Užsieniečiams nėra paslaptis, kad R. Europoje moterys yra pigios.
Nėra jos pigios. Tiesiog gana daug materialisčių. Taip pat, lietuvėms užseniečiai yra savotiška egzotika ir sakyčiau kažkiek įdomesni nei dauguma vietinių. Statistinis lietuvis mėgsta daug gerti, nematęs pasaulio, pasaulėžiūra gana siaura, gyvena gana paprastą(nebūtinai blogąją prasme) gyvenimą. Tuo tarpu vakariečiai yra iš Vakarų, iš ten kur įdomu ir nematyta. Šiaip, pačios moterys galėtų labiau pakomentuoti kaip ten yra
Bent jau trendas į viršų užtikrintas žmonos lietuvės ir užseniečio vyro. Prieš krizę buvo staigus augimas.
Reklama negali būti visiškas melas. Šioje reklamoje vienintelė tiesa, kad užseniečio ten laukia daug gražių moterų.
metãfora [gr. metaphora — perkėlimas], vaizdingas perkeltinės reikšmės pasakymas, paslėptas palyginimas, pagrįstas faktiškai nesusijusių, bet panašių savybių turinčių daiktų, reiškinių gretinimu, tapatinimu; konstrukcija vienanarė: tai, kas lyginama, dažnai neįvardijama, atspėjama iš konteksto, pvz.: „padangių ašaros"
Kilęs triukšmas dėl Vilniaus reklamos labiausiai nustebino pačius autorius
Užsienietis išreiškė savo požiūrį į Vilnių, o vietiniai džiaugiasi ir kaifuoja.
Reklamos autoriai Jurgis Ramanauskas ir Skaistė Kaurynaitė šią kampaniją kūrė įgyvendindami reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ užduotį 2016 m., vadovaujami dėstytojo Antonio Bechtle.
Puiki idėja, Lietuvos turizmui reikėtų daugiau unikalių idėjų, su pasenusiomis banalybėmis 'a beatiful country' šiais laikais dėmesio nepavyks atkreipti.
Norima pranešti, kad Vilnius yra visos Europos vagina?
Vagina šiuo atveju yra Europa, jei moteris -Žemė, arba vagina yra Lietuva, jei moteris - Europa.
Šiaip šitas plakatas gana lengvai parodijuojamas jei plakate atsiranda vyras ir kalba pasisuka apie jo G tašką. Tada ginčas kyla kur baigiasi shithole
„Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį rasi – bus nuostabu. Vilnius, Europos G taškas“. Tokia Vilniaus reklama su mergina, ekstazės akimirką gniaužiančią Vilniaus vietą žemėlapyje, ketvirtadienį pradėjo plisti socialiniuose tinkluose...
Žlunga vienas didžiausių Lietuvos kelionių operatorių – gali būti daugybė nukentėjusiųjų
Viename didžiausių kelionių organizatorių ir pardavėjų „Travelonline Baltics“, kuris valdo „Easy Travel“, „TopTravel“ ir Judek.lt portalus, – chaosas. Bendrovei pirmadienį buvo sustabdyta licencija, tačiau keliones dar buvo galima užsisakyti. Gali būti, kad nukentėjusiųjų bus šimtai, nes portalai keliones pardavinėjo iki paskutinės minutės, o Turizmo departamentas jokio pranešimo neišplatino. 15min duomenimis, bendrovės viduje įvyko vagystė – kai kurie darbuotojai įtariami pavogę buhalterinius duomenis.
Šiandien Vilniuje buvo iškilmingai sutiktas šių metų milijonasis turistas. Tradiciniu tampantis milijonojo turisto iškilmingas sutikimas įvyko daugiau nei dviejomis savaitėmis anksčiau nei pernai – ženklas, rodantis, kad lankytojų skaičius sostinėje auga.
Milijonuoju turistu tapo Vokietijoje gyvenantis estas Christian Veske. Į Vilnių jis su šeima – žmona Margit ir dukrele Saara Salme – atvyko savaitei. Viešnagės metu C. Veske tvarkys darbo reikalus, o jo šeima mėgausis kalėdine Lietuvos sostine...
Dveji metai po Medžių lajų tako atidarymo: ar pavyko Anykščiams išlaikyti populiarumą?
Kitiems miestams yra ko pasimokyti. Ir viskas pasiekta darbu, o ne dėl kažkokių iškirtinių gamtos objektų. Upę, ežerą ar šilą turi dažnas miestas. Ir man rodos, kad sugeba reklamuotis, nes apie medžių lajų taką yra girdėję ne tie, kurie Anykščiuose nėra buvę. Dabar Lietuvoje daug tų apžvalgos bokštų pridygo, bet, pvz., kur stovi aukščiausias bokštas, turbūt retas pasakytų. Nes norint lankytojų vien pastatyti neužtenka, reikia dar ir garsiai pranešti, kad pastatytas.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...a-642-862482#_
Mažytė bėdelė - baltarusių filmas berods 3 metų senumo Atsilikome mes
Jo, o nuvažiavus ten tu nepamatysi to, kokį sudaro įspūdį tas filmas ir tada apima nusivylimas. Manau, kad turi rodyti plius minus teisybę ir kažką, ko nėra kitur.
Mažytė bėdelė - baltarusių filmas berods 3 metų senumo Atsilikome mes Parodyti galime smarkiai geriau , bet kaip ir rašyta - klipą kūrė ne reklamistai o aktoriai, klipo idėjos autoriai VTD darbuotojai Tuom ir viskas pasakyta
Gal ir galima, gali pateikti jiems emailu idėją Aš asmeniškai nelabai įsivaizduoju, ką tu turistui parodysi, ko jis nėra matęs? Dažniausiai turistai atvyksta šiaip sau, nes nėra buvę. Kažkiek įdomu, kaip čia gyvenome po geležine uždanga. Trakus aplanko, nes tai kaip ir toks Lietuvos atributas. Aš manau, kad Lietuva yra daugiau lokalaus keliavimo objektas. Sugalvojai gerą dieną pvz. pasivažinėti aplink ar nulėkti iki pajūrio. Nes skristi iš toli, reikia kelionę planuoti iš anksto, rezervuoti viešbučius. Tenka įdėti daugiau pastangų.
Komentuoti: