Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Mišrūs LG skyriai, artimiausiu metu persikels dauguma darbuotojų iš Mindaugo g. 12.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKas dabar įsikūrę tame pastate paskutinės foto dešinėje pusėje?
Comment
-
Didžioji dalis keleivių vežimo direkcijos. Tame pastate pradeda darbą konduktoriai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKas dabar įsikūrę tame pastate paskutinės foto dešinėje pusėje?
Comment
-
Šių metų lapkričio pabaigoje Vilniaus stoties peronai paskelbti nerūkymo zona.
http://www.litrail.lt/-/vilniaus-gel...-nerukymo-zona„LTG Link", „Lietuvos geležinkelių" grupės keleivių vežimo bendrovė, atliepdama keleivių ir miesto savivaldos pageidavimus, Vilniaus geležinkelio stoties peronus paskelbė nerūkymo zona.
Prie Vilniaus geležinkelio stoties atidaryta rūkymui skirta atskira erdvė – ją, einant nuo pirmojo perono, lengva rasti pagal nuorodas. Atitinkamai visuose peronuose paviešinti ženklai, nurodantys, kad čia – nerūkymo zona ir keliaujantys kvėpuos grynu oru, be cigarečių dūmų ir nemalonių kvapų.
„LTG Link", „Lietuvos geležinkelių" grupės keleivių vežimo bendrovė, atliepdama keleivių ir miesto savivaldos pageidavimus, Vilniaus geležinkelio stoties peronus paskelbė nerūkymo zona.
Prie Vilniaus geležinkelio stoties atidaryta rūkymui skirta atskira erdvė – ją, einant nuo pirmojo perono, lengva rasti pagal nuorodas. Atitinkamai visuose peronuose paviešinti ženklai, nurodantys, kad čia – nerūkymo zona ir keliaujantys kvėpuos grynu oru, be cigarečių dūmų ir nemalonių kvapų.
---------
Netrukus peronus skelbti nerūkymo zonomis planuojama ir kitose didžiosiose stotyse – Kauno, Klaipėdos, Šiaulių.
- 1 patinka
Comment
-
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Kur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
Comment
-
Tai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
Tęskite kolega. Labai įdomu pamatyti šaltinius. Ypač kurie teigia "keitėsi staiga", kas turėtų tilpti į tarkim 1000 metų (nes datavimo paklaida).Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
Comment
-
Man rodos, stotys nestatomos kitaip, kaip pakraščiuose. Stotys centre būna dėl to, kad miestas apauga stotį ir geležinkelius. Būtų įdomu išgirsti, jei žinot, kur buvo griaunami kvartalai, kad nutiestų geležinkelį iki centro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
Comment
-
Pagal siūlomus planus galima nuspėti, kad iškelti reikalavimai, kad bent atšakos pasiektų intermodalinį terminalą Vaidotuose bei oro uostą, kas su terminalu Gariūnuose prastai rišasi. Na, ir stotis miesto centre yra vertybė, kuria būtų gaila nepasinaudoti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Comment
-
Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metųParašė alga Rodyti pranešimą
Man rodos, stotys nestatomos kitaip, kaip pakraščiuose. Stotys centre būna dėl to, kad miestas apauga stotį ir geležinkelius. Būtų įdomu išgirsti, jei žinot, kur buvo griaunami kvartalai, kad nutiestų geležinkelį iki centro.
- 1 patinka
Comment
-
Vaidotus galima rišti per Panerių stotį ir esamą liniją po A1 keliu. Bet kokiu atveju komplikuotas mazgas ties geležinkelio ir A4 sankirta.Parašė alga Rodyti pranešimą
Pagal siūlomus planus galima nuspėti, kad iškelti reikalavimai, kad bent atšakos pasiektų intermodalinį terminalą Vaidotuose bei oro uostą, kas su terminalu Gariūnuose prastai rišasi. Na, ir stotis miesto centre yra vertybė, kuria būtų gaila nepasinaudoti.
Ir tuomet dar pagalvojimas: oro uostą galima pasiekti per Vaidotus ir intermodalinį terminalą, o tuomet linija VNO - Vilnius Hbf problemų nebekelia.
Comment
-
Jau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Vilniaus centre tikrai reikalinga didelė prekių stotis arba ją galima iškelti kur nors į Panerius? Net remonto depą planuoja iškelti iš Vilniaus į Vaidotus.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąMatai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.
Comment
-
Tik Kinijoje statomos, nes miestai per kelis metus priauga ir apauga stotį. O Europoje to nėra. Europoje nėra tokios miestų plėtos, kokia buvo XIX a. viduryje ir XX a. pirmoje pusėje. Apie Lietuvą iš viso kalbos nėra. Nesvarbu, į kurią pusę Vilnius išaugo, nei vienas miesto pakraštys stočiai netinkamas, o knistis po miestu irgi pas mus tiek pinigų nėra. Todėl geriausia išlaikyti tai, kas yra, o ne užsiiminėti nesąmonėm su stočių iškėlimu. Panevėžio stotis už miesto - visiškas debilizmas. Jokio regioninio susisiekimo ten nebus, nes tik pusgalvis važiuos iš Kauno š Panevėžį traukiniu, kai galima bus su autobusu ir toliau nuvažiuoti iki centro, o ne į laukus, iš kurių vis tiek autobusu reikės gautis į centrą.Parašė alga Rodyti pranešimąMan rodos, stotys nestatomos kitaip, kaip pakraščiuose. Stotys centre būna dėl to, kad miestas apauga stotį ir geležinkelius. Būtų įdomu išgirsti, jei žinot, kur buvo griaunami kvartalai, kad nutiestų geležinkelį iki centro.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.02, 22:56.
- 3 patinka
Comment
-
Tai miestų centruose, šalia senamiesčių, kur žemė brangi, niekas per daug ir nelaiko neefektyviai panaudojamų hektarų geležinkelių kelynams ir panašiai. Dalis žemių užstatoma, atvažiuojantys į stotį mato modernius pastatus. Centrinių keleivinių stočių niekas neiškėlinėja, čia būtų didžiausia kvailystė.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąMatai, stotis nėra tik peronas ir keli bėgiai. Ji paskui save tempia ir krovinius bei aptarnavimą. Galima įrengti ir vien tik keleivinę stotį, bet ekonominis efektas vietovei bus minimalus. Pvz Senuosiuose Trakuose pastatė maisto produktų gamyklą ir vienas išpagrindinių kriterijų - galimybė turėti geležinkelio atšaką.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Pagal skelbiamą eismo pertraukų 2021 m. planą, Vilniaus stotyje šiemet pavasarį-vasarą yra numatytas pėsčiųjų tilto remontas, pritaikant jį neįgaliesiems. Tuo tikslu būtų nutrauktas eismas tam tikrais keliais nuo liepos iki rugpjūčio vidurio.
https://ltginfra.lt/documents/12778/...0-f2ce67597944
Comment
-
Jei nesikeitė projektas, tai griaus visus išėjimus į peronus, tiltas liks tik susisiekimui su Naujininkais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPagal skelbiamą eismo pertraukų 2021 m. planą, Vilniaus stotyje šiemet pavasarį-vasarą yra numatytas pėsčiųjų tilto remontas, pritaikant jį neįgaliesiems. Tuo tikslu būtų nutrauktas eismas tam tikrais keliais nuo liepos iki rugpjūčio vidurio.
https://ltginfra.lt/documents/12778/...0-f2ce67597944
Comment






Comment