kalbu apie dabartį - kad nėra galimybių pabūti ilgiau nei pusantros-dvi valandos, nors dar prieš PENKIASDEŠIMT metų kažkas buvo sumastęs kad Rubikiai yra gražu žvejoti, maudytis, žodžiu vasaroti.

    PS
    Reisai vadinasi reguliarūs, bet nelabai aišku pagal ką jie "reguliarūs" jei tai yra pramoga (bet ne susisiekimas).
    Paskutinis taisė Fulgur; 2016.09.12, 10:27.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jeigu oras geras, tai gera mintis leisti keleiviams pabūti ilgiau.
    Pagal tai, kaip išperka bilietus, ir dabar vasaros sezono metu matyt tris poras traukinių užpildytų keleiviais per dieną Anykščiai-Rubikiai.
    Čia veiksmas vyksta 1963 metais...

    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis „Panevežio tiesa“ 1963 m. birželio 29 d.

    Atvaizdas


    Laikraštis „Panevežio tiesa“ 1963 m. liepos 6 d.

    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jeigu oras geras, tai gera mintis leisti keleiviams pabūti ilgiau.
    Pagal tai, kaip išperka bilietus, ir dabar vasaros sezono metu matyt tris poras traukinių užpildytų keleiviais per dieną Anykščiai-Rubikiai.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Panevežio tiesa“ 1963 m. birželio 29 d.



    Laikraštis „Panevežio tiesa“ 1963 m. liepos 6 d.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    chebra , nežinau, realiai matysiu

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Ar tik siaurukas netaps politiniu žaisliuku, kai jam vadovaus partijinis veikėjas?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Konkursą į ASG direktoriaus vietą laimėjo Žydrūnas Kvedaras Tiek žinių šiame fronte
    Tai gerai ar blogai?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Konkursą į ASG direktoriaus vietą laimėjo Žydrūnas Kvedaras Tiek žinių šiame fronte

    Komentuoti:


  • pan_zaibas
    replied
    Garvežio remontas. Katilas remonte Kaune.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Taruškų siaurojo geležinkelio stotis. Fot. K.Petrikas

    ebay.de

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    2016 m. birželio 22 d., trečiadienį, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijoje vyko pasitarimas dėl VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininko teisių perdavimo ir įstaigos veiklos klausimų. Pasitarime dalyvavo Anykščių ir Panevėžio rajonų, Panevėžio miesto savivaldybių atstovai, Kultūros ir Ūkio ministerijų, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos bei VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ delegatai.

    Anykščių rajono savivaldybės meras Kęstutis Tubis pasitarimo metu išsakė nuomonę, jog dalininko teisės turėtų būti perduodamos Susisiekimo ministerijai įsipareigojant bendradarbiauti dėl Vyriausybės skiriamų dotacijų, padėsiančių užtikrinti visų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ funkcijų veikimą. Kam bus perduotos VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininko teisės, kol kas dar nėra aišku.

    http://www.anyksciai.lt/lt/naujienos...joje-uk78.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Perki? Įtariu, kad ne. Todėl nereikia čia pasakėlių. Įstatymai kuriami su gerais norais, o išeina kaip visada - blogai. Arba kartais sukuriami taip, kad skatintų korupciją. Bet kokiu atveju, dažniausiai tampa biurokratinė-administracine kliūtimi ir su atsakingu pinigų naudojimu tai NIEKAIP nesusiję. Nes jei pagal įstatymus "atsakingai" leisi pinigus, tai prapulsi. Žinau, kiek užtrunka konkursai, kokios problemos (biurokratinės) kyla, kai turi nusipirkti tai, ko reikia, o ne tai, kas gaunasi sekant įstatymo raide. Ir tai, dar kartą kartoju, niekaip nesusiję su atsakingu pinigų leidimu. Priešingai, yra skatinamas neatsakingas leidimas. Kai įmonės paskelbia konkursus tam tikroms prekėms pirkti ir laimi firmos, iš kurių privaloma pirkti už didesnę kainą, nei laisvai nuėjus į bet kurią tomis prekėmis prekiaujančią parduotuvę ar firmą. Alternatyva, aišku, yra - sudarinėk apklausą, neskelbiamas derybas vykdyk, lakstyk su popieriais savaitę, vietoj to, kad dirbtum savo tiesioginį darbą... Darbas stovi, nes pirkti negali, reikia įrodinėti viešųjų pirkimų adminitracijai įmonėje ar įstaigoje, kodėl tau to reikia, kodėl netinka, laukti jų parašų, kurių kartais ir negauni, vėl aiškinkis, kas blogai, kas neįtiko ir t.t. Reziumuojant, viešųjų pirkimų įstatymas stambių pirkimų atveju nei kiek nesumažina korupcijos, o smulkių - uždeda biurokratines kliūtis, kurios kainuoja papildomai laiko, pinigų, nes jau didesnėje įmonėje reikia samdyti eiles viešųjų pirkimų specialistų, kad atlaisvinti perkančius darbuotojus nuo biurokratinių procedūrų ir t.t.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Marazmas tik tada, kai nesupranti.

    Yra reikalavimai, pagal juos reikia ir dirbti. Vienam 15 000 mažai pinigų, kitam labai daug. Jeigu jie gauna valstybės pinigų, tai turi atsakingai naudoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, viešieji pirkimai yra tapę dideliu marazmu. Negali nusipirkti santykinai nebrangių prekių kokių reikia paprastai, reikia praeiti krūvą biurokaratinių kliūčių ir gaišti laiką. Tuo tarpu ten, kur pirkimų sumos didelės, viešieji pirkimai niekaip neapsaugo nuo korupcijos.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Ir kas labiausiai stebina tai "VPT ekspertai" tiria 15tūks. eur vertės pirkimą, juokinga...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    kova dėl valdžios tęsiasi... kažkas labai gerai viską žinojo...

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Vien tai, kad buvo siunčiami kvietimai rodo, kad čia buvo neskelbiama apklausa. Ir aplamai nelabai įsivaizduoju kaip tokį daiktą galima butų nupirkti pagal tikrą konkursą. Valdovų rūmams eksponatus irgi be konkursų pirko ir niekam galvos neskaudėjo, ten gi muziejus...

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Dėl „siauruko“ detektyvo VPT kreipsis į teisėsaugą
    AINA NAUJIENOS
    Geg. 6, 2016


    Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) turi pagrįstų įtarimų, kad organizuodama šilumvežio pirkimą VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ iš anksto žinojo pirkimo laimėtoją ir klastojo dokumentus. VPT pirkimo vertinimo medžiagą perduos Lietuvos Respublikos generalinei prokuratūrai.

    VPT vertinimo metu gauti dokumentai patvirtino, kad perkančiosios organizacijos direktorius G. Kerbedis 2015 m. lapkričio 25-26 d. išsiuntė savo darbuotojus į Estijos miestą Totsį iš įmonės AS „Baltic Marine Group“ pervežti į Lietuvą šilumvežį TU7A. Tuo pačiu metu buvo pradėtas vykdyti šilumvežio pirkimas – išsiųsti kvietimai galimiems tiekėjams. Vienas šių tiekėjų – AS „Baltic Marine Group“, kiti, spėjama, fiktyviai konkurse dalyvavusios įmonės UAB „Klasmann-Deilmann ežerėlis“ ir UAB „Durpeta“. Pastarosios dvi įmonės nevykdo veiklos, susijusios su pirkimo objektu, todėl tik vienintelis tiekėjas AS „Baltic Marine Group“ pateikė pasiūlymą ir buvo pripažintas laimėtoju.

    Pirkimo sutarties vertė – 15 420 eurų (su PVM).

    VPT ekspertai daro prielaidą, kad VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ darbuotojai, vykdami į Totsio miestą jau turėjo savo vadovo pasirašytą sutarties priedą, kuriame įvardijamas perkamo šilumvežio modelis, numeris, kaina, nors viešasis pirkimas tuo metu dar nebuvo pasibaigęs...........

    Komentuoti:

Working...
X