Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDėl Latvijos:
Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/
Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.
Taip pat:
- Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
- Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Dėl tilto statybų nebuvo pačio rangovo pasirinkimo peripetijų, kas irgi vėlino projektą?
Komentuoti:
-
Statybos strigo, nes statybos rangovas nepriėmė darbo projekto, dėl jame esančių klaidų ir projektuotojui teko jį perdaryti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPalpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.
https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad šalia Misos yra Uolainė stotelė, iš kurios į ir iš Rygos važinėja traukinys kas valandą, tad nuo tos vietos iki Rygos centrinio mazgo jau dabar galima patogiai nusigauti per 24 minutes, tad Rail Baltica prie Rygos priartės labai reikšmingai.
Paskutinis taisė Palpatine; 2025.07.23, 07:24.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąTu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa va, pasirodo latviai lenkia net estus.
Komentuoti:
-
Dėl Latvijos:
Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/
Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.
Taip pat:
- Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
- Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 07:48.
Komentuoti:
-
Kol Lietuvoje vargstama su varganu Jonavos tilteliu per Nerį, estai jau pastatė pirmą RB trasoje skrajojantį tiltą:
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: