Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur? Ant A17 ir sodybų? Nelabai. Net nekreipiant dėmesio kaip atvesti 1520mm kelius - jau dabar planuose yra gana sudėtingas nuvažiavimas, jei darom dar ir į šiaurę, tai dar extra vargo + reikia derinti su A17 vėlgi. Čia toks ne-variantas, kad nesuprantu kodėl jums atrodo kad "vietos sočiai".
 - 3 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai jūsų žodžiais, "konstruoji šiaudines baidykles", manau yra pilnai galima ir kitiems jas parodyti. Tai kad ne į mano pastebėjimus atsakinėjote nereiškia kad jūsų temos nukreipinėjimas nėra atsakymas į argumentus. Kaip ir lygiai taip pat pasakymas "eik pasižiūrėk". Atsakinėkite realiais argumentais, o ne atsisukinėjimais.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Mano atsakymas buvo ne tau.
 
 O į tavo blevyzgas galiu irgi atsakyti: už gerokai mažiau nei pusę milijardo galima tokią teritoriją ir priemiesčiuose rasti, nekalbant apie ariamus laukus. Žemiau kritikos ribos.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pvz., čia:Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Kur? Ant A17 ir sodybų?
 
 https://www.google.com/maps/@55.7428...oASAFQAw%3D%3D
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai proporcinga ~80 ha teritoriją pasiūlyti pakeisti į geriausiu atveju 20 ha teritorijąParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pvz., čia:  
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei būtų normalus 1520 shuttle servisas tarp Gustonių ir Panevėžio, suderintas su visais Panevėžyje stojančiais RB traukiniais, tai turbūt būtų ok variantas tiek piniginiu, tiek patogumo požiūriu. Nes visgi let's be real, niekas tos atšakos arčiau Panevėžio nestatys, bent jau ne artimoje ateityje, ir turbūt nelabai yra prasmės apie tai tiek daug diskutuoti.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Artanjanas".Parašė Sula Rodyti pranešimąGal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
 
 Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
 Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
 Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 500 milijonų eurų + dešimčių kilometrų HSR infrastruktūros išlaikymo kaštai negalėtų išpirkti atitinkamo dydžio žemių Panevėžio, neturtingo ir netankaus regiono, priemiesčiuose? Mes gyvename skirtinguose pasauliuose.
 
 Ir taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti. Ta ir sakau nuo pat pradžios - buvo susiknista planavimo stadijoje. Ruožą pro Panevėžį buvo galima planuoti iš anksto, o krovininę stotį - gerokai arčiau pagrindinio ruožo. Tiesiog susimovėm lygioje vietoje ir tiek.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Antarjanas".
 
 Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
 Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
 Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visų pirma ne aš, o Panevėžys.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
 
 Visų antra, taip ir neatsakei kokia tavo patirtis projektavime ar projektų valdyme.
 
 Visų trečia, aš turiu oficialų trolio ženkliuką.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtektų VLR eilinį kartą už tokius epitetus prabanint ir būtų visiems ramu, nebereikėtų skaityti to neadekvato pranešimų. Vienok džiugu, kad yra žmonių, kurie taip stipriai pasiruošę atstovėti savo poziciją. Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 ir pan.
 
 Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didysis eksperte, atskirkite vieną kartą regioninę stotį nuo krovininės stoties su depais ir kitais statiniais. Dėkojame už supratingumą, ir, kaip pats sakėte, GTFO.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
 
 P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Kita forumo pusė, tuo tarpu, pradžioje gynė abiejų ruožų statymą, po to lyg perėjo prie mano varianto, kur yra planuojama kitokio tipo jungtis nei naujas ruožas pro Panevėžį. Įskaitant tave patį, matau (pagal ‘Patinką’ prie John pranešimo, kur siūloma kitokio tipo jungtis). Tai kas čia iš mūsų mėtosi?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.  
 
 Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tavo pageidavimu Panevėžys bus prijungtas Vmax=160 km/h linija.Parašė VLR Rodyti pranešimąIr taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti.
 Gali tai įsirašyti į savo atliktų darbų sąrašą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutriuškinimu laikai savo blėnį, kuris suėjo tik tau ir komujonui? Tikrų tikriausias sutriuškinimas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
 
 Gyvenk toliau savo iliuzijų pasaulyje, aukštink visiškus projekto lūzerius latvius ir džiaukis.
 Kol nebuvo interneto, kad žmogus durnas žinojo tik artimieji. Linkiu daugiau laiko praleisti offgrid.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Leisk jaunimui išsilieti ten, kur jo atseit klauso.Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Smagu kad priėjome trečiokų lygio "aš pasiunčiau tave nx pirmas, tu manęs nx negali siūsti" lygio diskusiją.Parašė VLR Rodyti pranešimąP.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
 
 
 O jei rimčiau, tai reiktų realiai atsakinėti į argumentus o ne sakyti kad atsakinėta į vieną kai matosi kad kalbėtą apie kitą.
 
 Štai, prašom, kai argumentą (jei tokiu galima vadinti pasiuntimą mokytis) kiti išvadino nesąmonę, tas argumentas patapo apie visai kitą reikalą:Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Tai kas čia iš mūsų mėtosi? 
 
 Jūsų pačių pradėta tarsi laisvai galima suprojektuoti krovinių stotį kitoje vietoje:
 Parašė VLR Rodyti pranešimąKrovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.Labai paprastai atsakyta kad krovinių stočiai reikia žiūrėti nuolydžius, ir kad tai kainuoja, be fakto kad ji turi būti arti linijos.Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga. Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
 Atsakymas į šitai - kad žinai, gali pasižiūrėti kaip bet kokia regioninė stotis kitur statoma - atsakinėjant konkrečiai į postą atsakantį dėl krovininės stoties sudėtingumų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąJei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.
 
 Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
 
 Kai pradėjo kiti kalbėti jog maišomos krovininės ir keleivinės stotys - paimama ir pradedama sakyti kad "ne, čia vis dėl to apie keleivines kalbėjau"Parašė VLR Rodyti pranešimąJei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
 
 Aišku visada galima tiesiog ignoruoti argumentus - kviečiau surasti kur pastatyti krovininę stotį arčiau Panevėžio, kad nereikėtų statyti ruožo per Gustonis, ką jūs siūlėte kaip geresnį variantą, bet pasiūlymų stoties lokacijai dar neteko išgirsti. Ir prieš jums pradedant teigti kad "ne, aš niekada nesiūliau tokio varianto", štai prašom, citata, dar šviežia.Parašė VLR Rodyti pranešimąToje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
 
 Parašė VLR Rodyti pranešimąMan atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti. Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
 
 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, aš visada sakiau, kad Panevėžio jungtį reikėjo iš karto planuoti šalia aplinkkelio, o krovininę - suprojektuoti be dešimčių kilometrų HSR ruožo. Net ir dabartinėje vietoje jos pajungimą prie HSR linijos būtų galima padaryti gerokai paprasčiau ir be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų. Taip sakau ir dabar tai yra akivaizdu. Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.
 - 1 patinka
 Comment






Comment