Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Ir tai yra esminis skirtumas.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Faktiniu atveju iki 2030 m. + laikas II etapo įgyvendinimui po to, Ryga irgi tėra tik atšaka ir tik lygiai su tuo pačiu egzistuojančiu 1520 mm geležinkeliu. Vienintėlis skirtumas, kad atšaka iki Vilniaus yra ~4,5 karto ilgesnė.
Comment
-
Jeigu imti visą kilpą pro Rygą, kurios neįrengus, išvis nėra jokios prasmės tiesti 1435 mm iki centrinės stoties, tai gaunasi ~60 km (kilpa pro Rygą) vs ~90 km (atšaka iki Vilniaus stoties).Parašė John Rodyti pranešimą
Ir tai yra esminis skirtumas.
Bet esminis skirtumas turbūt yra tame, kad atšaka iki Vilniaus iš esmės panaudojama ir krovinių gabenimui, kas suteikia karinio mobilumo argumentą. Kai tuo tarpu lankstas per Rygą skirtas tik keleivių vežimui ir keleivių patogumui.
Comment
-
Iš principo nuo tam tikrų taškų Rygos kilpoje galėtų būti atšakos į uosto pramonines zonas - nors dabar vienintelis reikalas planuose yra terminalas šalia Salapils, kuris yra ant pagrindinės linijos ir toli nuo realaus uosto.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu imti visą kilpą pro Rygą, kurios neįrengus, išvis nėra jokios prasmės tiesti 1435 mm iki centrinės stoties, tai gaunasi ~60 km (kilpa pro Rygą) vs ~90 km (atšaka iki Vilniaus stoties).
Bet esminis skirtumas turbūt yra tame, kad atšaka iki Vilniaus iš esmės panaudojama ir krovinių gabenimui, kas suteikia karinio mobilumo argumentą. Kai tuo tarpu lankstas per Rygą skirtas tik keleivių vežimui ir keleivių patogumui.
- 1 patinka
Comment
Comment