Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Jau atvertas ir pagrindinis įėjimas/išėjimas, "Baristokrat" kavos kampelis dirba tai tikrai, kaip dėl beliašų, tai nežinau.
- 2 patinka
-
Taip, turiu galvoje Gusto blyninę ir viduje yra bent trys kavos kioskai. Keista, kad jiems neleidžia dirbti, kai mieste seniai viskas dirba. Ta perono kavinė tai kažkokia neaiški
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO geležinkelio stoties kavinės jau dirba? Buvau prieš dvi savaites, tai ten viskas "mirę" atrodė - paliktas tik vienas įėjimas į stotį, dirba tik kasos. Kažkaip per griežtai pasirodė, kai netoli esančiam Halės turguje viskas dirba (kavinės taip pat) ir žmonių tiek pat kaip įprastai.
Kitam gale buvo Gusto blyninė, bet lyg tai tas stoties galas uždarytas. Viduje tik porą kioskelių su kavom, limonadais ir sausainiais.
Perono kavinėje buvo tuščia, tik oficiante valė stalus.
Komentuoti:
-
O geležinkelio stoties kavinės jau dirba? Buvau prieš dvi savaites, tai ten viskas "mirę" atrodė - paliktas tik vienas įėjimas į stotį, dirba tik kasos. Kažkaip per griežtai pasirodė, kai netoli esančiam Halės turguje viskas dirba (kavinės taip pat) ir žmonių tiek pat kaip įprastai.
Komentuoti:
-
Pirma klasė tik 23 vietos.
Perone kažkaip nesimatė per daug žmonių likus 15 min. iki išvykimo.
Komentuoti:
-
Jau palyginti nedidelė dalis žmonių perka bilietus kasose. Pagal tai vertinti keleivių srautus netikslu.
Komentuoti:
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNa tai priklauso nuo laiko. Penktadienį 755 iš Vilniaus su kokiu 150 keleivių išvyko. 1 klasė pilnai išpirkta.
755 išvyksta 17.45.
Komentuoti:
-
Na tai priklauso nuo laiko. Penktadienį 755 iš Vilniaus su kokiu 150 keleivių išvyko. 1 klasė pilnai išpirkta.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa, nežinau, Vilnius-Kaunas traukiniai tai pilni arba apypilniai.
Vakar važiavau popiet kauno traukiu į Vilnių, tai Vilniuj išlipo ne daugiau 30.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuščia. Aišku, pašalinių dabar į stotį neįleidžia, bet vis tiek tuščia....
Komentuoti:
-
Tuščia. Aišku, pašalinių dabar į stotį neįleidžia, bet vis tiek tuščia... Užtat vakar vakare išvažiavime iš Vilniaus į Trakų pusę kamštis nuo pat kelio į Panerių stotį iki Trakų Vokės sankryžos. Kituose išvažiavimuose iš Vilniaus irgi tikriausiai buvo daug mašinų...
Komentuoti:
-
Nu tas stogialis tai tikrai smagiai tinkamas sostinės geležinkelio stoties centriniaim įėjimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip gi ne, viskas keleivių "patogumui" ir geležinkelio "patrauklumui". Štai ką reiškia "efektyvių managerių" valdymas. Jie geležinkelį mato tik pro savo automobilio langą, kai važiuoja šalia jo ar per per pervažą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr tai reiškia, kad peronuose vietoj dviejų dabar esančių įėjimų į tunelį (po vieną iš abiejų tunelio pusių) liks tik po vieną?
Turėjau mintį, kad uždarius pusę tunelio, atidarys viaduko laiptus į peronus. O bet tačiau:
Paskutinis taisė Ignalina; 2020.03.11, 12:25.
Komentuoti:
-
Ar tai reiškia, kad peronuose vietoj dviejų dabar esančių įėjimų į tunelį (po vieną iš abiejų tunelio pusių) liks tik po vieną?
Komentuoti:
-
Tai 3 ir 4 kelius dabar jau skirs tranzitiniams ir į Baltarusiją? Bet kokiu atveju tunelio perskyrimas per pusę dar labiau pablogins patekimą į peronus. Jei Šengenui kažko reikia, Lietuva gali ir turi teisę reikalauti apmokėti jų užgaidas. Taip pat ir iš Rusijos nugręžti. Nes čia ne šiaip šengenas, o Kaliningrado tranzitas. Už tuos pinigus galėtų ir seną tunelį atnaujinti, ir prailginti, ir pritaikyti pasienio kontrolei.
Komentuoti:
Komentuoti: