Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei būtų normalus 1520 shuttle servisas tarp Gustonių ir Panevėžio, suderintas su visais Panevėžyje stojančiais RB traukiniais, tai turbūt būtų ok variantas tiek piniginiu, tiek patogumo požiūriu. Nes visgi let's be real, niekas tos atšakos arčiau Panevėžio nestatys, bent jau ne artimoje ateityje, ir turbūt nelabai yra prasmės apie tai tiek daug diskutuoti.

    Comment


      Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina
      Prilaikyk pirštukus.
      ir pan.

      Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
        Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Artanjanas".

        Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
        Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
        Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.

        Comment


          500 milijonų eurų + dešimčių kilometrų HSR infrastruktūros išlaikymo kaštai negalėtų išpirkti atitinkamo dydžio žemių Panevėžio, neturtingo ir netankaus regiono, priemiesčiuose? Mes gyvename skirtinguose pasauliuose.

          Ir taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti. Ta ir sakau nuo pat pradžios - buvo susiknista planavimo stadijoje. Ruožą pro Panevėžį buvo galima planuoti iš anksto, o krovininę stotį - gerokai arčiau pagrindinio ruožo. Tiesiog susimovėm lygioje vietoje ir tiek.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Antarjanas".

            Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
            Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
            Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.
            Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
              Visų pirma ne aš, o Panevėžys.

              Visų antra, taip ir neatsakei kokia tavo patirtis projektavime ar projektų valdyme.

              Visų trečia, aš turiu oficialų trolio ženkliuką.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                ir pan.

                Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
                Užtektų VLR eilinį kartą už tokius epitetus prabanint ir būtų visiems ramu, nebereikėtų skaityti to neadekvato pranešimų. Vienok džiugu, kad yra žmonių, kurie taip stipriai pasiruošę atstovėti savo poziciją. Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
                  Didysis eksperte, atskirkite vieną kartą regioninę stotį nuo krovininės stoties su depais ir kitais statiniais. Dėkojame už supratingumą, ir, kaip pats sakėte, GTFO.

                  Comment


                    Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.

                    P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.
                      Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Kita forumo pusė, tuo tarpu, pradžioje gynė abiejų ruožų statymą, po to lyg perėjo prie mano varianto, kur yra planuojama kitokio tipo jungtis nei naujas ruožas pro Panevėžį. Įskaitant tave patį, matau (pagal ‘Patinką’ prie John pranešimo, kur siūloma kitokio tipo jungtis). Tai kas čia iš mūsų mėtosi?

                      Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Ir taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti.
                        Tavo pageidavimu Panevėžys bus prijungtas Vmax=160 km/h linija.
                        Gali tai įsirašyti į savo atliktų darbų sąrašą

                        Comment


                          Ir ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
                            Sutriuškinimu laikai savo blėnį, kuris suėjo tik tau ir komujonui? Tikrų tikriausias sutriuškinimas.

                            Gyvenk toliau savo iliuzijų pasaulyje, aukštink visiškus projekto lūzerius latvius ir džiaukis.
                            Kol nebuvo interneto, kad žmogus durnas žinojo tik artimieji. Linkiu daugiau laiko praleisti offgrid.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Ir ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams
                              Leisk jaunimui išsilieti ten, kur jo atseit klauso.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
                                Smagu kad priėjome trečiokų lygio "aš pasiunčiau tave nx pirmas, tu manęs nx negali siūsti" lygio diskusiją.


                                O jei rimčiau, tai reiktų realiai atsakinėti į argumentus o ne sakyti kad atsakinėta į vieną kai matosi kad kalbėtą apie kitą.

                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Tai kas čia iš mūsų mėtosi?
                                Štai, prašom, kai argumentą (jei tokiu galima vadinti pasiuntimą mokytis) kiti išvadino nesąmonę, tas argumentas patapo apie visai kitą reikalą:

                                Jūsų pačių pradėta tarsi laisvai galima suprojektuoti krovinių stotį kitoje vietoje:
                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.
                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Taip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
                                Labai paprastai atsakyta kad krovinių stočiai reikia žiūrėti nuolydžius, ir kad tai kainuoja, be fakto kad ji turi būti arti linijos.
                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.

                                Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
                                Atsakymas į šitai - kad žinai, gali pasižiūrėti kaip bet kokia regioninė stotis kitur statoma - atsakinėjant konkrečiai į postą atsakantį dėl krovininės stoties sudėtingumų.

                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
                                Kai pradėjo kiti kalbėti jog maišomos krovininės ir keleivinės stotys - paimama ir pradedama sakyti kad "ne, čia vis dėl to apie keleivines kalbėjau"

                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
                                Aišku visada galima tiesiog ignoruoti argumentus - kviečiau surasti kur pastatyti krovininę stotį arčiau Panevėžio, kad nereikėtų statyti ruožo per Gustonis, ką jūs siūlėte kaip geresnį variantą, bet pasiūlymų stoties lokacijai dar neteko išgirsti. Ir prieš jums pradedant teigti kad "ne, aš niekada nesiūliau tokio varianto", štai prašom, citata, dar šviežia.

                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.



                                Comment


                                  Taip, aš visada sakiau, kad Panevėžio jungtį reikėjo iš karto planuoti šalia aplinkkelio, o krovininę - suprojektuoti be dešimčių kilometrų HSR ruožo. Net ir dabartinėje vietoje jos pajungimą prie HSR linijos būtų galima padaryti gerokai paprasčiau ir be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų. Taip sakau ir dabar tai yra akivaizdu. Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.
                                    Problemos su teksto supratimu?

                                    Comment


                                      Kai ateini paskaityt įdomių diskusijų, o piliečiai sugalvoja paspamint.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        ]be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų.
                                        O koks kainos skirtumas naujų HSR ir ne HSR bėgių? Mano supratimu, ten nėra iš esmės nieko specialaus, tik didesni posūkių spinduliai.

                                        Comment


                                          Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X