Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tylus
    replied
    Nykios prognozės Latvijos uostui

    Ventspilio meras ir uosto valdybos pirmininkas Aivaras Lendsbergas kritikavo Latvijos Vyriausybę, kuri atsisakė įleisti į Ventspilio uostą dujų trasos „Šiaurės srautas-2“ (Nord Stream-2), kuri eis Baltijos dugnu iš Rusijos į Vokietiją statytojus.

    Dėl to, anot A.Lendsbergo, krovinių srautas į Latviją nuo gegužio sumažės 40 proc. Tokius duomenis A.Lendsbergas pateikė remdamasis realiai nukritusiais geležinkelių pervežimų srautais iš Rusijos į Latviją. Ir jis tai sieja su Latvijos atsisakymu priimti Ventspilio uoste „Nord Stream-2“ dujų trasos statytojus.

    „Nord Stream-2“ statytojai Ventspilio uosto „Noord Natie Ventspils terminals“ ir „Eurohome Latvija“ norėjo įrengti dujotiekio vamzdžių tiekimo aikšteles. „Nord Stream-2“ trasos statyba iš dalies yra politinio pobūdžio klausimas. Latvija paskelbė, kad atsisakymas dalyvauti „Nord Stream-2“ statyboje yra siejamas su Latvijos saugumu.

    A.Lendsbergas tai vadino išsigalvojimu, nes palaikydama „Nord Stream2“ statybą Latvija palaikytų ES ir NATO šalies Vokietijos energetinį saugumą, nes „Nord Stream-2“ vamzdynu Baltijos jūros dugnu dujos iš Rusijos bus tiekiamos Vokietijai.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Latvijos uostai – ant pakilimo bangos

    Trys Latvijos jūrų uostai šiemet krovė 24,53 mln. tonų krovinių. Bendras jų augimas 10,5 proc. Šiemet Latvijos uostuose net 27 proc. išaugo masinių krovini ų krova.

    Pagrindinis Latvijos uostų krovinys - rusiškos anglys. Jos siekė net 7,81 mln. tonų. Anglių krova Latvijos uostuose šiemet net 43,7 proc. didesnė nei pernai. Taip yra todėl, kad Rusija smarkiai padidino anglių eksportą.

    Antroje vietoje Latvijos uostuose yra naftos produktai. Jų per 4 mėnesius krauta 7,52 mln. tonų. Tai 9,6 proc. mažiau nei pernai.

    Bendrųjų krovinių krova Latvijos uostuose siekė 3,69 mln. tonų. Ji 7,2 proc. didesnė nei pernai. Apie 16 proc. augo konteinerių krova, 9,1 proc. daugiau nei pernai Latvijos uostuose priimta ir jūrų keltais gabenamų krovinių.

    Mažieji Latvijos uostai šiemet krovė 572 tūkst. tonų - 15 proc. daugiau nei pernai. Pirmauja Skulte (289,9 tūkst. tonų, +29,5 proc. augimas), Mesrags (155,7 tūkst. tonų, 5,8 proc. kritimas) ir Salacgriva (101,8 tūkst. tonų, 15,9 proc. augimas).

    Bendra Latvijos mažųjų uostų krova šiemet yra 15 proc. didesnė nei prieš metus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Taigi kad į Britaniją geriau. Iš jos prireikus bet kada išvažiuosi, ne taip kaip iš Rusijos, tą mums aiškiai rodo dviejų bankininkų atvejis.
    Tai, ką, palaikote D. Britaniją, kuri yra visokių sukčių iš viso pasaulio prieglobstis, į kurią labai dažnai jie važiuoja savo "sunkiu darbu" įgytų pinigų legalizavimui ir atsakomybės išvengimui? Įdomu, kiek D. Britanija išdavė visokių aferistų toms šalims, iš kurių tie atbėgo?

    Kas dėl LG - nauja valdžia, kai kurių forumiečių taip piarinta, o metodai seni.
    Žodžiu, eilinė politinė kova dėl geros šiltos vietos ir lovio. Pasikeis valdžia, ir šitus jaunareformatorius išspirs, pasodins savus...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Snoro pavyzdys rodo, kad su tokiais pinigais slides tepti daug šauniau į Didžiąją Britaniją . Pragyvenimo lygis ten aukštesnis.
    Snoro buvę savininkai Antonov ir Baranauskas šiuo metu yra gavę prieglobstį ir gyvena Rusijos Federacijoje, kuri juos atsisako išduoti Lietuvai.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Snoro pavyzdys rodo, kad su tokiais pinigais slides tepti daug šauniau į Didžiąją Britaniją . Pragyvenimo lygis ten aukštesnis.
    Taigi kad į Britaniją geriau. Iš jos prireikus bet kada išvažiuosi, ne taip kaip iš Rusijos, tą mums aiškiai rodo dviejų bankininkų atvejis.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Diskutuoti čia nelabai yra ką. LG buvo vienos politinės partijos - LDDP/LSDP - proteguojamas kromelis, iš kurio ir per kurį buvo dideliais kiekiais vagiama, sudarinėjami neskaidrūs ir nusikalstami sandoriai ir darbinami giminaičiai ir draugeliai. Apie kokį nors "gerą" darbą čia galima kalbėti tiek pat, kiek ir apie kokių Tulpinių ar Daktarų gaujų "gerą" darbą. Klausimas tik kaip reiks viską išvalyti, nes ten reiks šakėmis viską mėžti po tokio užleidimo.

    BŪTINA stebėti visus Dailydkas & Co., nes, labai tikėtina, suodę, kad tirią jų nelegaliai įgytus turtus pateps slides į motušę Rusiją "politinio proeglobsčio". Taip pat reiktų stebėti jų finansinius srautus, nes šiuo metu jie turėtų gana desperatiškai ieškoti būdų "legitimizuoti" visą prisivogtą turtą, jei to dar nepadarė. Reikalų turime su banditų gauja, kuriai buvo leista užgrobti vieną didžiausių valstybinių įmonių.
    Snoro pavyzdys rodo, kad su tokiais pinigais slides tepti daug šauniau į Didžiąją Britaniją . Pragyvenimo lygis ten aukštesnis.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Diskutuoti čia nelabai yra ką. LG buvo vienos politinės partijos - LDDP/LSDP - proteguojamas kromelis, iš kurio ir per kūrį buvo dideliais kiekiais vagiama, sudarinėjami neskaidrūs ir nusikalstami sandoriai ir darbinami giminaičiai ir draugeliai. Apie kokį nors "gerą" darbą čia galima kalbėti tiek pat, kiek ir apie kokių Tulpinių ar Daktarų gaujų "gerą" darbą. Klausimas tik kaip reiks viską išvalyti, nes ten reiks šakėmis viską mėžti po tokio užleidimo.

    BŪTINA stebėti visus Dailydkas & Co., nes, labai tikėtina, suodę, kad tirią jų nelegaliai įgytus turtus pateps slides į motušę Rusiją "politinio proeglobsčio". Taip pat reiktų stebėti jų finansinius srautus, nes šiuo metu jie turėtų gana desperatiškai ieškoti būdų "legitimizuoti" visą prisivogtą turtą, jei tod ar nepadarė. Reikalų turime su banditų gauja, kuriai buvo leista užgrobti vieną didžiausių valstybinių įmonių.
    Nereikia turėti daug vilčių kad kas apskritai siūlų galų ieškos, o netgi jei ieškos nepakaks įrodymų, o jei pakaks tai teismai išteisins nesant nusikaltimo sudėties. Čia gi komunistų betonas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Visam pasaulyje vienaip ir lietuvoj kitaip.. ir cia niekas problemos nemato?... turi but atrenkami geriausi darbuotojai ir specializacija dar ne viskas.. daug ko ismokstama jau darbo vietoje
    Su laiku ir išmokstama - iš pradžių kelis metus važinėja mašinisto padejėju, po to tampa mašinistu be klasės, po to gali pakelti savo kvalifikacijos lygį iki 3-2-1 klasės (o tai pavyksta ne visiems). Bet negalima priimti į atsakingas pareigas žmogaus be specializuotų žinių.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.05.07, 18:37.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Diskutuoti čia nelabai yra ką. LG buvo vienos politinės partijos - LDDP/LSDP - proteguojamas kromelis, iš kurio ir per kurį buvo dideliais kiekiais vagiama, sudarinėjami neskaidrūs ir nusikalstami sandoriai ir darbinami giminaičiai ir draugeliai. Apie kokį nors "gerą" darbą čia galima kalbėti tiek pat, kiek ir apie kokių Tulpinių ar Daktarų gaujų "gerą" darbą. Klausimas tik kaip reiks viską išvalyti, nes ten reiks šakėmis viską mėžti po tokio užleidimo.

    BŪTINA stebėti visus Dailydkas & Co., nes, labai tikėtina, suodę, kad tirią jų nelegaliai įgytus turtus pateps slides į motušę Rusiją "politinio proeglobsčio". Taip pat reiktų stebėti jų finansinius srautus, nes šiuo metu jie turėtų gana desperatiškai ieškoti būdų "legitimizuoti" visą prisivogtą turtą, jei to dar nepadarė. Reikalų turime su banditų gauja, kuriai buvo leista užgrobti vieną didžiausių valstybinių įmonių.
    Paskutinis taisė John; 2017.05.07, 15:11.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Visam pasaulyje vienaip ir lietuvoj kitaip.. ir cia niekas problemos nemato?... turi but atrenkami geriausi darbuotojai ir specializacija dar ne viskas.. daug ko ismokstama jau darbo vietoje o motyvacija, noras dirbt ir mokytis, atitinkamas poziuris i darba tikrai ne paskutine vieta priimant i darba uzima.
    Turi priemimo komisijoje buti bent keli zmones is "salies"... o kokiu budu tas bus igyvendinama ar agentura ar nepriklausomi ekspertai cia jau imones valdybos sprendimas... aaa palaukit issilakste visi po STT grasinimu... drasuoliai... paaiskinkit kodel atsistatydina jei saziningai dirba?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Personalo atrankos bendrovė - tik vienas, bet ne vienintelis, darbuotojų paieškos kanalas.
    Čia kalba neina apie "headhunter'ius", kurie ieško vadovų ar aukšto lygio profesionalų.
    Žodis "personalo atrankos bendrovė" gal neblogai tinka atrinkti asistentą skyriuje ar plataus profilio klientų aptarnavimo vadybininką (kurie dažnai vadinami "projektų vadovais", nes kitaip pavadinus "aplikantų" skaičius ir lygis yra žemiau plintuso).
    Tai yra suprantama ir nieko tame keisto. Turėjau omeny būtent tuos "klientų aptarnavimo vadybininkus" ir t.t., nes gan drąsiai skamba sakinys, kad per tokias bendroves LG neįdarbino absolučiai nė vieno žmogaus - o ten gi dirba tikrai ne tik geležinkelio specialistai. Todėl ir nustebino tas pareiškimas.

    Šiaip įdomu, kaip kitos geležinkelio bendrovės Lietuvoje randa darbuotojus - juk palyginti su LG jos yra mažos, tad joms yra turbūt žymiai sunkiau ieškoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Nejaugi iš tiesų tokia įmonė kaip LG niekada anksčiau nesinaudojo jokių personalo atrankos agentūrų paslaugomis?
    Personalo atrankos bendrovė - tik vienas, bet ne vienintelis, darbuotojų paieškos kanalas.
    Čia kalba neina apie "headhunter'ius", kurie ieško vadovų ar aukšto lygio profesionalų.
    Žodis "personalo atrankos bendrovė" gal neblogai tinka atrinkti asistentą skyriuje ar plataus profilio klientų aptarnavimo vadybininką (kurie dažnai vadinami "projektų vadovais", nes kitaip pavadinus "aplikantų" skaičius ir lygis yra žemiau plintuso).

    Nežinia, kaip specifinių kompetencijų darbuotojų ieško ne tik LG, bet kitos stambios įmonės, pvz., uostai ar energetikos kompanijos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    nenusisnekek tai tiesiog visame pasaulyje priimtas budas leidziantis isvengti korupcijos ir nepotizmo.. jei ir dabar nedasyla kodel tai negaliu padet ...
    Kur ieško mašinistus DB, SNCF, PKP ir t.t. Tiesiog pagal skelbimus ar visgi specializuotose profesinėse mokyklose?

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Pastebėjau, kad kai kurie komentuojantys nelabai supranta apie ką kalba. Taip, aš už, kad būtų daugiau skaidrumo, galbūt, kad personalą atrinktų agentūros ar panašiai. Bet jūs negalite kalbėti taip kategoriškai, tyngėdami net pasiieškoti paprastos informacijos. Bendrovėje (pagal litrail.lt pateiktus duomenis) daugiau nei pusę darbuotojų (maždaug 7,5 tūkst. iš 9,5 tūkst.) sudaro gamyboje dirbantis arba ten administracijoje dirbantis darbuotojai. Elementarus pvz, kokia personalo atrankos agentūra galėtų atrinkti stoties viršininką ? Stoties viršininkas kaip ir administracijos darbuotojas, bet visi supranta, kad tas pareigas turi atlikti tikras gamybininkas-profesionalas. Tokių analogų daugybė. Reikia suprasti, kad tai yra visai kitokio tipo įmonė, kuri pagal darbo pobūdį yra skirtinga. Čia mačiau lygino kažkas tai draudimo kažkokias tai bendroves su geležinkeliu. Kaip tai galima palyginti? Geležinkelio įmonės pagrindinis principas - nepertraukiamas technologinis procesas. O kas dėl direktoriaus 40% giminystės, tai manau čia žurnalistai parašė ką norėjo. Direktorius pasakė, kad tai susiję tarp darbuotojų ir įmonių iš kurių geležinkeliai perką kažką tai. Tai yra du skirtingi dalykai. Nereikia iš to daryti skandalo.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Šiaip jau kaip pavyzdį reiktų pateikinėti ne farmacines ar kokia finansines kompanijas,o infrastruktūrą valdančias ar pervežimo įmones. Įdomu ar lakūnų atrinkimui aviakompanijos irgi naudojasi personalo atrankos firmomis?
    Paskutinis taisė lietus; 2017.05.07, 09:22.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    nenusisnekek tai tiesiog visame pasaulyje priimtas budas leidziantis isvengti korupcijos ir nepotizmo.. jei ir dabar nedasyla kodel tai negaliu padet ...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    viskas aisku.. tokios didziules imones kaip pfizer, astra zeneka naudojasi tik atrankos agenturu paslaugomis.. o darbas dar labiau specifinis...
    Ir kokios Lietuvos mokymo įstaigos absolventas gali dirbti lokomotyvo mašinistu? Gal žinai tokią?

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai kurių LG direktorių vos ne visa giminė ten dirba, o kur dar visokie draugai, pirkimai ir t.t. Vienas didžiausių darbdavių Lietuvoje, bet per personalo atrankos įmones ar tiesiogiai iš viešų skelbimų nei vieno darbuotojo nebuvo įdarbinęs. Nelabai įsivaizduoju, kaip kovoti su tokia valstybe valstybėje, čia ne kokie pavieniai korupcijos atvejai, o visa sistema, kai visi vieni nuo kitų vienaip ar kitaip priklausomi.
    Aha, mano pažįstamas irgi ten isidarbino turint gimines LG. Atlyginimų nesiskundžia , bet čia seniau buvo, kažkur prieš 3 metus.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    viskas aisku.. tokios didziules imones kaip pfizer, astra zeneka naudojasi tik atrankos agenturu paslaugomis.. o darbas dar labiau specifinis... Valstybe, valstybeje.. isvaikyt ta lizda!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Nejaugi iš tiesų tokia įmonė kaip LG niekada anksčiau nesinaudojo jokių personalo atrankos agentūrų paslaugomis?
    O kodėl turėtų? Valstybinėse įmonėse dalis pareigų užimama konkurso būdu. Kiti priimami pagal kompetenciją, apie kurią kur kas geriau nusimano įmonėje, o ne kažkokia tai agentūra. Nuo giminių įdarbinimo tai neapsaugos. Be to agentūros niekaip negarantuoja, kad darbuotojas bus kompetetingas dirbti tą darbą ar aplamai gerai dirbs.
    Joks normalus privatus verslas nerenka valdančio personalo ar rimtų specialistų per agentūras. Masiniam eilinių mažai apmokamų darbuotojų atrinkimui ir naudojamos tos agentūros. Be to tik didžiuosiuose miestuose, nes sunku surasti žmones, kurie dirbtų už mažą algą. Mažuose miestuose ir taip darbo jėgos perteklius, be to patys žmonės susižino ir ateina įsidarbinti.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.05.06, 07:14.

    Komentuoti:

Working...
X