Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    „LTG Infra“ perėmė „Rail Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos projektavimo sutartį iš „RB Rail“ https://www.vz.lt
    Lietuvos geležinkelių (LTG) grupės infrastruktūros įmonė „LTG Infra“ pasirašė europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lenkijos sienos projektavimo darbų sutartį su Vokietijos įmone „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ bei bendra trijų Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“. Vadovaujantis pernai patvirtintu nauju „Rail Baltica“ projekto valdymo modeliu, „LTG Infra“ perėmė šios sutarties įgyvendinimą, antradienį pranešė LTG.
    „Rail Baltica“ valdymo vadovo Justo Vyžinto teigimu, valdymo modelio pakeitimas – ilgai lauktas, teigiamas pokytis, leidžiantis spartinti projekto įgyvendinimą Lietuvoje. Dėl jo sutarė visos projekte dirbančios šalys, kartu su Europos Komisija.
    „RB Rail AS“ ir toliau vykdo koordinuojančias, priežiūros, atitikties dizaino gairėms ir finansų funkcijas. Tačiau tuos darbus, kuriuos įgyvendiname čia, Lietuvoje, perimame į savo rankas. „LTG Infra“ turi visus reikalingus resursus, kad užtikrintų Lietuvoje vykdomų sutarčių įgyvendinimą ir priežiūrą“, – pranešime cituojamas J. Vyžintas.
    Sutartis su „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ buvo pasirašyta kaip trišalė, kadangi viešąjį pirkimą atliko įmonė „RB Rail AS“.
    Nuo šiol pirkimus skelbs ir sutartis dėl projektavimo, rangos bei kitų „Rail Baltica“ projekto darbų Lietuvoje sudarys „LTG Infra“.
    „Deutsche Bahn“ įmonių grupės įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ suprojektuos beveik 100 km elektrifikuoto dvikelio greitojo geležinkelio ruožą nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno (Jiesios). Sutarties vertė – 38,3 mln. Eur (be PVM).
    Sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais, o visą „Rail Baltica“ projektą, sujungiant Baltijos šalis su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais.Lietuva iki liepos buvo užsitikrinusi 1,6 mlrd. Eur paramos projektui iki 2030 metų, o papildomai siekiama gauti dar 4 mlrd. Eur.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.
    O per kiek jis būtų sugriuvęs?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Estakados kolonos RIX stoties prieigose gerai atrodo, tik gaila, kad šiame taške vaizdas į viena pusę yra neblogas, bet į kitą nelabai įkvėpiantis.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_40.png Views:	7 Size:	1,15 MB ID:	2216998
    2025.08.09
    Click image for larger version  Name:	pro-j5RzE8Oj.jpeg Views:	6 Size:	882,5 kB ID:	2216999

    Click image for larger version  Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg Views:	6 Size:	991,6 kB ID:	2217000
    Paskutinis taisė sleader; 2025.08.25, 14:41.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Latviai stotis pastatę
    Kuri yra tavo mėgstamiausia latvių pastatyta stotis? Centrinės pirmas etapas tik dabar normaliai prasideda, oro uoste irgi vis dar estakadas baiginėja (abu projektai finansuojami pačių latvių, ne iš RB lėšų). Tai čia gal apie kokias nors priemiestines Lietuvoje vis kalbama? Ten nemažai progreso buvo neseniai padaryta su platformų aukščiais ir standartais apskritai. Bet ten irgi ne iš RB lėšų darbai.

    Kalbant apie oro uosto estakadas tai jos atrodo lyg iš Le Corbusier šlapio sapno:
    https://www.facebook.com/share/p/19ZKBPrtgQ/
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.25, 14:17.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlau nepamiršti, kad ten buvo sarkazmas

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.
    (Pasitaisau) Čia tiems, kurie taip kalba nesarkastiškai: Siūlau nepamiršti, kad čia ilgis ne 150 metrų, bet 1,5 km. Ir ne kokia estakada, bet tiltas.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.08.25, 14:36.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Taip, estai viską pabaigę laukia traukinių. Latviai stotis pastatę, liko biškį bėgius pabaigti. Tik lietuviai prie vieno tiltelio penktus metus kapstosi, ir tą patį be projekto lipdo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tai Latviai jau gi visas statybas vienu kontraktu nupirko, jiems daugiau nieko ir nereikia: https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
    Šitą aš tai žinau. Man tik keista, kaip pagal tame puslapyje esančią informaciją galima būtų susidaryti įspūdi, kad tik estai ir latviai juda į priekį, o lietuviai nieko neveikia ir tik projektukus ruošiasi Jeigu nesigilinant (nes tada nekiltų klausimų kas ir kaip) ir tik paviršutiniškai pažiūrėjus, tai nesunku pamatyti, kad ir tie patys estai skelbia ne vieną ir ne du konkursus projektavimui, o Lietuvoje vykdoma nemaža atkarpa, pasirašomos sutartis dėl kitų atkarpų statybos. Tik dėl latvių tada kiltų daug klausimų, nes nei žemėlapiuose pas juos daug progreso atžymėta, nei pirkimų planuose be telefonų ir automobilių matyti kažkokie darbų/projektų pirkimai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ypatingai Latviai jau pajudėję į priekį, pagal tą patį Railbaltica.org puslapį
    Kai LT ir EE pirkimų plane numatę projektavimo ar rangos darbus, tai LV perka: Mobiliuosius telefonus, ryšio paslaugas, automobilių nuomą, valdybos narių atranką, įdarbinimo paslaugas ir kt. Tai pagal tai galima būtų spręsti, kad pas Latvius jau viskas eina į pabaigą
    Tai Latviai jau gi visas statybas vienu kontraktu nupirko, jiems daugiau nieko ir nereikia: https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Ypatingai Latviai jau pajudėję į priekį, pagal tą patį Railbaltica.org puslapį
    Kai LT ir EE pirkimų plane numatę projektavimo ar rangos darbus, tai LV perka: Mobiliuosius telefonus, ryšio paslaugas, automobilių nuomą, valdybos narių atranką, įdarbinimo paslaugas ir kt. Tai pagal tai galima būtų spręsti, kad pas Latvius jau viskas eina į pabaigą

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje
    Ne netesingai. Projektavimas dar nėra pabaigtas nė vienoje šalyje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ar aš teisingai suprantu, kad jei Estija su Latvija juda į priekį su Rail baltica, tai mes vis dar kapstomės projektavimo stadijoje? Bent jau taip atrodo oficialiame Rail baltica puslapyje

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kinai tokį tiltą būtų at3dprintinę per 2 savaites.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Realybėje masteliai atrodo įspūdingesni nei teko matyti nuotraukose.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?
    Padoriai suskaičiavus vandenį, suprojektavus nuolydžius ir įrengus drenažą bei vandens nuleidimą ar surinkimą - ne.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Projektavimo pajėgumų trūkumai paskatino LTG įkurti atskirą inžinerinį europinės vėžės padalinį

    "Bus ieškoma įvairių projektavimo sričių specialistų, kurie galėtų patenkinti esamą projektavimo pajėgumo poreikį. Ilgainiui sukauptą kompetenciją ketinama pasiūlyti už Lietuvos ribų.

    LTG nurodo, kad nutiesus „Rail Baltica“, europinė vėžė bus plėtojama Klaipėdos kryptimi ir visoje Lietuvoje, todėl projektavimo veiklų poreikis išliks ir po 2030 m."

    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...adalini-571883

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pasivaikščiojimas po „Rail Baltica“ statybas: antroji stotelė – baigiamieji sankasos darbai
    Lankomės pirmoje suformuotos geležinkelio sankasos atkarpoje. Čia, beveik 10 km ruože Šveicarija–Žeimiai, vyksta baigiamieji darbai. Supilta sankasa – būtinas pamatas, ant kurio netrukus bus klojami bėgiai ir iki metų pabaigos atsiras pirmieji greitojo geležinkelio kontūrai.
    Yra video.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

    Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.
    nuleisti automobilius irgi galimas variantas, svarbu kad nereikėtu keisti bėgiu aukščio nes tai būna brangiausias variantas.

    Šiaip įdomu, ar tokie tuneliukai neskęsta per liūtis?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.
    Todėl pas mus mėgsta ne kelt geležinkelį, o nuleist kelią ten kur reljefas lygus. Pvz Vievyje, Marijampolėje, Plungėje, Lentvaryje. Gaunasi gerokai kompaktiškiau nei daryt milžinišką tiltą mašinoms ir pėstiesiems virš geležinkelio kaip sovietiniais laikais mėgdavo. Turiu įtarimą ir išlaikymas pigesnis, nes iš vaizdo ore kabanti dalis mažesnė ir paprastesnė nei anais atvejais.

    Ypač iš pėsčiojo ir dviratininko pusės tokie tuneliai daug smagiau nei megatiltai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas kuri dalis eitų viršuj? Jei pervažų nedarys, tai vietiniai gaus gerus lankus važinėti. Nebent buvo prisiplanavę visiškai nereikalingose vietose?
    labai didelis. Dėl greito traukinio kilimo laisnio apribojimų viadukas turėtu būti daug ilgesnis. Pagal Ispanijos patirtį - traukinį keliant virš automobilių gaunasi 5 kartus brangiau nei automobilius virš traukinio.

    Komentuoti:

Working...
X