Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Ar tikrai ?Parašė Scharas Rodyti pranešimą
Papildant: iš ilgametės patirties darant įvairių sričių projektus Baltijos šalyse, spėju, kad lietuviai pastatys pirmi, estai - puse apimties pastatys antri, latviai - pastatys kažką. Ir čia jokio sarkazmo: tiesiog taip veikia mūsų mentalas (jis gan reikšmingai skiriasi). Lietuviams svarbu pasididžiavimas dideliais darbais, estai - racionalūs, mokantys dirbti, bet eventually siekia maksimalios naudos sau ir didelių projektų apskritai vengia, nes niekas nenori prisiimti atsakomybės, na, o latviai - daro kaip jiems tuo metu išeina (po to per didelius skausmus taiso ir valo). Geriausia pavyzdžiai - energetika: estai jau dvidešimt metų „stato“ grandiozinius vėjo parkus jūroje ir žemėje bei giriasi apie tai visam pasauliui (instaliuota galia šiai dienai - 0,68 GW), latviai - daro, bet iki galo nieko nepadaro nes oligarchai pagalius į ratus kaišioja (rezultatas - 0.13 GW), lietuviai - tiesiog daro (rezultatas - be plauko 2GW). Tas pats su elektros jungtimis (neskaičiuokit Estlinkų, nes jie ne estiški, o bendrai finansuoti). Ir taip visose srityse. Gal jūs turite kitos praktikos, bet mano 20+ metų patirtis sako, kad apskritai nereikia klausyti latvių ir reikia skirti kuo estai giriasi (užsienyje, nes šalies viduje - situacija kita, ten maža šalis ir visi žino, kaip yra iš tikrųjų) nuo to ką jie realiai daro.
Estai pirmieji eurą įsivedė, latviai antri, o lietuviai....
Beje, vakar pralėkiau pro Estiją. Tai Estijoje statybos vyksta visoje trasoje. Todėl estų sprendimas pirkti traukinius - logiškas. Nuotraukos FB grupėje.
Komentuoti:
-
Pats buvau neseniai Estijoj, nuodugniai stebėjau aplinką, kelius, fasadus, parkovkes, etc., ir jaučiau, kad 60-70% protestantizmas (šiuolaikine jos forma sakykime) 30-40% pagyrų, PR įspūdžio sukūrimas, ar šiaip sovietinio palikimo... Visko ten yra realybėj, bet...Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru
Ar čia tas atvejis kai užsieny gauni pagirų, kaip čia wow, bet realybė tokia sakykim labiau spalvota. Čia man primena pagyras Lietuvai dėl jos laikysenos Kinijos atžvilgiu, lyg ir čia visai geopolitinė kovotoja atrodo Lietuva, bet realybė nėra tokia visiškai vienareikšmė, o žmonės gal ir nesigilina 100%.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.29, 00:12.
Komentuoti:
-
Šiaip jau Romas yra PR ekspertas, visada pasako, jei kas ne taip su kokia nors Radarų direkcija ar Via Lietuva. Gal ir apie Rail Balticos estus pasisakys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.Parašė VLR Rodyti pranešimąEstai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kodėl projektų valdymo šviesulys vis dar nepriimtas į LTGI ?Parašė VLR Rodyti pranešimąNet 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Projekto dokumentai yra prieinami internete, galima rasti net menkiausias detales apie mažiausius sprendimus. Tad tu ir 'anas žmogus' galite kartu slėptis su savo asmeninėmis patirtimis ir labai specifinių sprendimų kišimu po vienu skėčiu pagal tautybę, lyg tai būtų 20 amžiaus pradžia.
Estai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.
Komentuoti:
-
gal tu jau raminkis vaikuliukParašė VLR Rodyti pranešimą
Jei aš išvyksiu paskutinis, tai tu jau būsi išvykęs? Planuoji išvykti? Nemanau, kad daug kas tave laikys
O savo išvykimo rutiną susiplanuosiu ir be pagalbos žmogaus, kuris nesugeba suregzti rišlaus sakinio.
del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.Parašė VLR Rodyti pranešimąLatviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai akivaizdu, kad estai! Kontraktas pasirašytas, traukiniai užsakyti, kas gali nueit netaip? Liko tik sulaukt keleivių pervežimo pradžios.Parašė VLR Rodyti pranešimądarosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip, naujai pastatyta estakada su laikinai įrengta rusiška vėže yra baigta estakada. Vėžės pakeitimas tokioje atkarpoje yra kosmetinis dalykas. Skirtingai nei vingiavimo išlyginimas cariniame šunkelyje Kaunas - Lenkija (tikrajame РБ).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.
Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?
Komentuoti:
-
Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.
Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O latviai pradėjo pirkti 1520mm traukinius savo РБ linijai ar dar ne?
Net 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo....tik pastaraisiais metais „Rail Baltica“ projektas buvo integruotas į visą LTG grupės strategiją, LTG pertvarkyta visa projekto įgyvendinimo struktūra, paskirti nauji atsakingi asmenys. Turbūt daug kam net sunku tuo patikėti, bet anksčiau to nebuvo.
Ir vis tik kaip pavyzdį naudoju ne latvius, o estus.
Komentuoti:
-
Tramvajus su vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais reguliuojamas ir negalintis vežti žmonių, ar kažką naudingo pastatė? Nes lyginti kietą ir miestui naudingą projektą su pinigų ištaškymų irgi turbūt priklauso nuo 'požiūro kampo'.
Komentuoti:
-
Galiu patvirtinti, kad estai už Rail Baltica I pinigus Taline pasistatė tramvajaus liniją į oro uostą. Kažkas klausia apie tai kuo susiję projektai - susiję tuo, kaip elgiamasi su (dideliais) pinigais. Beje, nenoriu pasakyti, kad gerai ar blogai: čia priklauso nuo požiūrio kampo
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ne pylime čia esmė. Esmė, kad situacijoje kai planuodami paleisti regioninius traukinius, kurie važiuos tik Estijoje ir kitų šalių RB progresas šių maršrutų aptarnavimui visiškai nesvarbus, įterpia LT ir LV, bei kažkokius menamus "jeigu".Parašė VLR Rodyti pranešimą
Estai kalba apie paleidimą traukinių nauju HSR pylimu. Tu planuoji girtis paleidimu traukinių tuo cariniu dalyku, kurį Skuodis gerai apibūdino (žr. žemiau)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estai kalba apie paleidimą traukinių nauju HSR pylimu. Tu planuoji girtis paleidimu traukinių tuo cariniu dalyku, kurį Skuodis gerai apibūdino (žr. žemiau)?Parašė sleader Rodyti pranešimąLTG dabar irgi gali išstoti, kad nepriklausomai nuo Latvijos ir Estijos galimo atsilikimo, mes vis vien planuojame susisiekimą su Varšuvą per RB.
Kažkada pasistatėme Europos standarto bėgius (juos vadinu „lėtaisiais“) nuo Lenkijos iki Kauno, bet niekaip negaliu suvokti, kodėl jie tuomet pastatyti „kreivi“ (dėl ko juos dabar turime „ištiesinti“) ir kaip tuomet nebuvo kartu įdiegta signalizacijos sistema. Tiesa pasakius, negali suvokti ir dabartinė LTG vadovybė. Ką reiškia jos trūkumas? Kad eismą, šiek tiek sutirštinus, reguliuojame vėliavėlėmis ir mobiliaisiais telefonais. Dėl to negalima rizikuoti ant bėgių statant keleivinių traukinių, o dabartinis krovininių traukinių pralaidumas yra keturis kartus mažesnis, nei galėtų būti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na toks įdomus komentaras perkant regioninius traukinius, kurie vis vien važiuotų šalies vidujeIn case our southern neighbors Latvia and Lithuania lag behind us a bit, we are still planning to use Rail Baltic regionally on the line Tallinn-Pärnu and Tallinn-Häädemeeste
Labai pataiko į tai, ką Scharas parašė savo žinutėje.
LTG dabar irgi gali išstoti, kad nepriklausomai nuo Latvijos ir Estijos galimo atsilikimo, mes vis vien planuojame susisiekimą su Varšuvą per RB.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O latviai pradėjo pirkti 1520mm traukinius savo РБ linijai ar dar ne?Parašė VLR Rodyti pranešimąDar naujienų iš Estijos: pradedamas regioninių RB traukinių pirkimo procesas ir siekiama paleisti traukinius iki Pärnu, nes darosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
Komentuoti:
-
Dar naujienų iš Estijos: pradedamas regioninių RB traukinių pirkimo procesas ir siekiama paleisti traukinius iki Pärnu, nes darosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
Estonia to buy up to five regional trains for Rail Baltic
https://www.err.ee/1609781376/eesti-...regionaalrongiEstonia plans to purchase up to five new passenger trains, which will primarily operate between local stops on Rail Baltic. The total cost of the trains is expected to be between 60 and 75 million euros (excluding VAT).
Kuldar Leis from Rail Baltica: if Latvia and Lithuania don't finish their part, we'll still run the train
https://www.logistikauudised.ee/saat...gi-ikka-soitmaIn case our southern neighbors Latvia and Lithuania lag behind us a bit, we are still planning to use Rail Baltic regionally on the line Tallinn-Pärnu and Tallinn-Häädemeeste
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: