Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kol nebuvos nutiesta linija iki Palemono, Kaune ji baigėsi keleiviniu peronu. Taip, galima vežti vieną kitą vagoną ir iškrovinėti ar pakrovinėti jį rankomis kad ir nuo to 1435 mm kelio Kaune, kur yra geresnis privažiavimas autotransportu (yra ten tokia vieta). Bet tai nerimta ir galėtų būti daroma tik karo atveju... Marijampolėje irgi beveik ta pati situacija. Iki Šeštokų ar Mockavos ir taip vežama, perkraunant ant (iš) 1520 ar ant (iš) autotransporto ir RB nutiesimas čia nieko nepakeitė.
    Kiek pamenu, RB visų pirma akcentuota keleivių pervežimams (ir neoficialiai - kariniams kroviniams), Ir, deja, ji beveik nieko nepakeitė. Tai, kad Kauno IM terminalas gavo europinę vėžę po N metų, tik dar kartą parodo kaip prioritetiškai svarbi LG buvo šiaurės / pietų krovinių kryptis - truputį mažįau nei šuniui šešta koja ir truputį svarbiau nei keleivių pervežimas.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Seniai be jokios RB kroviniai galėjo keliauti iki pat Estijos ar į Europą bėgiais kur kas didesniais kiekiais - infrastruktūra buvo. Pradžiai būtų užtekę, vėliau, augant srautams, buvo galima kapitališkai suremontuoti linija Šeštokai - Kazlų Rūda ir ne RB rėmuose, įrengti naujus perkrovimo terminalus Mockavoje ir Šeštokuose - vietos ten pakanka. Būtų darbo vietų vietiniams atsiradę.
    Tam, kad atsirastų kroviniai šiaurės - pietų kryptimi, reikia dirbti. O kam dirbti, jei nieko nedarant yra kroviniai rytų - vakarų kryptimi?

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet nebuvo politinės valios ir buvo didelis autotransporto kompanijų lobizmas, taip pat kontrabandą lengviau gabenti autotransportu nei geležinkeliu (čia iki įstojimo į ES buvo aktualu). Tai iš vienos pusės. Iš kitos pusės - LG dirbo pelningai veždama krovinius Rytų-Vakarų kryptimi ir jiems labiausiai problemų kėlė nuostolingas keleivių pervežimas, o ne kažkoks tai krovinių gabenimas Iš Pabaltijo į Europą ir atvirkščiai.
    Iš trečios pusės - RB yra ekonomiškai nepasiteisinantis projektas. Nes jei būtų ekonomiškai pagrįstas, tai seniausiai būtų buvęs nutiestas dar laukiniais 90-aisiais, kai prasidėjo prekyba su Lenkija, Vakarais.
    Aš puikiai pamenu LG požiūrį į keleivius "laukiniais" 90-ais: kam stengtis, jei jie už bilietą jau sumokėjo. Vagone šalta? Palydovės kupe šildoma, o keleiviai vistiek su drabužiais važiuoja. Vagone nėra elektros? Tegu keleiviai žiūri per langą, ten taip gražu.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pas mus gi jau karštos galvos siūlo išardyti 1520 mm geležinkelį.
    Kaip tame žydiškame anekdote - kol nevyksta realūs darbai, tegu kalba ką tik nori.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.07.24, 11:40.

    Comment


      Akcentavimas RB kaip skirtos keleivių pervežimams tai tik jaukas visuomenės nuomonės formavimui. Jei RB net ir krovinių gabenimas be keleivių būtų ekonomiškai pagrįstas, tai nereikėtų jokių "pigių" makaronų kabinimo ant ausų. Būtų daroma ir viskas. Jokios prioritetinės svarbos nėra. Nes per tiek metų po nepriklausomybės atgavimo būtų atsiradusi ta svarba, jei tik būtų buvusi pagrįsta ekonomiškai. Viskas, kas dabar vyksta, tai tik dėl didelių pinigų įsisavinimo.
      Įdirbio reikia, bet jis turėjo būti ne tik LG, greičiau ne tiek LG, kiek aplamai LR transporto politikos dalykas, prioritetai transporto plėtroje. Buvo padaryta stavkė ant autotrasnporto. Dabar, kai siūlomi dideli pinigai, atsirado noras juos įsisavinti.

      Visi darbai prasideda nuo žodžių. Politikoje taip pat. Kuo bukesni, kvailesni, nesąmoningesni žodžiai, tuo, kaip rodo praktika, didesnė tikimybė, kad jie bus įgyvendinti...
      Paskutinis taisė Al1; 2022.07.24, 20:00.

      Comment


        JAUNOS ARCHITEKTĖS GELEŽINKELIO STOTIES PRIE PANEVĖŽIO VIZIJA SUŽAVĖJO IR ARCHITEKTŪROS VETERANUS



        https://structum.lt/straipsnis/jauno...JYOwJyzM8wAQf4

        Comment


          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
          JAUNOS ARCHITEKTĖS GELEŽINKELIO STOTIES PRIE PANEVĖŽIO VIZIJA SUŽAVĖJO IR ARCHITEKTŪROS VETERANUS



          https://structum.lt/straipsnis/jauno...JYOwJyzM8wAQf4
          O, multisisteminė traukos sistema.
          Ir suoliukai lauke pravers karštą ir sausą lietuvišką žiemą.
          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.08.01, 12:24.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            O, multisisteminė traukos sistema.
            Ir suoliukai lauke pravers karštą ir sausą lietuvišką žiemą.
            Pilna suoliukų ir viduje, tie keli lauke pravers geromis metų dienomis.

            Comment


              Apie laukuose būsiančią stotį, kuri vien dėl savo vietos yra pasmerkta tapti niekam nereikalinga... Vietoj to, kad būtų pravesta normali linija per Panevėžį keleiviniams traukiniams...
              Vien už tai, kad tokia keleivinė stotis projektuojama kažkur už miesto tuos "genialius" RB vystytojus reikia mesti von su nuostolių išieškojimu ir iš naujo perprojektuoti geležinkelio trasą ties Panevėžiu.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Apie laukuose būsiančią stotį, kuri vien dėl savo vietos yra pasmerkta tapti niekam nereikalinga... Vietoj to, kad būtų pravesta normali linija per Panevėžį keleiviniams traukiniams...
                Vien už tai, kad tokia keleivinė stotis projektuojama kažkur už miesto tuos "genialius" RB vystytojus reikia mesti von su nuostolių išieškojimu ir iš naujo perprojektuoti geležinkelio trasą ties Panevėžiu.
                Tai, kad staripsnyje rašo, kad dar nenuspręsta ar laukuose, ar Panevėžyje. Gal yra vilties.

                Comment


                  Trasa jau patvirtinta. Jei Panevėžiui kaip miestui nereikia geležinkelio, tai reikėjo dar toliau nuo jo nutiesti RB ir jokios stoties net neprojektuoti.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Trasa jau patvirtinta. Jei Panevėžiui kaip miestui nereikia geležinkelio, tai reikėjo dar toliau nuo jo nutiesti RB ir jokios stoties net neprojektuoti.
                    Ot studentė, net nežino, kad jau pasirinkta vieta tokį darbą darydama:

                    „Mažai tikimybės, kad realiai statytų pagal mano projektą. Čia labai ilgas procesas ir sprendžiant dalyvauja daug žmonių, o kiek žmonių, tiek nuomonių. Dargi tebevyksta derybos dėl konkrečios vietos, vieni už Gustonis, kiti nori „Rail Baltica“ stoties Panevėžyje. Viskas priklausys nuo to, kur bus pasirinktas sklypas“, – kalbėjo mergina.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Pilna suoliukų ir viduje, tie keli lauke pravers geromis metų dienomis.
                      Kiek teko matyti padorių stotelių - visų suoliukai apsaugoti nuo vėjo ir kritulių.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Trasa jau patvirtinta. Jei Panevėžiui kaip miestui nereikia geležinkelio, tai reikėjo dar toliau nuo jo nutiesti RB ir jokios stoties net neprojektuoti.
                        Yep, arba tiesiog pravesti pro dabartinę trasą Šiauliuose. Atsimenu kai Šiauliai su Panevėžių konkuravo dėl RB - panašu, kad jungties negaus nei vienas iš jų.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Kiek teko matyti padorių stotelių - visų suoliukai apsaugoti nuo vėjo ir kritulių.
                          Na taip, kai nustatai kriterijų, kad padorios stotelės tik tos, kurios apsaugotos, tai aišku, kad visos padorios bus apsaugotos

                          Tik nepastebėjai, kad šitoje stotyje irgi absoliuti dauguma sėdimų vietų yra apsaugotos. Tiesiog dar papildomai kelios vietos geram orui esant pridėtos ir neapsaugotos, skandalas

                          Comment


                            Pastebėjau vieną teigiamą dalyką o būtent tai kad bent vizualizacijoj stotis stovi ant geležinkelio linijų(RBll ir Šiauliai-Panevėžys) susikirtimo vietos:

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Na taip, kai nustatai kriterijų, kad padorios stotelės tik tos, kurios apsaugotos, tai aišku, kad visos padorios bus apsaugotos

                              Tik nepastebėjai, kad šitoje stotyje irgi absoliuti dauguma sėdimų vietų yra apsaugotos. Tiesiog dar papildomai kelios vietos geram orui esant pridėtos ir neapsaugotos, skandalas
                              Mat jį šuniai tuos stogelius. Kur tvarkaraščiai, šiukšliadėžės, saugos elementai? Padėti plytą ant pagaliukų daug proto nereikia. O kaip humanizuoti aplinką?
                              Ir apie multisisteminės traukos laidus irgi niekas nepasisako

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                Kur tvarkaraščiai, šiukšliadėžės, saugos elementai?
                                Tvarkaraščiai ir šiukšliadėžės nėra architekto galvos skausmas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tvarkaraščiai ir šiukšliadėžės nėra architekto galvos skausmas.
                                  Labai įdomu. Galima plačiau?

                                  Comment


                                    Architektas projektuoja bendrą vaizdą, o užsakovas užsako "kuo pigiau".

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Architektas projektuoja bendrą vaizdą, o užsakovas užsako "kuo pigiau".
                                      Tu matai kaip įdomu.
                                      Tiek daug sužinai iš aplinkinių apie savo užsiėmimą.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Mat jį šuniai tuos stogelius. Kur tvarkaraščiai, šiukšliadėžės, saugos elementai? Padėti plytą ant pagaliukų daug proto nereikia. O kaip humanizuoti aplinką?
                                        Ir apie multisisteminės traukos laidus irgi niekas nepasisako
                                        Ai, nu nereikia. Kursinis darbas. Gal tikrą stotį su informacijos lentom, pastogėm ir traukos inžinerinėm sistemom projektuos ne vienas studentas.

                                        Beje, ar tikrai reikia multisisteminės traukos? Ar yra Lietuvoj kitos sistemos, nei 25 kV AC, ar planuojama jų turėti?

                                        Comment


                                          Čia ne projektas, čia tiesiog vizija. Nereikia norėti iš studento darbo to, ką darys visa komanda už didelius pinigus ir ne kelis mėnesius.
                                          Europoje yra trys pagrindinės elektrifikacijos sistemos: 3 kV nuolatinė, 15kV pažeminto dažnio 16,7 Hz ir 25 kV 50 Hz. Apie pažeminto dažnio sistemą net kalbėti neverta, nes ji Rytų Europoje nenaudojama. Lenkijoje 3 kV nuolatinė. Tai rinktis galima tik tiek: arba diegti tokią, kokia yra Lenkijoje, kadangi RB Lenkijoje bus 3 kV nuolatinės srovės, arba diegti 25kV 50 Hz. Nes ekonomiškai labiau apsimoka naujai elektrifikuojant. Vadinasi, tada traukiniai bus dvisisteminiai. Apie trisisteminius nėra prasmės kalbėti, nes tiesioginiai reisai į Vokietiją su tokia RB neaktualūs. Be to ir keleivių srautų pasiskirstymas atskiruose ruožuose toks, kad paprasčiau ir pigiau organizuoti persėdimą Varšuvoje.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2022.08.04, 09:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X