Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
3A ar 3C paprasstai reiškia jos sąstatas yra ilgos platformos A arba C segmente. Anksčiau panaši sistema buvo Vilniaus stotyje, kai kairė 1 kelio pusė veždavo link Kenos / Daugpilio, o dešinė - link Varėnos / Kauno.Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.
Comment
-
Na nebent geležinkelininkų naudojama tokia sistema, vargu bau ar paprastiems piliečiams?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Platform / track yra standartinė sistema geležinkelyje. Nes gali būti taip, kad vieną kelią aptarnauja dvi platformos arba nuo vienos platformos traukiniai išvyksta 4 skirtingomis kryptimis / keliais.
Bandau prisiminti, iš visos ES nesu keliavęs Suomijos, Portugalijos, Lenkijos ir Kroatijos geležinkeliais, ir visur buvo tik "track", "spor" ir t.t.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 22:14.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau, ne raketų mokslas yra tiesiog nusikopijuoti lenkišką ar vokišką sistemą, kur viskas daug aiškiau. Vokietijoje nenaudojami peronų numeriai, Lenkijoje naudojami.
Tik aš nesuprantu ar jie nori panaikinti ekranus ties kiekvienu keliu? Tai tebūnie ta peronų/kelių sistema lieka, bet informacijos pateikimą tegu sutvarko, kad būtų ties kiekvienu peronu po skydą, nurodantį artimiausią iš to kelio išvykstantį traukinį ir sekantį mažesniu šriftu apačioje.
Ekranas pavyzdyje tai kaip iš VT stotelės, kur autobusai važiuoja kas 10 minučių, o iš stoties geriausiu atveju kas pusvalandį į skirtingas kryptis. Be to, nėra prasmės rodyti visų išvykimų kažkuriame iš peronų, kur ateina tik tie, kuriems reikalingas konkretus traukinys.
Net atsivertus Vikipediją (tiesa vokiškoje daugiau nei angliškoje) galima tiek pavyzdžių surasti...
- 2 patinka
Comment
-
Wow, kariavau su tais debilais 2 metus, aptvėrė, pažadėjo sutvarkyt, praėjo dar 3 metai - pradėjo kažką daryt. Žodžio žmonėsParašė silkiokas69 Rodyti pranešimąKažką judina su avarine tvora.
- 4 patinka
Comment
-
Paimtų išpjautų tuos nususiusius pasvirusius medžius tarp šaligatvio ir tvoros, kurių šaknys greičiausiai ir taip stipriai pažeistos tų mūrų, išgriautų tas plytas ir pratęstų šlaitą suformuodami vientisą nuožulnumą. Būtų super. Nebereikėų pinigų tvoros kapitaliniam ir ateityje vėl griuvimam tvarkyti, nebebūtų per tankių ir nuskurusių medžių, atsirastų papildomos vietos. Beje, tuomet ir šlaitą galima gražiai apželdinti pvz ar kokiomis gėlėmis ar dar kuom.Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimąKažką judina su avarine tvora.
Paskutinis taisė spekas; 2023.05.31, 15:35.
- 2 patinka
Comment
-
Prieš kelias dienas mačiau, kad pilnai išardė gan ilgą šios tvoros atkarpą (apie pusę lygtais), o likusioje dalyje nugriauta apie pusė tvoros, ir, pasirodo, už jos eina bent 2 stambūs vamzdžiai. Gal su jais susijęs ardymas? Galėtų ir likusią dalį tvoros išardyti, suformuoti gražią nuožulnią šlaito apačią ir taip palikti. Gal dar kuom apsodinti šlaitus.Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimąKažką judina su avarine tvora.
Panašu, kad vidutinio slėgio dujotiekis:
https://www.regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0
Paskutinis taisė spekas; 2023.05.31, 15:41.
- 1 patinka
Comment
-
Tas noras nelabai didelis tikriausiai buvo (pagal ttttt ankstesnį įrašą jau apie 5 metai, kai apie tvorą pranešta). Jau buvo savivaldybės "įpareigoti" sutvarkyti - https://tvarkaumiesta.lt/problem/203206
O dar neva KPD atsiklaust reikėjo - https://tvarkaumiesta.lt/problem/225354
Paskutinis taisė Julius.ste; 2023.06.01, 14:23.
Comment
-
Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąTurėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
Comment
-
Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
Comment
-
Dar turėtumėme įvertinti apsaugos zonas ir kiek jie gali parduoti ar tik išnuomoti. Bet taip, tęsiant ilgametį nekilnojamo turto valdymo (atsikratymo) procesą, nenaudojamus hektarus reikia skubiai įdarbinti. Dar galėtų dividendų nedalint, o įnvestuot.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.
- 1 patinka
Comment
-
LTG ar Turto bankas?Parašė TrippleA Rodyti pranešimąBet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.
Comment
-
Ten LTG priklauso, nes gelezinkeliu infrastruktura skaitos, nors ir jei yra dalis valstybines ir tuo turto bankas uzsiimtu, tai pinigai galetu but alokuojami stoties projektui.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLTG ar Turto bankas?
- 1 patinka
Comment
-
Tuomet tai yra dviguba klvailystė:Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąTurėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...
- 1 patinka
Comment
-
Kad pagal tai ką atkasė, tai ten panašu, jog anksčiau komunikacijas kažkokias paguldė ir paslėpė su tvora. Tai ten veikiau dėl vamzdynų, o ne tvoros stabdžiai.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tuomet tai yra dviguba klvailystė:
1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...
Comment
Comment