Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Po cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija, o Lietuvai dar leidžiama elektrifikuoti RB1. Manau, šituos kelis kilometrus dasitiesti per egzistuojančio geležinkelio žemę nebūtų daug problemų, kai pagrindinė linija bus baigta.
- 6 patinka
-
Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokiaParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.
Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.Parašė John Rodyti pranešimą
Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.
Komentuoti:
-
Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
Komentuoti:
-
Jei tai būtų Latvijoje, VLR konstatuotų, kad atlikta 85% darbų ir jau poryt važiuos traukiniai.Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąViadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiai tik estai moka. Galimai dar latviai, bet jie RB stato tik Rigos centre.Parašė Tomas Rodyti pranešimąEilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės todėl, kad arba važiuoji per Panevėžį, arba važiuoji į Panevėžį.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos?
Komentuoti:
-
Žinoma, kad išeitų, bet tokių planų nėra ir tokios atšakos tikriausiai nebus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.Parašė John Rodyti pranešimąDėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Į Suwalkus, ar pro kur ten Lenkijoj geležinkelis eina. Galėtų būti populiari šopinimosi kryptis.
Komentuoti:
-
Dėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
- Pirminis Rygos pajungimo variantas buvo be loop, o tik iš rytų pusės (aklikelis). Latviai tik gerokai vėliau pridėjo tą kelią pro oro uostą.
- Ne, Zasulauks nėra Rygos centras (whut?
) ir Daugavpils irgi nėra Rygos centras. RB dalis Rygos centre yra tarp Lāčplēša iela ir upės, o ten estakada yra baigta. Už šios dalies ribų RB eis keliais, kur darbai labiau primins priemiesčio darbus nei miesto centro darbus.
- Ne, Lietuviškos priemiestinės stotys, pastatytos prie miestų be didelių griovimų, nei iš tolo neprilygsta tam, kas buvo padaryta ir yra daroma Rygoje ir jų mazgo formavime (gal nebent visos kartu sudėjus)
Visa kita - tik eilinė blevyzgų dozė.
Komentuoti:
-
Koks dar pylimas. Ant pastatų supils gruntą ir pertvers gatves?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.
Sprendinys dėl sankasos ar estakados įrengimo nesikeičia, keičiasi tik tai, kad laikinai vietoje 1435 mm bėgių bus 1520 bėgiai.
Komentuoti:
-
Man galima.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNebešerkit jūs to latviško trolio. Tegu toliau gyvena savo iliuzijų pasaulyje.
Aš turiu tikrą trolio identifikacinę lentelę
;-P
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.Parašė sleader Rodyti pranešimąNėra tos RIX estakados baigtumo 50 proc. Ten statomos dalies baigtumo gal 50 proc. ir galima būtų priskaičiuoti (bet ir tai yra tik išbetonuotos atramos ir tik pradėtos įrengti sijos). Tik vienas esminis dalykas, kad jos statoma tik apie pusę visos estakados ilgio, o likusioje dalyje, kaip rašiau ir rodžiau nuotrauką - net nei vienas grumstas nepajudintas
Maža schemutė, kad suprasti esmę:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal jau užteks paistyti. Nes tamsta matomai per daug gaudosi, kad prisifantazuoja kažkokių savų milestone ir juos skaičiuoja.Parašė VLR Rodyti pranešimąsleader
Suk visą tai kaip tik nori (akivaizdžiai nesigaudai, kiek kainuoja padaryti tokius darbus miesto centre), bet minėti darbai turi pilną finansavimą ir bus baigti 2027. O Rygos centre buvo baigti visi darbai, reikalingi pajungti Rygai iš rytų pusės kaip buvo planuojama pirminiame RB variante. Miestas skendėjo dulkėse 10 metų ir taip, ta estakada yra baigta, o bėgius ten pakeisti į standartinę vėžę užimtų gerą savaitę.
Tiltas į vakarus jau yra Rygos loop dalis, t.y. to maksimalaus varianto ir bus statomas antroje dalyje. Jo kaina tėra 100 milijonų ir yra maža dalis to, kas buvo išleista centre.
Traukiniai važiuoja bėgiais ar pinigais? Šiaip progresas skaičiuojamas ne išleistomis lėšomis, o atliktų darbų kiekiais (rezultatu), arba dar galima vertinti pagal laiką reikalingą darbams atlikti. T.y. jeigu per 200 dienų sumontuota kažkokia brangi konstrukcija (kad ir 60 proc. projekto sąmatos), o likusiems darbams užbaigti reikia 500 dienų, tai niekaip nereiškia, kad atlikta 60 proc. darbų. Juo labiau tamstos atliekamuose palyginimuose kas greičiau turės veikiančią RB ir užbaigs projektą.
Kokiame pirminiame RB variante? Pirminiame variante (o ir bet kuriame kitame) RB yra 1435 mm geležinkelio linija. Jokie daliniai esamų 1520 bėgių panaudojimai, kad pasiekti RIX, nėra ir nebus RB jokia forma. O jeigu kalbėti apie susidariusios situacijos adaptaciją, kur leista latviams nenutiesti 1435 mm iki RIX ir kitokiu laikinu būdu išnaudoti objektą, kad pateisinti skirtas paramos lėšas jam, tai tada ir Lietuvoje skaičiuokime esamą 1435 mm geležinkelį, nes jis tokiomis pačiomis teisėmis įtrauktas į tą adaptaciją. O jau tada 125 km funkciuonuojančio geležinkelio kažkaip sunkiai pasilygina su 1,5 km inžinerinėmis konstrukcijomis Rygoje
Sėkmės gaudantis!Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 22:55.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: