Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia

    Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
    Mano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.

    O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.

    Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
    Po cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija, o Lietuvai dar leidžiama elektrifikuoti RB1. Manau, šituos kelis kilometrus dasitiesti per egzistuojančio geležinkelio žemę nebūtų daug problemų, kai pagrindinė linija bus baigta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.
    Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia


    Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.
    Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.
    Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
    Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
    Viadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15
    Jei tai būtų Latvijoje, VLR konstatuotų, kad atlikta 85% darbų ir jau poryt važiuos traukiniai.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Eilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...
    Tiesiai tik estai moka. Galimai dar latviai, bet jie RB stato tik Rigos centre.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Eilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Viadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15Click image for larger version  Name:	DJI_0968.JPG Views:	0 Size:	1,73 MB ID:	2217808 Click image for larger version  Name:	DJI_0969.JPG Views:	0 Size:	1,32 MB ID:	2217809 Click image for larger version  Name:	DJI_0970.JPG Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2217810 Click image for larger version  Name:	DJI_0973.JPG Views:	0 Size:	1,67 MB ID:	2217811 Click image for larger version  Name:	DJI_0974.JPG Views:	0 Size:	1,68 MB ID:	2217812 Click image for larger version  Name:	DJI_0975.JPG Views:	0 Size:	1,74 MB ID:	2217813 Click image for larger version  Name:	DJI_0977.JPG Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	2217814 Click image for larger version  Name:	DJI_0979.JPG Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2217815 Click image for larger version  Name:	DJI_0980.JPG Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2217816 Click image for larger version  Name:	DJI_0982.JPG Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2217817 Click image for larger version  Name:	DJI_0983.JPG Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2217818 Click image for larger version  Name:	DJI_0984.JPG Views:	0 Size:	1,45 MB ID:	2217819 Click image for larger version  Name:	DJI_0985.JPG Views:	0 Size:	1,75 MB ID:	2217820 Click image for larger version  Name:	DJI_0986.JPG Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	2217821 Click image for larger version  Name:	DJI_0987.JPG Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	2217822 Click image for larger version  Name:	DJI_0988.JPG Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2217823 Click image for larger version  Name:	DJI_0995.JPG Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	2217824

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos?
    Iš esmės todėl, kad arba važiuoji per Panevėžį, arba važiuoji į Panevėžį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žinoma, kad išeitų, bet tokių planų nėra ir tokios atšakos tikriausiai nebus.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.
    O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų. Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250830_222817_Google Earth.jpg
Views:	931
Size:	141,5 kB
ID:	2217795

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Į Suwalkus, ar pro kur ten Lenkijoj geležinkelis eina. Galėtų būti populiari šopinimosi kryptis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    - Pirminis Rygos pajungimo variantas buvo be loop, o tik iš rytų pusės (aklikelis). Latviai tik gerokai vėliau pridėjo tą kelią pro oro uostą.
    - Ne, Zasulauks nėra Rygos centras (whut? ) ir Daugavpils irgi nėra Rygos centras. RB dalis Rygos centre yra tarp Lāčplēša iela ir upės, o ten estakada yra baigta. Už šios dalies ribų RB eis keliais, kur darbai labiau primins priemiesčio darbus nei miesto centro darbus.
    - Ne, Lietuviškos priemiestinės stotys, pastatytos prie miestų be didelių griovimų, nei iš tolo neprilygsta tam, kas buvo padaryta ir yra daroma Rygoje ir jų mazgo formavime (gal nebent visos kartu sudėjus)

    Visa kita - tik eilinė blevyzgų dozė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.
    Koks dar pylimas. Ant pastatų supils gruntą ir pertvers gatves?

    Sprendinys dėl sankasos ar estakados įrengimo nesikeičia, keičiasi tik tai, kad laikinai vietoje 1435 mm bėgių bus 1520 bėgiai.

    Click image for larger version

Name:	RIX estakada.JPG
Views:	521
Size:	154,8 kB
ID:	2217712

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nebešerkit jūs to latviško trolio. Tegu toliau gyvena savo iliuzijų pasaulyje.
    Man galima.
    Aš turiu tikrą trolio identifikacinę lentelę

    ;-P

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nėra tos RIX estakados baigtumo 50 proc. Ten statomos dalies baigtumo gal 50 proc. ir galima būtų priskaičiuoti (bet ir tai yra tik išbetonuotos atramos ir tik pradėtos įrengti sijos). Tik vienas esminis dalykas, kad jos statoma tik apie pusę visos estakados ilgio, o likusioje dalyje, kaip rašiau ir rodžiau nuotrauką - net nei vienas grumstas nepajudintas

    Maža schemutė, kad suprasti esmę:
    Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.



    Komentuoti:

Working...
X