Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia buto vieta Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Na o tuo tarpu tarp brangiausiai parduotų Vilniaus butų šiais metais yra butas Žygimantų 12 projekte. Ten, kur pėsčias gali lengvai pasiekti pagrindinį miesto verslo rajoną, daugiau miesto traukos taškų nei iš bet kur kitur, bei (visiškai apgailėtiną, bet vis tik pagrindinį) miesto transporto mazgą (Žaliąjį tiltą). Šis pastatas yra pastatytas tiesiai ant keturių juostų kelio be jokio barjero, kas su gerais langais, rekuperatoriumi ir kambariais ir balkonu į tyliąją pusę nepatogumų, praktiškai, nekels. O su autoparko elektrifikacija šios problemos apskritai neegzistuos, bent ne 50km./keliuose (ko galima tikėtis galima pamatyti Kinijos miestuose).

    Brangiausi miesto butai yra ne 'prie pušynėlio' ar 'prie ežeriuko', o ten, kur yra daugiausia... miesto.

    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...z-22-mln-euru/
    Yra brangesnių:

    Senamiestyje, visai šalia MO muziejaus, įvyko įspūdingas sandoris – už 3,3 mln. eurų parduoti 239 kv. m apartamentai. Tai kol kas brangiausias būsto pardavimas šiemet Vilniuje.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...-namo-39928039
    Beto, kas nori gyventi prie pušynų statosi nuosavus namus, ten net nelabai yra daugiabučių.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Na tai jeigu turi a) sodybą Labanore; b) namą Kunigiškėse ir c) vilą Marbelloje bei d) nu dar 4 miegamųjų butuką Londono Highbury, o gyveni Lauruose, tai čia tas Žygimantų už du lemus, tai tik šiaip, kad būtų, kur Viniuj pernakvot. Kai tingisi Nemenčinės plentu mint.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Na o tuo tarpu tarp brangiausiai parduotų Vilniaus butų šiais metais yra butas Žygimantų 12 projekte. Ten, kur pėsčias gali lengvai pasiekti pagrindinį miesto verslo rajoną, daugiau miesto traukos taškų nei iš bet kur kitur, bei (visiškai apgailėtiną, bet vis tik pagrindinį) miesto transporto mazgą (Žaliąjį tiltą). Šis pastatas yra pastatytas tiesiai ant keturių juostų kelio be jokio barjero, kas su gerais langais, rekuperatoriumi ir kambariais ir balkonu į tyliąją pusę nepatogumų, praktiškai, nekels. O su autoparko elektrifikacija šios problemos apskritai neegzistuos, bent ne 50km./keliuose (ko galima tikėtis galima pamatyti Kinijos miestuose).

    Brangiausi miesto butai yra ne 'prie pušynėlio' ar 'prie ežeriuko', o ten, kur yra daugiausia... miesto.

    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...z-22-mln-euru/

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Niekas neneigia, kad yra tam tikras triuškmas kenksmingas sveikatai, bet ar tu daktaras, ar kažkoks ausų ekspertas, kad nustatei, jog Manufaktūrų gatvėje gyvenantiems žmonėms praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai ir klausai?

    Paėmiau Vilniaus gatvių ir oro uosto keliamo triukšmo žemėlapius ir pažymėjau kur yra Manufaktūrininkų gatvė (žaliai), Paupio net nežymėjau, nes ten lėktuvų garso tarša dar mažesnė. Ir jei yra daroma išvada, kad gyvenimui Manufaktūrininkų gatvėje ar juo labiau Paupyje praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai - tada tą pačią išvadą dėl gatvių triukšmo reikia daryti apie pusę Vilniaus. Ir tada sekantis žingsnis yra pasidaryti išvadas, kad Vilniui nereikia nei gatvių, nei oro uosto.






    Kaip suprantu pasiūlymas būtų Vilniui naujus rajonus kurti kažkur 20 km. už Vilniaus, kur labai ramu, arba oro uostą iškelti 50 km už Vilniaus, kad reikėtų važinėti ir teršti orą ne 10 minučių, o 50. O gal oro tarša nesvarbi - tik garso.
    Seniai visiems žinoma, kad nuolatinis triukšmas( automobilių) žmogui kenkia labiau, nei trumpalaikis-pvz lėktuvų.
    beje, yra padaryta tikslesne analizė kas liečia lektuvus. Bei patvirtinti orouostų apsaugos nuo triukšmo žemėlapiai. Kazkaip taip vadinasi. Tose teritorijose yra apribota gyvenamoji statyba. Nei Manufaktūrų g, nei paupys į apribojimų zoną neįeina.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Premium segmentą sudaro ne vienas kriterijus.
    Ir ne vienas kriterijus, ir yra atskiros mažai persidengiančios premium rūšys. Tiek Valakampiai, tiek tylūs senamiesčio užkaboriai yra premium. Nors tarpusavyje turi mažai bendro.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Išspręstų gal net ne per 10, o ir per 5 minutes. Tiesiog patruliai ir blokpostai ties didžiosiomis sankryžomis pagrindinėse miesto gatvėse: ~20 mašinų su gal 40-50 žmonių. Dar keletas patrulių su motociklais on standby skirtingose vietose. Vilnius nėra didelis miestas, tėra kelios gerai žinomos nelegalių lenktynių "trasos", kur diena iš dienos siautėja mocai ir dūslikų modifikuotojai. Jei aš su savo išklęrusiu dviračiu sugebu didžiąją jų dalį savo akimis pamatyti gazuojant pagrindinėse gatvėse, tai policija su visais savo resursais, naujais Benvais ir Audinėmis, o ir pačių mocais, nesugebėtų? Really? Štai ir visas problemos sprendimas. Nes kai visame mieste gatvėse patruliuoja lygiai 0 policijos ekipažų, tai ir bet kokio užkardymo ar sankcijų tikimynė yra praktiškai lygi 0. Kodėl tada neprasilėkus geležiaku ant 180 km/h? Juk nei ties Žalgiriu, nei ties Ozu, nei ties Didlaukiu ar Ateities g niekas netikrins, nestabdys ir niekam nebus įdomu nuo pat pirmųjų šiltų pavasario dienų iki Rugsėjo galo. O jei bent jau keliose iš paminėtų taškų būtų policijos improvizuoti blokpostai, visos lenktynės ir variklių kriokinimai iškart baigtųsi, nes tai tiesiog taptų ne viable. Čia visiškai easy dalykas, tik labai keista, kad policija taip kategoriškai atsisako pripažinti problemą ir imtis veiksmų. Įdomu, kokios tikslios to priežastys?
    Sprendimas ties tuo dirbt 5 minutės, bet reidus reiktų daryt ilgai ir nuobodžiai n laiko.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    Vilniuje priemium yra ten kur daug pušų, ...
    Premium segmentą sudaro ne vienas kriterijus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokios tikslios to priežastys?
    Gal kažkeno vaikai važinėja, o jaunystėj patys važinėjo, fun buvo, o mieste negyvena "su liaudimi" ir nieko negirdi. Tik teorija. Manau ir aš kad čia labai easy galima išspręst, žmonės tikrai piktinasi, metai iš metų straipsniai, + kiekvienam mieste tokios problemos, bet nieko nevyksta. Tik kažkokias pakazūchas žada įrengt/įrengia motociklų eismas draudžiamas.
    Click image for larger version

Name:	pavyzdys.jpg
Views:	273
Size:	71,2 kB
ID:	2223274
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.04, 12:44.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Už panoramos šalia visas šlaitas su Lietaus parku ar kaip ten jis dabar vadinasi ir galima juo nueit iki Koralų šlaito. Kuris bent man asmeniškai daug labiau patinka nei Vingio parkas. Plius „už Panoramos“ nėra problemų su renginių Vingio parke triukšmu ir visu tuo šurmulyčiu, kuris nelabai džiugina jei pats neeini į konkretų koncertą.

    Jei ir ten skaitosi „premium“, tai kai didelė dalis yra premium ir tas premium nebėra kažkas išskirtinio.
    Vilniuje priemium yra ten kur daug pušų, nes aš vis dar nesuprantu kaip Kino studija tai brangiai prastume ir nesuprantu kaip Sakus prastuminėja taip brangiai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Už Panoramos upė ir Vingio parkas? Nežinojau. Kur dar tos n vietų? Jau nekalbant apie tai kad butai prie Panoramos ne patys pigiausi.
    Už panoramos šalia visas šlaitas su Lietaus parku ar kaip ten jis dabar vadinasi ir galima juo nueit iki Koralų šlaito. Kuris bent man asmeniškai daug labiau patinka nei Vingio parkas. Plius „už Panoramos“ nėra problemų su renginių Vingio parke triukšmu ir visu tuo šurmulyčiu, kuris nelabai džiugina jei pats neeini į konkretų koncertą.

    Jei ir ten skaitosi „premium“, tai kai didelė dalis yra premium ir tas premium nebėra kažkas išskirtinio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


    Kaip suprantu pasiūlymas būtų Vilniui naujus rajonus kurti kažkur 20 km. už Vilniaus, kur labai ramu, arba oro uostą iškelti 50 km už Vilniaus, kad reikėtų važinėti ir teršti orą ne 10 minučių, o 50. O gal oro tarša nesvarbi - tik garso.
    What? Eidvi, please

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bent dėl mocų ir kitų kiaurašiknių visuomenėj man rodos problema matoma. Didesnė bėda policijos neįgalume. Nemaža dalimi dėl resursų trūkumo. Per 10 minučių nemanau, kad išsispręstų. Reiktų ilgai ir nuobodžiai daryt reidus karštuose taškuose ir kartais visiškai atsitiktinėse vietose.
    Išspręstų gal net ne per 10, o ir per 5 minutes. Tiesiog patruliai ir blokpostai ties didžiosiomis sankryžomis pagrindinėse miesto gatvėse: ~20 mašinų su gal 40-50 žmonių. Dar keletas patrulių su motociklais on standby skirtingose vietose. Vilnius nėra didelis miestas, tėra kelios gerai žinomos nelegalių lenktynių "trasos", kur diena iš dienos siautėja mocai ir dūslikų modifikuotojai. Jei aš su savo išklęrusiu dviračiu sugebu didžiąją jų dalį savo akimis pamatyti gazuojant pagrindinėse gatvėse, tai policija su visais savo resursais, naujais Benvais ir Audinėmis, o ir pačių mocais, nesugebėtų? Really? Štai ir visas problemos sprendimas. Nes kai visame mieste gatvėse patruliuoja lygiai 0 policijos ekipažų, tai ir bet kokio užkardymo ar sankcijų tikimynė yra praktiškai lygi 0. Kodėl tada neprasilėkus geležiaku ant 180 km/h? Juk nei ties Žalgiriu, nei ties Ozu, nei ties Didlaukiu ar Ateities g niekas netikrins, nestabdys ir niekam nebus įdomu nuo pat pirmųjų šiltų pavasario dienų iki Rugsėjo galo. O jei bent jau keliose iš paminėtų taškų būtų policijos improvizuoti blokpostai, visos lenktynės ir variklių kriokinimai iškart baigtųsi, nes tai tiesiog taptų ne viable. Čia visiškai easy dalykas, tik labai keista, kad policija taip kategoriškai atsisako pripažinti problemą ir imtis veiksmų. Įdomu, kokios tikslios to priežastys?
    Paskutinis taisė John; 2025.10.04, 02:58.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Žvėrynas ir dar n vietų? Pagal tokį standartą ir daugiabučiai už Panoramos „premium“. Ten net sakyčiau gerokai labiau premium ir nereikia laukt kada pasistatys.
    Už Panoramos upė ir Vingio parkas? Nežinojau. Kur dar tos n vietų? Jau nekalbant apie tai kad butai prie Panoramos ne patys pigiausi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Na ar ne ideali vieta? Parkas, upė, darbo vietos, mokyklos, šalia esantis pramogų ir prekybos centras - viskas pasiekiama pėsčiomis. Kur yra geriau? Aišku, reikės palaukti kol viskas pasistatys...
    Ginčas dėl premium yra beprasmis. Jums netinka, tai ir valio, visiems neįtiksi.
    Žvėrynas ir dar n vietų? Pagal tokį standartą ir daugiabučiai už Panoramos „premium“. Ten net sakyčiau gerokai labiau premium ir nereikia laukt kada pasistatys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Niekas neneigia, kad yra tam tikras triuškmas kenksmingas sveikatai, bet ar tu daktaras, ar kažkoks ausų ekspertas, kad nustatei, jog Manufaktūrų gatvėje gyvenantiems žmonėms praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai ir klausai?

    Paėmiau Vilniaus gatvių ir oro uosto keliamo triukšmo žemėlapius ir pažymėjau kur yra Manufaktūrininkų gatvė (žaliai), Paupio net nežymėjau, nes ten lėktuvų garso tarša dar mažesnė. Ir jei yra daroma išvada, kad gyvenimui Manufaktūrininkų gatvėje ar juo labiau Paupyje praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai - tada tą pačią išvadą dėl gatvių triukšmo reikia daryti apie pusę Vilniaus. Ir tada sekantis žingsnis yra pasidaryti išvadas, kad Vilniui nereikia nei gatvių, nei oro uosto.
    Tiksliau išvada turėtų būti, kad reikia kažką daryt dėl triukšmo. Nes dabartinė padėtis tikrai liūdna. Kita tokia pat praignoruojama bėda yra tarša kietosiomis dalelėmis kai visą vasarą pustomas žiemą išbarstytas smėlis. Nekalbant apie nesugebėjimą uždraust mieste šildytis visokiu chlamu.

    Jei esi priekurtis ir triukšmas nebeatrodo problema, siūlyčiau bent kokio ChatGPT užklaust ir paprašyt nuorodų į tyrimus.

    Kai Manufaktūrų gatvėj kartais negalima susikalbėt su šalia stovinčiu žmogum dėl besileidžiančio lėktuvo... Nu nekažką, nekažką. Nežinau, gal dėl slėnio ar dėl dar kažko toks efektas gaunasi. Niekad neteko susidurt su panašiu atveju būnant prie Ikėjos ar Liepkalnio gatvėj.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Praskrendantis lėktuvas <...> kaip Paupio ir ypač Manufaktųrų g., kenksminga klausai ir apskritai sveikatai.
    Niekas neneigia, kad yra tam tikras triuškmas kenksmingas sveikatai, bet ar tu daktaras, ar kažkoks ausų ekspertas, kad nustatei, jog Manufaktūrų gatvėje gyvenantiems žmonėms praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai ir klausai?

    Paėmiau Vilniaus gatvių ir oro uosto keliamo triukšmo žemėlapius ir pažymėjau kur yra Manufaktūrininkų gatvė (žaliai), Paupio net nežymėjau, nes ten lėktuvų garso tarša dar mažesnė. Ir jei yra daroma išvada, kad gyvenimui Manufaktūrininkų gatvėje ar juo labiau Paupyje praskrendantys lėktuvai kenkia sveikatai - tada tą pačią išvadą dėl gatvių triukšmo reikia daryti apie pusę Vilniaus. Ir tada sekantis žingsnis yra pasidaryti išvadas, kad Vilniui nereikia nei gatvių, nei oro uosto.




    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš manau, kad vietoj pripratimo prie kenksmingų dalykų būtų racionaliau bandyti šalinti tų blogų dalykų root cause'us, o ne prie jų pratintis.
    Kaip suprantu pasiūlymas būtų Vilniui naujus rajonus kurti kažkur 20 km. už Vilniaus, kur labai ramu, arba oro uostą iškelti 50 km už Vilniaus, kad reikėtų važinėti ir teršti orą ne 10 minučių, o 50. O gal oro tarša nesvarbi - tik garso.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2025.10.03, 17:00.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia dar viena problema, kurią labai teisingai pastebėjai. Vilniuje (Lietuvoje) vis dar į visuomenės (o ir valdžios) sąmonę neįaugęs suvokimas, kad triukšmas yra taršos forma, kuri objektyviai kenkia žmogaus sveikatai ir yra nepageidautinas dalykas. Tebedominuoja mažiau išsivysčiusioms ir pirmykštėms visuomenėms būdingas "taigi galima priprasti" arba "nepatinka mieste, kelkis į mišką" požiūris. Manau su laiku tas pasikeis. Jau ir dabar keičiasi, tik gana lėtai. Kitas geras pavyzdys yra šiltuoju metų laiku gatvėse kriokiantys mocai ir mašinos su modifikuotais dūslikais. Nei visuomenė, nei policija, nei valdžia tame dar nemato pakankamai didelės problemos, kad ją imtųsi spręsti, nors ją visiškai išspręsti būtų galima per maždaug 10 minučių.
    Bet senameistyje Vilniaus ar Islandijos gatvės ir aplink, kur jau tradiciškai koncentruojasi pasilinksminimo vietos ir kur yra miesto ir geros dalies gyventojų interesas jas išsaugti, kur taip pat koncentruojasi bene brungiausia NT dalis. Kitas koks aukštesnio lygio segmentas kaip Šnipiškės kurios apsuptos labai judrių gatvių, sakyčiau kone esminių miesto judėjimo magistralių kur labiau pasiturintys piliečiai laiku užsiperka, kad gyventi triukšme. Jau egzistuoja triukšmo radarai: https://www.acoem.com/en/products/ur...g/noise-radar/
    Jie padėtų ten prieš piktybinius pažeidėjus, bet kad jų daug reikėtu diegti, bet yra bendras eismo triukšmas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia dar viena problema, kurią labai teisingai pastebėjai. Vilniuje (Lietuvoje) vis dar į visuomenės (o ir valdžios) sąmonę neįaugęs suvokimas, kad triukšmas yra taršos forma, kuri objektyviai kenkia žmogaus sveikatai ir yra nepageidautinas dalykas. Tebedominuoja mažiau išsivysčiusioms ir pirmykštėms visuomenėms būdingas "taigi galima priprasti" arba "nepatinka mieste, kelkis į mišką" požiūris. Manau su laiku tas pasikeis. Jau ir dabar keičiasi, tik gana lėtai. Kitas geras pavyzdys yra šiltuoju metų laiku gatvėse kriokiantys mocai ir mašinos su modifikuotais dūslikais. Nei visuomenė, nei policija, nei valdžia tame dar nemato pakankamai didelės problemos, kad ją imtųsi spręsti, nors ją visiškai išspręsti būtų galima per maždaug 10 minučių.
    Bent dėl mocų ir kitų kiaurašiknių visuomenėj man rodos problema matoma. Didesnė bėda policijos neįgalume. Nemaža dalimi dėl resursų trūkumo. Per 10 minučių nemanau, kad išsispręstų. Reiktų ilgai ir nuobodžiai daryt reidus karštuose taškuose ir kartais visiškai atsitiktinėse vietose.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Dauguma Vilniaus daugiabučiuose gyvenančių žmonių gyvena šalia gatvių, gatvėmis važinėja mašinos, mašinos skleidžia triukšmą ir tai niekaip nekenkia tų žmonių sveikatai
    Remarka: VISI Vilniaus gyventojai gyvena prie gatvių - arčiau ar toliau. Nes vienas iš miesto elementų ir yra GATVĖ.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, jei pravažiuojančios mašinos yra triukšmingos, tai tikrai taip, tai irgi yra kenksmingas triukšmas. Jis, be kita ko, gali būti išmatuotas dBA. Paukščiukai ar lapai yra foninis triukšmo lygis, kuris yra 40dBA ar panašiai. Praskrendantis lėktuvas ar triukšmingesnė gatvė bus gerokai daugiau ir, kai kuriais atvejais, kaip Paupio ir ypač Manufaktųrų g., kenksminga klausai ir apskritai sveikatai. Kokiam Kaire ar Lagose žmonės nebepastebi ir 100-120 decibelų, bet tai nereiškia, kad tokia aplinka jiems negadina sveikatos. Šiaip, yra daugybė studijų ir kitokių resursų apie triukšmo taršą ir žalą žmogaus sveikatai, tai biškį keista klausytis argumentų iš serijos "taigi galima priprasti". Aš manau, kad vietoj pripratimo prie kenksmingų dalykų būtų racionaliau bandyti šalinti tų blogų dalykų root cause'us, o ne prie jų pratintis.

    Komentuoti:

Working...
X