Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Automobilizacijos mažinimas kol kas yra drambliuko svajonė dėl vienos paprastos priežasties – neturime pakankamai efektyvios viešojo transporto sistemos. Ir net jei Vilniuje iš bėdos galima išsiversti be nuosavo automobilio (VT spragas kamšant esparkais, boltais etc), kur nors nukeliauti už miesto ribų beveik neįmanoma arba labai nepatogu. Dabar tarpmiestinis susisiekimas ne tai kad plečiamas, bet ir toliau karpomas, be to, Vilnius nevaldomai ir neplanuojamai driekiasi į šonus, dėl ko automobilių tik dar daugės. Kaip tokioje situacijoje mažinti automobilizaciją? Pasakyti centro gyventojams, kad nuo šiol jie nebeturi teisės į nuosavą automobilį? Bet kuo jie blogesni už suburbijos gyventojus?
    Centro gyventojų automobiliai dažnai būna naudojami gerokai rečiau. Mieste, jei negali kur nors nueiti, nuvažiuoti vis tiek yra patogiau su kokiu Sparku ar CityBee, nes gali juos palikti vietoje nesukdamas galvos. Automobilis dažniausiai yra naudojamas savaitgaliais (kai kamščių nėra) ilgesnėms kelionėms ar, blogiausiu atveju, kelionėmis į kokią Nordiką/IKEA ar Ogmios miestą. Uždraudus centro gyventojams turėti automobilį, situacija su kamščiais nepagėrėtų, atsirastų tik daugiau parkavimo vietų mieste. Tačiau tai, turbūt, tik pablogintų situaciją su kamščiais, nes į miestą važiuoti taptų patraukliau (lengviau prisiparkuoti).

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    . Tai nereiškia, kad tvarko tuos purvynus.
    Tvarko purvynus, susirask jo postuose kažkokį sąrašą ir pažiūrėk brėžinius.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Meras įraše skelbia, jog atnaujina aikšteles. Tai nereiškia, kad tvarko tuos purvynus. Gal esamą asfalto dangą kiemuose tiesiog keičia betono koriais? Yra naujų daugiabučių su įrengiamais betono koriais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Suburbijos gyventojai tegu pasilieka savo suburbijoje. O jeigu nori važiuoti mieste, tegu susimoka miesto įvažiavimo mokestį.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Automobilizacijos mažinimas kol kas yra drambliuko svajonė dėl vienos paprastos priežasties – neturime pakankamai efektyvios viešojo transporto sistemos. Ir net jei Vilniuje iš bėdos galima išsiversti be nuosavo automobilio (VT spragas kamšant esparkais, boltais etc), kur nors nukeliauti už miesto ribų beveik neįmanoma arba labai nepatogu. Dabar tarpmiestinis susisiekimas ne tai kad plečiamas, bet ir toliau karpomas, be to, Vilnius nevaldomai ir neplanuojamai driekiasi į šonus, dėl ko automobilių tik dar daugės. Kaip tokioje situacijoje mažinti automobilizaciją? Pasakyti centro gyventojams, kad nuo šiol jie nebeturi teisės į nuosavą automobilį? Bet kuo jie blogesni už suburbijos gyventojus?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Sutinku, kad situacija su kiemais yra labai bloga. Kiemai yra skirti gyventojams, o ne automobiliams, todėl ten stovėjimo vietų (ilgalaikių) iš vis neturi buto. Automobiliai turi būti saugomi aikštelėse (geriausia daugiaaukščiuose), o automobilizaciją (ne kelionių skaičių, o automobilių skaičių) reikia mažinti drastiškai.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Net jeigu ir turime tikslą mažinti automobilizaciją, tai nėra išeitis nieko nedaryti su daugiabučių kiemais. Automobilinių kelionių skaičius jei ir mažės, tai labai palaipsniui. Situacija su kiemais tikrai yra labai bloga ir būtina šitą dalyką civilizuoti. Senų daugiabučių teritorijų apleidimas veda prie dar didesnių bėdų, tokių kaip getai ir socialinės atskirtis. Vilnius ir apskritai Lietuva kol kas turi labai gerą urbanistinį laimėjimą, neturi tikrų getų.

    Vaisingesnė diskusija galėtų būti, ar daugiabučių gyventojai, kurių namai stovi ant valstybinės žemės neturėtų mokėti teritorijos tvarkymo mokesčio. Nes išeina nelygybė su kitais namais ir su individualių namų gyventojais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Miestas be automobiliu yra tada, kai jie stovi ant Bortunsko trinkelių kiemuose

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Ateis rusas, bus judri evakuacija automobiliu į vakarus ir miestas pratuštės natūraliai.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jūs nesuprantate PR'o esmės. Svarbu kalbėti, svarbu transliuoti žinutes ir išlaikyti auditorijos dėmesį. Judrumas? Labai gerai, čia dinamiškiems ir ambicingiems, tokia auditorija. Parkavimas kiemuose? Irgi labai gerai, čiau daugiau tradicinių vertybių (BMW, senas daugiabutis, dviratis tik mažvaikiams arba sportui) puoselėtojams.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tiesiog neįtikėtina
    Viiena ir tą pačią dieną meras FB rašo apie daugiabučio parkingo vietų didinimą, o JUDU daro prezentacija apie miestą be automobilių...


    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	194
Size:	163,1 kB
ID:	2133590

    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	186
Size:	73,2 kB
ID:	2133591


    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad nesiveržia. EP yra politikų kapinės kur visus nemėgstamus išsiunčiame.
    Kad veržiasi Net į užkampį atvažiavo paagituoti, kuriame meraudomas per dvi kadencijas (ir kampanijas prieš jas) neapsilankė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl tada vėl veržiasi į politiką, jei viskas jau buvo užp...ę? Versle galėtų dirbti ramiai be jokio viešumo ir dar už daugiau, kaip pvz. jo administratoriaus direktorius Poderskis.
    Kad nesiveržia. EP yra politikų kapinės kur visus nemėgstamus išsiunčiame.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ironiška, kad per tą laiką padarė Vilniui daugiau naudos, nei per 6 metus prieš tai. Nors gal labiau nauja žmona, o ne jis.
    dėka tu dvejų metu, dabar turim Valdą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai žmona gi uždirba.
    Ir valdo šeimos biudžetą.
    Bent jau valgyti vyrui neduoda, akivaizdu

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai žmona gi uždirba.
    Uždirbo, kol vyras meru buvo.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pridėsiu, užsikalti bapkių pozicijoje, kur nieks nekontroliuoja rezultatų ir už nieką nereikia atsiskaityti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl tada vėl veržiasi į politiką, jei viskas jau buvo užp...ę? Versle galėtų dirbti ramiai be jokio viešumo ir dar už daugiau, kaip pvz. jo administratoriaus direktorius Poderskis.
    Kokiam dar versle? Kas priims žmogų, visą gyvenima dirbusį visokius mediocre valdiškus ir sąlyginai low level politinius darbus (teisingumo ministras realiao nesiskaito) į gerai apmokamą privataus sektoriaus poziciją? O EP realiai nėra politinė pozicija, nes dirbti ten realiai nieko nereikia, niekas nekritikuoja ir neišsipisinėja, alga kaip neblogo vidutinio lygio menedžerio. Easy life.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai žmona gi uždirba.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kadangi viename Šimašiaus susitikime su potencialiais rinkėjais dalyvavau asmeniškai ir turėjau galimybę užduoti klausimų, tai klausiau apie tai, ką ir kada Šimašius darys, kad pasiektų LP rinkiminiame plakate deklaruojamą siekį "sujungti visą Europą greitaisiais traukiniais". Gavęs klausimą Šimašius nusišypsojo savo plačia Šimašiška šypsena ir net nebandęs atsakinėti pripažino, kad "naaa čia toks truputį populistinis šitas pažadas, manau patys suprantat". Suprask, nesąmonę kažkokią parašėm, bet tiesiog noriu, kad mane išrinktų. Tai už nuoširdumą ir atvirumą respect.

    Šiaip, imho, akivaizdu, kad Šimašiui visiškai bbd ta politika ir tiesiog atėjo laikas užsikalti šiek tiek babkių, apsitvarkyti buitį, gal naują tačką nusipirkti, o gal ir kokį įdomesnį dviratį. Nes visą gyvenimą dirbus visokiuose NGO ir valdiškose institucijose Lietuvoje, įskaitant meru, ir neimamt didelių kyšių (tikėtina, daug neėmė), anksčiau ar vėliau atsiranda poreikis gauti šiek tiek didesnę algą, nei supermarketo kasų darbuotojai.

    Komentuoti:

Working...
X