Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad susiaurinus gatvės dažnu atveju atsirado papildomo parkavimo. Tiesiog tai toks faktas, kurio alternatyvioje realybėje gyvenantys auto-fašistai, nesugeba priimti.
    Koks marketingas, tą ir mato. Geriau būtų reiktų reklamuotis „darom parofkes“ vietoj „dūchinam aftamabilystus“. Tuoj atsirastų krūva entuziastų susiaurint Ukmergės gatvę jei pirma juosta abiejose pusėse būtų atiduota parkofkėms

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    O šitos idėjos atsisakė Zuokas?

    "Viešasis transportas turi būti nemokamas vilniečiams!"

    kviečiu balsuoti kovo 3 d. už mane į merus, sąrašo numeris 7! (zuokas.lt)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    Aš tai beveik už želdinimus ir siaurinima, bet yra mažytė problema, parkavimo ir kad siaurinimas ją sprendžia iš kito galo, verčia prolus atsisakyti personalaus transporto vat jei tą jaučia savo penktąja vieta ir nėra patenkinti.
    IMHO turėtų būti vizija to viešojo transporto, bei kažkie parkingo sprendimai daugiabučių kvartaluose, ty daugiaukščiai parkingai?
    Tas kandidatas kuis pasiūlytų tokia inciatyva iš savivaldybės pusės manau gautų taškų, labai dėl parkingo.
    VT gera koncepcija liaudžiai sunkiai suprantama, o čia vat aišku, paprasta.

    ps: ir šitie du viens kitam prieštarauja. Norint pagerinti VT reikia, kad juo daugiau naudotusi, atsisakytų personalaus transporto, žodžiu kažkas turi aukotis kaip Kristus, o politikoje ...
    Tai kad susiaurinus gatvės dažnu atveju atsirado papildomo parkavimo. Tiesiog tai toks faktas, kurio alternatyvioje realybėje gyvenantys auto-fašistai, nesugeba priimti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    https://youtu.be/HFQXTxd4Y

    Paryziuje vandeniliniai autobusai vazineja nuo 2019m., siu metu liepa nusipirkti dar 47 autobusai. Taip, ten yra problemu, bet VT yra arti idealaus, yra tikrai ko pasimokyti, ten naudojamos visos transporto rusys ir naudojamos logiskai. Autobusai, siuo atveju naudojami iveikti maziems atstumams ir naktiniam VT, kada krenta paklausa. (Is Vilniaus pavyzdzio - pavaziuoti autobusu nuo Silo tilto iki Siaures miestelio logiska, bet nuo Santariskiu iki stoties pvz, visiskai nelogiska, tam jau nereikia begines transporto priemones)


    Vandenilis yra netersios dujus, ant kuriu Europa "daug stato" kaip viena is pagrindiniu decarbonization technologiju, pagrindine del to, kad i jo infrastruktura reikia investuoti gana mazai, nes jis gali buti transportuojamas esama gamtiniu duju infrastruktura ir jis gali buti sekmingai naudojamas sunkiausiai elektrifikuojamuose sektoriuose (pvz. furos ar stambioji pramone). Tiesa, i pacia transporto priemoniu papildymo infrastruktura reikia investuoti, uztikrinant sauguma, cia aisku nesitikiu, nes nesugeba net elementaraus tuliko ir budeles sumustiniu suvalgyti pastatyti galinese stotelese vairuotojams. Beje, 2035m. EU automobiliai su vidaus degimo varikliais nebebus parduodami, kas yra realiai rytoj, tad ir miestai turi tam ruostis (aisku Vilniuje tas gal ir nera aktualu, kur 20 metu senumo transporto priemones atrodo kaip naujos).

    Beje, dauguma Europos valstybiu jau yra parengusios vandenilio strategijas, Ursula per siu metu State of the Union kreipimasi pranese apie milziniskas investicijas i vandenilio banka. Lietuvoje, aisku, is vieno nekompetetingiausiu ministru per visa istorija nieko nesitikiu (reikia tiketis, kad pasikeis valdzia per ateinancius rinkimus) - vedamos savo ekstremaliai neoliberalios idealogijos jis nesugebejo elementariu dalyku padaryt - normaliai igyvendinti elektros rinkos liberalizijos ar "sugerti" energijos kainu kilimo, taip sukeliant didziausia infliacija EU.
    Keli eksperimentinian nessiskaito, na bet jei perka daugiau tai gal pasiteisino. Na nežinau, aš ten važinėjau taukiniais ir pėsčiomis tai dėl autobusų komentuoti negaliu, bet metro tikrai nėra arti idealaus.

    Vandenilio problema yra mažas efektyvumas, t.y. kad jį pasigaminti prarandama virš 70% energijos. Ir taip, EU dabar skiria daug subsdijų vandenilio gamybai įrengti, kiek tai bus pasiteisinės dalykas bus matyti. Saugumo problemas minėjai.

    2035 toli gražu nėra rytoj, o naujai parduodami nebus reiškia kad iki 2045 vis dar kas antras kelyje bus vidaus degimo. Lietuvoje dar +5 nebent finasinė padėtis dar pagerės, kas yra įmanoma.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Visų pirma niekas realiai tų gatvių nesiaurina, dabar matau net Savanorių g. tik pakeitus asfaltą prasidėjo FB skiedalai apie siaurinimus ir kad liks po 2 juostas, mažiau visokius psichopatus savukynus skaitykite. Visų antra, gatvių humanizavimas (parkingų naikinimas ant perėjų, išvažiavimų, perėjų pakėlimas, dviračių takų, želdinių, mini žiedų, tvarkingų parkavimo vietų įrengimas) vyksta ir kituose miestuose, tai kažin ar ir Vilniuje sustos.
    ​​​​
    Aš tai beveik už želdinimus ir siaurinima, bet yra mažytė problema, parkavimo ir kad siaurinimas ją sprendžia iš kito galo, verčia prolus atsisakyti personalaus transporto vat jei tą jaučia savo penktąja vieta ir nėra patenkinti.
    IMHO turėtų būti vizija to viešojo transporto, bei kažkie parkingo sprendimai daugiabučių kvartaluose, ty daugiaukščiai parkingai?
    Tas kandidatas kuis pasiūlytų tokia inciatyva iš savivaldybės pusės manau gautų taškų, labai dėl parkingo.
    VT gera koncepcija liaudžiai sunkiai suprantama, o čia vat aišku, paprasta.

    ps: ir šitie du viens kitam prieštarauja. Norint pagerinti VT reikia, kad juo daugiau naudotusi, atsisakytų personalaus transporto, žodžiu kažkas turi aukotis kaip Kristus, o politikoje ...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    Paryžius atrodo taip kad ten 10 metų niekas netvarkyta, tai gal nereikai imti už pavyzdį. O šiaip tai ne, europa jau atsikando elektirnių autobusų ir grįžtą troleibusu ir tramvajus. Kad Europoje važinėtu reikšmingas kiekis vandenilinių aotobusų gal galima plačiau?

    Kad jokių ekspertų ir nereikia - europos pinigai ir puse vilniaus biudžeto atiduodami provincijai, todėl ten ir renovuojasi.
    https://youtu.be/HFQXTxd4Y

    Paryziuje vandeniliniai autobusai vazineja nuo 2019m., siu metu liepa nusipirkti dar 47 autobusai. Taip, ten yra problemu, bet VT yra arti idealaus, yra tikrai ko pasimokyti, ten naudojamos visos transporto rusys ir naudojamos logiskai. Autobusai, siuo atveju naudojami iveikti maziems atstumams ir naktiniam VT, kada krenta paklausa. (Is Vilniaus pavyzdzio - pavaziuoti autobusu nuo Silo tilto iki Siaures miestelio logiska, bet nuo Santariskiu iki stoties pvz, visiskai nelogiska, tam jau nereikia begines transporto priemones)


    Vandenilis yra netersios dujus, ant kuriu Europa "daug stato" kaip viena is pagrindiniu decarbonization technologiju, pagrindine del to, kad i jo infrastruktura reikia investuoti gana mazai, nes jis gali buti transportuojamas esama gamtiniu duju infrastruktura ir jis gali buti sekmingai naudojamas sunkiausiai elektrifikuojamuose sektoriuose (pvz. furos ar stambioji pramone). Tiesa, i pacia transporto priemoniu papildymo infrastruktura reikia investuoti, uztikrinant sauguma, cia aisku nesitikiu, nes nesugeba net elementaraus tuliko ir budeles sumustiniu suvalgyti pastatyti galinese stotelese vairuotojams. Beje, 2035m. EU automobiliai su vidaus degimo varikliais nebebus parduodami, kas yra realiai rytoj, tad ir miestai turi tam ruostis (aisku Vilniuje tas gal ir nera aktualu, kur 20 metu senumo transporto priemones atrodo kaip naujos).

    Beje, dauguma Europos valstybiu jau yra parengusios vandenilio strategijas, Ursula per siu metu State of the Union kreipimasi pranese apie milziniskas investicijas i vandenilio banka. Lietuvoje, aisku, is vieno nekompetetingiausiu ministru per visa istorija nieko nesitikiu (reikia tiketis, kad pasikeis valdzia per ateinancius rinkimus) - vedamos savo ekstremaliai neoliberalios idealogijos jis nesugebejo elementariu dalyku padaryt - normaliai igyvendinti elektros rinkos liberalizijos ar "sugerti" energijos kainu kilimo, taip sukeliant didziausia infliacija EU.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Čia 1:1 putinfurerio propagandos tipo post'as Lietuvos mąstelyje. Maždaug taip: putinas - aferistas, gal nevisai šventas, bet kažką tokio turi, tokio cinkelio... tai ne tie mėmės Europos politikai. Žemaitaiti, čia tu?
    Lietuvoje opozicijos nesodina, tai kur ta visa opozicija su bent kuo nors kad pranoktu zuoką? Nes kol kas tai realiausia alternatyva yra uspaskichas ir čia jau ačiū ne.
    Parašė Galys Rodyti pranešimą


    Visų pirma tai normalioje diskusijoje nėra tokio elemento kaip zuokas.
    Jei ignoruoji populiariausio kandidato glaimybe būti išrinktam tai baigsis kaip Hillary prieš Trumpą.

    P.S. autocorrectas norėjo ištaisyti Hillary į Hitlerį.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, Benkunskas iš esmės prieštarauja pats sau, aiškindamas, kad "tvarkys gatves" ir kad "nesiaurins gatvių" (turbūt turėjo openy kai kuriais atvejais siaurinamas eismo juostas, pagal galiojantį STR toms gatvių kategorijoms). Gatvių parametrai yra numatyti įstatyme. Tai taip išeitų, kad tvarkydamas gatves jis planuoja sąmoningai pažeidinėti įstatymus? Arba išvis netvarkyti gatvių? Įdomu, ar jis pats išvis supranta, kokius kliedesius šneka?
    Aš manau jis turėjo omenyje tiesiog perasfaltavimą.
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ir Paryziuje ir daugube kitu miestu autobusai yra arba vandeniliniai arba elektriniai, tai elementari higiena - tai naujesnes technologijos, autobusai reciau genda, nes turi maziau dali nei vidaus degimo variklio, reciau genda stabdziu sistema ir pan., maziau tersia aplinka, neprisideda prie klimato kaitos. Taciau, jokiam didesniam mieste autobusai nera pagrindine VT rusis (tai nereiskia, kad ju nereikia ar normalu, kad jie dezyneliniai ar kartu su ziguliais is gamyklos isvaryti buvo).

    Dar is Benkunsko pristatymo labai juokinga buvo, kad tik "dabar" pastebejo tragiska situacija su daugiabuciu renovacija. Kur jis buvo 7 metus? Cia toks techninis projektas, nera kazkoks labai idealoginis, grynai vicemerui tinkama veikla. Nebuvo net jokiu konferenciju per zooma su ekspertais, kolegomis is kitu Lietuvos miestu ar pries 20 metu daugiabucius atnaujinanciu Cekijos ar Lenkijos miestu ar dabar tai labai sparciau daranciais Estijos miestais, kad nors know-how butu ir strategija parengta
    Paryžius atrodo taip kad ten 10 metų niekas netvarkyta, tai gal nereikai imti už pavyzdį. O šiaip tai ne, europa jau atsikando elektirnių autobusų ir grįžtą troleibusu ir tramvajus. Kad Europoje važinėtu reikšmingas kiekis vandenilinių aotobusų gal galima plačiau?

    Kad jokių ekspertų ir nereikia - europos pinigai ir puse vilniaus biudžeto atiduodami provincijai, todėl ten ir renovuojasi.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal kas žino ar gali atknisti, kaip dėl naujojo BP (kuris numato ir naująjį gatvių standartą, įskaitant greičio ribojimus ir. "siaurinimus") balsavo tarybos narys Benkunskas? Kažkaip nepamenu, kad būčiau girdėjęs jį pasisakant tiek prieš BP priėmimą, tiek prieš naujojo gatvių standarto taikymą, tiek prieš bet kurį konkretų gatvės humanizavimo projektą. Tikrai juk nėra taip, kad jis tiek prieš rinkimus apie tai pradėjo kalbėti?
    Benkunskas, kaip vicemeras +/- atsakingas už energetiką, sportą, sveikatingumą ir gal švietimą (praeityje). Tai galima būtų jo paklausti apie Vilniaus šildymą, stadioną ir kt.

    ​​​​​Tai gatvės, tramvajai - ne jo veiklos sritis.

    O dėl BP gali balsuot kaip nori ir po to išsivartyti. Skubėjome, ėjome į kompromisus ir panašiai. Nėra problemų. O kuris žurnalistas supras tuos BP reikalus, o kiek visuomenės domisi BP sprendimais? Koks vienas kitas šimtas.

    O šiaip tai jis man toks sau gražus, mėgstantis lipt ant bačkos.

    Dabar pagalvokime, jis turbūt bus numeris vienas konservų savivaldos sąraše (sostinėje).
    Jam garantuotas vėl minimum vicemero postas.

    Tai jis nieko nepralošia šiam laikotarpyje.

    Pagal jo kalbas galima suprasti, kad konservai nelabai palaikys Zuoko tramvajus.

    Jei palaikysi Zuoko tramvajų ir tas tramvajaus projektas sujudės, tai tu sukrausi Zuokui politinį kapitalą ir vėl kituose rinkimuose gausi jį sau ant galvos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad Benkunskas visus 7 metus, būdamas valdžioje, apie tai nė cypt. Aš suprantu, kad tau, Romai, patinka bet kas, kas sako, kad gatvių siaurinimas yra blogai, bet ar tikrai manai, kad Benkunsko kalbose yra bent krupelė nuoširdumo ir supratimo, apie ką jis kalba?
    Įdomios to Benkunsko metamorfozės.
    Gal kas nors surastų, ką jis žadėjo prieš ankstesnius rinkimus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Įdomu tai, kad Benkunskas visus 7 metus, būdamas valdžioje, apie tai nė cypt. Aš suprantu, kad tau, Romai, patinka bet kas, kas sako, kad gatvių siaurinimas yra blogai, bet ar tikrai manai, kad Benkunsko kalbose yra bent krupelė nuoširdumo ir supratimo, apie ką jis kalba?
    Visų pirma niekas realiai tų gatvių nesiaurina, dabar matau net Savanorių g. tik pakeitus asfaltą prasidėjo FB skiedalai apie siaurinimus ir kad liks po 2 juostas, mažiau visokius psichopatus savukynus skaitykite. Visų antra, gatvių humanizavimas (parkingų naikinimas ant perėjų, išvažiavimų, perėjų pakėlimas, dviračių takų, želdinių, mini žiedų, tvarkingų parkavimo vietų įrengimas) vyksta ir kituose miestuose, tai kažin ar ir Vilniuje sustos.
    ​​​​
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.09.27, 06:46.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gal kas žino ar gali atknisti, kaip dėl naujojo BP (kuris numato ir naująjį gatvių standartą, įskaitant greičio ribojimus ir. "siaurinimus") balsavo tarybos narys Benkunskas? Kažkaip nepamenu, kad būčiau girdėjęs jį pasisakant tiek prieš BP priėmimą, tiek prieš naujojo gatvių standarto taikymą, tiek prieš bet kurį konkretų gatvės humanizavimo projektą. Tikrai juk nėra taip, kad jis tiek prieš rinkimus apie tai pradėjo kalbėti?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šimašinis gatvių siaurinimas turbūt pasibaigs po rinkimų - net konservas vicemeras Benkunskas to nepamiršo panaudoti rinkimų agitacijoje
    Romai o tu aplamai vilniui gyveni ar vilniaus rajone?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Bet tai klausimas, kiek tam gatvių siaurinimui iš tiesų įtakos turėjo pats Šimašius. Juk mero postas labiau simbolinis, pagrinde sprendimus priima visokie administracijos direktoriai, administracinės veiklos skyrius ir t.t. Meras tik pasirašo popieriukus, kitaip sakant, palaimina tuos projektus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šimašinis gatvių siaurinimas turbūt pasibaigs po rinkimų - net konservas vicemeras Benkunskas to nepamiršo panaudoti rinkimų agitacijoje
    Įdomu tai, kad Benkunskas visus 7 metus, būdamas valdžioje, apie tai nė cypt. Aš suprantu, kad tau, Romai, patinka bet kas, kas sako, kad gatvių siaurinimas yra blogai, bet ar tikrai manai, kad Benkunsko kalbose yra bent krupelė nuoširdumo ir supratimo, apie ką jis kalba?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šimašinis gatvių siaurinimas turbūt pasibaigs po rinkimų - net konservas vicemeras Benkunskas to nepamiršo panaudoti rinkimų agitacijoje

    Mano pasiūlymas – nutraukti skubotus, brangius, nepasiteisinusius gatvių siaurinimo projektus. Perskirstyti išteklius duobėtų, prastų gatvių atnaujinimui. Pagrindinis gatvių kokybės matas turi būti ne jų subjektyvi estetinė pusė, o eismo dalyvių saugumas ir patogumas. Pritaikymas specialiajam transportui, miestą aptarnaujančioms tarnyboms“, – plojimų sulaukė tokia vicemero kalba.

    https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...rka-56-1937020

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ir Paryziuje ir daugube kitu miestu autobusai yra arba vandeniliniai arba elektriniai, tai elementari higiena - tai naujesnes technologijos, autobusai reciau genda, nes turi maziau dali nei vidaus degimo variklio, reciau genda stabdziu sistema ir pan., maziau tersia aplinka, neprisideda prie klimato kaitos. Taciau, jokiam didesniam mieste autobusai nera pagrindine VT rusis (tai nereiskia, kad ju nereikia ar normalu, kad jie dezyneliniai ar kartu su ziguliais is gamyklos isvaryti buvo).

    Dar is Benkunsko pristatymo labai juokinga buov, kad tik "dabar" pastebejo tragiska situacija su daugiabuciu renovacija. Kur jis buvo 7 metus? Cia toks techninis projektas, nera kazkoks labai idealoginis, grynai vicemerui tinkama veikla
    Šiaip tai nauji ir prižiūrimi dyzeliniai (o ir benzininiai) varikliai nieko per daug neteršia. Bent jau ne tiek, kad juos reiktų urgently keisti į elektrinius. Įdomu, kad Benkunskas nusišnekėdamas apie vandenilinius (wtf ) ar elektrinius autobusus kažkodėl tyli apie techniškai netvarkingus šiuo metu Vilniaus gatvėmis važinėjančius VT autobusus (konkrečiai tas galioja visiems dar esamiems Volvo 7700), kuriems iš vamzdžio eina juodų dūmų debesys. Nekalbant apie tūkstančius techniškai netvarkingų privačių auto, kuriems irgi pilasi juodi dūmai vos paspaudus gazą ir tai yra vieša paslaptis jau ištisus dešimtmečius. Besirūpinantiems tarša būtų labai gerai pradėti nuo to t.y. jau esamų taršos normas nustatančių įstatymų įgyvendinimo užtikrinimo, o ne nesąmonių rašymo apie vandeniliu varomus autobusus. Iš kur šitas ufonautas paims vandenilio to begin with? Ar jis išvis žino, kas tai yra ir kaip tai veikia?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Šiaip jau pagal STR A juostos turi būti 3,50m, o ne 3,25. Aš nekalbu ar pakanka/nepakanka - bet kad būtent nesilaikoma STR jau dabar.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Ir Paryziuje ir daugube kitu miestu autobusai yra arba vandeniliniai arba elektriniai, tai elementari higiena - tai naujesnes technologijos, autobusai reciau genda, nes turi maziau dali nei vidaus degimo variklio, reciau genda stabdziu sistema ir pan., maziau tersia aplinka, neprisideda prie klimato kaitos. Taciau, jokiam didesniam mieste autobusai nera pagrindine VT rusis (tai nereiskia, kad ju nereikia ar normalu, kad jie dezyneliniai ar kartu su ziguliais is gamyklos isvaryti buvo).

    Dar is Benkunsko pristatymo labai juokinga buvo, kad tik "dabar" pastebejo tragiska situacija su daugiabuciu renovacija. Kur jis buvo 7 metus? Cia toks techninis projektas, nera kazkoks labai idealoginis, grynai vicemerui tinkama veikla. Nebuvo net jokiu konferenciju per zooma su ekspertais, kolegomis is kitu Lietuvos miestu ar pries 20 metu daugiabucius atnaujinanciu Cekijos ar Lenkijos miestu ar dabar tai labai sparciau daranciais Estijos miestais, kad nors know-how butu ir strategija parengta
    Paskutinis taisė TIME; 2022.09.26, 22:13.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, Benkunskas iš esmės prieštarauja pats sau, aiškindamas, kad "tvarkys gatves" ir kad "nesiaurins gatvių" (turbūt turėjo openy kai kuriais atvejais siaurinamas eismo juostas, pagal galiojantį STR toms gatvių kategorijoms). Gatvių parametrai yra numatyti įstatyme. Tai taip išeitų, kad tvarkydamas gatves jis planuoja sąmoningai pažeidinėti įstatymus? Arba išvis netvarkyti gatvių? Įdomu, ar jis pats išvis supranta, kokius kliedesius šneka?

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Ok taip aš esu Žemaitaits jei tau nuo to geriau. Normalioje diskusijoje tai neturėtų daryti jokio skirtumo.

    Visų pirma tai normalioje diskusijoje nėra tokio elemento kaip zuokas.

    Komentuoti:

Working...
X