„Newsec“ duomenimis, Lietuvoje 1 000 gyventojų atitenka 10 lovų viešbučiuose, o Estijoje – net 2,5 karto daugiau. Lietuvoje turistai apsistoja vidutiniškai 1,2 dienos, Latvijoje – 1,7 dienos, o Estijoje – net 3,7 dienos.
„Newsec“ duomenimis, Lietuvoje 1 000 gyventojų atitenka 10 lovų viešbučiuose, o Estijoje – net 2,5 karto daugiau. Lietuvoje turistai apsistoja vidutiniškai 1,2 dienos, Latvijoje – 1,7 dienos, o Estijoje – net 3,7 dienos.
... Kaip teigiama Baltarusijos sporto ir turizmo ministerijos komentare, turistai iš užsienio šalių be vizos galės aplankyti Gardiną, Augustavo kanalą ir šalia esančius rajonus, jei tik patvirtins, kad atvyko turizmo tikslais. Kaip nurodoma dokumente nr. 318, Gardino ir Augustavo kanalo teritorijose bus galima praleisti penkias dienas, rašo belstat.eu...
Aš nesakiau, kad nieko neduos. Kiekviena iniciatyva ar projektas, jeigu tik jis nėra nusikalstama veika ir jos neskatina, turi teisę egzistuoti. Aš tik išsakiau savo nuomonę, kad aseminiškai pokalbio telefonu nelaikau turizmu. jeigu kažkam paskambinau ir pakalbėjau, nesijaučiu pabuvęs turistiniame žygyje (kelionėje ar panašiai).
Verta prisiminti, kad kampanijos Swedish number tikslais buvo žmonių susidomėjimo Švedija skatinimas bei cenzūros šalyje panaikinimo jubiliejaus pažymėjimas. Švedijos Turizmo Asociacija specialiai neaprisibojo tiesiog naujo reklaminio klipo ar straipsnių apie šalį leidimu, bet įgyvendino kelis metus brandintą įdomią idėją. Bent pirmą mėnesį naujienos apie šią kampaniją pasiekė daugelį planetos kampelių.
Kaip nebūtų keista, idėja pasiteisino. Aš pats buvau šios kampanijos savanoriu (norint juo tapti tereikėjo švediško telefono numerio bei instaliuoti specialią mobiliąją aplikaciją). Jau po kelių pirmų pokalbių buvo aišku, kad žmonės domisi šalimi, o ne šiaip skambina pajuokauti (nors ir be to neapseita). Dauguma pokalbių temų buvo apie gyvenimimiškus dalykus (ekonomiką, politiką, pabėgėlius, šiukšlių tvarkymą, moteris ir t.t.), tačiau anksčiau ar vėliau tema pakrypdavo ir turizmo klausimų aptarimu. Nemažai žmonių norėjo pasitikrinti faktus arba tiesiog sužinoti ką nors naujo. Tačiau ir pačiam labai pravertė bendravimas su žmonėmis iš kitų pasaulio šalių. Kartais net naujienų nesinorėjo skaityti, nes informacijos apsikeitimui užtekdavo trumpo pabendravimo su žmonėmis iš kitų šalių. Taip pat prasiplėtė ir pažįstamų ratas.
Po kurio laiko buvo smagu pastebėti, kokios tendencijos aiiškėja. Pavyzdžiui, dauguma JAV gyventojų labiau norėjo lyginti šalis, aptarti rinkimų kandidatus ir pan., o kanadiečiai ir europiečiai labiau domėjosi turizmu. šventėmis ir pan. Azijos bei Okeanijos, Lotynų Amerikos regionų gyventojai labiau domėjosi gyvenimiškais dalykais (maistu, kultūra ir pan.).
Be to, buvo ir įdomių akimirkų, nes ne kartą teko atsakyti į radijo laidų vedėjų klausimus ir pan. Daugiau apie mano asmeninę patirtį galite paskaityti komentaruose, esančiuose kituose temos puslapiuose.
Šios kampanijos metu galima buvo įsitikinti, kad Švedija pasaulyje turi gerą arba labai gerą reputaciją. Turbūt neveltui vienas institutas šiemet šaliai skyrė geriausios reputacijos šalies vardą. O ši idėja puikiai pagelbėjo žmonėms laisvai [dviem pagrindiniais kampanijos tikslais buvo paskatinti žmonių susidomėjimą Švedija bei pažymėti cenzūros panaikinimo jubiliejų] keistis informacija bei pasaulis dar kartą išgirdo apie kažką įdomaus apie šią nedidelę tautą.
Aš nesakiau, kad nieko neduos. Kiekviena iniciatyva ar projektas, jeigu tik jis nėra nusikalstama veika ir jos neskatina, turi teisę egzistuoti. Aš tik išsakiau savo nuomonę, kad aseminiškai pokalbio telefonu nelaikau turizmu. jeigu kažkam paskambinau ir pakalbėjau, nesijaučiu pabuvęs turistiniame žygyje (kelionėje ar panašiai).
Aš nemanau kad žmonės kažkokiam švedui skambintų vien tik dėl to kad paklaust kaip anas laikosi - how do you do. Greičiausiai jie vistiek dar kažko paklausinėja - apie pragyvenimą, ekonomiką, turizmą, ir t.t. Galbūt toks pokalbis ir kažką sudomino atvykt į Švediją.
Aš nesakiau, kad nieko neduos. Kiekviena iniciatyva ar projektas, jeigu tik jis nėra nusikalstama veika ir jos neskatina, turi teisę egzistuoti. Aš tik išsakiau savo nuomonę, kad aseminiškai pokalbio telefonu nelaikau turizmu. jeigu kažkam paskambinau ir pakalbėjau, nesijaučiu pabuvęs turistiniame žygyje (kelionėje ar panašiai).
O paskambinęs Švedijos šarlatanui sužinosi? Jeigu man reikia informacijos apie lankytinus objektus, aš geriau kreipsiuosi į tos srities specialistus, nei į atsitiktinį šarlataną.
Ką tu čia paistai? Ar bent supranti, apie ką kalbi?
Švedijos šarlatanui? Galbūt. Vistiek tokiu atveju iš jo nauda būtų didesnė nei iš Lietuvos šarlatano. Be to, nemanau kad tie, kas kūrė šitą programą, yra tokie buki kad nenumatė koks bus jos rezultatas. Jei dėl tos programos turizmas toje šalyje bent nežymiai ugtelėjo, tai tavo argumentai apie tai, kad tas nieko neduos, yra nieko verti
O paskambinęs Švedijos šarlatanui sužinosi? Jeigu man reikia informacijos apie lankytinus objektus, aš geriau kreipsiuosi į tos srities specialistus, nei į atsitiktinį šarlataną.
Komentuoti: