Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau, kas jums blogai su Kauno stotimi? Jei su dabartine stoties infrastruktūra pratemps kažkur greitąją liniją, būsiu 100% patenkintas. Mūsų stotys yra adekvačios keleivių srautams. Kai nebebus adekvačios, tai jas ir plės.

    Vilnius Connect ir kiti panašūs infrastruktūros projektai gaus 85% ES finansavimą, kaip gauna visos autostrados, aplinkkeliai, geležinkeliai, kruiziniai terminalai ir t.t. Jei ne dabartinio projekto rėmuose, tai vėliau. Jei ne 85%, tai tik tada, kai patogiai galėsim tai pavežt.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Nežinau, kas jums blogai su Kauno stotimi? Jei su dabartine stoties infrastruktūra pratemps kažkur greitąją liniją, būsiu 100% patenkintas. Mūsų stotys yra adekvačios keleivių srautams. Kai nebebus adekvačios, tai jas ir plės.
      Tau tikrai atrodo, kad su Kauno stotimi yra viskas gerai? Tu rimtai?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tau tikrai atrodo, kad su Kauno stotimi yra viskas gerai? Tu rimtai?
        Būtų įdomu išgirsti tavo pastabų sąrašą. Aš irgi pritariu algai, kad su pačia stotimi viskas yra ok. Stoties prieigos (VT hubo nebuvimas, intensyvi sankryža be pėsčiųjų perėjų) yra kitas reikalas, bet čia jau ne LTG teritorija. Vilniuje stoties revitalizaciją inicijavo VMS.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tau tikrai atrodo, kad su Kauno stotimi yra viskas gerai? Tu rimtai?
          Stotis kaip stotis. Keliai. Požeminis tunelis. Kasos. Laukimo salė. Tunelis, kuris išlenda už judrios gatvės. Ko dar reika? Kai minios mus kaip St Pancras ar Milano Centrale, tada ir sprendinių reikės kaip St Pancras ar Milano centrale.

          Comment


            Šiaip tai iš traukinio išlipt/įlipt irnet perono nereik. Reikia tik kad traukinys sustotų, jeigu žinos kur.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Būtų įdomu išgirsti tavo pastabų sąrašą. Aš irgi pritariu algai, kad su pačia stotimi viskas yra ok. Stoties prieigos (VT hubo nebuvimas, intensyvi sankryža be pėsčiųjų perėjų) yra kitas reikalas, bet čia jau ne LTG teritorija. Vilniuje stoties revitalizaciją inicijavo VMS.
              O nereiktų, tarkim, bent VIENOS kavinės ar užkandinės, kur būtų galima pavalgyti ar nusipirkti kavos ne iš vending machine? Ant kiek turi būti žemi standartai, kad Kauno stotį laikyti ok ir normalia?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                O nereiktų, tarkim, bent VIENOS kavinės ar užkandinės, kur būtų galima pavalgyti ar nusipirkti kavos ne iš vending machine? Ant kiek turi būti žemi standartai, kad Kauno stotį laikyti ok ir normalia?
                Tai čia neproblema įrengt net ir ne rb2 finansavimo temoje, kad ir pradedant 3 mėnesius prieš rb2 paleidimą.
                Geriau pavadinti rimtesnius trūkumus, dėl ko nepavyktų rb2 kelionių organizuot normaliai.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O nereiktų, tarkim, bent VIENOS kavinės ar užkandinės, kur būtų galima pavalgyti ar nusipirkti kavos ne iš vending machine? Ant kiek turi būti žemi standartai, kad Kauno stotį laikyti ok ir normalia?
                  Ir ką? ES tau pastatys kavinę? Ar yra kažkokie biurokratiški stoties piktavaliai bebrai, kurie trukdo jai atsirasti ir kuriuos reikia nugalėti? Kavinių savaime privis, kai bus keleivių norinčių jose lankytis. Dabar turim mažą (keleivių srautais) stotį, o skamba taip, lyg gailėtumeisi, kad ji nėra didelė stotis.

                  Comment


                    Kauno stoties esme bus persedimai. Is viso RB srauto labai maza dalis keliaus butent i Kauna, o kadangi Vilnius yra atsisakojimas, Kauno stotis turi buti pritaikyta persedimui. Neesu tikras kaip viskas bus organizuojama, bet as isivaizduoju kad turetu buti kaip visur kur kitur Europoje; tai yra kad stotis turi veikti kaip oro uostas. Kol kas Kaune as neisivaizduoju kaip gali buti atskirta security check zona nuo laisvo tarpmiestiniu keleiviu judejimo.

                    Comment


                      Nžn, apie kokią Europą čia eina kalba, aš mačiau tik tokią, kur iš gatvės įeini į stotį, iš jos į peroną ir sėdi į traukinį. Kai traukinys pajuda, palydovai patikrina bilietus. Jokių ne-Šengeno zonų, jokių security checkų.

                      Comment


                        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                        Kauno stoties esme bus persedimai. Is viso RB srauto labai maza dalis keliaus butent i Kauna, o kadangi Vilnius yra atsisakojimas, Kauno stotis turi buti pritaikyta persedimui. Neesu tikras kaip viskas bus organizuojama, bet as isivaizduoju kad turetu buti kaip visur kur kitur Europoje; tai yra kad stotis turi veikti kaip oro uostas. Kol kas Kaune as neisivaizduoju kaip gali buti atskirta security check zona nuo laisvo tarpmiestiniu keleiviu judejimo.
                        Apie kokias security check zonas šnekate? Važinėjant Europoje nieko panašaus neteko sutikti. Nebent laipinant į tarptautinius maršrutus kurie baigiasi už Šengeno zonos ribų (kas šiuo metu neatrodo kaip aktualija Kauno kontekste).
                        Paskutinis taisė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo; 2023.03.27, 06:17.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Vilnius Connect, beje, panašu vėluoja ir velnias žino, kas su juo bus
                          Kaip gali vėluoti projektas kurio niekada neplanuojama įgyvendinti?
                          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                          Neprasifinansuoja jie visko. Mes daug ka prasifinansave irgi esam, tiesiog to nepastebim. Pavyzdziui Ignalinos AE uzdarymas, jei ne ES pinigai musu biudzetui tai butu baisus peilis po kaklu.
                          Ignalinos uždarymas yra peilis po kaklu. T.y. jos nereikėjo uždaryti, o uždarydami ją patys atliekam harakiri.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą
                            Nežinau, kas jums blogai su Kauno stotimi? Jei su dabartine stoties infrastruktūra pratemps kažkur greitąją liniją, būsiu 100% patenkintas. Mūsų stotys yra adekvačios keleivių srautams. Kai nebebus adekvačios, tai jas ir plės.

                            Vilnius Connect ir kiti panašūs infrastruktūros projektai gaus 85% ES finansavimą, kaip gauna visos autostrados, aplinkkeliai, geležinkeliai, kruiziniai terminalai ir t.t. Jei ne dabartinio projekto rėmuose, tai vėliau. Jei ne 85%, tai tik tada, kai patogiai galėsim tai pavežt.
                            Trumpai apie Kauno stoti. Nu nera ten viskas gerai, veikiau patenkinamai, bet prastai. Iseijimas is pacios stoties i pirmaji perono ir pozeminius praejimus nera dengtas, reiskias jei oras prastas- keleiviai suslaps. Tam reikia pastatyt kazkoki priestat, nuo dabartiniu lauko duru iki pirmo perono, kad uzdengtu ta tarpa. Antra truksta komercijos, maitinimo. Esamas pastatas nera pritaikytas gerai keleiviu patirciai laukiant traukiniu. Nera kur pavalgyt, nusipirkt uzkast, paskaityt laikrasti. (https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...lgyti-24441585) Pastacius Rail Baltica dauges keleiviu, naturalu, reikes ir daugiau paslaugu ir komforto. Reik gerint ir VT terminalus, kurie dabar yra toli ir nepatogus. Taip pat stoties aplinka nera tvarkinga, arba dideles parkovkes arba kazkokie apsiape daugiabuciai/bendrabuciai. Galima vietoj to formuoti kazkokius biurus, butus, zodziu- komercini centra. Tas pats galioja ir traukiniu depo teritorijai. Jinai yra didele ir dali pardavus ir kovertavus i komercine/visuomenine paskirti galima butu finannsuot stoties pertvarka. Bent jau is dalies.

                            Comment


                              Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

                              Apie kokias security check zoną šnekate? Važinėjant Europoje nieko panašaus neteko sutikti. Nebent laipinant į tarptautinius maršrutus kurie baigiasi už Šengeno zonos ribų (kas šiuo metu neatrodo kaip aktualija Kauno kontekste).
                              Vienintelė EU šalis kur teko susidurti - Ispanija, net kaimo stotyje, kuriame vienas vienintelis maršrutas, yra patikra kaip oro uoste. Tik ten daugiau nuo terorizmo grėsmių saugantis, dokumento niekas netikrino, bet daiktus ir striukę per skanerį praleist reikėjo.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Ir ką? ES tau pastatys kavinę? Ar yra kažkokie biurokratiški stoties piktavaliai bebrai, kurie trukdo jai atsirasti ir kuriuos reikia nugalėti? Kavinių savaime privis, kai bus keleivių norinčių jose lankytis. Dabar turim mažą (keleivių srautais) stotį, o skamba taip, lyg gailėtumeisi, kad ji nėra didelė stotis.
                                ES mums gali pastatyti patogią šiuolaikinę stotį, kokia bus Rygoje, Taline, Lodzėje ar bet kuriame kitame Europos mieste. Žinoma galima nestatyti išvis nieko, nes taip geriau "apsimoka", irntoliau baubti, kad pinigų leidimas visokiems su civilizacija susijusiems dalykams yra "nesąmonė". Aš tiesiog manau, kad 2023 jau galėtume nustoti būti baudžiauninkais ir pabandyti išsivaduoti iš amžinų ubagų mentaliteto, kur bet kokie normalūs europietiški dalykai yra "nesąmonė" ir "kosmodromas".

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  ES mums gali pastatyti patogią šiuolaikinę stotį, kokia bus Rygoje, Taline, Lodzėje ar bet kuriame kitame Europos mieste. Žinoma galima nestatyti išvis nieko, nes taip geriau "apsimoka", irntoliau baubti, kad pinigų leidimas visokiems su civilizacija susijusiems dalykams yra "nesąmonė". Aš tiesiog manau, kad 2023 jau galėtume nustoti būti baudžiauninkais ir pabandyti išsivaduoti iš amžinų ubagų mentaliteto, kur bet kokie normalūs europietiški dalykai yra "nesąmonė" ir "kosmodromas".
                                  Kažkaip toks jausmas, kad projektuoji savo kompleksus ant kitų. Kas čia ką sakė apie "apsimoka", "kosmodromas", "baudžiaunikas vs Europa"? Ne visos Europos stotys yra Zaha Hadid projektuoti rūmai, yra daug ir XIX amžiaus stočių, kurios sau iki šiol tarnauja be ženklių pertvarkų. Teks ir Lietuvoj statyti naujas šiuolaikiškas stotis: Panevežy, Karmėlavoj. Gal kaip tik planas Karmėlavoj vystyti didelį persėdimo mazgą, užtat Kauno stoties radikaliai neperstato?

                                  Ar teko kada nors lankytis Alytaus geležinkelio stotyje? Senoji buvo tiesiog carinis kioskas kažkur prie miesto parko, tai 1984 metais atidarė naują, gražią, plačią, postmodernios architektūros, su bufetu, poilsio kambariais ir kitais patogumais vakariniame miesto pakrašty. Man teko pro ją važinėt, nes senelių sodas buvo netoliese, o į stotį kursavo miesto autobusas. Dabar ji griūva užkaltais langais, nes jau keliolika metų į Alytų nėra keleivinių geležinkelio maršrutų. Sovietmečiu pastatė, va, infrastruktūrą su užmetimu ateities plėtrai, o jos, pasirodo, nereikėjo.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Kažkaip toks jausmas, kad projektuoji savo kompleksus ant kitų. Kas čia ką sakė apie "apsimoka", "kosmodromas", "baudžiaunikas vs Europa"? Ne visos Europos stotys yra Zaha Hadid projektuoti rūmai, yra daug ir XIX amžiaus stočių, kurios sau iki šiol tarnauja be ženklių pertvarkų. Teks ir Lietuvoj statyti naujas šiuolaikiškas stotis: Panevežy, Karmėlavoj. Gal kaip tik planas Karmėlavoj vystyti didelį persėdimo mazgą, užtat Kauno stoties radikaliai neperstato?

                                    Ar teko kada nors lankytis Alytaus geležinkelio stotyje? Senoji buvo tiesiog carinis kioskas kažkur prie miesto parko, tai 1984 metais atidarė naują, gražią, plačią, postmodernios architektūros, su bufetu, poilsio kambariais ir kitais patogumais vakariniame miesto pakrašty. Man teko pro ją važinėt, nes senelių sodas buvo netoliese, o į stotį kursavo miesto autobusas. Dabar ji griūva užkaltais langais, nes jau keliolika metų į Alytų nėra keleivinių geležinkelio maršrutų. Sovietmečiu pastatė, va, infrastruktūrą su užmetimu ateities plėtrai, o jos, pasirodo, nereikėjo.
                                    Tiesiog noriu, kad Lietuva neatrodytų kaip skylė su apgriuvusia infrastruktūra ir nušiurusiomis stotimis. Ypač, kai tai galima turėti praktiškai už dyką, pasinaudojant ES finansavimu, kuo sėkmingai naudojasi kaimyninės šalys. Aiškinti, kad tai yra kažkokie kompleksai ar kad kažkur kitur galbūt irgi yra šūdina situacija, yra tas baudžiavos mentalitetas, apie kurį kalbu.

                                    Comment


                                      Prasivardžiavimas baudžiavos mentalitetais rodo tuos kompleksus, apie kuriuos kalbu.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Prasivardžiavimas baudžiavos mentalitetais rodo tuos kompleksus, apie kuriuos kalbu.
                                        Akivaizdžių dalykų konstatavimas nėra prasivardžiavimas.

                                        Comment


                                          Birniūkai, nisipykit.

                                          Per https://www.google.com/maps/@40.7486...7i16384!8i8192 sezono metu ko gero per mėnesį pereina daugiau žmonių nei per Kauno stotį per metus. Taip kad argumentas "kiekviename Europos mieste" yra švelniai sakant pritrauktas. Tai viena.

                                          Antra, stotis yra labiau miesto nei geležinkelio vizitinė kortelė. Kaunas neįgalus sutvarkyti šios teritorijos? Ten kas, dykvietė po atominių bombų bandymų?

                                          Trečia, "Daktare, išrašykit man vaistų nuo godumo. Ir daugiau, daugiau".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X