Grįžtam į temą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Pasirodė įdomu - Rail Baltica stočiu įrengimo ir ženklinimo dizaino gidas:
https://www.railbaltica.org/wp-conte...n-Elements.pdf
- 5 patinka
Comment
-
Šiaip visos dizaino gairės yra gana įdomios pasiskaityti https://www.railbaltica.org/design-guidelines/
Architektūrinio ir vizualinio identiteto gairės (RBDG-MAN-031) šiaip tai iš ties gerai išdirbtos yra.
- 2 patinka
Comment
-
Skelbiamas, parengto projekto „Rail Baltica” geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano, viešas svarstymas.
Su konkretizuotais sprendiniais galima susipažinti čia: https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...0e1be8df063387
- 7 patinka
Comment
-
Latviai pasirašė kontraktą pagrindinės linijos statyboms
https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
- 3 patinka
Comment
-
Pagal šitą planą Panevėžio keleivinė stotis bus ne prie aplinkelio?Parašė RALI-RI Rodyti pranešimąSkelbiamas, parengto projekto „Rail Baltica” geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano, viešas svarstymas.
Su konkretizuotais sprendiniais galima susipažinti čia: https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...0e1be8df063387
Comment
-
Jos čia nėra išvis. Čia RB sustojimas ties Panevėžiu.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Pagal šitą planą Panevėžio keleivinė stotis bus ne prie aplinkelio?
Comment
-
Koks Lietuvos mainline Kaunas-Latvija rangos darbų statusas? Viskas jau iškontraktuota?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLatviai pasirašė kontraktą pagrindinės linijos statyboms
https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
Comment
-
Kad berods dar viso projekto net nėra.Parašė John Rodyti pranešimą
Koks Lietuvos mainline Kaunas-Latvija rangos darbų statusas? Viskas jau iškontraktuota?
O Latviai panašu jog nuėjo paprasčiausiu, bet tikrai ne ekonomiškai naudingiausiu kelių, kai viską atidavė genrangovui viena sutartimi. Sakyčiau skaidymas: projektavimas -) žemės darbai ir infrastruktūros objektai (tiltai, keliai, sankasa ir pan.) -) bėgiai ir elektrifikacija - pats logiskiausias. Nes bet kokius darbus, galbūt išskyrus paskutinę dalį, darytų didžiąja dalimi vietiniai subrangovai ir ne vienas jų, nes apimtys pernelyg didelės.Paskutinis taisė sleader; 2023.12.23, 12:09.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip tai nėra? Jei Lietuva "prioritetizuoja" "bėgių" (mainline) statybas, tai ar netrurėtume jau pilnu tempu plušėti ir statyti bent jau visą Kaunas-Latvija atkarpą? Nes juk dar yra Kaunas-Vilnius ir, visų svarbiausia, Kaunas-Lenkija. Tose dviejose ekskavatoriai ir kita statybinė technika lyg irgi dar nezuja?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad berods dar viso projekto net nėra.
Anyway, tai kokia Kaunas-Latvija atkarpos dalis dabar yra realiai statoma?
- 2 patinka
Comment
-
Jonavos r. ties Čičinais sukasi ištisai dešimtys savivarčių. Kontrolei kiekvienas turi didelį numerį priekyje. Didžiausias užfiksuotas buvo Nr. 28. Sudirbę visą kelią, vargšas traktoriukas bando valyti molį.Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, tai kokia Kaunas-Latvija atkarpos dalis dabar yra realiai statoma?
Statybvietės nefotkinau, nuo plento nebūtų įspūdžio. Mastelis išties didelis, reiktų drono.
-
- 6 patinka
Comment
-
Čia lyg ir paskutinė apibendrinta informacija - https://rail-baltica.lt/pradedami-sk...uros-objektus/
- 1 patinka
Comment
-
Hm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
- 1 patinka
Comment
-
Čia ir taip buvo aišku, kad jos nesulauksim iki 2030. Tiesa sakant mes jos aplamai nesulauksim. Galbūt mūsų vaikų vaikų vaikai ir užbaigs šį šimtameti projektą. Realiau, kad žemę užpuls ateiviai nei baltijos šalis užbaigs rail balticaParašė John Rodyti pranešimąHm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
Comment
-
Solidžios kompanijos, rimtas ėjimas. Latviai pasidarė geresnį projektą su geresne oro uosto ir miesto centro integracija, tada sukalė didesnę dalį darbų centriniame mazge (Lietuvoje tokių darbų neprireikė, nes Lietuvoje nėra centrinių mazgų, tik priemiestinės stotys). Dabar nenustebsiu jei ir užmiesčio dalį pasidarys greičiau.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąLatviai pasirašė kontraktą pagrindinės linijos statyboms
https://www.railbaltica.org/contract...ion-in-latvia/
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu visoje atkarpoje vyktų fiziniai statybos darbai, tai tikslas turėti būti ne 2030, o kokie 2027 metai. Bet kokiu atveju visose atkarpose vienu metu kelių, sankasos ir infrastruktūros objektų statybos darbai vykti negalės, nes tiesiog nebus kam dirbti. Dar ir Via Baltica kažkas turi tiestiParašė John Rodyti pranešimąHm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
Net projektuoti nelabai yra kam tokiomis apimtimis. Projekto grafike yra atsižvelgta ir į galima rangovu resursą.
- 5 patinka
Comment
Comment