Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Tokiam tiltui žemės darbai labai svarbūs, kone puse darbo.
    Klausimas tik, ar ten geležinkelis lys po Jonavos plentu ar virš jo?

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Čia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.
    Ten toje vietoje aukščio skirtumai >100 pėdų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Čia metro stato? Nes jau kiek laiko tes vis kasa kasa, o nė vieno "statinio" dar nematyt.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Taigi yra nesenos gruodžio nuotraukos to taško
    Click image for larger version

Name:	Rizzani-de-Eccher-tilto-per-Neri-statyba-2.jpg
Views:	816
Size:	1,74 MB
ID:	2181327

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/at...oliu-bandymai/

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Bet ar matosi iš satelito?
    Dabar iš satelito nieko nesimato nes praktiškai visada debesuota.

    Žiūrint copernicus nuotraukas, paskutinė be didelio debesų kiekio iš lapkričio:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250205_024345.png
Views:	775
Size:	78,9 kB
ID:	2181324

    Žiūrint geresnės kokybės, Ortofoto iš praeitų metų balandžio galo:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250205_024216.png
Views:	787
Size:	628,8 kB
ID:	2181325

    Gal kiek daugiau išrausta link kelio, maždaug kiek privažiuojamojo kelio dabar nutiesta.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Bet ar matosi iš satelito?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nelabai toli nuo plento dirbo, anksčiau taip arti nesimatydavo. Ir miškas rodos iki pat Neries slėnio jau iškirstas, taip kiaurai nešviesdavo.
    Paskutinis taisė Tomas; 2025.02.05, 12:23.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Mačiau jau techniką dirbant šiame ruože:
    https://www.google.com/maps/@55.0424...oASAFQAw%3D%3D
    Jeigu tai buvo technika kairėje kelio pusėje važiuojant nuo Kauno, tai ta technika dirba prie tilto per Nerį statybos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Mačiau jau techniką dirbant šiame ruože:
    https://www.google.com/maps/@55.0424...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Senovėje esu važiavęs į Lenkiją be persėdimo. Keisdavo "ratus".
    Ir man teko važiuoti per naktį, tik niekaip nesuprantu kodėl dar neturime tokios patogios galimybės, gal kas turi žinių iš LTG kada važiuosim iš Kauno be persėdimo?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    O neužtektų tose atšakose pastūmėti vieną bėgį be milijoninių investicijų?
    (Iešmai taip pat, paslinkti vieną kraštą tik)
    Ne mediniai pabėgiai, kad galėtum prikalt bėgį kur nori.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    <...> Jeigu būtų įgyvendinta kvaila idėja visoje šalyje pereiti vien prie europinės vėžės, daug periferinių geležinkelių greičiausiai išnyktų nes kas investuos milijonus į absoliučiai visų privažiuojamųjų kelių perdarymą, kad išeitų tas pats rezultatas? <...>
    O neužtektų tose atšakose pastūmėti vieną bėgį be milijoninių investicijų?
    (Iešmai taip pat, paslinkti vieną kraštą tik)

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Siūlyčiau nepamiršti ir Lietuvos krovinių gabenimo geležinkeliais, šitas rodiklis vis dar aukštas Europos mastu. Vakarų Europoje stengiamasi krovinius permesti į geležinkelius, bet tie skaičiai mizerni. Jeigu būtų įgyvendinta kvaila idėja visoje šalyje pereiti vien prie europinės vėžės, daug periferinių geležinkelių greičiausiai išnyktų nes kas investuos milijonus į absoliučiai visų privažiuojamųjų kelių perdarymą, kad išeitų tas pats rezultatas? Atkirtus daug pramonės įmonių nuo geležinkelio, kroviniai persikeltų į kelius, kas reikštų didesnes CO2 emisijas, daugiau avarijų, daugiau kamščių...

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip, ir tai ne kažkoks "it will be available next year" Elono Musko stiliaus kliedesys, o realiai jau daug metų veikianti technologija, plačiausiai naudojama Ispanijoje ir turbūt ne vienas iš mūsų yra tokiu traukiniu netgi važiavęs. Nedarant jokių didelių "studijų" akivaizdu, kad su kokių 3-4 milijardų Eur investicijomis per visas Baltijos šalis, elektrifikacija ir infros upgreidais, leidžiančiais traukiniams stabiliai važiuoti 160 km/h daugumoje ruožų, sutvarkytomis ir naujomis stotimis, visa vėžės pločio keitimo infrastruktūra, galėtume turėti žymiai pigesnę ir greičiau įgyvendinamą Rail Balticą.

    Estija, beje, jau upgreidina savo geležinkelius 160 km/h greičiui, latviai irgi kažką tokio planuojo. Kaip suprantu, tik LTG tyli dėl greičio didinimo ir tikriausiai net neplanuoja perlipti per 120 km/h, neskaitant vieno ar dviejų trumpų ruoželių, kur traukiniai gali važiuoti 140 km/h.

    Dabar gi "statom" "250 km/h" geležinkelį, kur traukiniai daugiau 160 km/h turbūt niekada visvien nevažiuos (jei išvis kada nors važiuos), kaina ~25 mlrd. Eur ir neaiškios viso projekto perspektyvos šiuo metu.
    Važiavau tarp Bazelio ir Strasbūro regioniniu traukiniu, kuris sudarytas iš 1978-1980 metų gamybos vagonų.
    Jautiesi kaip skrisdamas oru, labai minkštas važiavimas. Pamatavau – pasirodo, greitis 200 km/h

    Jau geriau pigesni ir senesni vagonai rusiškoje vėžėje Vilnius–Klaipėda, važiuojantys 140-180 km/h valandos intervalu, negu brangioje europietiškoje vėžėje važiuojantis ekstra-komfortiškas 250-300 km/h greitasis traukinys kas 3-4 valandas...

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    plačiausiai naudojama Ispanijoje.
    Maža to, jau prieš kokius 9 metus Talgo traukiniai važiavo iš raškos į Berlyną.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Baltijos šalys „Rail Baltica“ statyboms prašo dar 325 mln. eurų

    Pasak LTG, gavusi papildomų lėšų Lietuva įrengs tris statinius Kauno mazge, parengs linijos elektrifikavimo nuo Latvijos iki Lenkijos sienos techninį projektą, suprojektuos regionines stotis bei išpirks 30 proc. žemės ruože nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Latvija numato statyti 14,2 km ruožą nuo Lietuvos sienos iki Salaspilio, parengti elektrifikavimo techninį projektą nuo sienos su Lietuva iki Upeslejos, o Estijos – pastatyti 10,1 km dvikelio geležinkelio sankasą nuo Karplos iki Seljos.

    Kartu su nacionaliniu trijų Baltijos valstybių finansavimu „Rail Baltica“ projektui iki šiol skirta 1,43 mlrd. eurų paramos, iš kurių Lietuvai – 529 mln. eurų. Šiuo metu Lietuvoje statoma 46,3 km ilgio pagrindinės linijos sankasa ir inžineriniai statiniai, taip pat paskelbtas konkursas dėl papildomo 12,1 km ruožo statybos. Taip pat planuojama skelbti papildomus konkursus siekiant, jog metų pabaigoje būtų statoma 114 km ilgio sankasos linija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Dar visai kitas klimatas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokios priežastys lemia, kad Estija tų "apribojimų" atsisako, o Lietuva ne?
    Reljefas pagrindinė priežastis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ir be Jon Worth aišku, kad išleisti milijardus vardan kažkokio susigalvojo principo "just because" nėra geras investavimo būdas į geležinkelius. Kas jei po poros metų vėl susigalvosim perdaryti į rusišką vėžę?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kuo toliau tuo labiau atrodo, kad į Vilnių būtų prasmingiau tiesti ne naują liniją, o persiųsti plačiąją vėžę į standartinę. Ir galiausiai tai padaryti visoje Lietuvoje.
    Čia kaip tik Jon Worth pasisakė šia tema:
    https://bsky.app/profile/jonworth.eu/post/3lgq7xlcgxs26

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek girdėjau, techniniai remontuojamo ar naujai statomo LG kelio parametrai yra 160 km/h Vmax. Apribojimai mažesniam greičiui ateina iš signalizacijos ruožų ir vagonų.
    Kokios priežastys lemia, kad Estija tų "apribojimų" atsisako, o Lietuva ne?

    Komentuoti:

Working...
X