Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
    Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
    ... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
    Iš statytojo pusės čia diskusijų vertas dalykas, kas geriau:
    a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
    b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
    Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
    Estai šitoje dalyje nepralenkiamai priekyje nuo latvių, nes kaip suprantu čia jie efektyviai kartu atsinaujino ir savo 1520 mm liniją. T.y. tas matomas produktas būtent yra eksploatuojamas 1520 mm kelias, o dabar darbai tęsiami su 1435 mm statyba. Kai latviai, bent jau Rygoje kažką sulipdė dėl standartinės vėžės, o esamoje vėžėje nepasiekė jokių patobulinimų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
    Ne stovi, o levituoja. Matosi, kad estų mąstymas kaip visada vienu žingsniu priekyje pasaulio - pas juos jau bus traukiniai-dronai, kuriems nebereikalingi bėgiai, sankasos ir kita XIX a. lygio inžinerija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Video iš Estijos

    Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Video iš Estijos

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dėl Latvijos:

    Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
    https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/

    Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.

    Taip pat:

    - Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
    - Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje

    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
    Įrašą remia Latvijos susisiekimo ministerija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl tilto statybų nebuvo pačio rangovo pasirinkimo peripetijų, kas irgi vėlino projektą?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Statybos strigo, nes statybos rangovas nepriėmė darbo projekto, dėl jame esančių klaidų ir projektuotojui teko jį perdaryti

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Palpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
    kiek dar busi primelaves sioje temoje, melagi tu?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.

    https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Palpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad šalia Misos yra Uolainė stotelė, iš kurios į ir iš Rygos važinėja traukinys kas valandą, tad nuo tos vietos iki Rygos centrinio mazgo jau dabar galima patogiai nusigauti per 24 minutes, tad Rail Baltica prie Rygos priartės labai reikšmingai.
    Ar tikrai toji Misa yra taip šalia Ryga-Jelgava geležinkelio? Tuo labiau kad RB pirmu etapu net neis per patį miestą, tai ir net nekirs menamo geležinkelio, o nuo Iecava eis tolyn į šiaurę link Salaspils.

    Click image for larger version  Name:	LV-RB.png Views:	0 Size:	469,8 kB ID:	2211640
    Paskutinis taisė Palpatine; 2025.07.23, 07:24.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
    Tu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?
    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Na va, pasirodo latviai lenkia net estus.
    Tu bandai lyginti Estų tiltelį su 1.5km ilgio tiltu per Nerį?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Na va, pasirodo latviai lenkia net estus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dėl Latvijos:

    Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
    https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/

    Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.

    Taip pat:

    - Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
    - Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje

    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
    Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 07:48.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kol Lietuvoje vargstama su varganu Jonavos tilteliu per Nerį, estai jau pastatė pirmą RB trasoje skrajojantį tiltą:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_22-7-2025_184125_www.youtube.com.jpeg
Views:	681
Size:	162,5 kB
ID:	2211581

    Komentuoti:

Working...
X